Jaa, niet goedkoop maar we willen het voor de volgende kinderen ook nog gebruiken. Dus is het wel echt een eenmalige aanschaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef beppievanomdehoek het volgende:
[..]
Ik vind het idee zo handig, zeker voor reizen en vliegtuig of een kleine auto
maar zo ontzettend duur voor hoe kort je het echt goed kan gebruiken.
je hebt nu ook een fietszitje dat ook een buggy is https://pahoj.com/
same here! Vrijdag 32 wekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
30 wekenNu kan het echte aftellen beginnen
Fijn dat je de baby beter voelt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:39 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
same here! Vrijdag 32 weken
En tegen alle boekjes in vond ik het 2e trimester tot nu toe moeilijker
Ik voel m’n baby gewoon beter dan een maand geleden en dat geeft rust en vertrouwen
Qua energie gaat t best, ik werk volle bak. Maar ben wel echt zwaar aan het aftellen tot m’n verlof want ik kan de stress minder goed aan en slaap toch ook wel minder s nachts door de dikke buik
Wanneer ga je met verlof? Ik heb ook toenemend last van mijn rug en kijk verlangend uit naar verlofquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:09 schreef Mahra het volgende:
Slapeloze nachten van pijn aan de onderrug. Mijn eigen schuld omdat ik tegen beter weten in toch nog acht uur ga werken ( zitten doet pijn). Gisteren ziekgemeld en kunnen rusten, maar ik heb nog altijd pijn. Ik hoef vrijdag pas weer te werken, maar dat wordt denk ik een half dagje.
Maar ja als dat het enige is met 35 weken zwangerschap heb ik niet veel te klagen.
Volgende week. Nog een week werken dus, maar dat ga ik halve dagen doen en vanuit huis. Ik trek de pijn echt niet meer. Heb jij ook last van je onderrug?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:36 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je met verlof? Ik heb ook toenemend last van mijn rug en kijk verlangend uit naar verlof
Dat werd mij ook verteld jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat je altijd direct met verlof moet als je na week 34 ziek meldt met zwangerschapsgerelateerde klachten? Dat was bij mij althans zo.
Oh, is mij niet gezegd. Maar gaat het dan niet af van je zwangerschapsverlof en betekent het dan niet dat je eerder aan het werk moet weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat je altijd direct met verlof moet als je na week 34 ziek meldt met zwangerschapsgerelateerde klachten? Dat was bij mij althans zo.
Dinsdag heb ik de hele boel bij elkaar gespuugd en amper gegeten of gedronken, nu ben ik amper meer misselijk of moeIk probeer het fijn te vinden maar maak me toch zorgen
Volgens mij wel helaas.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:35 schreef Mahra het volgende:
[..]
Oh, is mij niet gezegd. Maar gaat het dan niet af van je zwangerschapsverlof en betekent het dan niet dat je eerder aan het werk moet weer?
Zo is het bij ons ook. Maar ik ben nog geen 34 weken zwanger.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag heb ik de hele boel bij elkaar gespuugd en amper gegeten of gedronken, nu ben ik amper meer misselijk of moeIk probeer het fijn te vinden maar maak me toch zorgen
Ja ik heb dezelfde klachten. Wel minder erg dan jij als ik het zo hoor. Ik werk nog steeds 4 om 5 dagen (ene week 4, andere 5) en heb slechts een deel van de tijd zittend werk. Rest is veel staan en lopen. Dat gaat nu goed al ben ik eind vd week telkens gesloopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef Mahra het volgende:
[..]
Volgende week. Nog een week werken dus, maar dat ga ik halve dagen doen en vanuit huis. Ik trek de pijn echt niet meer. Heb jij ook last van je onderrug?
Kijk niet gek op als het achteraf ineens allemaal gecorrigeerd gaat worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:39 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het beter geregeld. Moet nog een weekje dus is het wel te doen.
Ik verwacht van niet bij hen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijk niet gek op als het achteraf ineens allemaal gecorrigeerd gaat worden.
als ze je ziekgemeld hebben zwangerschapsgerelateerd ontkom je er gewoon niet aan.quote:
Wat de dames boven mij al zeggen. Uiteindelijk krijg je een brief/bericht van het UWV zodra je je bevaldatum hebt doorgegeven bij je werkgever. In die brief staat tot wanneer je WAZO loopt en het UWV volgt gewoon netjes alle wettelijke lijntjes op basis van de informatie die jouw werkgever heeft doorgegeven.quote:
Het is niet gemeld, dat heb ik gevraagd. Nog een week volhouden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:42 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Werkgever meldt het bij UWV volgens mij en die voeren de regels uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |