abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200896385

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200896443
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:50 schreef sigme het volgende:
komt zo
Erg benieuwd
pi_200896450
Sepo
pi_200896464
Een tent op wielen
pi_200896477
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:49 schreef sigme het volgende:
Lief gaat zo op pad, misschien zet ik wel weer de tent op. De Hubbahubba ligt klaar voor Spanje (voor het geval ons hutje onbewoonbaar is na een jaar afwezigheid), dus als ik een tent opzet, dan de enkeldakkige eenstokker.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op zich staat 'ie snel, maar dit is niet een comfortabel tentje.
Dit is niet alleen geen comfortabel tentje, dit is geen tentje, punt. :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200896489
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200896556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor scouting had ik altijd een exped “matje” lekker licht en klein om mee te nemen maar ligt wel nog een beetje fatsoenlijk.
Ja, heb ik ook, een opblaasmatje met superhandige Exped-blaaszak! Dat ligt klaar voor Spanje bedenk ik nu, dus als ik in m'n tentje wil gaan slapen moet ik het thermarestje opgraven. Dat is zo'n oude dat 'ie nog een individueel Therm-a-rest nummer heeft :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200896571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
500 gram. In totaal. Ok; zonder stok, want het ding heeft geen stok, je wordt geacht je wandelstok daarvoor te gebruiken.
pi_200896575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ok bedankt
pi_200896596
Je hebt wel geluk, voor zoiets lopen de senoritas niet echt warm
pi_200896634
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
Je hebt wel geluk, voor zoiets lopen de senoritas niet echt warm
Verkeerde topic?
pi_200896652
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Verkeerde topic?
Zijn er meerdere topics over tenten op wielen?!

Ik ga nu kijken!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:06:50 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200896680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden. O+
pi_200896712
Wanneer ik kamperen leuk zou vinden, zou zo'n ding achter de fiets voor mij wel ideaal zijn. Maar ik ga er niet eens over denken ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_200896819
Ik was laatst helemaal in shock toen een vriendin vertelde dat ze overweegt binnen enkele jaren een caravan te nemen.

De charme van een tent kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar de voorkeur voor een caravan is voor mij echt een mysterie.
pi_200896856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb altijd m'n exped, wel een met isolatie waardoor het veel comfortabeler is dan het luchtbed dat we hiervoor hadden. O+
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.
pi_200896866
Wij willen eigenlijk graag een camper. Dingen zijn nu onbetaalbaar. Dus we wachten wel even tot iedereen weer gaat vliegen en die dingen in de verkoop komen :+
pi_200896891
Wij hebben ook zulke matjes, heerlijk.

Zo, na 20 printers Uno maar even een pauze ingelast. Zometeen bbq'en...
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:20:01 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200896911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Van dat schuim er in? Dat heeft de mijne ook. Scheelt een hoop kou.
Geen idee wat precies haha synthetisch want vond dons te duur :')
pi_200896917
Echo ging prima, minder gevoelig dan ik dacht. Medicatie mee gekregen en vanaf vanavond spuiten.

Ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren, ik hoop dat ik er niet al te veel last van heb. Ik maak me wel behoorlijk druk over de timing. Ik had eigenlijk op basis van m'n vorige twee cyclussen pas dinsdag ongesteld moeten worden, en dan waren m'n ouders op dag 8-10 van m'n cyclus even paar dagen weg geweest, maar de punctie was dan dus sowieso erna pas geweest. Alleen omdat ik te vroeg was, is dat nu ineens dag 13-15 van m'n cyclus. En ik zou het echt heel naar vinden als mama niet mee kan en iemand anders me daarheen zou moeten rijden en weer naar huis :'( autorijden was een ding met m'n angst en ik heb daar goed mee geoefend maar dat was wel steeds max 20min rijden ipv 50 en obviously zonder een punctie tussendoor waar ik morfine krijg en niet weet hoe ik daarop reageer enzo.. en ik vond het juist fijn idee na de punctie ook even bij m'n ouders te zijn zodat zij me ook even in de gaten kunnen houden. Dus ik hoop zo dat het dag 12 wordt (dan kunnen m'n buren me wel ff in de gaten houden maar kan ik wel met mama erheen) of dag 16, maar niet er tussenin.. Of dat het alleen maar gaat regenen die week want dan gaan m'n ouders niet weg :X (maar dat voelt ook zo onaardig om dat te hopen..). Want ik vind ook niet dat ik het kan maken om ze te vragen toch niet te gaan..

Ik heb er nul komma nul invloed op, maar ik zag sowieso al wel beetje tegen die punctie op en deze onzekerheid erbij (ik weet ook pas vlak van tevoren wanneer punctie daadwerkelijk wordt) vind ik wel echt lastig.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 13-08-2021 18:31:38 ]
pi_200896925
@jagar, raad jij multicoocker aan of beter een losse slow cooker?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:21:02 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200896928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen eigenlijk graag een camper. Dingen zijn nu onbetaalbaar. Dus we wachten wel even tot iedereen weer gaat vliegen en die dingen in de verkoop komen :+
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200897020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst helemaal in shock toen een vriendin vertelde dat ze overweegt binnen enkele jaren een caravan te nemen.

De charme van een tent kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar de voorkeur voor een caravan is voor mij echt een mysterie.
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.
pi_200897085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat hadden wij bij de koop van de caravan door broer en schoonzus. En niet alleen wij (familie van broer) maar ook de familie van schoonzus begrepen er niets van (en eigenlijk nog niet). In beide gezinnen is nooit gekampeerd. Alleen door mij omdat dat een goedkopere optie was om door Afrika te reizen.
Hebben ze die caravan al lang? Want dan is het blijkbaar wel een goede keuze geweest. :D

Toen ze het uitlegde begreep ik het al wel iets beter van haar. Al zou ik zelf andere keuzes maken.

Haar vriend is docent, dus ze zitten vast aan het hoogseizoen. Maar als ze een huisje nemen, dan willen ze daar eigenlijk niet teveel voor betalen. Dus dan zit je in de sfeerloze matige huisjes. In combinatie met een beetje smetvrees en liever tussen haar eigen spullen zitten, kwam ze dan op een caravan uit. Want dat vond ze vroeger ook tof.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:33:43 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
De uitdaging die ik nu zie is dat de moderne steeds groter en zwaarder worden, en je dus vrijwel niets meer mee kunt nemen zonder gillend over de 3500kg te gaan...
C1 rijbewijs nemen... Denk dat die campers ook wat goedkoper zijn omdat minder mensen C1 hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200897189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hebben ze die caravan al lang? Want dan is het blijkbaar wel een goede keuze geweest. :D

Toen ze het uitlegde begreep ik het al wel iets beter van haar. Al zou ik zelf andere keuzes maken.

Haar vriend is docent, dus ze zitten vast aan het hoogseizoen. Maar als ze een huisje nemen, dan willen ze daar eigenlijk niet teveel voor betalen. Dus dan zit je in de sfeerloze matige huisjes. In combinatie met een beetje smetvrees en liever tussen haar eigen spullen zitten, kwam ze dan op een caravan uit. Want dat vond ze vroeger ook tof.
Ja, mijn moeder is er ook regelmatig geweest (ze staan in het voorjaar 3 maanden op dezelfde plek) en die is al ruim 14 jaar overleden. Denk dat dit ook de 2e caravan is. Mijn schoonzus gaat ook heel vaak door de week een dagje daar naar toe, de hond heeft alle vrijheid.
En van jouw vriendin snap ik het helemaal. Da's net als kennissen van mij, die hebben een platbodem en zijn iedere zomer daarmee onderweg en in het voorseizoen zitten ze ook bijna ieder weekend op dat ding. Alles zit er in/aan, dus wat schoon ondergoed mee en klaar.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:35:59 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897217
Iemand trouwens belang bij een goed onderhouden caravan? :+ Eventueel inclusief stalling bij het Gardenameer? Oftewel, je belt naar de stalling en die brengen hem naar de camping.

M'n ouders gaan hem verkopen nu m'n pa niet meer aan schoolvakanties vast zit.
pi_200897302
pi_200897321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
* DancingPhoebe kijkt concurrerend naar TP...
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:51:57 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897524
quote:
Ja :P
pi_200897551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
* DancingPhoebe kijkt concurrerend naar TP...
Hahaha ja dan krijg je dat weer _O-
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:56:51 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200897626
Slovenen aan het koken voor een kleine proeverij met typische gerechten, dikke pot met kaantjes en reuzel op tafel _O_ Gelukkig zijn er nog mensen niet bang voor vet

In de andere keuken waar het avondeten wordt gemaakt werd elk minuscuul stukje vet nog van de kipfilet gesneden :')
pi_200897682
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Echo ging prima, minder gevoelig dan ik dacht. Medicatie mee gekregen en vanaf vanavond spuiten.

Ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren, ik hoop dat ik er niet al te veel last van heb. Ik maak me wel behoorlijk druk over de timing. Ik had eigenlijk op basis van m'n vorige twee cyclussen pas dinsdag ongesteld moeten worden, en dan waren m'n ouders op dag 8-10 van m'n cyclus even paar dagen weg geweest, maar de punctie was dan dus sowieso erna pas geweest. Alleen omdat ik te vroeg was, is dat nu ineens dag 13-15 van m'n cyclus. En ik zou het echt heel naar vinden als mama niet mee kan en iemand anders me daarheen zou moeten rijden en weer naar huis :'( autorijden was een ding met m'n angst en ik heb daar goed mee geoefend maar dat was wel steeds max 20min rijden ipv 50 en obviously zonder een punctie tussendoor waar ik morfine krijg en niet weet hoe ik daarop reageer enzo.. en ik vond het juist fijn idee na de punctie ook even bij m'n ouders te zijn zodat zij me ook even in de gaten kunnen houden. Dus ik hoop zo dat het dag 12 wordt (dan kunnen m'n buren me wel ff in de gaten houden maar kan ik wel met mama erheen) of dag 16, maar niet er tussenin.. Of dat het alleen maar gaat regenen die week want dan gaan m'n ouders niet weg :X (maar dat voelt ook zo onaardig om dat te hopen..). Want ik vind ook niet dat ik het kan maken om ze te vragen toch niet te gaan..

Ik heb er nul komma nul invloed op, maar ik zag sowieso al wel beetje tegen die punctie op en deze onzekerheid erbij (ik weet ook pas vlak van tevoren wanneer punctie daadwerkelijk wordt) vind ik wel echt lastig.
:*

Misschien toch even met je moeder over praten?
Niet meteen vragen of ze thuis blijft maar uitleggen dat het nu wat anders loopt.
pi_200897782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:*

Misschien toch even met je moeder over praten?
Niet meteen vragen of ze thuis blijft maar uitleggen dat het nu wat anders loopt.
Ja, ze weet al wel dat het anders loopt. Misschien dat ik volgende vrijdag na de eerste echo naar m'n ouders door rij, dat ik dan of tot de punctie daar blijf of in elk geval tot de echo erna. En dan even bekijken/bespreken hoe en wat en hoe ik me er dan bij voel.
Ik heb opzich wel twee buurvrouwen die ik zou kunnen vragen en bij wie ik me redelijk OK voel, maar het is wel mama op 1 en dan een heel eind verder zij zegmaar.
pi_200897970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, ze weet al wel dat het anders loopt. Misschien dat ik volgende vrijdag na de eerste echo naar m'n ouders door rij, dat ik dan of tot de punctie daar blijf of in elk geval tot de echo erna. En dan even bekijken/bespreken hoe en wat en hoe ik me er dan bij voel.
Ik heb opzich wel twee buurvrouwen die ik zou kunnen vragen en bij wie ik me redelijk OK voel, maar het is wel mama op 1 en dan een heel eind verder zij zegmaar.
Begrijpelijk :Y
Gewoon veel communiceren met je moeder. Zeker als je het alleen doet, moet je het toch hebben van familie/vrienden.
pi_200897996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Begrijpelijk :Y
Gewoon veel communiceren met je moeder. Zeker als je het alleen doet, moet je het toch hebben van familie/vrienden.
Is ook zo. Ik bedacht me net dat ik ex ook zou kunnen vragen, denk dat ik dat liever doe nog dan buurvrouw. Maar fingers crossed dat het gewoon niet nodig is en de punctie op dag 16 is ofzo :)
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:19:36 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200898287
Even snel een CUL vraag tussendoor..
Kan ik gebakken pannenkoeken invriezen?.🧐
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:21:17 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200898333
Joah
pi_200898352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:19 schreef Barreltje het volgende:
Even snel een CUL vraag tussendoor..
Kan ik gebakken pannenkoeken invriezen?.🧐
Jawel.
pi_200898745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:jagar, raad jij multicoocker aan of beter een losse slow cooker?
Instant pot!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200898848
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Instant pot!
Ssss jij!
pi_200898992
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met timer functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-08-2021 20:56:58 ]
pi_200899062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met tuner functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.
Russel Hobbs is volgens mij 3.7 en gewoon een losse timer er tussen zetten. Met een slowcooker kan je de boel vaak ook best een uur langer laten pruttelen.
pi_200899567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijne slowcooker met tuner functie. Had een leuke gevonden naar die is veel te groot. Zat te denken Max 4 liter ofzo. Mocht iemand nog tips hebben.
Ik zou voor DAB plus gaan :+

De kampeer verhalen doen me denken aan broerlief. Nieuwe vouwwagen gekocht, een keer een voor seizoen op een camping in de buurt laten staan, stuk of twee zomervakanties ermee gedaan… na 10 jaar verkocht.
Met niet al teveel verlies, dus toch een goede deal. Want zgan natuurlijk :P

Ik wil ook een camper. Maar duur en uiteindelijk ben ik er teveel huismus voor om hem rendabel te laten zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200899737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Russel Hobbs is volgens mij 3.7 en gewoon een losse timer er tussen zetten. Met een slowcooker kan je de boel vaak ook best een uur langer laten pruttelen.
Ik ga eens kijken. Maar het liefste heb ik er wel een ingebouwde timer in zitten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik zou voor DAB plus gaan :+

De kampeer verhalen doen me denken aan broerlief. Nieuwe vouwwagen gekocht, een keer een voor seizoen op een camping in de buurt laten staan, stuk of twee zomervakanties ermee gedaan… na 10 jaar verkocht.
Met niet al teveel verlies, dus toch een goede deal. Want zgan natuurlijk :P

Ik wil ook een camper. Maar duur en uiteindelijk ben ik er teveel huismus voor om hem rendabel te laten zijn.
Oh God ik zie nu mijn typfout pas. En ik maar zoeken. Heb gelukkig niks beters te doen.

Sorry die was weer iets snibbiger dan bedoeld. Ik ben nog al moe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 13-08-2021 20:59:37 ]
pi_200899872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ssss jij!
Neen }:|
Ik heb 2 slowcookers en een hogedrukpan versleten en nu jubel ik de geneugten van de O+ instant pot O+ of je 't wil heuren of niet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200899965
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Neen }:|
Ik heb 2 slowcookers en een hogedrukpan versleten en nu jubel ik de geneugten van de O+ instant pot O+ of je 't wil heuren of niet
Wat is het verschil met een slowcooker?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:01:21 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200900036
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
C1 rijbewijs nemen... Denk dat die campers ook wat goedkoper zijn omdat minder mensen C1 hebben.
Dat "neem" je niet even, zeker niet als je beiden wilt kunnen rijden, m'n broertje eventueel ook, m'n ouders... dat is nogal een horde, terwijl je als je zoiets met meerdere gezinnen kunt benutten dan staat het allemaal minder lang nutteloos stil...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:02:28 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200900055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Iemand trouwens belang bij een goed onderhouden caravan? :+ Eventueel inclusief stalling bij het Gardenameer? Oftewel, je belt naar de stalling en die brengen hem naar de camping.

M'n ouders gaan hem verkopen nu m'n pa niet meer aan schoolvakanties vast zit.
Zijn die caravans bij het Gardenameer niet allemaal netjes door Moeder Natuur onder een laag rotsen en versnipperd hout ondergebracht?
pi_200900067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat is het verschil met een slowcooker?
Slowcooker, hogedrukpan, sous vide, rijstkoker (moet ik nog proberen) etc ineen.
pi_200900205
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Slowcooker, hogedrukpan, sous vide, rijstkoker (moet ik nog proberen) etc ineen.
Oh ja dat is wel multi inzetbaar. Waarschijnlijk voor mij beetje overkill.
pi_200900225
quote:
Meer gevuld met een tuinslang :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200900227
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:40 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa was gezellig. Moeten we vaker doen. :7.
Ja! Maar dan liever niet zo op de straathoek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200900907
Hallon. Varen was top. Meukwinkeltjes kijken ook. Argentijns restaurant ook. Nu sportklimmen kijken O+
Spoilers!
pi_200901573
Weer een leuke vakantiedag voor Lucky & J. w/

En Tele6 bijna op weg. Veel plezier. w/

Vandaag had ik een ‘vrije’ dag zonder afspraken. All by myself.
En ook nog een cake gebakken https://sallysbakingaddic(...)#tasty-recipes-69597 Daar was ik langer mee bezig - zoals altijd - dan staat aangegeven.
Plus de afwas van alle gebruikte materialen. 8)7

@vlindertje86 veel succes en geduld in het traject dat jij bent begonnen.
pi_200901586
Oh ja, kaatje kocht nog even een bank. Toe maar. B-)
pi_200901936
Spannend allemaal @vlindertje89 :*

Team tent hier. Met zo'n vouwwagen/ caravan achter je auto kun je lang niet overal komen. En vaak de mooiste plekjes voor (kleine) tentjes O+

Camper zou ik tof vinden voor een reis door Noorwegen ofzo, of in andere landen waar je veel km's wil maken en anders vaak je tent moet inpakken en weer opzetten. Nadeel vind ik namelijk dat je voor elk uitje je hele hebben en houwen mee moet slepen.

Inzake vakantie; misschien wordt het dit jaar toch Corsica. Beter weer, net boven de 20 graden en zon. Maar even uitzoeken of er nog plek op de camping en boot is.

Maar Slovenië blijft ook lonken... alleen dus veel meer regen voorspeld...
Dus benieuwd waar we onszelf straks terugvinden :D

Verder tiefus intense werkdag (er waren mooie momenten, maar er waren ook even wat botsingen in alle stress/ hectiek) en zojuist met mijn ouders uiteten geweest. Tijd voor een kopje thee en daarna mijn kussen en matras :O
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:16:13 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200901962
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Spannend allemaal @:vlindertje89 :*

Team tent hier. Met zo'n vouwwagen/ caravan achter je auto kun je lang niet overal komen. En vaak de mooiste plekjes voor (kleine) tentjes O+

Camper zou ik tof vinden voor een reis door Noorwegen ofzo, of in andere landen waar je veel km's wil maken en anders vaak je tent moet inpakken en weer opzetten. Nadeel vind ik namelijk dat je voor elk uitje je hele hebben en houwen mee moet slepen.

Inzake vakantie; misschien wordt het dit jaar toch Corsica. Beter weer, net boven de 20 graden en zon. Maar even uitzoeken of er nog plek op de camping en boot is.

Verder tiefus intense werkdag (er waren mooie momenten, maar er waren ook even wat botsingen in alle stress/ hectiek) en zojuist met mijn ouders uiteten geweest. Tijd voor een kopje thee en daarna mijn kussen en matras :O
Dan moet je toch de top van derLudolf ter hand nemen en rijbewijs C1 halen; er zijn campers te koop waar een Smart achterin past ;)
pi_200902047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan moet je toch de top van derLudolf ter hand nemen en rijbewijs C1 halen; er zijn campers te koop waar een Smart achterin past ;)
Ik heb dat soort campers in Amerika gezien ja ... en ook wel eens een voor EU begrippen zeer forse in Italië. Dat je dan je camper uitstapt en direct in de voortent van je buurman staat, want het past allemaal voor geen meter op die kleine plekken :')
pi_200902376
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Spannend allemaal @:vlindertje89 :*

Wij laten ook de auto weleens op de camping staan en gaan dan lopend of met het OV ergens naartoe.

Slovenië is tic. 2 jaar geleden hebben wij een trio gemaakt via Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië, Italië, Kroatië, Oostenrijk, Duitsland en naar huis.

Zijn toen in Slovenië in Kobarid geweest. Daar gekampeerd. Je hebt daar de prachtige Soča rivier. Zo ongelooflijk blauw O+
pi_200902707
Nou, het was weer eens vrijdag de 13e hoor. Ik dacht dat ik de dag goed was door gekomen. Rij ik op weg naar het station een andere fietser aan. Loodrecht er op, hij kwam uit een donker steegje op een ebike zonder licht. Ik had voorrang. Maar goed, dat leek goed gegaan. Maar op het station bleek toch mijn voorvork kapot en nu doet mijn linkerhand pijn.

En toen reden er geen treinen, ging tot 01:00 op zaterdag duren :') Auto geregeld, iets te laat op het werk.
Andere mensen hebben een veel ergere avond, want er reden geen treinen wegens een aanrijding tussen een trein en een scooter. Dat is doorgaans niet een situatie die goed afloopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200903471
Jasses Isabeau, minder allemaal. En dan nog naar huis straks zonder fiets?
En reden voor een X hand? nu je toch op je werkplek bent? :*
pi_200903740
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 05:07 schreef AnneX het volgende:
Jasses Isabeau, minder allemaal. En dan nog naar huis straks zonder fiets?
En reden voor een X hand? nu je toch op je werkplek bent? :*
Nee, geen as-drukpijn en zwelling. Er is niet veel aan de hand (hah :') ). Wel zag ik op de wc ineens een joekel van een blauwe plek op mijn bovenbeen. Geen flauw idee wat er precies is gebeurd wat dat heeft veroorzaakt. Misschien mijn stuur? Nou ja, ik heb er tijdens het gebeuren niets van gevoeld. Adrenaline is maar maf spul.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer zaterdag 14 augustus 2021 @ 07:02:45 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200903770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ons vermiste schaap!

Kom je nu alleen ff hier om Lonaa iets te zeggen o|O
Alles goed? Hoe gaat het met de huizenjacht? Al iets leuks gevonden?
Alles goed. Huis gekocht, godsvermogen betaald voor hoekwoning in Leersum. Mooi huis wel. 1 oktober erin. Is verder wel af dus alleen schilderen en boven de vloer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 augustus 2021 @ 07:54:33 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200904002
Moggel :W Zo naar de Slavernijtentoonstelling in het Rijks.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200904221
Mogge!
Fleurige blommetjes.

Klavertjes geel en rood

Wikke, peen en weegbree
pi_200904454
Goedemorgen. Zware nacht. Drukke dromen. Vandaag verven, bezoek schoonmoeder en Praxis, Afrikaandermarkt, barbecue.
Spoilers!
pi_200904783
@Lucky_Strike wat een volle dagen heb je, maar het klinkt allemaal wel heel leuk!

@borisz veel plezier!

En mooie foto's weer van @sigme O+

In de ochtend is alles lichter, dus ik voel me alweer wat beter dan gister. One day at a time! Mijn plannen bestaan uit de Dyson van m'n ouders ophalen bij de parkeerplaats van de golfclub waar m'n moeder straks speelt, dan thuis m'n bank en matras goed stofzuigen en dan vanavond hem weer afleveren daar. Verder lekker rustig aan. Vanaf dinsdag moet ik weer werken :{ vakantie is voorbij gevlogen. Aan de andere kant heb ik er ook wel weer een soort van zin in, lekker wat afleiding overdag.
pi_200904786
Mogge!

Fijn zo’n bloenengroet in de ochtend!

Gefeliciteerd @Kreator

Bah, schrikken zeg @Isabeau, hopelijk niet al te veel spierpijn vandaag. En horken zonder licht :(

Vandaag jurk afmaken, bloemetje halen voor een vriendin waar ik morgen ga lunchen en wachten op pakjes
pi_200904791
Ik ga zo zwemmen met 26 slanke, fitte sportmensen en ik ben er gematigd nerveus over. :')
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:35:55 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200904980
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo zwemmen met 26 slanke, fitte sportmensen en ik ben er gematigd nerveus over. :')
Wie zegt dat ze fitter zijn dan jij?
pi_200905017
Ik wou zeggen, op 2/3 dingen die je noemt kan het best zijn dat je die anderen overtreft @Lonaa . Want een fit sportmens ben je wel ;)

Over sport gesproken. Ik ben vanochtend 6:45 opgestaan (vond ik heel vroeg voor een zaterdagochtend) en heb 21 km gelopen in 2 uur. Nu thuis en ontbijt.
Scholeksters gezien. Leuke beesten O+
Het was wel echt heerlijk rustig op de weg overal O+
Ik moet nog wel oefenen/experimenteren met wat ik onderweg eet. Een handjevol gedroogd fruit vandaag viel niet echt goed. Laatste 10 minuten heb ik hard naar huis moeten rennen :')
pi_200905037
En @Isabeau wat balen allemaal joh. :*
pi_200905047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 23:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wij laten ook de auto weleens op de camping staan en gaan dan lopend of met het OV ergens naartoe.

Slovenië is tic. 2 jaar geleden hebben wij een trio gemaakt via Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië, Italië, Kroatië, Oostenrijk, Duitsland en naar huis.

Zijn toen in Slovenië in Kobarid geweest. Daar gekampeerd. Je hebt daar de prachtige Soča rivier. Zo ongelooflijk blauw O+
Ja, die rivier is prachtig! We hebben er een jaar of 10 nog in 'gezwommen'. (We gingen kajakken, en moesten van de instructeur de kajaks er vanaf een cliff inschuiven, en er uiteindelijk zelf achteraan vanaf die cliff in springen. KOUD! :D (Ondanks onze wetsuits).

Die rivier voldeed wel perfect als koelkast trouwens, voor ons drinken op de camping. Ideaal.
pi_200905072
Oef, dat klinkt al wel eens vrijdag de 13e ja Isa :*

En wat @Barreltje en @Tele6 zeggen @Lonaa ! Jij bent veel fitter dan ik hoor, daar durf ik heel wat om te verwedden. Lichaamsomvang zegt daar lang niet alles over. Daarbij heb jij ook gewoon goed getrainde spieren, die nemen ook wat meer ruimte in.
pi_200905570
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, die rivier is prachtig! We hebben er een jaar of 10 nog in 'gezwommen'. (We gingen kajakken, en moesten van de instructeur de kajaks er vanaf een cliff inschuiven, en er uiteindelijk zelf achteraan vanaf die cliff in springen. KOUD! :D (Ondanks onze wetsuits).

Die rivier voldeed wel perfect als koelkast trouwens, voor ons drinken op de camping. Ideaal.
Oef ja koud! Ik heb er niet in gezwommen.. wel mijn grote teen gedipt :+ dat was genoeg
pi_200906592
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oef ja koud! Ik heb er niet in gezwommen.. wel mijn grote teen gedipt :+ dat was genoeg
😂

@Anthraxx trouwe meelezert: Van Harte & een X leuke dag🎉 Loop je een rondje voor mij vandaag?

So hé op zaterdag voór de koffie (en voor De HF box arriveert) de koelkast uitgesopt.
Dat kon niet op de vrije dag gister. Die was voor leukere dingen.
pi_200907228
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet nog wel oefenen/experimenteren met wat ik onderweg eet. Een handjevol gedroogd fruit vandaag viel niet echt goed.
Moet je wat eten onderweg? Ik heb dat nooit gehoeven, en elke vorm van eten/drinken tijdens hardlopen is voor mij enorm ontregelend, dus ik doe dat gewoon niet. Werkt prima.
pi_200908143
@Lonaa FWIW zojuist de nieuwsbrief van de hema: handdoeken in de aanbieding.
En de overtrekken. w/
pi_200908368
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Moet je wat eten onderweg? Ik heb dat nooit gehoeven, en elke vorm van eten/drinken tijdens hardlopen is voor mij enorm ontregelend, dus ik doe dat gewoon niet. Werkt prima.
Herkenbaar, ik word altijd misselijk als ik tijdens het eten ineens ga hardlopen, dus ik combineer die 2 gewoon niet meer.

* DancingPhoebe gniffelt in pillsbury dough girl
pi_200908582
@Barreltje @Tele6 @Candaasje : ik kan met gepaste trots zeggen dat ik ging en die shit gerockt heb. :7

Lichaams(zelf)beeld is en blijft een ingewikkeld ding, soms. Ik blijf maar Heel Hard tegen mezelf zeggen dat mijn lijf prima is zoals het is.

Anyway, het was cool. Ik heb iets aan mijn jeugdtrauma's proberen te doen want ik had lichamelijk mishandeling zwemles als kind. Maar de badjuf ging niet op mijn vingers staan als ik de kant vast had en ik werd niet geduwd of uitgescholden en shit so that's nice. Ik heb zelfs gedoken :o Vanaf de startblokken :o :o

Maar hoe je het ook went of keert, het leukste was met 15 grote, brede volwassen van de glijbaan. _O-
"Hallo kinders, ga eens weg, de volwassen gaan even spelen joe joe"
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:17:30 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200908592
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:16 schreef Lonaa het volgende:
@:Barreltje @:Tele6 @:Candaasje : ik kan met gepaste trots zeggen dat ik ging en die shit gerockt heb. :7

Lichaams(zelf)beeld is en blijft een ingewikkeld ding, soms. Ik blijf maar Heel Hard tegen mezelf zeggen dat mijn lijf prima is zoals het is.

Anyway, het was cool. Ik heb iets aan mijn jeugdtrauma's proberen te doen want ik had lichamelijk mishandeling zwemles als kind. Maar de badjuf ging niet op mijn vingers staan als ik de kant vast had en ik werd niet geduwd en shit so that's nice. Ik heb zelfs gedoken :o Vanaf de startblokken :o :o

Maar hoe je het ook went of keert, het leukste was met 15 grote, brede volwassen van de glijbaan. _O-
"Hallo kinders, ga eens weg, de volwassen gaan even spelen joe joe"
Omg wat voor zwemles? :o
pi_200908600
Klinkt als een toffe ochtend Loon; de leuke dingen tellen :)
pi_200908622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg wat voor zwemles? :o
Van die zwemles waarbij ouders niet mee mochtend het bad in omdat de kinderen op niet hele kindvriendelijke manier geleerd werd te zwemmen. Uitschelden, schreeuwen, het water in duwen, je vingers van de kant losmaken en/of erop staan om dat te bewerkstelligen. Voor je A-diploma. Zonder bandjes en shit. Heb ook niet heel veel actieve herinneringen aan die zwemlessen. Verdrongen, denk ik. Ook afzwemmen kan ik me niet herinneren bijvoorbeeld.

Ik heb nog jaren buikpijn gehad als we over de N-weg die richting op reden.

Maar goed, bleek ik toch iets meer last van te hebben nog dan gedacht. :') En dan niet het zwembad of zwemmen ansich. Ik vind water niet eng en ik kan zwemmen. Zelfs onderwater vind ik niet eng enzo, maar het idee van les en de mogelijkheid dat ik dan dingen moest doen die ik niet wil of durf was waar ik wel tegen op zag. Maar dat was helemaal niet aan de orde want gewoon normale mensen en volwassen en 'dit ga ik niet doen' is gewoon iets wat geaccepteerd wordt. Nu. Bleek niet eens nodig want alles in je eigen tijd en zin.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lonaa op 14-08-2021 14:27:12 ]
pi_200908675
Is Lonaa highlander :o?
pi_200908719
We hebben hier in de tuin de Attack of the Killer Snails.

In twee dagen tijd zijn alle planten in potten kaalgevreten, en is een begin gemaakt aan de groenten; de augurk heeft bv alleen nog twee kleine top-blaadjes...
pi_200908743
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Van die zwemles waarbij ouders niet mee mochtend het bad in omdat de kinderen op niet hele kindvriendelijke manier geleerd werd te zwemmen. Uitschelden, schreeuwen, het water in duwen, je vingers van de kant losmaken en/of erop staan om dat te bewerkstelligen. Voor je A-diploma. Zonder bandjes en shit. Heb ook niet heel veel actieve herinneringen aan die zwemlessen. Verdrongen, denk ik. Ook afzwemmen kan ik me niet herinneren bijvoorbeeld.

Maar goed, bleek ik toch iets meer last van te hebben nog dan gedacht. :') En dan niet het zwembad of zwemmen ansich. Ik vind water niet eng en ik kan zwemmen. Zelfs onderwater vind ik niet eng enzo, maar het idee van les en de mogelijkheid dat ik dan dingen moest doen die ik niet wil of durf was waar ik wel tegen op zag. Maar dat was helemaal niet aan de orde want gewoon normale mensen en volwassen en 'dit ga ik niet doen' is gewoon iets wat geaccepteerd wordt. Nu. Bleek niet eens nodig want alles in je eigen tijd en zin.
Jeetje @Lonaa wat een gruwel, zo'n zwemles
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:36:22 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200908770
:* voor loon.
Wat voor zwemles had je nu dan?.
pi_200908786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:36 schreef Barreltje het volgende:
:* voor loon.
Wat voor zwemles had je nu dan?.
Vanuit de CrossFit box. Als dank voor het trouw lid blijven in de maanden van Kerona-sluiting hadden ze bedacht een aantal workshops en clinics en BBQ's te organiseren. Beetje bij andere sporten loeren en proberen, beetje eten, drinken, kletsen. O+

Wel tof. Week of wat geleden was er roeien op het water en BBQ. Maar toen kon ik niet ;(
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:43:52 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200908845
Oh dat is zeker super tof! Leuk om op die manier kennis te maken met andere sporten! .
En super knap dat je TOCH gegaan bent ^O^
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:44:35 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200908848
En mweh.. ik heb 5.5 raampartij af, en ik moet nog 2.5 ramen maar ik heb geen zin meer }:| :X
pi_200908857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
En mweh.. ik heb 5.5 raampartij af, en ik moet nog 2.5 ramen maar ik heb geen zin meer }:| :X
Oh die halve is wel lastig ja. :')

Ik ben ook blij dat ik gegaan ben. *O* Ondanks les-trauma en zelfbeeld-issues.

Er waren er nog 2 die wat te overwinnen hadden en ook dat is gelukt, dus was hele toffe ochtend. :Y

Broodje gegeten nog op het terras en ik denk dat ik zo een dutje doe want poh, moe.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:48:42 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200908886
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gelukkig was het nu wel fijn O+
pi_200908965
De zwemles van vandaag klinkt als leuke zwemles @Lonaa! Vroeger hield ik echt van zwemmen, maar tegenwoordig doe ik het eigenlijk nooit meer.

Ik ben al de hele dag chagrijnig. Geen idee waarom. }:| :{w
pi_200909005
Ik ben nu een beetje chagrijnig en weet wel waarom. Na een paar keer mailen kreeg ik eindelijk antwoord van het restaurant waar ik voor 200 euro bonnen had gekregen. Geen geld terug, dat die bonnen zijn voor de "beleving daar". En da's nou net het probleem, geen behoefte aan die beleving.
Nu maar eens bedenken wat ik er mee ga doen. Waarschijnlijk op FB marktplaats zetten -O-
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:00:01 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200909020
Zo'n half raam zeg maar:

pi_200909045
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben nu een beetje chagrijnig en weet wel waarom. Na een paar keer mailen kreeg ik eindelijk antwoord van het restaurant waar ik voor 200 euro bonnen had gekregen. Geen geld terug, dat die bonnen zijn voor de "beleving daar". En da's nou net het probleem, geen behoefte aan die beleving.
Nu maar eens bedenken wat ik er mee ga doen. Waarschijnlijk op FB marktplaats zetten -O-
Welk restaurant? Mag ook in DM.

Wat was het probleem met de beleving? Waaorm wil je niet?
pi_200909048
Ja ja ja je woont mooi ;)

En je hebt gave grote ramen ;)

Nou poetsen kreng ;)
pi_200909052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Zo'n half raam zeg maar:

[ afbeelding ]
Dit is niet storend. :+
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:03:08 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200909059
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Visrestaurant toch?
pi_200909120
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

t Amusement in Arnhem.

En er is niets mis met het eten en zakelijk stuurde ik er ook altijd mensen naar toe. Hoog niveau koken en schurkt ook tegen een ster aan. Vroeger regelmatig gegeten (altijd iets terug moeten sturen omdat ze "vis intolerantie niet begrepen, 1x zelfs een grote vis op m'n voorgerecht) maar een paar jaar geleden is ze heel anders gaan werken er is geen keuze mogelijkheid meer, het is niet mijn keuken (kop tot staart op z'n frans) en ik gruwel al van de uitdrukking "eten bij ons is een belevenis", dat bepaal ik zelf wel.
Vind het enorm zonde van het geld, ze hadden het van mij ook naar een goed doel mogen over maken.
Verder is er niemand in mijn omgeving die ik met een uitnodiging hiervoor blij ga maken en je geeft ook, zonder aanleiding iemand die er niet blij van gaat worden een cadeautje van 100 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')