abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200865347

[ Bericht 98% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:24:32 ]
pi_200865353
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:

Nu:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200865416
Thanks @Lonaa O+

En is kleren aanhouden een pré ja, @Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?

Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen :{w

Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_200865431
Massagegenre O+

Treinkaartjes geboekt *O* Ik pak de paklijst er maar weer bij als avondbesteding }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200865469
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
pi_200865470
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
pi_200865483
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
pi_200865486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
Wat een merkwaardig en toch ook sfeervol beeld!
pi_200865518
Ik heb ook een paklijst *G*

Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
pi_200865558
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
pi_200865573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
We have far more in common than that which devides us..
pi_200865596
Ik ken massages naakt, met een handdoek over je billen als je op je buik ligt en van je borsten tot zo'n beetje halverwege je bovenbenen als je op je rug ligt.
pi_200865620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef minilot het volgende:
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
Ik ben een sucker voor voorpret, maar paklijsten maken me een beetje zenuwachtig want ik ben bang om dingen te vergeten en er zijn altijd dingen die niet af te strepen zijn omdat ze nog aan de waslijn hangen cq. in de koelkast liggen cq. in gebruik zijn }:| En ik heb nog een licht verhuistrauma :@

De voorpret is dit jaar wat op de achtergrond omdat we bijzonder on-spannende dingen gaan doen :+
pi_200865627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
Die kan open als je op je buik ligt. Als je op je rug ligt ligt er een handdoekje over. Al dan niet met je BH er nog onder.
pi_200865642
Als ik het me goed herinner, want eigenlijk boeit het me niet zoveel. Dit is mijn lijf en zo ziet het eruit, wat een masseur of wie dan ook daar van vindt doet er eigenlijk niet zoveel toe. :7
pi_200865646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
pi_200865682
Oh en @Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver! ^O^ )

Oh en @Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
pi_200865712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Klinkt als een handige insteek, die van B. ;) Maar misschien niet de aardigste. Succes op je vakantie! Duimen dat het tóch zo leuk wordt dat je geen moment aan naar huis gaan denkt O+
pi_200865724
In massageland zijn er ook een hele shitfuckton aan masseurs die komen met sprituele onnozelheid. Dat wil ik ook niet.
pi_200865737
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet O+

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel :D Ik vind mezelf hardlopend gewoon genant :')
Des te meer reden om langs te huppelen *)
quote:
Wat is er mis met lunchwandelaars ? :o
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren

Kutwandelaars :r
quote:
Nou ja, de bakker is op de hoek van twee straten en in een van de twee woon ik :+ Die met de speeltuin.
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865743
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
pi_200865745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
pi_200865751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef minilot het volgende:
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
Jup, sta op het punt om weg te gaan!

Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval. :+
pi_200865757
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865769
En
O+ Gember Goud van gebrouwen door vrouwen O+
pi_200865779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
Dit inderdaad.
pi_200865787
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jup, sta op het punt om weg te gaan!

Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval. :+
Religieland.
Ook al zo'n ding.
pi_200865873
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Had het ook nog niet gepost geloof ik, alleen wel met Bloes over gehad.
Zat er al een paar maanden tegenaan te hikken tot -ie op een dag helemaal geen regel code meer geprogrammeerd kreeg. Nu een eindje in een twaalfweeks therapietraject en dus voorzichtig aan weer wat werk aan het doen.

Was er wel na covidshizzle helemaal aan gewend dat -ie thuiswerkte, maar thuis op de bank was toch wel even een ander soort wennen :+ Ik kreeg al gauw een quotum opgelegd van maximaal vijf keer per dag een verzoek laten eindigen met '...want je hebt verder toch niks te doen' en daar probeer ik me aan te houden. :Y) Ik ben niet zo heel fijngevoelig van aard :X
pi_200865891
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
En
Goed sterk gemberig? :9
pi_200865931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Goed sterk gemberig? :9
Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt in :Y
Een lichte Pale Ale.
Met sinaasappelschil, gember, korianderzaad en natuurlijk gemberaroma. Fijn!
pi_200865944
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt in :Y
Een lichte Pale Ale.
Met sinaasappelschil, gember, korianderzaad en natuurlijk gemberaroma. Fijn!
Joe, dank voor de tip! :9 Nou baal ik wel met terugwerkende kracht dat ik dit niet bij het avondeten had. }:|
pi_200865950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
En
Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goed :9
pi_200865994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goed :9
Hoe is het intussen met jouw gewandel? *O*
pi_200866056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe is het intussen met jouw gewandel? *O*
Niets bijzonders op dit moment :) mijn gebruikelijke (korte) rondjes, zodat ik aan mijn 10k stappen per dag kom.
pi_200866068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver! ^O^ )

Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200866132
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).
Dat lees je goed :Y
pi_200866279
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:17 schreef minilot het volgende:
Thanks @:Lonaa O+

En is kleren aanhouden een pré ja, @:Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?

Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen :{w

Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:25:29 ]
pi_200866326
Knuffel @Blues :*

volledig gekleed dan wel
pi_200866345
Mijn J. was tamelijk in z'n nopjes met de kado'tjes trouwens; als grote kado had ik hem een echt lederen schrijfmap geschonken, met zijn naam erin gegraveerd. Hij verslijt schrijfmappen van mij (ik krijg ze soms als relatiegeschenk) want hij gebruikt zo'n ding echt. Hij is immers vrachtwagenchauffeur en die hebben een bóel papierwerk :Y.
Echt papier, ik heb enkel een toetsenbord.

Zondag gaan we naar Spanje; mijn paklijst is 1 krat bier; kleren voor onderweg, iets draagbaar voor dagje strand/stadje/hotel, stapeltje boeken en wat te eten. Moet lukken. Heb nog snel wat gevintedted en dus allemaal leuke kleertjes voor mee.

PS: iemand met beperkte voorgevel nog interesse in een heel mooi katoen/zijden jurkje?
Ik zou het graag dit weekend nog wegsturen naar een betere eigenaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200866368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{

Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
Eh ik sta dus ook sceptisch tegenover eventueel mogelijke stromingen van energiebanen.
Maar ik wil het een kans geven. Verder is het door deze psych geopperd. Er is niets verplicht, maar ik wil veel proberen al haal ik maar uit 1 oefeningetje, massagekneepje, gesprekje een dingetje waar ik wat aan heb.
En verder moet ik ook proberen om niet te braaf met alles om te gaan en alles op te willen volgen dat tegen me gezegd wordt.
o|O
Daar zit 't m ook in bij mij.
Niet eerst afvragen wat wil ik zelf.
Lastig.
pi_200866414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:

Heel goed afgesproken. :*
pi_200866459
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef sigme het volgende:
Mijn J. was tamelijk in z'n nopjes met de kado'tjes trouwens; als grote kado had ik hem een echt lederen schrijfmap geschonken, met zijn naam erin gegraveerd. Hij verslijt schrijfmappen van mij (ik krijg ze soms als relatiegeschenk) want hij gebruikt zo'n ding echt. Hij is immers vrachtwagenchauffeur en die hebben een bóel papierwerk :Y.
Echt papier, ik heb enkel een toetsenbord.

Zondag gaan we naar Spanje; mijn paklijst is 1 krat bier; kleren voor onderweg, iets draagbaar voor dagje strand/stadje/hotel, stapeltje boeken en wat te eten. Moet lukken. Heb nog snel wat gevintedted en dus allemaal leuke kleertjes voor mee.

PS: iemand met beperkte voorgevel nog interesse in een heel mooi katoen/zijden jurkje?
Ik zou het graag dit weekend nog wegsturen naar een betere eigenaar.
SPOILER
Mooi die rode bh onder dat grijs O+
Verder geen interesse!
pi_200866469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Knuffel @:Blues :*

volledig gekleed dan wel
O+ :*
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:26:46 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866539
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
Hier kan ik dis niet tegen he :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200866555
SPOILER
pi_200866616
Hier absoluut geen beperkte voorgevel, dus ik hoop dat je er een ander elfje blij mee kan maken, sigme ;)
Mooi cadeau trouwens, een lederen schrijfmap O+

Een goede massage vind ik fijn. Een vreemde die aan mijn blote lijf komt vind ik vreselijk. Lastige combi. Jross doet altijd zijn best, maar hij is niet goed :+ En dat durf ik dan weer niet te zeggen, want dat is onáárdig. Zo vermoeiend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200866643
Pff @Blues als ik over jouw leven lees, wat ben jij met G in een hemeltje op aarde gekomen

@sigme wel beperkte voorgevel hier, alleen is de rest verre van beperkt.
pi_200866645
@minilot ik ben nu vooral bezig met pianospelen... ben daar ook beter en verder in dan gitaar.
Dat is gestagneerd met wat getokkel en alleen open akkoorden.. ik pak m af en toe nog wel, maar meer om ook die open akkoorden niet te vergeten :D
pi_200866688
Wat zal het komende weken stil zijn hier met al die 'pakkende' mensen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:34:13 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866690
Sigmes voorgevel O+
pi_200866743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff @:Blues als ik over jouw leven lees, wat ben jij met G in een hemeltje op aarde gekomen

Zeker :Y O+
Maar dat was in het begin van deze 22 jaar dan ook niet erg makkelijk voor beide met allebei een behoorlijke rugzak.

kromme zin galore :P
pi_200866767
Ik zou even met uk 10,5 km heen en weer, 21km dus, op de fiets naar de Welkoop

Helaas bleek een brug op de heen (en daarmee ook terug) weg kapot. Het werd 33 km.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:37:25 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866775
Ik vind vreemden aan mn lijf heerlijk🤗
En absoluut geen probleem met naakt gaan voor massage.. dan van die heerlijk voorverwarde dekens over me heen en dan zo'n thais vrouwtje wat dan over je heen loopt :X :o ^O^
pi_200866777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Zeker :Y O+
Maar dat was in het begin van deze 22 jaar dan ook niet erg makkelijk voor beide met allebei een behoorlijke rugzak.

kromme zin galore :P
Maar wel samen een nieuwe reistas inpakken
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:39:32 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200866830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef Blues het volgende:
Wat zal het komende weken stil zijn hier met al die 'pakkende' mensen.
Hier is de vakantie al weer afgelopen de kinderen zijn sinds deze week weer naar school.. dus dat er nog steeds mensen op vakantie GAAN is sowieso al weird :+
pi_200866875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Jross doet altijd zijn best, maar hij is niet goed :+ En dat durf ik dan weer niet te zeggen, want dat is onáárdig. Zo vermoeiend.
Wat is daar onaardig aan?
pi_200866984
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet O+
[..]

Des te meer reden om langs te huppelen *)
[..]

Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren

Kutwandelaars :r
[..]

Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde :@
Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewricht :X Toch hou ik van 'm O+

Wat een sukkels, die lunchwandelaars :N

Ik huppel wel een keertje door de straat, goed?

En nee, ik woon niet in die shabby kroeg :+

/geen zin in netjes multiquoten.
pi_200866992
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef Vanyel het volgende:

Wat is daar onaardig aan?
Omdat ie wel z'n best doet :{ Dan vindt mijn brein het onaardig om commentaar te leveren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200867022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewricht :X Toch hou ik van 'm O+

Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.
Mislukt.
Toch is ze al 11 jaar mijn lievelings O+

quote:
Ik huppel wel een keertje door de straat, goed?

En nee, ik woon niet in die shabby kroeg :+
:Y
Het andere bankje :D
pi_200867052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ie wel z'n best doet :{ Dan vindt mijn brein het onaardig om commentaar te leveren.
Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.
pi_200867215
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.
Mislukt.
Toch is ze al 11 jaar mijn lievelings O+
[..]

:Y
Het andere bankje :D
Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd had :X
pi_200867233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd had :X
WAT :o
pi_200867323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

WAT :o
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er twee :') Volgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me ^O^
pi_200867361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld raakt. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er twee :') Volgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me ^O^
:X

huuuuuuu :X
pi_200867396
Ja, dat was een gekke periode. Ik liep drie maanden met veel pijn maar er werd gewoon niets gedaan :? Maar goed, dat was met mijn hartproblemen ook, ik heb blijkbaar een enorm psychosomatisch voorkomen ofzo :+
pi_200867661
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Vanyel het volgende:

Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.
Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:24:17 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_200867754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
Meestal heb je de onderbroek nog aan. Daar gaat dan weer een handdoek overheen. In een sauna enkel de handdoek. Bij een klassieke Thaise massage heb je een soort pyjama aan die flink ruim zit en is er geen/weinig huid contact. Bij een olie massage gaat wel alles uit.
En een goede sportmassage, dus met massageolie, na een bergwandeling van een paar dagen is niet heel handig. De huid was kurkdroog en zoog de olie ongeveer uit de fles.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200867759
Wil nog wel even zeggen dat ik het echt heel dapper van Blues vind dat ze uit haar comfort zone stapt omdat ze zó graag beter wil worden O+ Gewoon met beide handen elke geboden mogelijkheid vast pakken om te zien of er iets is waar je een stapje verder mee komt. Wat een goede instelling. Neemt idd niet weg dat je ook grenzen moet kunnen aangeven als je iets helemaal niet ziet zitten en gewoon niet wil. Ook dat hoort bij herstellen.
pi_200867766
quote:

[..]

Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.

Oeh, dat klinkt heel eng
pi_200867779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Oeh, dat klinkt heel eng
Caudasyndroom ís heel eng ja :X
pi_200867799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het echt heel dapper van Blues vind dat ze uit haar comfort zone stapt omdat ze zó graag beter wil worden O+ Gewoon met beide handen elke geboden mogelijkheid vast pakken om te zien of er iets is waar je een stapje verder mee komt. Wat een goede instelling. Neemt idd niet weg dat je ook grenzen moet kunnen aangeven als je iets helemaal niet ziet zitten en gewoon niet wil. Ook dat hoort bij herstellen.
En @Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
pi_200867850
Mijn nek en schouders zitten meer wel dan niet vast. En dan is het zo fijn om met een tennisbal tussen jou en een muur te staan. En dan die tennisbal over die vaste spieren. Doet zeer maar daarna 100 keer beter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200867860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.
Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapieland ;)
pi_200867873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn nek en schouders zitten meer wel dan niet vast. En dan is het zo fijn om met een tennisbal tussen jou en een muur te staan. En dan die tennisbal over die vaste spieren. Doet zeer maar daarna 100 keer beter.
Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervoor :') eentje met allerlei knobbels en richels.
pi_200867908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Blues het volgende:

Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapieland ;)
Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdieren :+
pi_200867909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
Ga ik aan denken. Tx ^O^
pi_200867921
quote:
6s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:

Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdieren :+
:D O+
pi_200867962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervoor :') eentje met allerlei knobbels en richels.
Oh echt! Daar ga ik voor kijken.

Stop de bal tegenwoordig wel in een oude panty want hij viel steeds _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200868023
quote:

[..]

:X :X

Daarom ben ik als de dood voor fysio's.

Ik had volgens 2 fysio's een vastzittende nekwervel. Ze wilden gaan behandelen maar ik vond t doodeng. Later bleek het een nekhernia.
Dus ook een :X :X
pi_200868027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh echt! Daar ga ik voor kijken.

Stop de bal tegenwoordig wel in een oude panty want hij viel steeds _O-
Ik heb er eentje van drie euro of zo van de Decathlon. Ik was er op zoek naar een foam roller om mijn kuiten en billen te kunnen masseren na het hardlopen, maar zo'n bal leek me een goed idee omdat ie compacter is en meer verschillende dingen kan. Ik kan er ook prima m'n kuiten en billen mee masseren :D
pi_200868158
Ik vertrouw mijn fysio volledig. :Y

Also, terug uit Zwarendingentilland. Ik tilde zware dingen. Ging goed, ondanks dat mijn benen horrible voelen.
Morgenochtend weer. :7
pi_200868185
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik vertrouw mijn fysio volledig. :Y

Also, terug uit Zwarendingentilland. Ik tilde zware dingen. Ging goed, ondanks dat mijn benen horrible voelen.
Morgenochtend weer. :7
vreselijke-benen-boks.

Ik heb morgenochtend een intimiderende intervaltraining. En ruim 30 km in de benen sinds het weekend dus :X

Wat voor zware dingen heb je getild?
pi_200868285
Syndroom opgezocht. Nog enger dan ik al dacht.

Fysio, 2 jaar geleden had ik zo m'n twijfels na een behandeling. Maar een IS gewricht behandeling kan geen bakerse cyste veroorzaken. Dus stom toeval.
De laatste 3 behandelingen (knie) hielpen wel en de oefeningen die ik thuis doe ook. Pijn en ongemak is niet weg, maar ik slaap in ieder geval zonder pijnstilling
pi_200868312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
Jij groeierd ^O^ O+
pi_200868316
Welkom in zerebenenland hoor :*
pi_200868346
Mijn benen protesteren wat over de extra kilometers van vandaag. Hier ook iets met de rug waar ik enerzijds wat aan zou willen laten doen en ik anderzijds doodsbang ben dat zo'n krakende pipo schade veroorzaakt..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200868358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

vreselijke-benen-boks.

Ik heb morgenochtend een intimiderende intervaltraining. En ruim 30 km in de benen sinds het weekend dus :X

Wat voor zware dingen heb je getild?
Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps :o

(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats. :X Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP ;( )

Ik vind intervalhardlopen altijd intimiderend trouwens.
pi_200868385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:
Mijn benen protesteren wat over de extra kilometers van vandaag. Hier ook iets met de rug waar ik enerzijds wat aan zou willen laten doen en ik anderzijds doodsbang ben dat zo'n krakende pipo schade veroorzaakt..
mijn pipo kraakt niet. Weet dat kraken niet bevorderlijk is voor mijn lijf. Bij mijn zus wel weer, die moet vaak gekraakt worden anders kan ze helemaal niets meer.
pi_200868417
Wow. Stil. Wat stoer klinkt dat! @Lonaa

En fijn, dat het beter gaat met Kaatje.
pi_200868450
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps :o

(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats. :X Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP ;( )

_O_

Ik heb even filmpjes gezocht van die verschillende soorten cleans en wauw.

Er zijn wel gradaties van intimiderend bij intervalhardlopen. Ik vind het intimiderende aan morgen dat ik 8x 800 + 400 rust moet, dus dat is 8x1,2 km = 9,6 km en daar komt de warming-up en cooling-down (elk een kwartier) nog bij. En die 8 800s moeten ook nog op een tempo waarvan ik niet weet of ik het meer dan één 800 volhoud :X
pi_200868496
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En nu is er een enorm staalmagazijn in de sportclub verhuisd naar de stellingen aan de andere kant van het pand? (Zo klinkt het... "even opgeruimd, ook de shit dit normaal met een heftruck gaat")
pi_200868536
Inderdaad, als ik die dingen opzoek die @Lonaa doet zit ik met open mond te kijken. Zo'n bewondering voor _O_
pi_200868595
Oh jullie O+

Ik zal eens kijken of ik morgen filmpje kan maken. :7
pi_200868602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O_

Ik heb even filmpjes gezocht van die verschillende soorten cleans en wauw.

Er zijn wel gradaties van intimiderend bij intervalhardlopen. Ik vind het intimiderende aan morgen dat ik 8x 800 + 400 rust moet, dus dat is 8x1,2 km = 9,6 km en daar komt de warming-up en cooling-down (elk een kwartier) nog bij. En die 8 800s moeten ook nog op een tempo waarvan ik niet weet of ik het meer dan één 800 volhoud :X
Dit kan ik dus echt niet, dus _O_ _O_ van mijn kant. Laat mij maar tillen. :7
pi_200868628
Oke, kwark op. Douchen, slapen. :W
pi_200868647
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef AnneX het volgende:
Wow. Stil. Wat stoer klinkt dat! @:Lonaa

En fijn, dat het beter gaat met Kaatje.
P.S. En @Tele6 _O_
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:16:46 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_200868725
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit kan ik dus echt niet, dus _O_ _O_ van mijn kant. Laat mij maar tillen. :7
Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.
Een training van 45 minuten op een "step" is ook niet bevorderlijk voor de benen. De week er voor het zelfde geintje met andere oefeningen. Vandaag trx met een jumper (ziet er uit als een halve bal) goed voor de core spieren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200868768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.
Een training van 45 minuten op een "step" is ook niet bevorderlijk voor de benen. De week er voor het zelfde geintje met andere oefeningen. Vandaag trx met een jumper (ziet er uit als een halve bal) goed voor de core spieren.
Zo'n halve bal heb ik ook wel eens mee geoefend. Ook goed voor de enkels als je er op een been bovenop gaat staan.
Is het een skippybalachtige bal of een harde halve bol? Beide zijn wel leuke dingen om mee te oefenen.
pi_200868861
Zo'n halve bol gebruik ik om de spieren rondom de knie te trainen. Maar nu dus even niet, nu op een andere (minder wiebeliger) manier
pi_200868882
Ze laten me planken op zo'n wiebelige (omgekeerde) halve skippy. }:|

Vers filmpje van sjouwende @Lonaa in aantocht! :9

En de goeie boobs van @sigme, goeie jurk ook maar ik had er al eentje van je - ik heb blijkbaar niet zovaak jurkgelegenheid en had die eerdere van jou pas twee keer aan in al die maanden :@ Het waren wel goeie keren :)

@Blues Ik bedoelde inderdaad ook piano, sorry! :D Hoe vaak hoe lang nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')