Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-voorselectie-oranjequote:Louis van Gaal heeft vrijdag zijn eerste voorselectie sinds zijn terugkeer als bondscoach van het Nederlands elftal bekendgemaakt. Tyrell Malacia en Devyne Rensch zitten voor het eerst bij de groep. Virgil van Dijk is na lange afwezigheid terug, terwijl Guus Til ook bij de 25 namen zit.
De KNVB heeft ook bekendgemaakt dat Maarten Stekelenburg een punt achter zijn interlandcarrire heeft gezet. De 38-jarige doelman van Ajax was op het EK nog eerste keus, nu mogen Justin Bijlow, Jol Drommel, Tim Krul en Remko Pasveer gaan strijden om de plek onder de lat. De geblesseerde Jasper Cillessen en de naar Stade Brest overgestapte Marco Bizot ontbreken.
Van Gaal begint aan zijn derde termijn bij Oranje. De KNVB kwam na het vertrek van Frank de Boer opnieuw uit bij de zeventigjarige Amsterdammer. In september staan meteen drie belangrijke kwalificatieduels voor de deur met het oog op het WK 2022 in Qatar.
Til mag ik hopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Hiervan vallen er ook maar 2 af ofzo. Gok Drommel/Pasveer en een middenvelder
Ik steun deze motie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
BijlowGod meteen maar eerste keeper maken, de rest kan er niet veel van
Wijndal hep een blessure en Dumfries heeft alleen maar voor apart van de groep getraind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Is Louis geen fan van Wijndal en Dumfries?
Och ja, ik lees het nu. Wel mooi dat we van middelmaat als Veltman, Van Aanholt, Hateboer en Promes af zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal hep een blessure en Dumfries heeft alleen maar voor apart van de groep getraind.
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Oja en verder is het natuurlijk ontzettend kut dat we dus blijkbaar binnenkort weer interlandvoetbal gaan spelen
Voorselecties worden wel vaker aparte topics voor gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Dit kan natuurlijk prima hier: VBL / Het Nederlands elftal #8 Op naar het EK (zonder Van Dijk)
Beetje een tong80 topic dit.
Er kunnen er natuurlijk meer afvallen in geval er anderen alsnog geselecteerd worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Hiervan vallen er ook maar 2 af ofzo. Gok Drommel/Pasveer en een middenvelder
Walgelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.
Klopt, en ik zag dat in het FB topic en zag dat je nog niet had gepost dus ik ging snel stiekem die tweet zoeken zodat ik je erg vervelend voor was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorselecties worden wel vaker aparte topics voor gemaakt.
Maar normaal gesproken had ik het in dat topic gedaan inderdaad, daarom vroeg ik ook in FB of dat topic terug mocht naar VBL.
Wat een leuk verhaal maar ik ben veel nieuwsgieriger naar je mening over de voorselectie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, en ik zag dat in het FB topic en zag dat je nog niet had gepost dus ik ging snel stiekem die tweet zoeken zodat ik je erg vervelend voor was.
En toen jij 'vervelend' (het was niet echt vervelend) kwam doen in dat andere topic, dacht ik, laat ik maar even hetzelfde doen in dit topic!
We maken wat mee zo op de vrijdagmiddag.
In het weekend dat mijn vriendin jarig is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.
Ja, wat moet je er van zeggen he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal maar ik ben veel nieuwsgieriger naar je mening over de voorselectie.
Bijlow moet lekker fit blijven en de komende 10 jaar eerste keeper van NL worden. Ik betrap hem echt zelden op een foutje. (en ik zoek altijd heel goed bij Feyenoorders)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er van zeggen he.
Ik vind Til's selectie wat matig maar kan ook geen andere zo snel bedenken. Blij met Bijlow en Malacia, verder wel een beetje de verwachte namen geloof ik.
Denk wel dat we als straks alle competities weer bezig zijn we wat verrassingen krijgen van Louis.
Ja, wat dat betreft stemt zijn huidige reeks (vanaf eind vorig seizoen) wel positief op een ziektedagje na paar weekjes geleden. Ik was al enthousiast (goh) maar zag 'm in de voorbereiding ook weer een paar reddingen doen die echt geweldig waren. Hopelijk begint zijn (echte) Oranje carrire hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijlow moet lekker fit blijven en de komende 10 jaar eerste keeper van NL worden. Ik betrap hem echt zelden op een foutje. (en ik zoek altijd heel goed bij Feyenoorders)
Ik vind hem ook heel sterk in 1 op 1 en het uitkomen etc. Straalt veel rust uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft stemt zijn huidige reeks (vanaf eind vorig seizoen) wel positief op een ziektedagje na paar weekjes geleden. Ik was al enthousiast (goh) maar zag 'm in de voorbereiding ook weer een paar reddingen doen die echt geweldig waren. Hopelijk begint zijn (echte) Oranje carrire hier.
Eens, dat is ook wel 1 van zijn sterkere punten. Al heeft dat ook wel een keerzijde, juist daardoor kwam ie vorig seizoen paar keer in botsing met een blessure als resultaat. Maar daarna heeft ie het wel wat aangepast, de manier van uitkomen enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel sterk in 1 op 1 en het uitkomen etc. Straalt veel rust uit.
Dat had ook Ginkel of Propper kunnen zijn maar zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Oh en Til![]()
Louis sterft als een opportunist.
Er zijn wel meer smaken dan van Ginkel en Propper (die wissel staat bij PSV) maar het maakt uit ja want Guus Til kan er weinig van. En hij heeft net 3 wedstrijden leuk gespeeld na een paar jaar in het buitenland geen bal geraakt te hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ook Ginkel of Propper kunnen zijn maar zou het wat uitmaken?
Til valt wel af, Pasveer neem ik aan ook, hoe verzint hij het?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer smaken dan van Ginkel en Propper (die wissel staat bij PSV) maar het maakt uit ja want Guus Til kan er weinig van. En hij heeft net 3 wedstrijden leuk gespeeld na een paar jaar in het buitenland geen bal geraakt te hebben.
edit: maar het is een voorselectie en hij gaat toch niet spelen dus je hebt eigenlijk wel gelijk.
Wie zou jij nemen voor Pasveer, Bizot? Vind ik ook een kutkeeper eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Til valt wel af, Pasveer neem ik aan ook, hoe verzint hij het?
ja dat is ook weer waar, Bijlow vind ik wel een goeie keuze en dan komt Cillessen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zou jij nemen voor Pasveer, Bizot? Vind ik ook een kutkeeper eigenlijk.
Drommel vind ik trouwens ook niks, en de eeuwige Krul er altijd bij. We zitten echt heel dun in de keepers.
Niemand, je hebt maar 3 keepers nodig toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zou jij nemen voor Pasveer, Bizot? Vind ik ook een kutkeeper eigenlijk.
Drommel vind ik trouwens ook niks, en de eeuwige Krul er altijd bij. We zitten echt heel dun in de keepers.
Ja voor deze voorselectie Hans.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand, je hebt maar 3 keepers nodig toch?
Schrijnend gebrek aan vleugelaanvallers geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Voor de volledigheid ook nog even Jong Oranje
Doe niet zo overdreven zeg. Er zitten een paar namen bij waarover je kan discussiren (en die vallen waarschijnlijk af), voor de rest is er niets mis mee.quote:
Ik vind het ten eerste enorm kinderachtig om Dumfries (de enige Nederlander die enigszins aanspraak kon maken op een plekje in het beste EK-team) niet op te roepen maar wel Van De Beek. Verder blijf ik het nogal debiel vinden om Struijk (linkspoot) niet op z'n minst een signaal te geven dat er naar hem gekeken wordt). Koopmeiners wel maar geen Schouten. Wel Til, Malacia, Rensch die net komen kijken en spelen in de debielenleague.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Er zitten een paar namen bij waarover je kan discussiren (en die vallen waarschijnlijk af), voor de rest is er niets mis mee.
Welke toppers mis jij?
Maar Dumfries heeft alleen nog maar apart getraind en van Gaal is altijd een coach die naar fitheid kijkt, waarom je hem met van de Beek vergelijkt begrijp ik ook niet helemaal want dat zijn geen concurrenten en ook geen vergelijkbare situtie. Struijk hoor ik wel vaker mensen over maar als ik hem zie spelen valt hij eigenlijk altijd tegen. Til ben ik met je eens, Malacia lijkt me wel terecht op basis van zijn spel (en wie zou je anders oproepen voor DIE positie?). Rensch kun je over twijfelen, wel een groot talent in mijn ogen maar ook geen basisspeler meestal bij Ajax dus kan begrijpen dat hij er niet bij zit. Al kom je dan weer bij de Veltmannetjes van deze wereld uit, dan toch liever een talent erbij. Schouten zie ik te weinig spelen om daar wat zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind het ten eerste enorm kinderachtig om Dumfries (de enige Nederlander die enigszins aanspraak kon maken op een plekje in het beste EK-team) niet op te roepen maar wel Van De Beek. Verder blijf ik het nogal debiel vinden om Struijk (linkspoot) niet op z'n minst een signaal te geven dat er naar hem gekeken wordt). Koopmeiners wel maar geen Schouten. Wel Til, Malacia, Rensch die net komen kijken en spelen in de debielenleague.
Van De Beek heeft nauwelijks serieuze wedstrijden gespeeld, die gaat het in een wedstrijd echt niet beter doen dan Dumfries, die zal echt nog wel redelijk fit zal zijn. Als zo'n speler dan door zijn eigen club genaaid wordt, laat hem dan als bondscoach niet zo hard vallen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Dumfries heeft alleen nog maar apart getraind en van Gaal is altijd een coach die naar fitheid kijkt, waarom je hem met van de Beek vergelijkt begrijp ik ook niet helemaal want dat zijn geen concurrenten en ook geen vergelijkbare sitautie. Struijk hoor ik wel vaker mensen over maar als ik hem zie spelen valt hij eigenlijk altijd tegen. Til ben ik met je eens, Malacia lijkt me wel terecht op basis van zijn spel (en wie zou je anders oproepen voor DIE positie?). Rensch kun je over twijfelen, wel een groot talent in mijn ogen maar ook geen basisspeler meestal bij Ajax dus kan begrijpen dat hij er niet bij zit. Al kom je dan weer bij de Veltmannetjes van deze wereld uit, dan toch liever en talent erbij. Schouten zie ik te weinig spelen om daar wat zinnigs over te zeggen.
Het is het begin van het seizoen, vrijwel niemand heeft nog serieuze wedstrijden gespeeld. En ik betwijfel of iemand fit genoeg is voor het NL elftal als hij niet eens met een team meetraint. Genaaid? Ik dacht dat het in goed overleg was. En hij gaat het niet beter doen in de wedstrijd? Nogmaals, waarom vergelijk je deze twee spelers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van De Beek heeft nauwelijks serieuze wedstrijden gespeeld. Dumfries zal echt nog wel redelijk fit zijn en als zo'n speler dan door zijn eigen club genaaid wordt, laat hem dan als bondscoach niet zo hard vallen.
Ah Oke, dat scheelt al iets. Dan nog vind ik het erg flauw om hem niet voor het Nederlands elftal te selecteren. Ik maakte de vergelijking met vd Beek omdat die natuurlijk net zo goed niet wedstrijdfit is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is het begin van het seizoen, vrijwel niemand heeft nog serieuze wedstrijden gespeeld. En ik betwijfel of iemand fit genoeg is voor het NL elftal als hij niet eens met een team meetraint. Genaaid? Ik dacht dat het in goed overleg was. En hij gaat het niet beter doen in de wedstrijd? Nogmaals, waarom vergelijk je deze twee spelers?![]()
https://www.voetbalprimeu(...)nchester-united.htmlquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah Oke, dat scheelt al iets. Dan nog vind ik het erg flauw om hem niet voor het Nederlands elftal te selecteren. Ik maakte de vergelijking met vd Beek omdat die natuurlijk net zo goed niet wedstrijdfit is.
Ja, dat zegt mij weinig. Met wedstrijdfitheid bedoel ik dat een speler lekker mee kan draaien wanneer je hem inpast, en dat is niet zo bij een speler die een jaar niet heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)nchester-united.html
Natuurlijk is hij wel wedstrijdfit.
Oh wedstrijdritme bedoel je. Ja, dat heeft hij wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mij weinig. Met wedstrijdfitheid bedoel ik dat een speler lekker mee kan draaien wanneer je hem inpast, en dat is niet zo bij een speler die een jaar niet heeft gespeeld.
inderdaad, wedstrijdfitheid was de verkeerde termquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wedstrijdritme bedoel je. Ja, dat heeft hij wat minder inderdaad.
ook dat verschilt per speler, bij de ene merk je het nauwelijks en de ander heeft maanden nodig, niet dat ik weet hoe dat bij vd Beek zitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
inderdaad, wedstrijdfitheid was de verkeerde term.
Ik wel, die onwennigheid vorig jaar wanneer hij wel een keer mee mocht doen liet wel zien dat hij wedstrijden nodig heeft om zich in te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat verschilt per speler, bij de ene merk je het nauwelijks en de ander heeft maanden nodig, niet dat ik weet hoe dat bij vd Beek zit
mwa dat was meer een totaal gebrek aan zelfvertrouwen, dat kan Van Gaal beterquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik wel, die onwennigheid vorig jaar wanneer hij wel een keer mee mocht doen liet wel zien dat hij wedstrijden nodig heeft om zich in te kunnen spelen.
Lekkere talenten man. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Voor de volledigheid ook nog even Jong Oranje
Heel Nederland is toch wel klaar met die reserve keeper van Valencia?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Als Cillessen niet echt geblesseerd is vind ik het ook vrij dubieus om die niet te laten keepen. Bijlow voor de leeuwen gooien in een wedstrijd waar behoorlijk wat druk op staat is wel een flink risico.
Niet als de alternatieven Pasveer, Drommels en Krul zijn. Overigens staat hij geloof ik gewoon weer basis als hij fit is bij Valencia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel Nederland is toch wel klaar met die reserve keeper van Valencia?
Lijkt me eerder dat Nederland voorlopig klaar is met parodie op een Oranje-keeper Tim Krul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel Nederland is toch wel klaar met die reserve keeper van Valencia?
denk het niet, kan toch niet meevoetballen, tenminste dat was zijn makke altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:45 schreef Bolasie het volgende:
Krul wordt de eerste doelman onder Van Gaal gok ik zo.
zoals altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nico Jan maakt wel geluid maar zegt niks.
Middelmaat van Heracles Heraclesquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt, wat een lul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik luister geen radioquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen paupers luisteren daar naar. @:Yvonne
Die doet nu altijd het NL elftal ja, zal wel op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter dan dat dat andere ventje die er dankzij z'n papa zit
Ik geniet hier echt vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:13 schreef trein2000 het volgende:
Louis is in vorm. Dit kan niet fout gaan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Cillessen zal dus nooit meer opgeroepen worden
Die scoort nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Cillessen zal dus nooit meer opgeroepen worden
Zou hij het vaccin zelf gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:22 schreef De_Kraam het volgende:
Louis moet ook de keronatoespraken van Rutte en Hugo doen. Gewoon.
Johan gaat weer weken schuimbekken ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:27 schreef stokj het volgende:
Bij Veronica Inside zullen ze weer los gaan op deze persco
Zou jij in de positie van FOK! ook bij jezelf uitkomen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
Als ik in de positie van de KNVB zou staan zou ik ook bij mij uitkomen
G Bruinsma gestemd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
Joe Biden - 0%
Donald Trump - 0%
Louis van Gaal - 100%
Die anderen hadden dat niet nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Louis is de enige bondscoach die dit ooit heeft gedaan.
En terecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Pinda Pietersen mag geen vraag stellen. @:zipportal
Ja, in de keukenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:38 schreef -XOR- het volgende:
Mogen vrouwen ook werken onder het Van Gaal regime?
Een kutkrant. Gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De T is nu al aan het inhakken op Berghuis
Wel een vraag die Louis verraste. Komt ook niet vaak voor.quote:
Stukje onderliggend lijden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Redacteur Enzo van Steenbergen ging 20 jaar met zijn vader naar PSV
Zwakbegaafd dus.
Wij doen niet aan spoilers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Shit, net gemist. Was het weer ouderwets genot?
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Nee was niets aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Hij slikt het woord Oranje in en maakt er Europees Kampioenschap van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ twitter ]
Hiermee bedoelde hij dus niet het NL elftal. Leugon.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat Nederland voorlopig klaar is met parodie op een Oranje-keeper Tim Krul.
Cillessen heeft net als Stekelenburg de hele tijd kunnen teren op een goed toernooi en wat goeie jaren in Amsterdam en gebrek aan concurrentie maar nu met Bijlow is het tijd voor de toekomst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet als de alternatieven Pasveer, Drommels en Krul zijn. Overigens staat hij geloof ik gewoon weer basis als hij fit is bij Valencia.
Als Bijlow fit blijft zou ik daar ook zeker voor gaan als 1e keeper maar we hebben meer dan n keeper bij de selectie nodig h.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Cillessen heeft net als Stekelenburg de hele tijd kunnen teren op een goed toernooi en wat goeie jaren in Amsterdam en gebrek aan concurrentie maar nu met Bijlow is het tijd voor de toekomst.
Louisgodquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:22 schreef TLC het volgende:
Maar als ik nu in de positie van de KNVB had gestaan, was ik ook bij mij uitgekomen.
---
![]()
Ik denk dat de cirkel helemaal rond zou zijn als Louis zelf de technische man van de KNVB was en voor een nieuwe bondscoach bij zichzelf was uitgekomen (volgens mij deed Michels zoiets met het EK1992?)quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:22 schreef TLC het volgende:
Maar als ik nu in de positie van de KNVB had gestaan, was ik ook bij mij uitgekomen.
---
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Die Bijlow gaat natuurlijk ook helemaal niet keepen deze reeks. Van Gaal is er eigenwijs genoeg voor om hem erin te zetten, maar ga er toch vanuit dat die verdedigers helemaal niet willen spelen met een gozer achter zich die ze niet kennen in zulke belangrijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:54 schreef -XOR- het volgende:
Als Cillessen niet echt geblesseerd is vind ik het ook vrij dubieus om die niet te laten keepen. Bijlow voor de leeuwen gooien in een wedstrijd waar behoorlijk wat druk op staat is wel een flink risico.
Na die wanprestaties van Krul tegen Turkije en Schotland ben ik wel een beetje klaar met hem.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die Bijlow gaat natuurlijk ook helemaal niet keepen deze reeks. Van Gaal is er eigenwijs genoeg voor om hem erin te zetten, maar ga er toch vanuit dat die verdedigers helemaal niet willen spelen met een gozer achter zich die ze niet kennen in zulke belangrijke wedstrijden.
Zal wel Krul worden dan, en dan is het wachten totdat 'ie een cruciale fout maakt en dan zal Bijlow er ingegooid worden.
Na de wanprestatie van Oranje tegen Tsjechi was ik klaar met heel het elftal, toch gaat het leeuwendeel weer spelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Na die wanprestaties van Krul tegen Turkije en Schotland ben ik wel een beetje klaar met hem.
Wat een onzinquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die Bijlow gaat natuurlijk ook helemaal niet keepen deze reeks. Van Gaal is er eigenwijs genoeg voor om hem erin te zetten, maar ga er toch vanuit dat die verdedigers helemaal niet willen spelen met een gozer achter zich die ze niet kennen in zulke belangrijke wedstrijden.
Zal wel Krul worden dan, en dan is het wachten totdat 'ie een cruciale fout maakt en dan zal Bijlow er ingegooid worden.
Als je voor de Oranjeleeuwinnen staat, gaat iedereen er vanuit dat je het over het Nederlands elftal hebt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ twitter ]
Hiermee bedoelde hij dus niet het NL elftal. Leugon.
bizot had geen goed weekend zag ik. En drommel meer toekomst denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Cillessen zich kan schikken in een rol als tweede keeper wel weer oproepen.
Met wat je nu hebt aan keepers zou ik dit doen.
1: Bijlow
2: Cillessen
3: Drommel/Bizot welke van de twee zich het meest ontwikkeld.
lolquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Laat Cillessen maar keepen, dat is momenteel nog (verreweg) de beste keeper.
Donny niet op zich wel terecht alleen begrijp ik Til niet als je Wijnaldum en Klaassen al hebt voor die positiequote:
Ja Donny vind ik prima hoor maar Til lekker opportunistisch selecteren na een paar potjes tegen de lamme en de blinde terwijl ik hem berhaupt niet het niveau vindt hebben (of de potentie) voor het NL elftal begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donny niet op zich wel terecht alleen begrijp ik Til niet als je Wijnaldum en Klaassen al hebt voor die positie
9 verdedigers snap ik ook niet zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Donny vind ik prima hoor maar Til lekker opportunistisch selecteren na een paar potjes tegen de lamme en de blinde terwijl ik hem berhaupt niet het niveau vindt hebben (of de potentie) voor het NL elftal begrijp ik niet.
Maar er staan twee voor dus hij zal waarschijnlijk toch geen minuten maken.
@Karina en ik haten Helene.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Hoe vaker Helene in beeld is/aan het woord is, hoe matiger ik haar ga vinden eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |