Oh dat was gewoon sneu hoor. Het was ook wel erg warm daar en het eten was vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik dit gifje zie dan zie ik @:paxcon weer wit wegtrekken en naar het toilet rennen om te kotsen
Dit leuk feitje wist ik niet meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik dit gifje zie dan zie ik @:paxcon weer wit wegtrekken en naar het toilet rennen om te kotsen
1 stokje saté per persoon!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat was gewoon sneu hoor. Het was ook wel erg warm daar en het eten was vies.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat was gewoon sneu hoor. Het was ook wel erg warm daar en het eten was vies.
Dat is waarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneu en grappig ligt erg dicht bij elkaar.
Moet ik even nadenken, mexicanobakker, littlerabbit, mortaxx, paxcon, sp3c, johannesvermeer, ikzelf, verder weet ik even niet meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
Wie van fok was daar allemaal @:Karina ?
Dan is het goed @coco98quote:
Dat is de lijst.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik even nadenken, mexicanobakker, littlerabbit, mortaxx, paxcon, sp3c, johannesvermeer, ikzelf, verder weet ik even niet meer.
Hij negeert mij. Terwijl ik de enige ben die zijn azïe act steun.quote:
Jeetje zeg. Ik ga nu die aflevering terugkijken!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik even nadenken, mexicanobakker, littlerabbit, mortaxx, paxcon, sp3c, johannesvermeer, ikzelf, verder weet ik even niet meer.
Zijn verlies.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij negeert mij. Terwijl ik de enige ben die zijn azïe act steun.
Kunnen dat ook samen doen op zaterdagavond met een wijntje erbijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Ik ga nu die aflevering terugkijken!
Heb je de aflevering serieus? Ik weet er niks meer van behalve dat het erg tegenviel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Ik ga nu die aflevering terugkijken!
Alleen als @Paxcon er ook bij is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen dat ook samen doen op zaterdagavond met een wijntje erbij
Ik zou het voor de grap ook wel willen zien. Weet het ook niet meer zo goed, behalve dat we achter een pilaar zatenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de aflevering serieus? Ik weet er niks meer van behalve dat het erg tegenviel.
En het inderdaad 50 graden binnen wasquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het voor de grap ook wel willen zien. Weet het ook niet meer zo goed, behalve dat we achter een pilaar zaten
Oh ik weet nog dat ze die supernieuwe tv's hadden, die gebogen. Tenminste, toen waren ze nieuw.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het inderdaad 50 graden binnen was
Wij hebben elkaar 3x gezien trouwens valt dat niet onder een relatie?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet nog dat ze die supernieuwe tv's hadden, die gebogen. Tenminste, toen waren ze nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |