Ik spreek je aan, op je niet onderbouwde onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik lig op de grond van het lachen van weer wat anti-vax geneuzel.
[ afbeelding ]
Veeg me op hoor
Antibiotica is je vriend daarvoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:48 schreef Tanatos het volgende:
[..]
[..]
Ah, je had het over een andere pest.
anti vax protest dit weekend, dit liep erbij. check dat gekke wijf met d'r peukquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik zie hier niets over vaccinaties staan toch?
Wat doe jij eigenlijk op een discussieforum?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Antibiotica is je vriend daarvoor.
Wat doe jij eigenlijk op aarde?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een discussieforum?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
anti vax protest dit weekend, dit liep erbij. check dat gekke wijf met d'r peuk
Hmm dit is een foto van een protest 'namens kinderen' in Alkmaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
anti vax protest dit weekend, dit liep erbij. check dat gekke wijf met d'r peuk
Dit is geen rationeel argument. Medicijnen worden niet zomaar op de markt gegooid, moeten door een strenge keuring.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wacht liever de effecten op lange termijn af van een of ander vaccin dat, onder gigantische maatschappelijke druk, in recordtempo is ontwikkeld. Iets met haastige spoed zeg maar.
Er zijn genoeg experts die hier anders over denken:quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is geen rationeel argument. Medicijnen worden niet zomaar op de markt gegooid, moeten door een strenge keuring.
Over het varkensgriep-vaccin, waar mensen op de (middel)lange termijn zware problemen mee kregen:quote:Antivaxxers zijn over het algemeen niet de meest heldere lichten is mijn voorzichtige indruk. Veel dom emotioneel gelul, weigeren om wetenschappelijke onderbouwing te accepteren..
Is dat de zus van ma Flodder.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veeg me op hoor
Maar het is makkelijker om mensen die wat kritischer zijn of de kat uit de boom kijken weg te zetten als "niet de meest heldere lichten".quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er zijn genoeg experts die hier anders over denken:
COR / Vaccinproducenten niet aansprakelijk - slecht voor vertrouwen?
COR / Waarom is de snelle ontwikkeling van een vaccin nu geen issue meer?
De vaccins bevinden zich in veel landen nog niet eens in de laatste fase van testen:
[ afbeelding ]
COR / Interessante NY Times website om de status van de vaccins te volgen
Kun je zeggen dat het geen rationeel argument is, maar dat weerleg ik keihard met de informatie hierboven.
[..]
Over het varkensgriep-vaccin, waar mensen op de (middel)lange termijn zware problemen mee kregen:
Ahead of the vaccinations starting, Dame Christine Beasley, then chief nursing officer for England, told Nursing Times: “We’ve gone through exactly the same procedures as we do with seasonal flu vaccine and it’s as safe as a vaccine can be.”
On the day immunisations began, the RCN’s Peter Carter was quoted saying he was “entirely satisfied” the vaccine was safe because it had undergone “rigorous testing”.
https://www.buzzfeed.com/(...)flu-vaccine-was-safe
Waar heb ik dit meer gehoord?
Klopt helemaal! Hoe meer mensen ongenuanceerd "wappie!" blijven roepen, hoe meer mij dat motiveert om tegengas te geven en om terug te keren op dit forum.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
Overigens werkt iedereen maar 'wappie' noemen die zich (nog) niet wil laten vaccineren ook niet echt constructief en roept des te meer weerstand op. Ik snap ook werkelijk niet dat anderen zich druk kunnen maken om mensen die zich niet laten vaccineren.
Daar wringt de schoen ook een beetje. Je hebt er een paar in het pro-vac kamp zitten die uit hun morele hoogte roepen dat anti-vac en ongevaccineerden een stelletje asos zijn en nergens recht op zouden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
Overigens werkt iedereen maar 'wappie' noemen die zich (nog) niet wil laten vaccineren ook niet echt constructief en roept des te meer weerstand op. Ik snap ook werkelijk niet dat anderen zich druk kunnen maken om mensen die zich niet laten vaccineren.
als de gepensioneerde buurman heeft besloten om een grote auto te kopen die overlast kan veroorzaken of ronduit gevaarlijk voor de buurt kan zijn, ja, dan ga ik me ook wat aanvragen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:26 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wat ik niet snap is waarom het je zo boeit, en vooral waarom je denkt te menen dat het je uberhaupt iets aangaat. Vraag je je ook af waarom je buurman een bepaalde auto gekocht heb?
als de jonge buurmeisje opeens met een man in de bijstand met een patserwagen gaat, gaan er ook wat alarmbellen rinkelen.quote:Waarom je buurvrouw met die man gaat?
En schaap dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
Zegt niks hé.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er zijn genoeg experts die hier anders over denken:
COR / Vaccinproducenten niet aansprakelijk - slecht voor vertrouwen?
COR / Waarom is de snelle ontwikkeling van een vaccin nu geen issue meer?
De vaccins bevinden zich in veel landen nog in de fase van testen:
[ afbeelding ]
COR / Interessante NY Times website om de status van de vaccins te volgen
Kun je zeggen dat het geen rationeel argument is, maar dat weerleg ik keihard met de informatie hierboven.
[..]
Over het varkensgriep-vaccin, waar mensen op de (middel)lange termijn zware problemen mee kregen:
Ahead of the vaccinations starting, Dame Christine Beasley, then chief nursing officer for England, told Nursing Times: “We’ve gone through exactly the same procedures as we do with seasonal flu vaccine and it’s as safe as a vaccine can be.”
On the day immunisations began, the RCN’s Peter Carter was quoted saying he was “entirely satisfied” the vaccine was safe because it had undergone “rigorous testing”.
https://www.buzzfeed.com/(...)flu-vaccine-was-safe
Waar heb ik dit meer gehoord?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veeg me op hoor
Ai eb dan die peuk... roken waar de kleuters bijstaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veeg me op hoor
Volgens mij is niemand ''veilig'' als je alle berichten leest....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bijna "blij" (mag niet natuurlijk) dat sinds kort bekent is dat ook alle volledig ingespoten Dappere Dodo's vieze smetbakken blijven...
Triest, maar ik blijf nu ook ver uit de buurt van deze zogenaamde "Veilige Mensen"
Dat is ook té makkelijk... maar handig natuurlijk, vinger wijzen... enzo,,,,quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:43 schreef Minimunt het volgende:
Ik ben inmiddels ook gevaccineerd maar vind wel dat mensen die het uiteindelijk gedaan hebben heel neerbuigend doen naar niet gevaccineerde en ze onder sociale druk de plicht opgeven om het ook te doen. Ik pleit nog steeds voor 100% vrij wil, ook als de beredenering van deze mensen misschien niet helemaal onderbouwd is, dat geeft je nog niet het recht om ze daarvoor in een hoekje te duwen en te veroordelen. Je zou ongeacht wat je mening is niet hoeven te verantwoorden waarom je het wel en niet wil. Ook het bestempelen van deze mensen als 'wappies' vind ik nogal onbeschoft. Dat is veel te makkelijk. Overigens plaats je hiermee anderen in een hokje om jezelf 'beter' te voelen.
Wat betreft je eerste opmerking:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet in een risicogroep zaten en alsnog de pijp uitgingen natuurlijk, en veel van de vaccinaties die jij en je dochter genomen hebt zijn ook niet meteen dodelijk, maar goed.
Vervolgvraag: denk je dat je meer last ondervindt van de vaccinatie dan wanneer je covid krijgt?
Ja, dat is het nadeel van niet vaccineren: je komt moeilijker van de maatregelen af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bijna "blij" (mag niet natuurlijk) dat sinds kort bekent is dat ook alle volledig ingespoten Dappere Dodo's vieze smetbakken blijven...
Triest, maar ik blijf nu ook ver uit de buurt van deze zogenaamde "Veilige Mensen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |