Wat een merkwaardig en toch ook sfeervol beeld!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook een paklijst
Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.
Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul trainingMaar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
Ik ben een sucker voor voorpret, maar paklijsten maken me een beetje zenuwachtig want ik ben bang om dingen te vergeten en er zijn altijd dingen die niet af te strepen zijn omdat ze nog aan de waslijn hangen cq. in de koelkast liggen cq. in gebruik zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef minilot het volgende:
Paklijsten, ik hou ervan!Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis!
Die kan open als je op je buik ligt. Als je op je rug ligt ligt er een handdoekje over. Al dan niet met je BH er nog onder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
Klinkt als een handige insteek, die van B.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Des te meer reden om langs te huppelenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelIk vind mezelf hardlopend gewoon genant
![]()
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeurquote:Wat is er mis met lunchwandelaars ?
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staardequote:Nou ja, de bakker is op de hoek van twee straten en in een van de twee woon ikDie met de speeltuin.
Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Jup, sta op het punt om weg te gaan!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef minilot het volgende:
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
Religieland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup, sta op het punt om weg te gaan!
Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval.
Had het ook nog niet gepost geloof ik, alleen wel met Bloes over gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Goed sterk gemberig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
EnGember Goud van gebrouwen door vrouwen
Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt inquote:
Joe, dank voor de tip!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet als gemberbier, maar de smaak zit er wel echt in
Een lichte Pale Ale.
Met sinaasappelschil, gember, korianderzaad en natuurlijk gemberaroma. Fijn!
Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:40 schreef Vanyel het volgende:
EnGember Goud van gebrouwen door vrouwen
Hoe is het intussen met jouw gewandel?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens proeven, maar alles met gember is goed
Niets bijzonders op dit momentquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe is het intussen met jouw gewandel?
Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs alsTherapieland
) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover
Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij.
![]()
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver!)
Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen?
Dat lees je goedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Hè, is jouw J afgeknapt? Dat had ik helemaal gemist! Fijn dat het al weer wat bijtrekt (als ik dat goed lees).
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:17 schreef minilot het volgende:
Thanks @:Lonaa
En is kleren aanhouden een pré ja, @:Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?
Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen![]()
Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:25:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Eh ik sta dus ook sceptisch tegenover eventueel mogelijke stromingen van energiebanen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs alsTherapieland
) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover
Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij.
![]()
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver!)
Oh en @:Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen?
Heel goed afgesproken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook een paklijst
Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.
Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul trainingMaar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef sigme het volgende:
Mijn J. was tamelijk in z'n nopjes met de kado'tjes trouwens; als grote kado had ik hem een echt lederen schrijfmap geschonken, met zijn naam erin gegraveerd. Hij verslijt schrijfmappen van mij (ik krijg ze soms als relatiegeschenk) want hij gebruikt zo'n ding echt. Hij is immers vrachtwagenchauffeur en die hebben een bóel papierwerk.
Echt papier, ik heb enkel een toetsenbord.
Zondag gaan we naar Spanje; mijn paklijst is 1 krat bier; kleren voor onderweg, iets draagbaar voor dagje strand/stadje/hotel, stapeltje boeken en wat te eten. Moet lukken. Heb nog snel wat gevintedted en dus allemaal leuke kleertjes voor mee.
PS: iemand met beperkte voorgevel nog interesse in een heel mooi katoen/zijden jurkje?
Ik zou het graag dit weekend nog wegsturen naar een betere eigenaar.Mooi die rode bh onder dat grijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen interesse!
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Knuffel @:Blues
volledig gekleed dan wel
Hier kan ik dis niet tegen hequote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff @:Blues als ik over jouw leven lees, wat ben jij met G in een hemeltje op aarde gekomen
Maar wel samen een nieuwe reistas inpakkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar dat was in het begin van deze 22 jaar dan ook niet erg makkelijk voor beide met allebei een behoorlijke rugzak.
kromme zin galore
Hier is de vakantie al weer afgelopen de kinderen zijn sinds deze week weer naar school.. dus dat er nog steeds mensen op vakantie GAAN is sowieso al weirdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:34 schreef Blues het volgende:
Wat zal het komende weken stil zijn hier met al die 'pakkende' mensen.
Wat is daar onaardig aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Jross doet altijd zijn best, maar hij is niet goedEn dat durf ik dan weer niet te zeggen, want dat is onáárdig. Zo vermoeiend.
Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewrichtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet
[..]
Des te meer reden om langs te huppelen
[..]
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren
Kutwandelaars
[..]
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde
Omdat ie wel z'n best doetquote:
Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn manuele meneer pogoot altijd op mijn SI-gewrichtToch hou ik van 'm
![]()
quote:Ik huppel wel een keertje door de straat, goed?
En nee, ik woon niet in die shabby kroeg
Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ie wel z'n best doetDan vindt mijn brein het onaardig om commentaar te leveren.
Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd hadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn mevrouw ook regelmatig. En andere gemenigheden. Vandaag probeerde ze mijn hoofd fijn te knijpen.
Mislukt.
Toch is ze al 11 jaar mijn lievelings
[..]
Het andere bankje
WATquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog niet zo lang als jij, maar ben wel fan. Ik vertrouw hem, wat wel even een dingetje was nadat de vorige me bijna een (tijdelijke) verlamming gemanipuleerd had
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld raakt. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.
Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er tweeVolgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me
![]()
Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Als ie zijn best doet, wil ie waarschijnlijk graag dat jij het fijn vindt. Dan is het pas onaardig om hem niet te helpen zorgen dat jij het fijn vindt.
Meestal heb je de onderbroek nog aan. Daar gaat dan weer een handdoek overheen. In een sauna enkel de handdoek. Bij een klassieke Thaise massage heb je een soort pyjama aan die flink ruim zit en is er geen/weinig huid contact. Bij een olie massage gaat wel alles uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen
Oeh, dat klinkt heel engquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.
Op de een of andere manier had deze meneer, die toch niet onervaren was, bedacht dat ik géén hernia had. Ondanks dat ik positief was op de test daarvoor. Ik had er tweeVolgens de neurochirurg was ik millimeters verwijderd van een caudasyndroom. Ik weet niet of dat echt zo was, maar ik vond dit toch vrij jammer. Mijn huidige kraakmeneer ook, dus die is heel duidelijk en voorzichtig met me
![]()
Caudasyndroom ís heel eng jaquote:
En @Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het echt heel dapper van Blues vind dat ze uit haar comfort zone stapt omdat ze zó graag beter wil wordenGewoon met beide handen elke geboden mogelijkheid vast pakken om te zien of er iets is waar je een stapje verder mee komt. Wat een goede instelling. Neemt idd niet weg dat je ook grenzen moet kunnen aangeven als je iets helemaal niet ziet zitten en gewoon niet wil. Ook dat hoort bij herstellen.
Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapielandquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. En toch durf ik heel slecht tegen mensen te zeggen dat ze iets niet goed doen.
Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervoorquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn nek en schouders zitten meer wel dan niet vast. En dan is het zo fijn om met een tennisbal tussen jou en een muur te staan. En dan die tennisbal over die vaste spieren. Doet zeer maar daarna 100 keer beter.
Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdierenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Blues het volgende:
Ik zet een klein deurtje voor jou open naar een dorpje in mijn therapieland
Ga ik aan denken. Txquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het beeld van een Teletubbieland wel heel mooi, dus nu zit dat in mijn hoofd. En dat dorpje zie ik nu als boerderij met allemaal boerderijdieren
Oh echt! Daar ga ik voor kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook graag! Ik heb zelfs een speciale massagebal gekocht ervooreentje met allerlei knobbels en richels.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, mensen met een hernia moet je niet 'kraken'. De kans bestaat dat het uitstulpende stuk tussenwervelschijf verder uitgeknepen wordt en als dat laag in je rug gebeurt, raakt er niet een enkele zenuw maar een hele bundel (de zogenaamde cauda) bekneld. Met een beetje pech krijg je verlammingsverschijnselen, incontinentie etc.
![]()
Ik heb er eentje van drie euro of zo van de Decathlon. Ik was er op zoek naar een foam roller om mijn kuiten en billen te kunnen masseren na het hardlopen, maar zo'n bal leek me een goed idee omdat ie compacter is en meer verschillende dingen kan. Ik kan er ook prima m'n kuiten en billen mee masserenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh echt! Daar ga ik voor kijken.
Stop de bal tegenwoordig wel in een oude panty want hij viel steeds
vreselijke-benen-boks.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik vertrouw mijn fysio volledig.
Also, terug uit Zwarendingentilland. Ik tilde zware dingen. Ging goed, ondanks dat mijn benen horrible voelen.
Morgenochtend weer.
Jij groeierdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En @:Blues stel vooral ALLE kritische vragen! Dat vond ik in het begin heel lastig, maar het helpt enorm. Ook voor hulpverleners die erachter moeten komen wat voor jou werkt en wat niet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. En als je denkt iets te weten wat je zou kunnen helpen, stel het ze voor, dat vinden ze ook altijd erg fijn om te horen.
Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
vreselijke-benen-boks.
Ik heb morgenochtend een intimiderende intervaltraining. En ruim 30 km in de benen sinds het weekend dus
Wat voor zware dingen heb je getild?
mijn pipo kraakt niet. Weet dat kraken niet bevorderlijk is voor mijn lijf. Bij mijn zus wel weer, die moet vaak gekraakt worden anders kan ze helemaal niets meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:
Mijn benen protesteren wat over de extra kilometers van vandaag. Hier ook iets met de rug waar ik enerzijds wat aan zou willen laten doen en ik anderzijds doodsbang ben dat zo'n krakende pipo schade veroorzaakt..
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps![]()
(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats.Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP
)
Ik vind intervalhardlopen altijd intimiderend trouwens.
En nu is er een enorm staalmagazijn in de sportclub verhuisd naar de stellingen aan de andere kant van het pand? (Zo klinkt het... "even opgeruimd, ook de shit dit normaal met een heftruck gaat")quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag waren het behind-the-neck-jerks met "maar" 35 kg wegens schoudermeh. En cleans, 6 sets van 1 powerclean, 1 deep power clean en 1 squat clean.
Die eindigde ik op 50 kg. Keek net even terug en ik heb in april voor het eerst 50 kg gecleand en nu doe ik het voor reps![]()
(gisteren trouwens 2rep max overhead squats + een workout met 100 airsquats, 35 kcal roeien en 25 snatches. Maandagavond snatches, cleans en Hele Nare 4 SuperSets met 80% van je frontsquat 1RM en dan 4 front en dan 6 backsquats.Oh ja en ik heb zaterdag dus mijn frontsquat gePR'd. haha. Benen RIP
)
Ik vind intervalhardlopen altijd intimiderend trouwens.
Dit kan ik dus echt niet, dusquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb even filmpjes gezocht van die verschillende soorten cleans en wauw.
Er zijn wel gradaties van intimiderend bij intervalhardlopen. Ik vind het intimiderende aan morgen dat ik 8x 800 + 400 rust moet, dus dat is 8x1,2 km = 9,6 km en daar komt de warming-up en cooling-down (elk een kwartier) nog bij. En die 8 800s moeten ook nog op een tempo waarvan ik niet weet of ik het meer dan één 800 volhoud
P.S. En @Tele6quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef AnneX het volgende:
Wow. Stil. Wat stoer klinkt dat! @:Lonaa
En fijn, dat het beter gaat met Kaatje.
Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit kan ik dus echt niet, dus![]()
van mijn kant. Laat mij maar tillen.
Zo'n halve bal heb ik ook wel eens mee geoefend. Ook goed voor de enkels als je er op een been bovenop gaat staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik hou het wel op de middenweg. Wat minder kilo's in 1 keer, maar veel meer herhalingen. En minder ver lopen, maar dan wel met extra kilo's op een onhandige manier meezeulen.
Een training van 45 minuten op een "step" is ook niet bevorderlijk voor de benen. De week er voor het zelfde geintje met andere oefeningen. Vandaag trx met een jumper (ziet er uit als een halve bal) goed voor de core spieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |