abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200897551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
* DancingPhoebe kijkt concurrerend naar TP...
Hahaha ja dan krijg je dat weer _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:56:51 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897626
Slovenen aan het koken voor een kleine proeverij met typische gerechten, dikke pot met kaantjes en reuzel op tafel _O_ Gelukkig zijn er nog mensen niet bang voor vet

In de andere keuken waar het avondeten wordt gemaakt werd elk minuscuul stukje vet nog van de kipfilet gesneden :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200897682
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Echo ging prima, minder gevoelig dan ik dacht. Medicatie mee gekregen en vanaf vanavond spuiten.

Ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren, ik hoop dat ik er niet al te veel last van heb. Ik maak me wel behoorlijk druk over de timing. Ik had eigenlijk op basis van m'n vorige twee cyclussen pas dinsdag ongesteld moeten worden, en dan waren m'n ouders op dag 8-10 van m'n cyclus even paar dagen weg geweest, maar de punctie was dan dus sowieso erna pas geweest. Alleen omdat ik te vroeg was, is dat nu ineens dag 13-15 van m'n cyclus. En ik zou het echt heel naar vinden als mama niet mee kan en iemand anders me daarheen zou moeten rijden en weer naar huis :'( autorijden was een ding met m'n angst en ik heb daar goed mee geoefend maar dat was wel steeds max 20min rijden ipv 50 en obviously zonder een punctie tussendoor waar ik morfine krijg en niet weet hoe ik daarop reageer enzo.. en ik vond het juist fijn idee na de punctie ook even bij m'n ouders te zijn zodat zij me ook even in de gaten kunnen houden. Dus ik hoop zo dat het dag 12 wordt (dan kunnen m'n buren me wel ff in de gaten houden maar kan ik wel met mama erheen) of dag 16, maar niet er tussenin.. Of dat het alleen maar gaat regenen die week want dan gaan m'n ouders niet weg :X (maar dat voelt ook zo onaardig om dat te hopen..). Want ik vind ook niet dat ik het kan maken om ze te vragen toch niet te gaan..

Ik heb er nul komma nul invloed op, maar ik zag sowieso al wel beetje tegen die punctie op en deze onzekerheid erbij (ik weet ook pas vlak van tevoren wanneer punctie daadwerkelijk wordt) vind ik wel echt lastig.
:*

Misschien toch even met je moeder over praten?
Niet meteen vragen of ze thuis blijft maar uitleggen dat het nu wat anders loopt.
pi_200897782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:*

Misschien toch even met je moeder over praten?
Niet meteen vragen of ze thuis blijft maar uitleggen dat het nu wat anders loopt.
Ja, ze weet al wel dat het anders loopt. Misschien dat ik volgende vrijdag na de eerste echo naar m'n ouders door rij, dat ik dan of tot de punctie daar blijf of in elk geval tot de echo erna. En dan even bekijken/bespreken hoe en wat en hoe ik me er dan bij voel.
Ik heb opzich wel twee buurvrouwen die ik zou kunnen vragen en bij wie ik me redelijk OK voel, maar het is wel mama op 1 en dan een heel eind verder zij zegmaar.
pi_200897970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, ze weet al wel dat het anders loopt. Misschien dat ik volgende vrijdag na de eerste echo naar m'n ouders door rij, dat ik dan of tot de punctie daar blijf of in elk geval tot de echo erna. En dan even bekijken/bespreken hoe en wat en hoe ik me er dan bij voel.
Ik heb opzich wel twee buurvrouwen die ik zou kunnen vragen en bij wie ik me redelijk OK voel, maar het is wel mama op 1 en dan een heel eind verder zij zegmaar.
Begrijpelijk :Y
Gewoon veel communiceren met je moeder. Zeker als je het alleen doet, moet je het toch hebben van familie/vrienden.
pi_200897996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Begrijpelijk :Y
Gewoon veel communiceren met je moeder. Zeker als je het alleen doet, moet je het toch hebben van familie/vrienden.
Is ook zo. Ik bedacht me net dat ik ex ook zou kunnen vragen, denk dat ik dat liever doe nog dan buurvrouw. Maar fingers crossed dat het gewoon niet nodig is en de punctie op dag 16 is ofzo :)
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:19:36 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200898287
Even snel een CUL vraag tussendoor..
Kan ik gebakken pannenkoeken invriezen?.🧐
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:21:17 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200898333
Joah
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200898352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:19 schreef Barreltje het volgende:
Even snel een CUL vraag tussendoor..
Kan ik gebakken pannenkoeken invriezen?.🧐
Jawel.
pi_200898745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:jagar, raad jij multicoocker aan of beter een losse slow cooker?
Instant pot!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_200898848
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Instant pot!
Ssss jij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200898992
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met timer functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-08-2021 20:56:58 ]
pi_200899062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met tuner functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.
Russel Hobbs is volgens mij 3.7 en gewoon een losse timer er tussen zetten. Met een slowcooker kan je de boel vaak ook best een uur langer laten pruttelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200899567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met tuner functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.
Ik zou voor DAB plus gaan :+

De kampeer verhalen doen me denken aan broerlief. Nieuwe vouwwagen gekocht, een keer een voor seizoen op een camping in de buurt laten staan, stuk of twee zomervakanties ermee gedaan… na 10 jaar verkocht.
Met niet al teveel verlies, dus toch een goede deal. Want zgan natuurlijk :P

Ik wil ook een camper. Maar duur en uiteindelijk ben ik er teveel huismus voor om hem rendabel te laten zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200899737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Russel Hobbs is volgens mij 3.7 en gewoon een losse timer er tussen zetten. Met een slowcooker kan je de boel vaak ook best een uur langer laten pruttelen.
Ik ga eens kijken. Maar het liefste heb ik er wel een ingebouwde timer in zitten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zou voor DAB plus gaan :+

De kampeer verhalen doen me denken aan broerlief. Nieuwe vouwwagen gekocht, een keer een voor seizoen op een camping in de buurt laten staan, stuk of twee zomervakanties ermee gedaan… na 10 jaar verkocht.
Met niet al teveel verlies, dus toch een goede deal. Want zgan natuurlijk :P

Ik wil ook een camper. Maar duur en uiteindelijk ben ik er teveel huismus voor om hem rendabel te laten zijn.
Oh God ik zie nu mijn typfout pas. En ik maar zoeken. Heb gelukkig niks beters te doen.

Sorry die was weer iets snibbiger dan bedoeld. Ik ben nog al moe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-08-2021 20:59:37 ]
pi_200899872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ssss jij!
Neen }:|
Ik heb 2 slowcookers en een hogedrukpan versleten en nu jubel ik de geneugten van de O+ instant pot O+ of je 't wil heuren of niet
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_200899965
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Neen }:|
Ik heb 2 slowcookers en een hogedrukpan versleten en nu jubel ik de geneugten van de O+ instant pot O+ of je 't wil heuren of niet
Wat is het verschil met een slowcooker?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:01:21 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200900036
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
C1 rijbewijs nemen... Denk dat die campers ook wat goedkoper zijn omdat minder mensen C1 hebben.
Dat "neem" je niet even, zeker niet als je beiden wilt kunnen rijden, m'n broertje eventueel ook, m'n ouders... dat is nogal een horde, terwijl je als je zoiets met meerdere gezinnen kunt benutten dan staat het allemaal minder lang nutteloos stil...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:02:28 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200900055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Iemand trouwens belang bij een goed onderhouden caravan? :+ Eventueel inclusief stalling bij het Gardenameer? Oftewel, je belt naar de stalling en die brengen hem naar de camping.

M'n ouders gaan hem verkopen nu m'n pa niet meer aan schoolvakanties vast zit.
Zijn die caravans bij het Gardenameer niet allemaal netjes door Moeder Natuur onder een laag rotsen en versnipperd hout ondergebracht?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200900067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat is het verschil met een slowcooker?
Slowcooker, hogedrukpan, sous vide, rijstkoker (moet ik nog proberen) etc ineen.
pi_200900205
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slowcooker, hogedrukpan, sous vide, rijstkoker (moet ik nog proberen) etc ineen.
Oh ja dat is wel multi inzetbaar. Waarschijnlijk voor mij beetje overkill.
pi_200900225
quote:
Meer gevuld met een tuinslang :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200900227
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:40 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa was gezellig. Moeten we vaker doen. :7.
Ja! Maar dan liever niet zo op de straathoek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200900907
Hallon. Varen was top. Meukwinkeltjes kijken ook. Argentijns restaurant ook. Nu sportklimmen kijken O+
Spoilers!
pi_200901573
Weer een leuke vakantiedag voor Lucky & J. w/

En Tele6 bijna op weg. Veel plezier. w/

Vandaag had ik een ‘vrije’ dag zonder afspraken. All by myself.
En ook nog een cake gebakken https://sallysbakingaddic(...)#tasty-recipes-69597 Daar was ik langer mee bezig - zoals altijd - dan staat aangegeven.
Plus de afwas van alle gebruikte materialen. 8)7

@vlindertje86 veel succes en geduld in het traject dat jij bent begonnen.
pi_200901586
Oh ja, kaatje kocht nog even een bank. Toe maar. B-)
pi_200901936
Spannend allemaal @vlindertje89 :*

Team tent hier. Met zo'n vouwwagen/ caravan achter je auto kun je lang niet overal komen. En vaak de mooiste plekjes voor (kleine) tentjes O+

Camper zou ik tof vinden voor een reis door Noorwegen ofzo, of in andere landen waar je veel km's wil maken en anders vaak je tent moet inpakken en weer opzetten. Nadeel vind ik namelijk dat je voor elk uitje je hele hebben en houwen mee moet slepen.

Inzake vakantie; misschien wordt het dit jaar toch Corsica. Beter weer, net boven de 20 graden en zon. Maar even uitzoeken of er nog plek op de camping en boot is.

Maar Slovenië blijft ook lonken... alleen dus veel meer regen voorspeld...
Dus benieuwd waar we onszelf straks terugvinden :D

Verder tiefus intense werkdag (er waren mooie momenten, maar er waren ook even wat botsingen in alle stress/ hectiek) en zojuist met mijn ouders uiteten geweest. Tijd voor een kopje thee en daarna mijn kussen en matras :O
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:16:13 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200901962
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Spannend allemaal @:vlindertje89 :*

Team tent hier. Met zo'n vouwwagen/ caravan achter je auto kun je lang niet overal komen. En vaak de mooiste plekjes voor (kleine) tentjes O+

Camper zou ik tof vinden voor een reis door Noorwegen ofzo, of in andere landen waar je veel km's wil maken en anders vaak je tent moet inpakken en weer opzetten. Nadeel vind ik namelijk dat je voor elk uitje je hele hebben en houwen mee moet slepen.

Inzake vakantie; misschien wordt het dit jaar toch Corsica. Beter weer, net boven de 20 graden en zon. Maar even uitzoeken of er nog plek op de camping en boot is.

Verder tiefus intense werkdag (er waren mooie momenten, maar er waren ook even wat botsingen in alle stress/ hectiek) en zojuist met mijn ouders uiteten geweest. Tijd voor een kopje thee en daarna mijn kussen en matras :O
Dan moet je toch de top van derLudolf ter hand nemen en rijbewijs C1 halen; er zijn campers te koop waar een Smart achterin past ;)
pi_200902047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan moet je toch de top van derLudolf ter hand nemen en rijbewijs C1 halen; er zijn campers te koop waar een Smart achterin past ;)
Ik heb dat soort campers in Amerika gezien ja ... en ook wel eens een voor EU begrippen zeer forse in Italië. Dat je dan je camper uitstapt en direct in de voortent van je buurman staat, want het past allemaal voor geen meter op die kleine plekken :')
pi_200902376
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Spannend allemaal @:vlindertje89 :*

Wij laten ook de auto weleens op de camping staan en gaan dan lopend of met het OV ergens naartoe.

Slovenië is tic. 2 jaar geleden hebben wij een trio gemaakt via Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië, Italië, Kroatië, Oostenrijk, Duitsland en naar huis.

Zijn toen in Slovenië in Kobarid geweest. Daar gekampeerd. Je hebt daar de prachtige Soča rivier. Zo ongelooflijk blauw O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')