abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200865347

[ Bericht 98% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:24:32 ]
pi_200865353
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:

Nu:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200865416
Thanks @Lonaa O+

En is kleren aanhouden een pré ja, @Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?

Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen :{w

Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_200865431
Massagegenre O+

Treinkaartjes geboekt *O* Ik pak de paklijst er maar weer bij als avondbesteding }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200865469
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
pi_200865470
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
pi_200865483
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
pi_200865486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
Wat een merkwaardig en toch ook sfeervol beeld!
pi_200865518
Ik heb ook een paklijst *G*

Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
pi_200865558
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
pi_200865573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
We have far more in common than that which devides us..
pi_200865596
Ik ken massages naakt, met een handdoek over je billen als je op je buik ligt en van je borsten tot zo'n beetje halverwege je bovenbenen als je op je rug ligt.
pi_200865620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef minilot het volgende:
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
Ik ben een sucker voor voorpret, maar paklijsten maken me een beetje zenuwachtig want ik ben bang om dingen te vergeten en er zijn altijd dingen die niet af te strepen zijn omdat ze nog aan de waslijn hangen cq. in de koelkast liggen cq. in gebruik zijn }:| En ik heb nog een licht verhuistrauma :@

De voorpret is dit jaar wat op de achtergrond omdat we bijzonder on-spannende dingen gaan doen :+
pi_200865627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
Die kan open als je op je buik ligt. Als je op je rug ligt ligt er een handdoekje over. Al dan niet met je BH er nog onder.
pi_200865642
Als ik het me goed herinner, want eigenlijk boeit het me niet zoveel. Dit is mijn lijf en zo ziet het eruit, wat een masseur of wie dan ook daar van vindt doet er eigenlijk niet zoveel toe. :7
pi_200865646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
pi_200865682
Oh en @Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver! ^O^ )

Oh en @Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
pi_200865712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Klinkt als een handige insteek, die van B. ;) Maar misschien niet de aardigste. Succes op je vakantie! Duimen dat het tóch zo leuk wordt dat je geen moment aan naar huis gaan denkt O+
pi_200865724
In massageland zijn er ook een hele shitfuckton aan masseurs die komen met sprituele onnozelheid. Dat wil ik ook niet.
pi_200865737
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet O+

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel :D Ik vind mezelf hardlopend gewoon genant :')
Des te meer reden om langs te huppelen *)
quote:
Wat is er mis met lunchwandelaars ? :o
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren

Kutwandelaars :r
quote:
Nou ja, de bakker is op de hoek van twee straten en in een van de twee woon ik :+ Die met de speeltuin.
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865743
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
pi_200865745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
pi_200865751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef minilot het volgende:
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
Jup, sta op het punt om weg te gaan!

Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval. :+
pi_200865757
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865769
En
O+ Gember Goud van gebrouwen door vrouwen O+
pi_200865779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
Dit inderdaad.
pi_200865787
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jup, sta op het punt om weg te gaan!

Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval. :+
Religieland.
Ook al zo'n ding.
pi_200865873
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Had het ook nog niet gepost geloof ik, alleen wel met Bloes over gehad.
Zat er al een paar maanden tegenaan te hikken tot -ie op een dag helemaal geen regel code meer geprogrammeerd kreeg. Nu een eindje in een twaalfweeks therapietraject en dus voorzichtig aan weer wat werk aan het doen.

Was er wel na covidshizzle helemaal aan gewend dat -ie thuiswerkte, maar thuis op de bank was toch wel even een ander soort wennen :+ Ik kreeg al gauw een quotum opgelegd van maximaal vijf keer per dag een verzoek laten eindigen met '...want je hebt verder toch niks te doen' en daar probeer ik me aan te houden. :Y) Ik ben niet zo heel fijngevoelig van aard :X
pi_200865891
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
En
Goed sterk gemberig? :9
pi_200865931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Goed sterk gemberig? :9
Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt in :Y
Een lichte Pale Ale.
Met sinaasappelschil, gember, korianderzaad en natuurlijk gemberaroma. Fijn!
pi_200865944
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt in :Y
Een lichte Pale Ale.
Met sinaasappelschil, gember, korianderzaad en natuurlijk gemberaroma. Fijn!
Joe, dank voor de tip! :9 Nou baal ik wel met terugwerkende kracht dat ik dit niet bij het avondeten had. }:|
pi_200865950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
En
Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goed :9
pi_200865994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goed :9
Hoe is het intussen met jouw gewandel? *O*
pi_200866056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe is het intussen met jouw gewandel? *O*
Niets bijzonders op dit moment :) mijn gebruikelijke (korte) rondjes, zodat ik aan mijn 10k stappen per dag kom.
pi_200866068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver! ^O^ )

Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200866132
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).
Dat lees je goed :Y
pi_200866279
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:17 schreef minilot het volgende:
Thanks @:Lonaa O+

En is kleren aanhouden een pré ja, @:Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?

Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen :{w

Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:25:29 ]
pi_200866326
Knuffel @Blues :*

volledig gekleed dan wel
pi_200866345
Mijn J. was tamelijk in z'n nopjes met de kado'tjes trouwens; als grote kado had ik hem een echt lederen schrijfmap geschonken, met zijn naam erin gegraveerd. Hij verslijt schrijfmappen van mij (ik krijg ze soms als relatiegeschenk) want hij gebruikt zo'n ding echt. Hij is immers vrachtwagenchauffeur en die hebben een bóel papierwerk :Y.
Echt papier, ik heb enkel een toetsenbord.

Zondag gaan we naar Spanje; mijn paklijst is 1 krat bier; kleren voor onderweg, iets draagbaar voor dagje strand/stadje/hotel, stapeltje boeken en wat te eten. Moet lukken. Heb nog snel wat gevintedted en dus allemaal leuke kleertjes voor mee.

PS: iemand met beperkte voorgevel nog interesse in een heel mooi katoen/zijden jurkje?
Ik zou het graag dit weekend nog wegsturen naar een betere eigenaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200866368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{

Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
Eh ik sta dus ook sceptisch tegenover eventueel mogelijke stromingen van energiebanen.
Maar ik wil het een kans geven. Verder is het door deze psych geopperd. Er is niets verplicht, maar ik wil veel proberen al haal ik maar uit 1 oefeningetje, massagekneepje, gesprekje een dingetje waar ik wat aan heb.
En verder moet ik ook proberen om niet te braaf met alles om te gaan en alles op te willen volgen dat tegen me gezegd wordt.
o|O
Daar zit 't m ook in bij mij.
Niet eerst afvragen wat wil ik zelf.
Lastig.
pi_200866414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:

Heel goed afgesproken. :*
pi_200866459
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef sigme het volgende:
Mijn J. was tamelijk in z'n nopjes met de kado'tjes trouwens; als grote kado had ik hem een echt lederen schrijfmap geschonken, met zijn naam erin gegraveerd. Hij verslijt schrijfmappen van mij (ik krijg ze soms als relatiegeschenk) want hij gebruikt zo'n ding echt. Hij is immers vrachtwagenchauffeur en die hebben een bóel papierwerk :Y.
Echt papier, ik heb enkel een toetsenbord.

Zondag gaan we naar Spanje; mijn paklijst is 1 krat bier; kleren voor onderweg, iets draagbaar voor dagje strand/stadje/hotel, stapeltje boeken en wat te eten. Moet lukken. Heb nog snel wat gevintedted en dus allemaal leuke kleertjes voor mee.

PS: iemand met beperkte voorgevel nog interesse in een heel mooi katoen/zijden jurkje?
Ik zou het graag dit weekend nog wegsturen naar een betere eigenaar.
SPOILER
Mooi die rode bh onder dat grijs O+
Verder geen interesse!
pi_200866469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Knuffel @:Blues :*

volledig gekleed dan wel
O+ :*
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:26:46 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866539
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
Hier kan ik dis niet tegen he :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200866555
SPOILER
pi_200866616
Hier absoluut geen beperkte voorgevel, dus ik hoop dat je er een ander elfje blij mee kan maken, sigme ;)
Mooi cadeau trouwens, een lederen schrijfmap O+

Een goede massage vind ik fijn. Een vreemde die aan mijn blote lijf komt vind ik vreselijk. Lastige combi. Jross doet altijd zijn best, maar hij is niet goed :+ En dat durf ik dan weer niet te zeggen, want dat is onáárdig. Zo vermoeiend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200866643
Pff @Blues als ik over jouw leven lees, wat ben jij met G in een hemeltje op aarde gekomen

@sigme wel beperkte voorgevel hier, alleen is de rest verre van beperkt.
pi_200866645
@minilot ik ben nu vooral bezig met pianospelen... ben daar ook beter en verder in dan gitaar.
Dat is gestagneerd met wat getokkel en alleen open akkoorden.. ik pak m af en toe nog wel, maar meer om ook die open akkoorden niet te vergeten :D
pi_200866688
Wat zal het komende weken stil zijn hier met al die 'pakkende' mensen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:34:13 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866690
Sigmes voorgevel O+
pi_200866743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff @:Blues als ik over jouw leven lees, wat ben jij met G in een hemeltje op aarde gekomen

Zeker :Y O+
Maar dat was in het begin van deze 22 jaar dan ook niet erg makkelijk voor beide met allebei een behoorlijke rugzak.

kromme zin galore :P
pi_200866767
Ik zou even met uk 10,5 km heen en weer, 21km dus, op de fiets naar de Welkoop

Helaas bleek een brug op de heen (en daarmee ook terug) weg kapot. Het werd 33 km.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:37:25 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866775
Ik vind vreemden aan mn lijf heerlijk🤗
En absoluut geen probleem met naakt gaan voor massage.. dan van die heerlijk voorverwarde dekens over me heen en dan zo'n thais vrouwtje wat dan over je heen loopt :X :o ^O^
pi_200866777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Zeker :Y O+
Maar dat was in het begin van deze 22 jaar dan ook niet erg makkelijk voor beide met allebei een behoorlijke rugzak.

kromme zin galore :P
Maar wel samen een nieuwe reistas inpakken
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:39:32 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef Blues het volgende:
Wat zal het komende weken stil zijn hier met al die 'pakkende' mensen.
Hier is de vakantie al weer afgelopen de kinderen zijn sinds deze week weer naar school.. dus dat er nog steeds mensen op vakantie GAAN is sowieso al weird :+
pi_200866875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Jross doet altijd zijn best, maar hij is niet goed :+ En dat durf ik dan weer niet te zeggen, want dat is onáárdig. Zo vermoeiend.
Wat is daar onaardig aan?
pi_200866984
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet O+
[..]

Des te meer reden om langs te huppelen *)
[..]

Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren

Kutwandelaars :r
[..]

Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde :@
Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewricht :X Toch hou ik van 'm O+

Wat een sukkels, die lunchwandelaars :N

Ik huppel wel een keertje door de straat, goed?

En nee, ik woon niet in die shabby kroeg :+

/geen zin in netjes multiquoten.
pi_200866992
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef Vanyel het volgende:

Wat is daar onaardig aan?
Omdat ie wel z'n best doet :{ Dan vindt mijn brein het onaardig om commentaar te leveren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200867022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewricht :X Toch hou ik van 'm O+

Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.
Mislukt.
Toch is ze al 11 jaar mijn lievelings O+

quote:
Ik huppel wel een keertje door de straat, goed?

En nee, ik woon niet in die shabby kroeg :+
:Y
Het andere bankje :D
pi_200867052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ie wel z'n best doet :{ Dan vindt mijn brein het onaardig om commentaar te leveren.
Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.
pi_200867215
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.
Mislukt.
Toch is ze al 11 jaar mijn lievelings O+
[..]

:Y
Het andere bankje :D
Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd had :X
pi_200867233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd had :X
WAT :o
pi_200867323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

WAT :o
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er twee :') Volgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me ^O^
pi_200867361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld raakt. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er twee :') Volgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me ^O^
:X

huuuuuuu :X
pi_200867396
Ja, dat was een gekke periode. Ik liep drie maanden met veel pijn maar er werd gewoon niets gedaan :? Maar goed, dat was met mijn hartproblemen ook, ik heb blijkbaar een enorm psychosomatisch voorkomen ofzo :+
pi_200867661
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Vanyel het volgende:

Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.
Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:24:17 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_200867754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
Meestal heb je de onderbroek nog aan. Daar gaat dan weer een handdoek overheen. In een sauna enkel de handdoek. Bij een klassieke Thaise massage heb je een soort pyjama aan die flink ruim zit en is er geen/weinig huid contact. Bij een olie massage gaat wel alles uit.
En een goede sportmassage, dus met massageolie, na een bergwandeling van een paar dagen is niet heel handig. De huid was kurkdroog en zoog de olie ongeveer uit de fles.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200867759
Wil nog wel even zeggen dat ik het echt heel dapper van Blues vind dat ze uit haar comfort zone stapt omdat ze zó graag beter wil worden O+ Gewoon met beide handen elke geboden mogelijkheid vast pakken om te zien of er iets is waar je een stapje verder mee komt. Wat een goede instelling. Neemt idd niet weg dat je ook grenzen moet kunnen aangeven als je iets helemaal niet ziet zitten en gewoon niet wil. Ook dat hoort bij herstellen.
pi_200867766
quote:

[..]

Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Oeh, dat klinkt heel eng
pi_200867779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Oeh, dat klinkt heel eng
Caudasyndroom ís heel eng ja :X
pi_200867799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het echt heel dapper van Blues vind dat ze uit haar comfort zone stapt omdat ze zó graag beter wil worden O+ Gewoon met beide handen elke geboden mogelijkheid vast pakken om te zien of er iets is waar je een stapje verder mee komt. Wat een goede instelling. Neemt idd niet weg dat je ook grenzen moet kunnen aangeven als je iets helemaal niet ziet zitten en gewoon niet wil. Ook dat hoort bij herstellen.
En @Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
pi_200867850
Mijn nek en schouders zitten meer wel dan niet vast. En dan is het zo fijn om met een tennisbal tussen jou en een muur te staan. En dan die tennisbal over die vaste spieren. Doet zeer maar daarna 100 keer beter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200867860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.
Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapieland ;)
pi_200867873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn nek en schouders zitten meer wel dan niet vast. En dan is het zo fijn om met een tennisbal tussen jou en een muur te staan. En dan die tennisbal over die vaste spieren. Doet zeer maar daarna 100 keer beter.
Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervoor :') eentje met allerlei knobbels en richels.
pi_200867908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Blues het volgende:

Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapieland ;)
Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdieren :+
pi_200867909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
Ga ik aan denken. Tx ^O^
pi_200867921
quote:
6s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:

Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdieren :+
:D O+
pi_200867962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervoor :') eentje met allerlei knobbels en richels.
Oh echt! Daar ga ik voor kijken.

Stop de bal tegenwoordig wel in een oude panty want hij viel steeds _O-
pi_200868023
quote:

[..]

:X :X

Daarom ben ik als de dood voor fysio's.

Ik had volgens 2 fysio's een vastzittende nekwervel. Ze wilden gaan behandelen maar ik vond t doodeng. Later bleek het een nekhernia.
Dus ook een :X :X
pi_200868027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh echt! Daar ga ik voor kijken.

Stop de bal tegenwoordig wel in een oude panty want hij viel steeds _O-
Ik heb er eentje van drie euro of zo van de Decathlon. Ik was er op zoek naar een foam roller om mijn kuiten en billen te kunnen masseren na het hardlopen, maar zo'n bal leek me een goed idee omdat ie compacter is en meer verschillende dingen kan. Ik kan er ook prima m'n kuiten en billen mee masseren :D
pi_200868158
Ik vertrouw mijn fysio volledig. :Y

Also, terug uit Zwarendingentilland. Ik tilde zware dingen. Ging goed, ondanks dat mijn benen horrible voelen.
Morgenochtend weer. :7
pi_200868185
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik vertrouw mijn fysio volledig. :Y

Also, terug uit Zwarendingentilland. Ik tilde zware dingen. Ging goed, ondanks dat mijn benen horrible voelen.
Morgenochtend weer. :7
vreselijke-benen-boks.

Ik heb morgenochtend een intimiderende intervaltraining. En ruim 30 km in de benen sinds het weekend dus :X

Wat voor zware dingen heb je getild?
pi_200868285
Syndroom opgezocht. Nog enger dan ik al dacht.

Fysio, 2 jaar geleden had ik zo m'n twijfels na een behandeling. Maar een IS gewricht behandeling kan geen bakerse cyste veroorzaken. Dus stom toeval.
De laatste 3 behandelingen (knie) hielpen wel en de oefeningen die ik thuis doe ook. Pijn en ongemak is niet weg, maar ik slaap in ieder geval zonder pijnstilling
pi_200868312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
Jij groeierd ^O^ O+
pi_200868316
Welkom in zerebenenland hoor :*
pi_200868346
Mijn benen protesteren wat over de extra kilometers van vandaag. Hier ook iets met de rug waar ik enerzijds wat aan zou willen laten doen en ik anderzijds doodsbang ben dat zo'n krakende pipo schade veroorzaakt..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200868358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

vreselijke-benen-boks.

Ik heb morgenochtend een intimiderende intervaltraining. En ruim 30 km in de benen sinds het weekend dus :X

Wat voor zware dingen heb je getild?
Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps :o

(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats. :X Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP ;( )

Ik vind intervalhardlopen altijd intimiderend trouwens.
pi_200868385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:
Mijn benen protesteren wat over de extra kilometers van vandaag. Hier ook iets met de rug waar ik enerzijds wat aan zou willen laten doen en ik anderzijds doodsbang ben dat zo'n krakende pipo schade veroorzaakt..
mijn pipo kraakt niet. Weet dat kraken niet bevorderlijk is voor mijn lijf. Bij mijn zus wel weer, die moet vaak gekraakt worden anders kan ze helemaal niets meer.
pi_200868417
Wow. Stil. Wat stoer klinkt dat! @Lonaa

En fijn, dat het beter gaat met Kaatje.
pi_200868450
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps :o

(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats. :X Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP ;( )

_O_

Ik heb even filmpjes gezocht van die verschillende soorten cleans en wauw.

Er zijn wel gradaties van intimiderend bij intervalhardlopen. Ik vind het intimiderende aan morgen dat ik 8x 800 + 400 rust moet, dus dat is 8x1,2 km = 9,6 km en daar komt de warming-up en cooling-down (elk een kwartier) nog bij. En die 8 800s moeten ook nog op een tempo waarvan ik niet weet of ik het meer dan één 800 volhoud :X
pi_200868496
quote:

[..]

En nu is er een enorm staalmagazijn in de sportclub verhuisd naar de stellingen aan de andere kant van het pand? (Zo klinkt het... "even opgeruimd, ook de shit dit normaal met een heftruck gaat")
pi_200868536
Inderdaad, als ik die dingen opzoek die @Lonaa doet zit ik met open mond te kijken. Zo'n bewondering voor _O_
pi_200868595
Oh jullie O+

Ik zal eens kijken of ik morgen filmpje kan maken. :7
pi_200868602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O_

Ik heb even filmpjes gezocht van die verschillende soorten cleans en wauw.

Er zijn wel gradaties van intimiderend bij intervalhardlopen. Ik vind het intimiderende aan morgen dat ik 8x 800 + 400 rust moet, dus dat is 8x1,2 km = 9,6 km en daar komt de warming-up en cooling-down (elk een kwartier) nog bij. En die 8 800s moeten ook nog op een tempo waarvan ik niet weet of ik het meer dan één 800 volhoud :X
Dit kan ik dus echt niet, dus _O_ _O_ van mijn kant. Laat mij maar tillen. :7
pi_200868628
Oke, kwark op. Douchen, slapen. :W
pi_200868647
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef AnneX het volgende:
Wow. Stil. Wat stoer klinkt dat! @:Lonaa

En fijn, dat het beter gaat met Kaatje.
P.S. En @Tele6 _O_
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:16:46 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_200868725
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit kan ik dus echt niet, dus _O_ _O_ van mijn kant. Laat mij maar tillen. :7
Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.
Een training van 45 minuten op een "step" is ook niet bevorderlijk voor de benen. De week er voor het zelfde geintje met andere oefeningen. Vandaag trx met een jumper (ziet er uit als een halve bal) goed voor de core spieren.
pi_200868768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.
Een training van 45 minuten op een "step" is ook niet bevorderlijk voor de benen. De week er voor het zelfde geintje met andere oefeningen. Vandaag trx met een jumper (ziet er uit als een halve bal) goed voor de core spieren.
Zo'n halve bal heb ik ook wel eens mee geoefend. Ook goed voor de enkels als je er op een been bovenop gaat staan.
Is het een skippybalachtige bal of een harde halve bol? Beide zijn wel leuke dingen om mee te oefenen.
pi_200868861
Zo'n halve bol gebruik ik om de spieren rondom de knie te trainen. Maar nu dus even niet, nu op een andere (minder wiebeliger) manier
pi_200868882
Ze laten me planken op zo'n wiebelige (omgekeerde) halve skippy. }:|

Vers filmpje van sjouwende @Lonaa in aantocht! :9

En de goeie boobs van @sigme, goeie jurk ook maar ik had er al eentje van je - ik heb blijkbaar niet zovaak jurkgelegenheid en had die eerdere van jou pas twee keer aan in al die maanden :@ Het waren wel goeie keren :)

@Blues Ik bedoelde inderdaad ook piano, sorry! :D Hoe vaak hoe lang nu?
pi_200868902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb er eentje van drie euro of zo van de Decathlon. Ik was er op zoek naar een foam roller om mijn kuiten en billen te kunnen masseren na het hardlopen, maar zo'n bal leek me een goed idee omdat ie compacter is en meer verschillende dingen kan. Ik kan er ook prima m'n kuiten en billen mee masseren :D
Ik doe het ook weleens bij mijn bovenbenen. Die kunnen soms na het werk zo’n pijn doen. Voelt heerlijk en tegelijkertijd pijnlijk _O-
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:29:50 #102
63722 z80
I fink you freaky
pi_200868948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zo'n halve bal heb ik ook wel eens mee geoefend. Ook goed voor de enkels als je er op een been bovenop gaat staan.
Is het een skippybalachtige bal of een harde halve bol? Beide zijn wel leuke dingen om mee te oefenen.
Skippyball. En er op staan is een goede oefening voor de volledige beenspieren.
De lol begint pas als je ook moet gaan bewegen, al dan niet op 1 been. Of er een kettlebell bij pakt.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:30:23 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200868959
Ik heb hier gewoon paar avonden per week massage-op-afroep-geven. Doen andere J's dat niet gewoon?
pi_200868993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:30 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier gewoon paar avonden per week massage-op-afroep-geven. Doen andere J's dat niet gewoon?
Mijn man geeft vaak een massage. Maar is bang om mij pijn te doen. Dus die durft niet goed genoeg
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:32:56 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200869014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn man geeft vaak een massage. Maar is bang om mij pijn te doen. Dus die durft niet goed genoeg
Oow ja, dat is geen handige angst om te hebben bij die activiteit. Die angst ontbeer ik gelukkig volledig.
pi_200869199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ja, dat is geen handige angst om te hebben bij die activiteit.
Bij wel meer activiteiten :7
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:44:20 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200869223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Bij wel meer activiteiten :7
:lijstje:
pi_200869481
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:25 schreef minilot het volgende:

@:Blues Ik bedoelde inderdaad ook piano, sorry! :D Hoe vaak hoe lang nu?
Bijna elke dag gemiddeld 2 uur.
pi_200869508
quote:

[..]

Ik dit :+
pi_200869587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat was een gekke periode. Ik liep drie maanden met veel pijn maar er werd gewoon niets gedaan :? Maar goed, dat was met mijn hartproblemen ook, ik heb blijkbaar een enorm psychosomatisch voorkomen ofzo :+
Zo angstaanjagend, dat verhaal.

Maar psychosomatisch voorkomen of doe je gewoon te stoer?
pi_200869611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ja, dat is geen handige angst om te hebben bij die activiteit. Die angst ontbeer ik gelukkig volledig.
Haha agh ik pijnig mezelf wel met een tennisbal. Zorgt hij voor het ontspannende stuk :+
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:19:41 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200869806
Ik overweeg morgen mosselen te maken voor mezelf (en voor de rest iets anders dan)
Maar eens een nachtje over slapen
  donderdag 12 augustus 2021 @ 01:07:34 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200870668
-niet relevant-

[ Bericht 47% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-08-2021 01:24:38 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200871125
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200871331
Mogge.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 06:57:35 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200871406
Morguh
SPOILER
pi_200871417
Mooi contrast, die twee foto's.
pi_200871428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 06:57 schreef Barreltje het volgende:
Morguh

Leuk, thanx!
pi_200871449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Mja, ik doe dat soort dingen ook. Vind ik overigens ook wel leuk. Maar alleen maar interval hardlopen? No thanks.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 07:30:02 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200871541
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Mooi contrast, die twee foto's.
Absoluut, al was dat niet persee zo bedoeld.. ;)
pi_200871666
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo angstaanjagend, dat verhaal.

Maar psychosomatisch voorkomen of doe je gewoon te stoer?
Dat is een interessante hypothese, ik denk namelijk altijd dat ik niet stoer genoeg ben omdat alles altijd maar op stress :r gegooid wordt. Omdat het verschil tussen bijvoorbeeld spier- of bandenpijn en zenuwpijn, of het verschil tussen een paniekaanval of een slechte conditie en een hartritmestoornis zo evident is en ik dat ook aangeef, verwacht ik wel dat daar iets mee gedaan wordt. En omdat dat niet zo is, leg ik dat bij mijn communciatiestijl neer.

Maar ja, het klopt wel dat ik naar de huisarts ga als ik er zelf niet uitkom. Bij de geboorte van mijn zoon ook, toen kwam ik met bijna volledige ontsluiting in het ziekenhuis aan omdat ik dacht dat het het befaamde 'voorwerk' was :') dus tja, misschien heb je gelijk :D
pi_200872147
Goedemorgen dotjes. O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 augustus 2021 @ 08:56:38 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200872277
Morning :). Mooi weer. Om 12.30u is het dan ook tijd om buiten te spelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200872335
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 06:38 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 06:57 schreef Barreltje het volgende:
Morguh
SPOILER
Goedemorgen O+
pi_200872352
Ik ging gisteren een komkommer uit m'n tuin halen, had gezien dat ik er eentje had. Maar toen ik hem pakte, zag ik er nog 1. En nog 1. En nog 1. En uiteindelijk stond ik met 6 komkommers in m'n handen. :D Zo cool.

M'n schoonzus kwam om m'n neefje en nichtje weer op te halen en nu ben ik dus zo'n vrouwtje die dingen uit haar moestuin aan mensen weg kan geven. :D Een flinke bak bramen en wat komkommers.
pi_200872406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ging gisteren een komkommer uit m'n tuin halen, had gezien dat ik er eentje had. Maar toen ik hem pakte, zag ik er nog 1. En nog 1. En nog 1. En uiteindelijk stond ik met 6 komkommers in m'n handen. :D Zo cool.

M'n schoonzus kwam om m'n neefje en nichtje weer op te halen en nu ben ik dus zo'n vrouwtje die dingen uit haar moestuin aan mensen weg kan geven. :D Een flinke bak bramen en wat komkommers.
O+

En dotjes O+
Spoilers!
pi_200872491
Mogge allen!

Denk dat ik vandaag grotendeels op het balkon ga doorbrengen met kranten en boek.
pi_200872977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!

Denk dat ik vandaag grotendeels op het balkon ga doorbrengen met kranten en boek.
Heerlijk!

Wij gaan kanoën met een high tea. Ik ben enorm benieuwd hoe dat zal lopen.

Gisteren was ook leuk. We gingen laat op weg om te lunchen.
Daarna gingen we naar een vogelopvang. Dat was best interessant. Het is wel zonde dat veel vogels nooit meer in het wild terecht zullen komen. Veel van de roofvogels zijn gered uit het valkenieren of werden als huisdier gehouden. Zij kunnen zichzelf niet meer redden in de vrije natuur.

Ik dacht nog aan @Candaasje

Deze ooievaars zaten niet in een kooi maar wonen dit seizoen in de opvang.

Vervolgens gingen we naar een exotisch tuincentrum met een Eekhoorn Experience, een bamboebos en veel Boeddha beelden. Die combinatie klonk zo absurd dat het intrigeerde.
Het viel alles mee eigenlijk. Ja, een Boeddhabeeld is uiteraard een nóg idioter interieuritem dan letterborden maar buiten dat, was het best leuk. Het is een prachtige winkel met daadwerkelijk leuke meubels. We hebben nog een metalen constructie voor aan de muur gekocht.
Het bosje was mooi, heerlijk rustig. Die eekhoorns zijn natuurlijk opgesloten wilde beestjes dus per definitie niet ok. Maar stiekem erg leuk om te zien O+ Er waren ook baby's O+ O+
De kooien waren mooi en best ruim. Ik had het slechter verwacht.

Spoilers!
pi_200873003
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 07:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is een interessante hypothese
Het is een hypothese uit mijn eigen ervaring. Ik word ook zelden serieus genomen als er echt iets is. De Mrs geeft me nogal eens op mijn donder dat ik dan ook niet zo olijk moet kijken of grappen maken of xxx xxx xxx als ik vertel over mijn ondraaglijke pijnen oid. Blijkbaar is helder uiteenzetten wat het probleem vaak niet genoeg.
Je moet kermen en kreunen en treurig kijken en liefst een traantje laten. Anders ben je niet zielig genoeg.

Een huisarts op de huisartsenpost heeft zelfs Dot met een jaar niet willen doorsturen naar het ziekenhuis met een zeer doorstuurwaardig issue omdat het kind er niet zielig genoeg bij keek. Domme hork. Toen ze dat na veel gezanik van onze kant toch deed, werd het kind acuut opgenomen...
pi_200873090
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heerlijk!

Daarna gingen we naar een vogelopvang. Dat was best interessant. Het is wel zonde dat veel vogels nooit meer in het wild terecht zullen komen. Veel van de roofvogels zijn gered uit het valkenieren of werden als huisdier gehouden. Zij kunnen zichzelf niet meer redden in de vrije natuur.
[ afbeelding ]

Ik dacht nog aan @:candaasje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vervolgens gingen we naar een exotisch tuincentrum met een Eekhoorn Experience, een bamboebos en veel Boeddha beelden. Die combinatie klonk zo absurd dat het intrigeerde.
Het viel alles mee eigenlijk. Ja, een Boeddhabeeld is uiteraard een nóg idioter interieuritem dan letterborden maar buiten dat, was het best leuk. Het is een prachtige winkel met daadwerkelijk leuke meubels. We hebben nog een metalen constructie voor aan de muur gekocht.
Het bosje was mooi, heerlijk rustig. Die eekhoorns zijn natuurlijk opgesloten wilde beestjes dus per definitie niet ok. Maar stiekem erg leuk om te zien O+ Er waren ook baby's O+ O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke dag zo ja. Ben stiekem wel erg jaloers op jullie vakantie. Zoveel leuke dingen doen.

Eekhoorns zijn zo leuk en retesnel. Fijn dat al die dieren goed worden opgevangen nadat ze thuis niet meer gehouden kunnen worden. Waar het verstand van sommige mensen zit o|O
Van de week viel ik ook in een programma waar heel veel dieren, aangeschaft in coronatijd onopgevoed gedumpt werden. Een vrouw van die organisatie zei “men werd ‘s morgens wakker “een hond zou leuk zij” en ‘s middags moest die hond er ook zijn. Alsof je het over pizzaeten had.
pi_200873113
Heel benieuwd naar de kano en high tea! En sowieso echt leuke dagjes, LS.
pi_200873140
Kijk ons mini-projectje. Ik stoorde me aan het plankje in het toilet. Was wit, maar zag er altijd vies uit omdat het wit niet meer overal wit was. Dan kun je natuurlijk een nieuw plankje kopen, maar ik wilde niet in de tegels boren. En ik had ook geen zin in nog een keer dit probleem.

Dus we hebben ijsstokjes recht geknipt en vastgeplakt. Laagje epoxy er overheen en een frontje van een betonlook-plint. Ik vind het wel netjes geworden.

pi_200873159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:04 schreef Myraela het volgende:
Kijk ons mini-projectje. Ik stoorde me aan het plankje in het toilet. Was wit, maar zag er altijd vies uit omdat het wit niet meer overal wit was. Dan kun je natuurlijk een nieuw plankje kopen, maar ik wilde niet in de tegels boren. En ik had ook geen zin in nog een keer dit probleem.

Dus we hebben ijsstokjes recht geknipt en vastgeplakt. Laagje epoxy er overheen en een frontje van een betonlook-plint. Ik vind het wel netjes geworden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaaf!
pi_200873176
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow mooi gedaan O+
Jullie hebben daar wel echt oog voor.
pi_200873201
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat tof!
Spoilers!
pi_200873208
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die ijsjes allemaal zelf verorberd? :wtf:
pi_200873255
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Heb je die ijsjes allemaal zelf verorberd? :wtf:
Helaas. Was wel leuk als we een hele geschiedenis aan ijsjes op ons toilet hadden gehad. :D 'Weet je nog dat stokje, dat was die Magnum thuis op de bank.'

We hebben bij de Action een hele euro uitgegeven om 200 ijsstokjes te kopen.
pi_200873272
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Leuke dag zo ja. Ben stiekem wel erg jaloers op jullie vakantie. Zoveel leuke dingen doen.

Eekhoorns zijn zo leuk en retesnel. Fijn dat al die dieren goed worden opgevangen nadat ze thuis niet meer gehouden kunnen worden. Waar het verstand van sommige mensen zit o|O
Van de week viel ik ook in een programma waar heel veel dieren, aangeschaft in coronatijd onopgevoed gedumpt werden. Een vrouw van die organisatie zei “men werd ‘s morgens wakker “een hond zou leuk zij” en ‘s middags moest die hond er ook zijn. Alsof je het over pizzaeten had.
We hadden echt iets in te halen qua vakantie. Ik ben heel blij dat het dit haar wel lukt *;

Die eekhoorns zijn geen opvangers hoor, gewoon publiekstrekkers en een hobbyproject voor de eigenaars :|W

Ik kijk nu synchroonzwemmen, nog van de OS. Ik vind het een volslagen lachwekkende sport maar het is wel ontzettend knap zeg.
Spoilers!
pi_200873345
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het is een hypothese uit mijn eigen ervaring. Ik word ook zelden serieus genomen als er echt iets is. De Mrs geeft me nogal eens op mijn donder dat ik dan ook niet zo olijk moet kijken of grappen maken of xxx xxx xxx als ik vertel over mijn ondraaglijke pijnen oid. Blijkbaar is helder uiteenzetten wat het probleem vaak niet genoeg.
Je moet kermen en kreunen en treurig kijken en liefst een traantje laten. Anders ben je niet zielig genoeg.

Een huisarts op de huisartsenpost heeft zelfs Dot met een jaar niet willen doorsturen naar het ziekenhuis met een zeer doorstuurwaardig issue omdat het kind er niet zielig genoeg bij keek. Domme hork. Toen ze dat na veel gezanik van onze kant toch deed, werd het kind acuut opgenomen...
Yup, zo werkt dat vaak helaas. Ik las dat ooit eens op een lotgenotengroep van mijn ziekte. Dat was in de periode dat mijn vriendin maar niet serieus genomen werd. Ze was hoogopgeleid, wist veel van haar eigen kwalen en kan daar duidelijk over communiceren, door ocd altijd perfect verzorgd. Dan ben je automatisch niet ziek genoeg. Toen ze eindelijk wel onopgemaakt en in joggingbroek ging zitten janken, werd ze wel geholpen. Zo zonde, met snellere hulp was het misschien niet zo enorm uit de hand gelopen.
Spoilers!
pi_200873399
Ik ben wel heel blij met mijn huidige huisarts trouwens. Die lijkt te begrijpen dat ik gewoon kom zeggen wat er is zonder in klaagzangen uit te barsten. Dan vraagt ze eerst of ik al weet wat ik van haar wil. Meestal is dat zo.
Als ze dat een goed idee vindt, regelt ze dat. Helemaal fijn.
pi_200873404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

We gaan zaterdag naar de Afrikaandermarkt. Heb je nog aanraders? Parkeren we gewoon makkelijk daar in de buurt?
Spoilers!
pi_200873427
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben wel heel blij met mijn huidige huisarts trouwens. Die lijkt te begrijpen dat ik gewoon kom zeggen wat er is zonder in klaagzangen uit te barsten. Dan vraagt ze eerst of ik al weet wat ik van haar wil. Meestal is dat zo.
Hier ook zo’n huisarts, heel fijn. Hij weet dat ik meestal te laat aan de bel trek dus wanneer ik kom er ook echt iets is.
pi_200873453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yup, zo werkt dat vaak helaas. Ik las dat ooit eens op een lotgenotengroep van mijn ziekte. Dat was in de periode dat mijn vriendin maar niet serieus genomen werd. Ze was hoogopgeleid, wist veel van haar eigen kwalen en kan daar duidelijk over communiceren, door ocd altijd perfect verzorgd. Dan ben je automatisch niet ziek genoeg. Toen ze eindelijk wel onopgemaakt en in joggingbroek ging zitten janken, werd ze wel geholpen. Zo zonde, met snellere hulp was het misschien niet zo enorm uit de hand gelopen.
Ik vind het heel fascinerend. Ik werk zelf als zorgverlener precies andersom :D Volgens mij zouden we de communicatie over en weer zoveel meer kunnen stroomlijnen als we niet aan verborgen agenda's deden..
pi_200873463
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:29 schreef Vanyel het volgende:
De mijne is ook zo. Echt geweldig.
Ik kwam bij deze praktijk nadat de vorige huisarts me niet serieus nam met een ziekte die ik al 8 jaar had en die gewoon meetbaar is. De nieuwe zei gelijk "jij kent je lijf het beste dus als er iets is, neem ik dat gewoon serieus." Probleem opgelost.

En het is inderdaad ook al een aantal keer voorgekomen dat ik wist wat ik had, mijn redenering uiteen zette en ze dat gewoon accepteerde.
Spoilers!
pi_200873490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind het heel fascinerend. Ik werk zelf als zorgverlener precies andersom :D Volgens mij zouden we de communicatie over en weer zoveel meer kunnen stroomlijnen als we niet aan verborgen agenda's deden..
Ja he? Ik weet niet precies wat jij doet maar ik heb wel het idee dat je niet eerstelijns bent. Tegen de tijd dat mensen bij jou terecht komen, zijn er al best wat opties geprobeerd. En daar kan zomaar een jaar overheen gaan, inclusief wachttijden, meerdere bezoeken aan een huisarts enzo.
Spoilers!
pi_200873544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
We gaan zaterdag naar de Afrikaandermarkt. Heb je nog aanraders? Parkeren we gewoon makkelijk daar in de buurt?
Het is wel een aanrader om op tijd te gaan. Je kunt in de buurt van de markt vaak wel parkeren, maar het is wel even zoeken naar een plekje.

Ik loop vaak even een rondje over de hele markt, en besluit pas na dat rondje waar ik dingen wil halen. Dit is wel de periode voor de goedkope dozen mango's (paar dagen terug nog een droogoven mee gevuld) wel even voelen of ze al een beetje rijp zijn. Een doos (meestal ongeveer 9 stuks) kost 2,50 euro.

Er staat ook een marktkraam waar ze alles in schalen doen en elke schaal is dan 1 euro. Het wisselt elke week wat ze hebben, maar daar kun je soms ook geweldige aanbiedingen vinden.

De avocado's waarvan je denkt 'dat is zo goedkoop voor zoveel avocado's, dat is vast niets' daar kun je ook geluk mee hebben. Ik ben niet aansprakelijk als het wel tegenvalt. Maar ik haal best regelmatig van die zakken avocado's zodat ik gewoon een vriezervoorraad quacamole in huis heb.

Oh, en vergeet de bossen verse kruiden niet. 1 euro voor 4 grote bossen. Dat is altijd goed om in huis te hebben.
pi_200873601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is wel een aanrader om op tijd te gaan. Je kunt in de buurt van de markt vaak wel parkeren, maar het is wel even zoeken naar een plekje.

Ik loop vaak even een rondje over de hele markt, en besluit pas na dat rondje waar ik dingen wil halen. Dit is wel de periode voor de goedkope dozen mango's (paar dagen terug nog een droogoven mee gevuld) wel even voelen of ze al een beetje rijp zijn. Een doos (meestal ongeveer 9 stuks) kost 2,50 euro.

Er staat ook een marktkraam waar ze alles in schalen doen en elke schaal is dan 1 euro. Het wisselt elke week wat ze hebben, maar daar kun je soms ook geweldige aanbiedingen vinden.

De avocado's waarvan je denkt 'dat is zo goedkoop voor zoveel avocado's, dat is vast niets' daar kun je ook geluk mee hebben. Ik ben niet aansprakelijk als het wel tegenvalt. Maar ik haal best regelmatig van die zakken avocado's zodat ik gewoon een vriezervoorraad quacamole in huis heb.

Oh, en vergeet de bossen verse kruiden niet. 1 euro voor 4 grote bossen. Dat is altijd goed om in huis te hebben.
Goede tips *O* Hoe op tijd is op tijd?

Ik heb een lange lijst want mijn moestuin is kut en ik heb enorme conserveerdrang.
SPOILER
Spoilers!
pi_200873709
Wat is er met je moestuin gebeurd @Lucky_Strike ? :{
pi_200873721
Speciaal voor o.a. @minilot,
Did a thing:
SPOILER
Dit is 55 kg. Ik deed hierna nog 57,5 (nieuwe PR) en 60 (nieuwe nieuwe PR) en dat zag er net zo soepel uit als dit. Ben daar best wel content over. :7 (Zeker omdat het a) een power clean is en b) het is donderdag dus dit was 6e training sinds maandag. :') )
pi_200873724
Mijn intervallen gingen vanochtend gewoon prima. Ik ben echt sneller geworden de afgelopen maanden :o

Of nou ja, prima. Mijn benen zijn soep nu en naar huis hardlopen ging amper sneller dan wandelen. :')
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:57:06 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200873731
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Speciaal voor o.a. @:minilot,
Did a thing:
SPOILER
Dit is 55 kg. Ik deed hierna nog 57,5 (nieuwe PR) en 60 (nieuwe nieuwe PR) en dat zag er net zo soepel uit als dit. Ben daar best wel content over. :7 (Zeker omdat het a) een power clean is en b) het is donderdag dus dit was 6e training sinds maandag. :') )
omg O+
pi_200873735
quote:
Did a thing:
SPOILER
Je ziet er zo sterk en vastbesloten uit _O_
pi_200873746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Wat is er met je moestuin gebeurd @:Lucky_Strike ? :{
Slecht weer, muizen, slakken. Er is wel wat oogst hoor maar niet zo enorm veel als vorig jaar. En ook niet zo veel dat ik er tot maart uit kan eten en conserveren. Het conserveren is voor mij wel een deel van de pret dus dan koop ik wel groente waarmee ik dat kan.
Spoilers!
pi_200873748
quote:
Did a thing:
SPOILER
Mag ik met je trouwen?
pi_200873758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede tips *O* Hoe op tijd is op tijd?

Ik heb een lange lijst want mijn moestuin is kut en ik heb enorme conserveerdrang.
SPOILER
Pepers hebben ze vaak ook wel in grote hoeveelheden liggen. Ik kan zelf geen pepers herkennen, dus de ene keer maak ik een onwijs pittige sambal oid en de andere keer hebben ze amper smaak. :') Maar dat lukt jou vast beter.

Veel ga je sowieso wel vinden. Voor de wat meer 'Hollandse' producten weet ik niet of ze echt een bijzonder lage prijs hebben. Ik vind de Afrikaandermarkt vooral voor de producten die in de (midden-)oosterse keuken vaak gebruikt worden voordelig.

Aubergine, tomaat, kruiden, mango, pepers, paprika, citroen en limoen zijn allemaal wel toppers om voordelig in grotere hoeveelheden in te kopen.

Vaak zit het al in zakken verpakt, dus dan krijg je echt een enorme hoeveelheid voor iets van een euro. Let sowieso goed op alles dat al in zakken (of schalen) zit. Dat zijn vaak wel de voordeligste opties.
pi_200873768
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je ziet er zo sterk en vastbesloten uit _O_
Was ik ook. *O* En blij *O* En nog *O*

Progressie is zo vlot gegaan de afgelopen 4 maand *O* Nu moet het nog overhead. :X Dat vind ik wel spannend als het meer dan 50 kg is. :')
pi_200873770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Slecht weer, muizen, slakken. Er is wel wat oogst hoor maar niet zo enorm veel als vorig jaar. En ook niet zo veel dat ik er tot maart uit kan eten en conserveren. Het conserveren is voor mij wel een deel van de pret dus dan koop ik wel groente waarmee ik dat kan.
Ah ja, dat snap ik.

Heeft het te maken met je grondsoort? Ik had de indruk dat de tuin van m'n vader (op zand) het dit jaar duizend beter doet dan vorig jaar. Maar hij is ook heel slecht in water geven.
pi_200873781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah ja, dat snap ik.

Heeft het te maken met je grondsoort? Ik had de indruk dat de tuin van m'n vader (op zand) het dit jaar duizend beter doet dan vorig jaar. Maar hij is ook heel slecht in water geven.
Het gaat hier ook beter dan vorig jaar en ik ben ook slecht in water geven. :7 :')
pi_200873787
quote:
17s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Mag ik met je trouwen?
Ja ^)
pi_200873801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dat zo grappig bij jou.
Ik vind groeien tof, en koken, dit jaar zelfs kruien van compost en schoffelen enzo want dan hoef ik niet te sporten maar doe ik toch wat, maar stiekem ben ik wel blij dat er niks 'over' is want dan zou ik moeten nadenken over conserveren. Ga jij gewoon spul kopen voor het conserveren :D
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:04:22 #161
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200873841
quote:

[..]

Ah ja, dat snap ik.

Onze tuin doet het dit jaar ook tig keer beter. Inderdaad, veel regen. Maar we hebben dit jaar onze bemestingsstrategie ook wat gewijzigd. Grond is lig goed vochtig met voldoende mest. Met als gevolg dat ongeveer alles explodeert.

Veel bijen en hommels dit jaar. We hebben vorig jaar de goede planten geplant in ieder geval. Ook de vlinderstruiken zitten vol met vlinders. Erg motiverend om daarmee door te gaan :)
pi_200873842
quote:

[..]

Ah ja, dat snap ik.

Hier ook zandig en hier ook klote hoor, dit jaar. Koud voorjaar, geen zon in de zomer, alles natnatnat op de verkeerde momenten.
Andere jaren ontploft wat ik zaai mij of meer vanzelf. Dit jaar ontplofte alleen het onkruid vanzelf. En de koriander.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:11:19 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200873997
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier ook zandig en hier ook klote hoor, dit jaar. Koud voorjaar, geen zon in de zomer, alles natnatnat op de verkeerde momenten.
Andere jaren ontploft wat ik zaai mij of meer vanzelf. Dit jaar ontplofte alleen het onkruid vanzelf. En de koriander.
En koriander schiet dan zo snel door dat je het alsnog amper kan gebruiken ;(
pi_200874080
quote:
Did a thing:
SPOILER
Ohhhh _O_
pi_200874095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Da’s niet erg :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:20:29 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200874115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s niet erg :P
Welles! :(
pi_200874255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zoveel zaad, dat er volgend jaar nog meer groeit. Op een dag is er genoeg om te eten.
pi_200874293
quote:
Did a thing:
SPOILER
Ik skrok :o
Je liet m vallen :o

_O_
pi_200874340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik skrok :o
Je liet m vallen :o

_O_
Ja, dat hoort erbij. :7 Hij hoefde vandaag alleen maar van de grond naar de schouders. :Y
pi_200874358
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heerlijk!

[ afbeelding ]

Ik dacht nog aan @:candaasje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk uitje!
Goed dat ze dit doen denk ik dan altijd maar bij dit soort opvang of dierentuinen waar ze door goede kennis, voor de educatie en i.v.m. bedreigde diersoorten wel op hun plek zijn (lijkt het voor mij als ik er over lees of iets op tv zie).
pi_200874431
Wachtdag vandaag.
Het pakketje is.....

Tromgeroffel...........................
de leasebak! Bike! Ebike!

:')

Ik heb gevraagd of er een monteur meekomt om het stuur en/of zadel te kunnen verstellen en zo nodig te wisselen met mijn goeie, lekkere, vrij nieuwe fauteuil-achtig zadel... eh ja dat moet ik navragen.
Eh ja, er komt een chauffeur en een monteur de fiets omwisselen.
( Die andere waarvan het stuur niet kan worden versteld staat al die tijd nog hier in de garage).

Nu maar hopen dat het allemaal goed komt.
Ik noem mijn fiets bij voorbaat al Murphy.
pi_200874883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:40 schreef Blues het volgende:
Wachtdag vandaag.
Het pakketje is.....

Ik heb gevraagd of er een monteur meekomt om het stuur en/of zadel te kunnen verstellen en zo nodig te wisselen met mijn goeie, lekkere, vrij nieuwe fauteuil-achtig zadel... eh ja dat moet ik navragen.
( Die andere waarvan het stuur niet kan worden versteld staat al die tijd nog hier in de garage).

Hopelijk eind goed al goed :)
pi_200874988
Volgens mij is het vandaag perfect weer om met een boek in het zwembad te gaan liggen O+
pi_200875034
Hehe, na 6 pogingen ben ik eindelijk redelijk tevreden hoe een boordje aan de jurk zit geregen. Eind van de middag als het balkon te warm is even achter de naaimachine om het ding er echt op te zetten, mouwen en zoom en klaar. Had m net even aan, het is rood, heel heel rood :D
pi_200875051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:40 schreef Blues het volgende:
Wachtdag vandaag.
Het pakketje is.....

Dat geloof ik pas als het allemaal achter de rug is en jullie als gelukkig anwb stelletje harmonieus door de duinen rijden?😉

@Kaatje1 het blijft ook wel nog een beetje stoeien of ben je niet snel tevreden?
Pak je de naailessen weer op in september? of een andere groep?
pi_200875186
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is het vandaag perfect weer om met een boek in het zwembad te gaan liggen O+
Ik weet t wel zeker *O*
pi_200875247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hehe, na 6 pogingen ben ik eindelijk redelijk tevreden hoe een boordje aan de jurk zit geregen. Eind van de middag als het balkon te warm is even achter de naaimachine om het ding er echt op te zetten, mouwen en zoom en klaar. Had m net even aan, het is rood, heel heel rood :D
Vandaaaaaaag is ROOD *O*
Lekker zen joh dingen die je steeds maar overnieuw moet doen en de euforie als t lukt.
Ik had t met het intro van pianoman, Fase 1. Prachtig zeg.
Fase 2. Dat kan ik noooit.
Fase 3. rechterhand nootje voor nootje
Fase 4. linkerhand zelfde
Fase 5. Allebei de handen langggggzaaammmm 30x over of zo :D
Fase 6. Het lukt *O*

De magische 6 pogingen _O-
pi_200875292
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Vandaaaaaaag is ROOD *O*
Lekker zen joh dingen die je steeds maar overnieuw moet doen en de euforie als t lukt.
Fase 6. Het lukt *O*

Zo was ik gisteren een dansje aan het oefenen idd. Het dansje heeft 4 passen dus ik dacht dat dat in een halfuurtje wel te doen moest zijn, al dan niet supersloom.

Fase 1. wat is mijn rechtervoet eigenlijk?
Fase 2. ik bekijk het filmpje nog 5 keer, misschien kan ik dan de voeten van de instructeur uit elkaar houden
Fase 3. wacht even, mijn tenen moeten naar elkaar toe wijzen in deze houding, hoe dan?
Fase 4. valt bijna om. Hmm, dat zal de bedoeling niet zijn
Fase 5. wacht even, ik denk dat ik het snap
Fase 6. doet dansje op slakkentempo en zweet. zweet.

Nu alleen nog kijken of ik het nog ietsjes (zeg 3x of zo) sneller kan krijgen :') _O-
pi_200875307
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat geloof ik pas als het allemaal achter de rug is en jullie als gelukkig anwb stelletje harmonieus door de duinen rijden?😉

@:Kaatje1 het blijft ook wel nog een beetje stoeien of ben je niet snel tevreden?
Pak je de naailessen weer op in september? of een andere groep?
Dit was stoeien met weinig rek in de stof. Maar te veel om een andere manier te gebruiken.

Naailessen ben ik welvan plan want ik wil, onder begeleiding, een winterjas maken. Maar moet daarvoor naar een ander want de laatste dame is wappie in het kwadraat, dat lukt me niet 😂
pi_200875344
Ik kom achter steeds meer producten die ik nog altijd vreemd ruik sinds corona. Ik kan er geen verband in vinden.

Koffie, pindakaas en zweet ruiken bijvoorbeeld al allemaal naar dezelfde ranzige geur. En nu kom ik erachter dat basilicum ook op dat lijstje moet.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:42:42 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200875383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kom achter steeds meer producten die ik nog altijd vreemd ruik sinds corona. Ik kan er geen verband in vinden.

Koffie, pindakaas en zweet ruiken bijvoorbeeld al allemaal naar dezelfde ranzige geur. En nu kom ik erachter dat basilicum ook op dat lijstje moet.
Omg nu ben ik bang. Ik heb net tomaten met basilicum gemaakt en ik vond de basilicum echt goor ruiken _O-
Mijn vriend zei: Ruikt gewoon naar basilicum

;(
RIP
pi_200875413
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zoveel zaad, dat er volgend jaar nog meer groeit. Op een dag is er genoeg om te eten.
Maar maar korianderzaad is het lekkerste stuk van de koriander, en ik hou nota bene van vers korianderblad.
pi_200875460
Oh da’s erg @Myraela -O-
pi_200875468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:42 schreef gcjoel het volgende:
Omg nu ben ik bang. Ik heb net tomaten met basilicum gemaakt en ik vond de basilicum echt goor ruiken _O-
Mijn vriend zei: Ruikt gewoon naar basilicum

;(
RIP
Toen ik corona had, had ik gewoon geen geur, niet die vreemde geur. :D

Ik had dat ook als lunch. :9 Gisteren maakte ik lasagne en die rook ook zo ranzig, maar vandaag dus bij de basilicum weer. Dus ik denk dat dat het ook was in de lasagne. Het is wel bij alles precies dezelfde geur. Ik had het alleen niet direct door, alleen de koffiewalmen vond ik al tijden verschrikkelijk. Maar ik dacht dat we gewoon een stinkende koffie hadden en zoveel drinkt m'n vriend het niet. Hij drinkt vaak van die koffie met smaakjes, die ruiken vooral zoet dus minder opvallend. Pas op visite als iedereen met koffie zit of op kantoor als de bakkies om je oren vliegen, ging het me echt enorm tegenstaan.
pi_200875494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh da’s erg @:Myraela -O-
Neejoh, het is storend, maar heus niet zo erg.

Ik vind het vooral fascinerend. Dat zoiets blijkbaar kan en vooral ook kan blijven hangen zoveel maanden later nog.
pi_200875540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het vooral fascinerend. Dat zoiets blijkbaar kan en vooral ook kan blijven hangen zoveel maanden later nog.
Maar van sommige dingen kan je ook niet ruiken of ze wel of niet goed zijn
pi_200875576
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar maar korianderzaad is het lekkerste stuk van de koriander, en ik hou nota bene van vers korianderblad.
Vers korianderzaad?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:57:42 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200875585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toen ik corona had, had ik gewoon geen geur, niet die vreemde geur. :D

Ik had dat ook als lunch. :9 Gisteren maakte ik lasagne en die rook ook zo ranzig, maar vandaag dus bij de basilicum weer. Dus ik denk dat dat het ook was in de lasagne. Het is wel bij alles precies dezelfde geur. Ik had het alleen niet direct door, alleen de koffiewalmen vond ik al tijden verschrikkelijk. Maar ik dacht dat we gewoon een stinkende koffie hadden en zoveel drinkt m'n vriend het niet. Hij drinkt vaak van die koffie met smaakjes, die ruiken vooral zoet dus minder opvallend. Pas op visite als iedereen met koffie zit of op kantoor als de bakkies om je oren vliegen, ging het me echt enorm tegenstaan.
Ik ben ook niet echt bang dat ik nu corona heb.
Ik rook nog wel goed de muffe truffel geur ;(

Koffie vind ik altijd heerlijk ruiken, terwijl ik het niet drink _O-
pi_200875976
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vers korianderzaad?
https://www.mooiemoestuin.nl/kruiden/koriander/
pi_200876357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja he? Ik weet niet precies wat jij doet maar ik heb wel het idee dat je niet eerstelijns bent. Tegen de tijd dat mensen bij jou terecht komen, zijn er al best wat opties geprobeerd. En daar kan zomaar een jaar overheen gaan, inclusief wachttijden, meerdere bezoeken aan een huisarts enzo.
Ja, je hebt gelijk. Ik ben derdelijn, dus mensen zijn al door wat fuikjes gekomen. Dat betekent of dat er daadwerkelijk een lichamelijke verklaring is voor de klachten die ik moet opsporen of dat er tenminste 1 iemand in de lijnen voor mij dat denkt en dat betekent dat ik diegene moet onderwijzen :P

Maar dan nog, mijn uitgangspunt is altijd om eerst een lichamelijke verklaring toe vinden of uit te sluiten. En als dat niet lukt, samen met de betrokkene te zoeken naar een verklaringsmodel waar we allebei achter kunnen staan. En dat is meer dan de simpele zin 'het is stress'. En al is het stress, dan blijft nog de vraag waarom iemand nú komt, wat was de druppel en wat kunnen we doen om die emmer te legen?
pi_200876478
Jammer dat jullie nog last hebben van smaakverlies en verstoorde smaakbeleving.

@Clubsoda komen er ook mensen, die niet erg ‘slim’ zijn e/o niet begrijpen wat jouw begeleiding gaat inhouden? Of jij kunt (natuurlijk) op alle niveaus begeleiden. De vraag ook, omdat mensen door allerlei filters gaan en dan mogelijk al zijn afgehaakt. Nou ja, lastige stof voor een post.
pi_200876485
quote:
Ja, ik heb de halve moestuin vol staan met haar delfino. M.n. omdat ik te beroerd ben om korianderzaad te oogsten, voor gedroogde kruiden vind ik dat de moeite niet. Voor verse wel.
Zaad drogen valt onder inmaken, geen direct resultaat dus moeilijk om energie voor op te brengen.

Maar ik kan dus concluderen dat je het niet over vers zaad had?
pi_200876498
Verder lig ik te puffen op een bank hier met banaan en water. Het eerste rondje toestellen ging bijster slecht voor mijn doen. Even afwachten of ik een tweede maak.
pi_200876540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:38 schreef Tele6 het volgende:

Zo was ik gisteren een dansje aan het oefenen idd. Het dansje heeft 4 passen dus ik dacht dat dat in een halfuurtje wel te doen moest zijn, al dan niet supersloom.

Fase 2. ik bekijk het filmpje nog 5 keer, misschien kan ik dan de voeten van de instructeur uit elkaar houden
Fase 3. wacht even, mijn tenen moeten naar elkaar toe wijzen in deze houding, hoe dan?

Nu alleen nog kijken of ik het nog ietsjes (zeg 3x of zo) sneller kan krijgen :') _O-
Herkenbaar. Als brein verbindinkjes heeft aangelegd w/
pi_200876552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja idd rare gewaarwording maar ook vervelend!
pi_200876563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ik ben derdelijn, dus mensen zijn al door wat fuikjes gekomen. Dat betekent of dat er daadwerkelijk een lichamelijke verklaring is voor de klachten die ik moet opsporen of dat er tenminste 1 iemand in de lijnen voor mij dat denkt en dat betekent dat ik diegene moet onderwijzen :P

Maar dan nog, mijn uitgangspunt is altijd om eerst een lichamelijke verklaring toe vinden of uit te sluiten. En als dat niet lukt, samen met de betrokkene te zoeken naar een verklaringsmodel waar we allebei achter kunnen staan. En dat is meer dan de simpele zin 'het is stress'. En al is het stress, dan blijft nog de vraag waarom iemand nú komt, wat was de druppel en wat kunnen we doen om die emmer te legen?
O+
pi_200876571
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:56 schreef AnneX het volgende:
Jammer dat jullie nog last hebben van smaakverlies en verstoorde smaakbeleving.

@:Clubsoda komen er ook mensen, die niet erg ‘slim’ zijn e/o niet begrijpen wat jouw begeleiding gaat inhouden? Of jij kunt (natuurlijk) op alle niveaus begeleiden. De vraag ook, omdat mensen door allerlei filters gaan en dan mogelijk al zijn afgehaakt. Nou ja, lastige stof voor een post.
:Y vrijwel uitsluitend zelfs. Sterker nog, als ik eens mensen behandel met gezonde hersenen (dat zijn meestal partners van mensen met een ernstige ziekte) dan ben ik altijd verrast hoeveel je kan doen in 45 minuten als je op hoog tempo en met een hoge informatiedichtheid kan praten, als mensen huiswerk onthouden en uitvoeren en afspraken niet vergeten :D

Zoiets als wat Blues doet, zelfstandig aan de slag gaan met intermodules, die je zelf kan kiezen en indelen en over een maand weer een gesprek, dat is voor 95% van mijn patienten volkomen onmogelijk.

Maar dat zijn mijn therapiepatienten, die hebben een bewezen hersenziekte en zijn onder behandeling in het ziekenhuis. De mensen die ik voor diagnostiek zie zijn soms lichamelijk gezond maar hebben voor psychische problemen.
pi_200876577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dit heb ik al met NLiB. Evenwicht bewaren gaat me steeds beter af, maar soms het ik een been tekort of een arm teveel lijkt wel.
pi_200876595
Edit-faal :')

Dan maar van de gelegenheid gebruik maken om een _O_ voor @Lonaa te doen!
pi_200876650
@AnneX Uitpufze! :* Ik heb tot dusver nog geen 'toestellen' gekregen. Mocht vanmorgen wel boksen als warming-up! :D Met echte bokshandschoenen! Tegen een bokszak! :D Bleek erg leuk!

@Lonaa Ik ben onder de indruk maar meekijkende Günther al helemaal, die vindt je nu de 'sterkheidsbaas van ALLES' *;
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:13:24 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200876708
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Vandaaaaaaag is ROOD *O*
Fase 6. Het lukt *O*

Dat klinkt zoals ik een nummer leer spelen op een gitaar. 8-).
pi_200876720
Oh en @Lonaa svp niet boos worden als je me zondag tegenkomt in je stad. 8)7 Ik ga een dagje op bezoek bij een nerdy ex van me en haar vrouw. Ze willen dit jaar aan het vergaren van een eigen koter beginnen en er was behoefte aan wat ervaringsuitwisseling! :)
Ik heb uiteraard overwogen om jou zien aan het reisplan toe te voegen maar de optie om je zaterdagavond al lastig te komen vallen (stelde J. voor in verband met reistijd naar het oosten) viel af omdat ik dan nu al weet dat ik óf met een enorme drankkater óf met veel te grote pupillen en iets teveel liefde alsnog veel te laat bij mijn afspraak op zondag aankom :') En naderhand afspreken is ook weer zowat, want dan moet ik tegen mijn afspraak zeggen dat ik op tijd bij ze wegga om naar minder gezapige feestelijkheden te vertrekken en dat vind ik ook niet zo aardig |:)
Laten wij dus binnenkort eens apart afspreken, dat lijkt me alles in beschouwing nemend het verstandigst ;) Bij voorkeur als ik in de drie dagen erna ook niks te doen heb natuurlijk :7
pi_200876758
Spanning en sensatie! Politiewagen op hoge snelheid over de weg, even later nog een, maar dan over het honden uitlaatveld.
pi_200876794
Spannend @Kaatje1 :D
pi_200876850
@Clubsoda dank voor je antwoord.

@minilot
In de sportschool en geen toestellen 8-) Grappig dat het boksen inclusief handschoenen en zak je beviel!

Toch een tweede rondje afgeraffeld. Nu weer puf tot hartslag rustig voelt. En weer op huis aan, douche en de optie van een dutje in het schone bed O+

Zou Murphy al zijn geïnstalleerd?
pi_200877245
@minilot ik heb toch gemengde gevoelens over het feit dat je zo dichtbij bent maar dat we dan niet elkaar ontmoeten :o
Mocht je zondag na je afspraak alsnog denken 'mwoah met die Lonaa wil ik wel een biertje doen in de stad', dan ben ik flexibel. :7
pi_200877387
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:05 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot ik heb toch gemengde gevoelens over het feit dat je zo dichtbij bent maar dat we dan niet elkaar ontmoeten :o
Mocht je zondag na je afspraak alsnog denken 'mwoah met die Lonaa wil ik wel een biertje doen in de stad', dan ben ik flexibel. :7
Ik wil duizend O+ Maar nope. Beter van niet :') :*
pi_200877416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik wil duizend O+ Maar nope. Beter van niet :') :*
Ik begrijp wat je zegt maar ik wil er niet helemaal aan. :6
pi_200877424
Zeg druggies. Hou eens op met lekker maken :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200877485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg druggies. Hou eens op met lekker maken :(
Ja hee, ik kan dus ook niet hè? Ik heb mezelf onhandig lekker gemaakt }:|
pi_200877537
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja hee, ik kan dus ook niet hè? Ik heb mezelf onhandig lekker gemaakt }:|
Kutleve!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200877554
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:26 schreef AnneX het volgende:
@:minilot
In de sportschool en geen toestellen 8-)
Zijn er wel natuurlijk, maar doe ik niet. Wel los spul als kettlebells, gewichten, zware touwen, zandzakken, etcetera :)
pi_200877578
Straks tilt Mini Lonaa op en komen we in een oneindige loop en implodeert het universum :o
pi_200877602
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een broek voor JFlip kopen bij het Broekenpaleis :)
pi_200877610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Straks tilt Mini Lonaa op en komen we in een oneindige loop en implodeert het universum :o
Gaaf. Ik wil dit.
pi_200877615
Nee, daar parkeer je niet makkelijk in de buurt. Zal ws wel lukken in de omliggende straatjes, maar het is niet aan komen rijden, parkeren, klaar.
pi_200877659
Er is daar wel een AH in de buurt als je een klein stukje wilt sjouwen met je tas vol grapefruits en broeken.
pi_200877681
Wat vinden jullie van Na-Kd? Ik kwam er uit op zoek naar een bruilofskleedje, wat niet goed zat, maar ze hebben een bijzonder ruim assortiment zwarte broeken :o
pi_200877703
Zo'n dag met klusjes waar het zelden van komt.

Zijnde:

..en onder het bed opgeruimd en gestofzuigd. Wat een puinzooi had zich er opgehoopt zeg! :o

Nu:

Verder zojuist konijninstructies gekregen van de buren, inzake er eten en drinken aan geven als ze op vakantie zijn. Ik wil bij deze alvast @Candaasje als hulplijn inzetten!

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 12-08-2021 15:45:04 ]
pi_200877720
Murphy is gearriveerd O+
Met een monteur die er verstand van heeft, nu alles goed en rustig ingesteld, 2x een proefritje.
En mijn eigen O+ zadel O+ erop gezet en mn fietstassies.
Blij mee!

SPOILER
Ik ben afgepeigerd.
:z
pi_200877729
Ik bleek geen plannen te hebben, waar ik wel op anticipeerde

De man: Ga je nu een Tom Segura wank doen? :D

En ik wilde jullie deelgenoot maken van het fragment waar dit op gebaseerd is, maar kan ik niet vinden, dus jullie moeten maar gewoon alle TS shows gaan kijken die op Netflix staan totdat jullie het stukje over afgezegde plannen tegenkomen *O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:38:30 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200877749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bleek geen plannen te hebben, waar ik wel op anticipeerde

De man: Ga je nu een Tom Segura wank doen? :D

En ik wilde jullie deelgenoot maken van het fragment waar dit op gebaseerd is, maar kan ik niet vinden, dus jullie moeten maar gewoon alle TS shows gaan kijken die op Netflix staan totdat jullie het stukje over afgezegde plannen tegenkomen *O*
Tom Segura O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200877787
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Tom Segura O+ O+ O+
Ill be walking back to my front door... unzipping... D
pi_200877790
Ik moest Googlen. Kijkwaardig dus, die Tom? ^O^

Niet dat ik al wat kan kijken want we moeten na drie maanden niks anders kijken toch nog steeds 94% van Star Trek, we zijn nu bij seizoen 1 van de animatieserie uit de vroege jaren zeventig en oh wat schiet het niet op met zoveel! :')
pi_200877809
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:41 schreef minilot het volgende:

Niet dat ik al wat kan kijken want we moeten na drie maanden niks anders kijken toch nog steeds 94% van Star Trek, we zijn nu bij seizoen 1 van de animatieserie uit de vroege jaren zeventig en oh wat schiet het niet op met zoveel! :')
Jaaaaaa, ik vind hem schattig en cynisch tegelijk. Een gouden combi.
pi_200877811
(Aangaande weer wat meer in deze SC aanwezig: Günther speelt momenteel de hele godganse dag buiten met buurtkinderen, dus ik kan wat vaker op mijn telefoon kijken nu :7)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:45:11 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200877822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaaaaaa, ik vind hem schattig en cynisch tegelijk. Een gouden combi.
Hij kan het heel beeldend in je hoofd planten, met zijn ranzigheden. Én heel kwetsbaar zijn tegelijkertijd, en open enzo

Like ^O^
pi_200877826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:36 schreef Blues het volgende:
Murphy is gearriveerd O+
Met een monteur die er verstand van heeft, nu alles goed en rustig ingesteld, 2x een proefritje.
Blij mee!

SPOILER
Ik ben afgepeigerd.
Murphy *O*
pi_200877839
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij kan het heel beeldend in je hoofd planten, met zijn ranzigheden. Én heel kwetsbaar zijn tegelijkertijd, en open enzo

Like ^O^
Oeh, dat klinkt wel geil!
pi_200877854
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Murphy *O*
Gaat t weer met jou?
pi_200877866
Geen hel maar Bloes op de fiets, hoera! Veel plezier ermee, lieve @Blues :) :)

pi_200877886
Dacht dat Blues het over de wet van Murphy had en klikte likkebaardend de spoiler open... }:|
pi_200878038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, daar parkeer je niet makkelijk in de buurt. Zal ws wel lukken in de omliggende straatjes, maar het is niet aan komen rijden, parkeren, klaar.
9 van de 10 keer parkeer ik gewoon voor het Broekenpaleis, ook als er markt is, of in de zijstraatjes of erachter daaro. :p
pi_200878066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

9 van de 10 keer parkeer ik gewoon voor het Broekenpaleis, ook als er markt is, of in de zijstraatjes of erachter daaro. :p
Ben je er dan heel vroeg? In de jaren dat ik op Zuid woonde heb ik regelmatig geprobeerd spontaan een parkeerplekje te vinden als ik er langs kwam, maar geen 1 keer gelukt denk ik :D Maar ik ben ook een luie stinkerd die er dan halverwege de middag eens aan komt kuieren :D
pi_200878076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ben je er dan heel vroeg? In de jaren dat ik op Zuid woonde heb ik regelmatig geprobeerd spontaan een parkeerplekje te vinden als ik er langs kwam, maar geen 1 keer gelukt denk ik :D Maar ik ben ook een luie stinkerd die er dan halverwege de middag eens aan komt kuieren :D
Ik heb in R'dam leren autorijden in de jaren '90 inclusief stads-misdragen... En ja ik ben er vaak wel bijtijds...
pi_200878430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dacht dat Blues het over de wet van Murphy had en klikte likkebaardend de spoiler open... }:|
Dit is de fietsgeworden Murphy :s)
pi_200878492
In 25 min 7.2 km fietsen. De duinen hier zijn niet langer een hel op een fiets *O*
pi_200878558
Ugh, fietsen in de duinen.. Nog anderhalve week tot Vlieland en dan moet ik wel }:|
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:40:31 #241
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200878583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:38 schreef minilot het volgende:
Ugh, fietsen in de duinen.. Nog anderhalve week tot Vlieland en dan moet ik wel }:|
Gelukkig is dat mooie weer ook bijna voorbij :r
pi_200878600
quote:
Ik gun jou ook een Murphy :*
pi_200878794
quote:
Ik zal zwaaien als je voorbij zoeft :)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:07:06 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200878944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gelukkig is dat mooie weer ook bijna voorbij :r
Ik vind het bij terugkomst maar heet eigenlijk. Van mij hoeft dit niet, benauwd en warm zonder wind, bleh :{
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:09:44 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200879000
quote:
Er zit een fijne bakker in de Dorpsstraat. Als je van suikerbrood houdt… :9
The love you take is equal to the love you make.
pi_200879084
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Gaat t weer met jou?
Tuurlijk. B-)
pi_200879116
quote:
Regel een ebike. En dan neemt J de Günther achterop.
#fixed
pi_200879335
Nee luitjes, ik heb ruimschoots genoeg conditie en energie voor een normale fiets, ik vind het niet zwaar - ik vind het gewoon stomvervelend om te doen. Daar helpt een elektrische fiets niks aan :)
pi_200879343
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zit een fijne bakker in de Dorpsstraat. Als je van suikerbrood houdt… :9
Wie niet? :9
pi_200879435
(Dat steeds jongere mensen naar elektrische fietsen grijpen doet me altijd een beetje ongemakkelijk denken aan de toekomst vol lusteloze mensen in rondzwevende luie stoelen in Wall-E :{ )
pi_200879456
Niet eens aan Idiocracy, @minilot?
pi_200879484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef minilot het volgende:
Nee luitjes, ik heb ruimschoots genoeg conditie en energie voor een normale fiets, ik vind het niet zwaar - ik vind het gewoon stomvervelend om te doen. Daar helpt een elektrische fiets niks aan :)
Ja, das waar wat betreft je conditie, ondanks de zeewinden.
Met wandelen heb ik niks, dat schiet niet op.

Straks, als de schipper thuis is: https://www.hellofresh.nl(...)6c1b5c32d642e4489efd
pi_200879510
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Niet eens aan Idiocracy, @:minilot?
Nope. Ik ben niet heul van de Mike Judge-films..
(Tof plot wel natuurlijk)
pi_200879539
Nog meer mensen die vannacht hun wekker zetten voor de vallende sterren?
pi_200879558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Jazeker! Geen zomer compleet zonder de Perseïden! O+
pi_200879621
quote:
Ik zou dat willen maar morgen werken -O- Laatste dag voor de vakantie *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200879652
Ik verbaasde me erover dat mijn neefje van 12 een elektrische fiets heeft gekregen. Omdat hij met twee meisjes naar school fietst, en die hebben ook een elektrische fiets. Dus okay, hij wil niet de enige zijn zonder die de hele tijd keihard moet trappen.

Maar ergens is dat dus begonnen, dat kinderen die net naar de middelbare school gaan en maar 20 minuten hoeven te fietsen al een elektrische fiets krijgen.

Ik vind daar wat van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Myraela op 12-08-2021 18:01:51 ]
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:00:29 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200879718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik verbaasde me erover dat mijn neefje van 12 een elektrische fiets heeft gekregen. Omdat hij met twee meisjes naar school fiets, en die hebben ook een elektrische fiets. Dus okay, hij wil niet de enige zijn zonder die de hele tijd keihard moet trappen.

Maar ergens is dat dus begonnen, dat kinderen die net naar de middelbare school gaan en maar 20 minuten hoeven te fietsen al een elektrische fiets krijgen.

Ik vind daar wat van.
Same, alleen voor kinderen die echt een pokke eind moeten kan ik het begrijpen.

Verder hebben de meeste mensen al veel te weinig lichaamsbeweging dus ga in godsnaam gewoon echt fietsen.
pi_200879944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pepers hebben ze vaak ook wel in grote hoeveelheden liggen. Ik kan zelf geen pepers herkennen, dus de ene keer maak ik een onwijs pittige sambal oid en de andere keer hebben ze amper smaak. :') Maar dat lukt jou vast beter.

Veel ga je sowieso wel vinden. Voor de wat meer 'Hollandse' producten weet ik niet of ze echt een bijzonder lage prijs hebben. Ik vind de Afrikaandermarkt vooral voor de producten die in de (midden-)oosterse keuken vaak gebruikt worden voordelig.

Aubergine, tomaat, kruiden, mango, pepers, paprika, citroen en limoen zijn allemaal wel toppers om voordelig in grotere hoeveelheden in te kopen.

Vaak zit het al in zakken verpakt, dus dan krijg je echt een enorme hoeveelheid voor iets van een euro. Let sowieso goed op alles dat al in zakken (of schalen) zit. Dat zijn vaak wel de voordeligste opties.
Ik heb er zo'n zin in. Nou ben ik bang dat het tegen gaat vallen :')
Spoilers!
pi_200879993
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:41 schreef minilot het volgende:

O die heb ik ook gezien, wel vaak dat het hetzelfde verhaal is van een eerdere gewone aflevering.

Heb je Star Trek verder ook helemaal gezien?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200880029
quote:

[..]

Ah ja, dat snap ik.

Nee, de grond is prima. Het is gewoon een stomme samenloop van omstandigheden. Ik heb veel pepers en courgette en de rest is matig tot niet bestaand. Zelfs de Delfino koriander van Vanyel wil niet ;(
Spoilers!
pi_200880098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Jazeker! Geen zomer compleet zonder de Perseïden! O+
Precies O+ de ligbedjes staan al klaar

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd hoe mijn man dat morgen gaat doen met zijn werk.
pi_200880105
quote:
17s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:18 schreef drakin het volgende:

[..]
Heb je Star Trek verder ook helemaal gezien?
Nee, want we kijken het op de chronologie van het uitkomen, dus eerst de de drie TOS-seizoenen uit de jaren zestig, nu zijn we bij de animatieserie die erna kwam en binnenkort dus de films uit de jaren zeventig op volgorde van uitgebracht, enzovoorts :)
pi_200880115
quote:
Ik verbaasde me erover dat mijn neefje van 12 een elektrische fiets heeft gekregen. Omdat hij met twee meisjes naar school fietst, en die hebben ook een elektrische fiets. Dus okay, hij wil niet de enige zijn zonder die de hele tijd keihard moet trappen.

Ik vind daar wat van.
Voor 20 minuten? :')
pi_200880128
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind dat zo grappig bij jou.
Ik vind groeien tof, en koken, dit jaar zelfs kruien van compost en schoffelen enzo want dan hoef ik niet te sporten maar doe ik toch wat, maar stiekem ben ik wel blij dat er niks 'over' is want dan zou ik moeten nadenken over conserveren. Ga jij gewoon spul kopen voor het conserveren :D
Die moestuinkriebels aan het begin van het jaar heb ik dus ook in deze tijd van het jaar voor conservering. Ik vind dat echt een geweldige bijkomstigheid van de moestuin. Harissa, sambal, chilisauzen, chili sin carne, augurk, ratatouille, soepen voor een winter aan lunches en nog veel meer :9 En dat allemaal zonder ui en knoflook. Dat maakt het bijna nóg geweldigerder.
Spoilers!
pi_200880139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, want we kijken het op de chronologie van het uitkomen, dus eerst de de drie TOS-seizoenen uit de jaren zestig, nu zijn we bij de animatieserie die erna kwam en binnenkort dus de films uit de jaren zeventig op volgorde van uitgebracht, enzovoorts :)
Op die manier doe ik het ook, nog niks nieuws gezien.

De serie gemaakt door fans ook of sla je die over? Ik heb daar wel wat van gezien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:31:06 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200880197
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die moestuinkriebels aan het begin van het jaar heb ik dus ook in deze tijd van het jaar voor conservering. Ik vind dat echt een geweldige bijkomstigheid van de moestuin. Harissa, sambal, chilisauzen, chili sin carne, augurk, ratatouille, soepen voor een winter aan lunches en nog veel meer :9 En dat allemaal zonder ui en knoflook. Dat maakt het bijna nóg geweldigerder.
Ja dat laatste kan ik me echt voorstellen.
Ik vind vooral augurken inmaken leuk _O-
Alleen heb nu echt al genoeg voor meer dan een jaar. En het seizoen is nog niet klaar
pi_200880246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:39 schreef minilot het volgende:
(Dat steeds jongere mensen naar elektrische fietsen grijpen doet me altijd een beetje ongemakkelijk denken aan de toekomst vol lusteloze mensen in rondzwevende luie stoelen in Wall-E :{ )
:N
Gewoon een manier om vaker meer op de fieta te gaan voor verdere bestemmingen die je anders met de auto zou doen.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:35:44 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_200880276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:36 schreef Blues het volgende:
Murphy is gearriveerd O+
Blij mee!

SPOILER
Ik ben afgepeigerd.
Veel veilige kilometers gewenst.
pi_200880309
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N
Gewoon een manier om vaker meer op de fieta te gaan voor verdere bestemmingen die je anders met de auto zou doen.
:Y ik fiets beduidend meer met ebike. Dat gezanik ook dat het geen inspanning kost, je moet gewoon trappen hoor :D
pi_200880403
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:08 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Uitpufze! :* Ik heb tot dusver nog geen 'toestellen' gekregen. Mocht vanmorgen wel boksen als warming-up! :D Met echte bokshandschoenen! Tegen een bokszak! :D Bleek erg leuk!

@:Lonaa Ik ben onder de indruk maar meekijkende Günther al helemaal, die vindt je nu de 'sterkheidsbaas van ALLES' *;
Boksen is ook erg leuk.

Sterkheidsbaas van alles O+ @Lonaa zou dat in haar sig moeten zetten.
Spoilers!
pi_200880441
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Boksen is ook erg leuk.

Sterkheidsbaas van alles O+ @:lonaa zou dat in haar sig moeten zetten.
Ja, dat vind ik eigenlijk wel goed idee.
pi_200880475
quote:
Nee want mijn wekker gaat ook weer om 5.30 uur ;(

quote:

Ik vind daar wat van.
40+ ik vindt daar wat van, 12 jarige ik zou staan te juichen. Al weet ik niet of mijn ouders erin mee zouden gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 18:48:13 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200880483
quote:

Ik vind daar wat van.
Tenzij beperking oid is dat dikke onzin. Ook omdat je op die leeftijd nog wel eens een ongeluk hebt met de groep waarmee je fietst en als je iets ouder bent er dronken mee naar huis gaat...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:48:28 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_200880490
quote:
Dat is de mamataxi generatie. Verder dan de parkeerplaats wordt er niet gelopen.
Hier in Duitsland is het ook erg met de schoolbus. Als deze niet IN de school stopt wordt er geklaagd dat er gelopen moet worden. Voor corona was ook de klacht dat de bussen te vol zitten. Maar vanaf het station naar de school lopen is sneller dan met de bus om het centrum heen. Maar dat kan echt niet. Oude stink bussen moeten er rijden.
pi_200880529
FOK! vindt dat mijn wachtwoord niet klopt als ik m'n sig wil wijzigen.

Als ik uitlog en inlog met dat opgeslagen wachtwoord kan dat wel.

Wats dees
pi_200880568
Ik heb ook wel gekeken naar een E-bike, maar dat was meer omdat het dan in plaats van OV/auto zou zijn. (Met gewone fiets was ik toch wel lang onderweg, en dat dan zowel heen als terug. Maar goed, nooit van gekomen, en dat was niet slechts 20 minuten.

Ik heb overigens een hekel aan fietsen, ik wandel liever. Wat dat betreft echt team @minilot

Oh en ik zie je vragen wel verschijnen :D Als het hooi eet, keutelt en mekaar de tent niet uitvecht ben je al ene heel eind :+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

*BOKS!* *O*
pi_200880570
Oh. Ander wachtwaard. Oke raar.
pi_200880597
En @AnneX ik had geloof ik heel nog niet op jouw gereageerd (dacht eerst van wel, maar ik ben even m'n draad kwijt...) Heel veel sterkte en beterschap met de neusvleugeltjes :*

En YEAH Lona 8-) O+ Powerchick.
pi_200880651
wtf.
Er waren 2 meisjes vermist uit Doetinchem, sinds de nacht van dinsdag op woensdag. Op weg naar huis kwijt geraakt.
Die zijn vanmiddag gevonden. In een verongelukte auto. 1 overleden. 1 zwaargewond.
Het is vandaag vrijdag. :o

https://www.tubantia.nl/b(...)tig-gewond~ade9da1c/
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 18:59:20 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200880676
quote:
Ik had ooit een collega, beetje ongelukkige geschiedenis. Niet al te veel geld en dat kwam regelmatig ter sprake dat alles zo duur was.
Had het met andere collega's ook over wat ie allemaal in de sportschool deed en hoe makkelijk het allemaal was.

Dat geld geneuzel nam ik later niet meer al te serieus. Een robotmaaier aanschaffen voor z'n postzegel gazon was blijkbaar belangrijk genoeg :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200880698
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:58 schreef Lonaa het volgende:
wtf.
Er waren 2 meisjes vermist uit Doetinchem, sinds de nacht van dinsdag op woensdag. Op weg naar huis kwijt geraakt.
Die zijn vanmiddag gevonden. In een verongelukte auto. 1 overleden. 1 zwaargewond.

Huuuh, dat is wel heel naar. Om dan al die tijd gewond in die auto moeten zitten. (Naast je overleden vriendin ook nog...) :X
pi_200880701
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huuuh, dat is wel heel naar. Om dan al die tijd gewond in die auto moeten zitten. (Naast je overleden vriendin ook nog...) :X
Ja :X
pi_200880705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat laatste kan ik me echt voorstellen.
Ik vind vooral augurken inmaken leuk _O-
Alleen heb nu echt al genoeg voor meer dan een jaar. En het seizoen is nog niet klaar
Ik ga volgend jaar ook echt geen augurken planten _O-
Augurken gaat ook zo lekker snel. Dat is heel dankbaar werk.
Spoilers!
pi_200880759
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:58 schreef Lonaa het volgende:
wtf.

:o zoiets verwacht je niet in dit kikkerlandje.

Het is trouwens donderdag vandaag, maakt het niet minder vreselijk natuurlijk…. Misschien wel twee dagen vastgezeten :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200880777
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:54 schreef Candaasje het volgende:
En @:AnneX ik had geloof ik heel nog niet op jouw gereageerd (dacht eerst van wel, maar ik ben even m'n draad kwijt...) Heel veel sterkte en beterschap met de neusvleugeltjes :*
Oh ja, dat moest ik ook nog zeggen! Sterkte AnneX :* Wat een ellendige situatie zeg.
Spoilers!
pi_200880788
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is trouwens donderdag vandaag, maakt het niet minder vreselijk natuurlijk…. Misschien wel twee dagen vastgezeten :X
Nacht van dinsdag op woensdag raakten ze vermist, deze middag teruggevonden, dus ruim anderhalve dag.

Echt :X ;(
pi_200880791
quote:

[..]

Oh ja, donderdag :')

Maar brrr. Ze hebben dus bijna 40 uur vastgezeten. :X
pi_200880849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nacht van dinsdag op woensdag raakten ze vermist, deze middag teruggevonden, dus ruim anderhalve dag.

Echt :X ;(
Ze is toch niet in die tijd overleden hoop ik -O-
pi_200880858
quote:

[..]

Komt helaas wel vaker voor. Wanneer je in de nacht "doorschiet" en in bos/struiken terecht komt. Heb het wel vaker gehoord. Ook een auto, volgens mij in de middenberm.
pi_200880863
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:11 schreef drakin het volgende:

[..]

Ze is toch niet in die tijd overleden hoop ik -O-
Volgens het ene bericht wel en volgens het andere niet.
pi_200880886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens het ene bericht wel en volgens het andere niet.
Wat erg dit :{
pi_200880922
De politie meldt zelf op Twitter dat ze bij een ongeval 2 vrouwen aangetroffen hebben waarvan 1 overleden. :X
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:19:01 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200880963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie niet? :9
Ik

Vind er echt geen zak aan :+
pi_200881025
quote:
2s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:16 schreef Lonaa het volgende:
De politie meldt zelf op Twitter dat ze bij een ongeval 2 vrouwen aangetroffen hebben waarvan 1 overleden. :X
Nu wel. In eerste instantie hadden ze het over "aan de twee inzittenden wordt hulp verleend". Maar zo afschuwelijk dit. Kwam gisteren al op FB langs. Die angst van hen/haar maar ook de familie. Onvoorstelbaar
pi_200881068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu wel. In eerste instantie hadden ze het over "aan de twee inzittenden wordt hulp verleend". Maar zo afschuwelijk dit. Kwam gisteren al op FB langs. Die angst van hen/haar maar ook de familie. Onvoorstelbaar
SPOILER
pi_200881119
Oh ja, @minilot, leuke link met die kikkererwten. Best aardige site ook, dat HappyHealthyLife. De recepten zijn een tikje eentonig maar ik zoek juist wel vegan/veg dingen met peulvruchten momenteel. Ik voel mogelijk een gezonde fase aankomen.
Spoilers!
pi_200881132
Dus. We zetten nu de frituurpan aan :')
Spoilers!
pi_200881164
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee want mijn wekker gaat ook weer om 5.30 uur ;(
[..]

Gewoon uurtje eerder de wekker zetten ;)

Nee grapje. Ik snap ook niet dat mijn man hierna gewoon gaat werken, ik kruip mijn bed weer in.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:38:44 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200881275
Jezus wat een horrorverhaal dat van die auto ;(

Hier mega bewolkt, gelukkig in de vakantie al veel vallende Perseïdenstormdingen gezien. Liggend voor de tent O+
pi_200881566
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')