abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201036387
Een bevriend stel van mij is met hun dochter van 2,5 en baby van 4 maanden met backpack door half Azië geweest. Het kan!

Ik vond persoonlijk een vakantie met een 1-jarige naar een buitenlandbruiloft al vreselijk, laat staan met twee van die loeders. Dus september 2022 gaan we naar Roemenië voor een bruiloft, nu met twee loeders. Nu al zin in. Feest. Help. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:13:44 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201036444
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb in mn hormonale hoofd gehaald dat ik komend jaar vlak na mn verlof met t hele gezin (kleuter, baby van n maand of vier, en vriend) een campertrip door zweden wil maken O+ ik wil al zo lang en de afgelopen twee jaar kon het niet, dus dan moet het er toch maar eens van komen :9 als ik dan toch brakke nachten heb, kan ik die net zo goed ergens hebben waar t uitzicht mooi is.

Ik negeer alle praktische bezwaren voor t gemak :+
In Zweden met een camper: helemaal geen slecht plan hoor. Zou ik met m'n zoon ook wel doen.
Resistance is futile.
pi_201036460
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]
Ik doe met je mee met praktische bezwaren negeren. Het is echt mijn droom om nog voordat peuter 4 wordt in september 2022 een mooie rondreis te maken. Dat zou dus uitkomen op ergens in mei/juni met een baby van 3 maanden oud. Kan best toch ^O^

En @:B.ertha nog even jompelen voor jouw knipper *O* Zo fijn!
Jij ook nog voor jouw knipper!!
pi_201036462
Een serie op Netflix gezien en nu vind ik de naam Layan (spreek je uit als Lajen) helemaal geweldig.
pi_201037838
Jullie geven me moed haha wat betreft reizen en praktische bezwaren negeren. Ik wil ook graag geloven dat het allemaal kan!
pi_201038426
Het lijkt me wel heel gaaf O+ Zo'n kleintje slaapt toch overal en pittig is het toch wel.

Zo, ik dacht dat ik me al beroerd voelde en toen ging ik door mijn rug :'(
pi_201038470
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:10 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Als wij trouwen komend jaar is onze baby ook 6-7 maanden. Ik heb nog niet uitgevogeld hoe we dat gaan aanpakken aangezien het feest tot middernacht is en iedereen die wij kennen daar is haha
Bruiloft is van mijn zwager en schoonzus. Er komen zoveel kinderen dat ze voor die dagen een nanny hebben ingehuurd. Er is een speelkamer en een slaapruimte O+.
pi_201038501
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:16 schreef Mahra het volgende:
Een serie op Netflix gezien en nu vind ik de naam Layan (spreek je uit als Lajen) helemaal geweldig.
Zo heet mijn schoonzusje :)
  maandag 23 augustus 2021 @ 10:26:08 #234
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201038946
Wij hebben een maand in Canada gereisd met een camper toen de peuter nog een baby was en dat was echt fantastisch. We zijn nu voor september (lekker op tijd :') ) aan het kijken of we weer iets dergelijks kunnen doen. Zweden staat hoog op de verlanglijst! Nu al zin in.
  maandag 23 augustus 2021 @ 12:28:44 #235
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201040377
Schaam me dood, was er van overtuigt dat ik vandaag afspraak had bij verloskundige. Blijkt pas vrijdag te zijn :@

Zat ik daar. Vriend op tijd uit bed getrommeld, zouden een en ander bespreken. Vet slecht geslapen daardoor want beladen onderwerp. Pff.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_201040748
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]
Ik doe met je mee met praktische bezwaren negeren. Het is echt mijn droom om nog voordat peuter 4 wordt in september 2022 een mooie rondreis te maken. Dat zou dus uitkomen op ergens in mei/juni met een baby van 3 maanden oud. Kan best toch ^O^

En @:B.ertha nog even jompelen voor jouw knipper *O* Zo fijn!
Dat was hier ook het plan, maar cojona }:| fus hopelijk dat school ons komend jaar nog wat extra vrije tijd gunt O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201040806
Leerplicht is pas vanaf 5 jaar toch? Dus zolang ze 4 zijn moet school je in principe wel vrije tijd gunnen, want het is nog niet verplicht om je kind naar school te laten gaan.

B.ertha, nog gefeliciteerd met de knipper! Toen je vroeg of het kwaad kon als de misselijkheid opeens over was vond ik het even spannend (was bij mij achteraf gezien het signaal dat er geen hartje meer klopte namelijk), dus superfijn om te lezen dat het weer een goede echo was!

Verder hoor ik hier eigenlijk niet perse, maar ik leef nog erg met jullie allemaal mee. :*
pi_201040917
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:02 schreef Vaiana het volgende:
Leerplicht is pas vanaf 5 jaar toch? Dus zolang ze 4 zijn moet school je in principe wel vrije tijd gunnen, want het is nog niet verplicht om je kind naar school te laten gaan.
Klopt! En vanaf 5 jaar ook nog maar gedeeltelijk. Niet relevant in het kader van reizen, maar ook met 5 jaar hoeft een kind niet een volledige schoolweek mee te draaien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201041013
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:02 schreef Vaiana het volgende:

B.ertha, nog gefeliciteerd met de knipper! Toen je vroeg of het kwaad kon als de misselijkheid opeens over was vond ik het even spannend (was bij mij achteraf gezien het signaal dat er geen hartje meer klopte namelijk), dus superfijn om te lezen dat het weer een goede echo was!

Verder hoor ik hier eigenlijk niet perse, maar ik leef nog erg met jullie allemaal mee. :*
Volgens mij moet je het wel soort van aanvragen en heb je "toestemming" nodig. Zal wel vooral gericht zijn op het feit dat ze het belangrijk vinden dat er wat continuïteit in de schoolgang zit.

Tzal bij ons gaan om een week of 2/3 gok ik, dus geen maandenlange onderneming (zoveel vakantiedagen heb ik ook helemaal niet :+ )
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:39:14 #240
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201041244
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Volgens mij moet je het wel soort van aanvragen en heb je "toestemming" nodig. Zal wel vooral gericht zijn op het feit dat ze het belangrijk vinden dat er wat continuïteit in de schoolgang zit.

Tzal bij ons gaan om een week of 2/3 gok ik, dus geen maandenlange onderneming (zoveel vakantiedagen heb ik ook helemaal niet :+ )
klopt idd! er zijn scholen en leerplichtambtenaren die heel erg kunnen miepen over onderwijs continuïteit. ik heb veel gedoe gehad toen mijn 4 jarige ongelukkig was op school en de school allemaal meningen had over hoe vaak ze moest komen want ik had haar ingeschreven.

Dus leerplicht vanaf 5 is leuk, maar scholen denken daar soms heel anders over.
pi_201041445
Vriendin van mij gaat ws pas met 5 jaar inschrijven, als ze niet kiest voor thuisonderwijs. ;) je zou het, nu je het vantevoren weet, misschien ook al kunnen bespreken tijdens het inschrijven?
pi_201043541
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:36 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Leuke naam! Hoor het zelden.
pi_201046342
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:36 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Ik quote je even, maar wat ik ga zeggen heeft hier niets mee van doen. :P Ik weet wel dat je er mogelijk mee geholpen bent straks! :D Ik weet nog van het 2019 babytopic dat jij ook heel erg last van haaruitval had na de bevalling. Ik uiteindelijk ook. Meeeega inhammen en 1/3 van mijn haar over ofzo. Dit keer ga ik rozemarijn proberen! Als geconcentreerde olie de avond voor het wassen op mijn hoofdhuid masseren en elke dag als 'thee'-aftreksel in mijn haar sprayen. Het schijnt goede resultaten te geven bij hormonale haaruitval. Elke haar die blijft zitten is wat mij betreft de moeite waard. :P
pi_201049047
Oh man, dat 3e trimester kickt er behoorlijk in. Ik kan wel de hele dag slapen geloof ik :O. Gisteravond weer lekker gezwommen, maar ben dan de dag daarna altijd extra moe lijkt het wel.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:16:56 #245
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201049239
30 weken *O* Nu kan het echte aftellen beginnen *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_201049271
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:20 schreef Rebubbled het volgende:

[..]
Ik quote je even, maar wat ik ga zeggen heeft hier niets mee van doen. :P Ik weet wel dat je er mogelijk mee geholpen bent straks! :D Ik weet nog van het 2019 babytopic dat jij ook heel erg last van haaruitval had na de bevalling. Ik uiteindelijk ook. Meeeega inhammen en 1/3 van mijn haar over ofzo. Dit keer ga ik rozemarijn proberen! Als geconcentreerde olie de avond voor het wassen op mijn hoofdhuid masseren en elke dag als 'thee'-aftreksel in mijn haar sprayen. Het schijnt goede resultaten te geven bij hormonale haaruitval. Elke haar die blijft zitten is wat mij betreft de moeite waard. :P
Pfff ik heb nu tijdens mijn zwangerschap ook mega haaruitval. Tijdens mn vorige zwangerschap werd mn haar juist heel dik en viel het uit na de bevalling. Nu kan ik elke dag een tapijtje vingerhaken met t haar wat er uitvalt :X :r vind het zo goor, dat losse haar overal.

Miss ga ik dit trucje ook eens proberen :D
pi_201050231
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:20 schreef Rebubbled het volgende:

[..]
Ohh wat een goede tip! Ik ga even checken of ik dit ergens kan opslaan. Ik heb inderdaad bij elke ontzwangerperiode flinke haaruitval gehad. Nu heb ik dreads in mn haren, maar toch zit ik dan straks met losse plukken of zo, dus dan is dat met rozemarijnolie/aftreksel ook wel echt iets om uit te proberen!
pi_201050445
Oef tijdens de zwangerschap al? Grote kans dat het werkt. Bij Holland & Barrett hebben ze rozemarijnolie wat je kunt mengen met een andere basisolie. Voor het aftreksel 500ml water met een bakje van de AH of een paar takjes uit de tuin laten koken voor 15 minuten. Zeven en af laten koelen. Met een plantenspuit kun je het dan aanbrengen. 👍 Het mengsel is 5 dagen houdbaar in de koelkast. Het duurt wel een goed aantal weken voor het effect heeft en het effect is het beste na 3 maanden. Ik begin direct na de geboorte, want met 4 maanden begon bij mij de haaruitval.

Hier een artikel met links naar de diverse studies die hiernaar gedaan zijn: https://www.medicalnewstoday.com/articles/319444#research

Ela, benieuwd hoe dat gaat met dreads inderdaad! Ik vond vooral die inhammen vreselijk. Dat dunne haar ala, maar een half kaal voorhoofd.. pfff. Menig traan om gelaten onder de douche. En dan die pluizige teruggroeiperiode.. Mien gaawdd.
pi_201053884
quote:
Zo blij mee!
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:31:18 #250
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_201054333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:50 schreef Mahra het volgende:

[..]
Zo blij mee!
Ik vind het idee zo handig, zeker voor reizen en vliegtuig of een kleine auto
maar zo ontzettend duur voor hoe kort je het echt goed kan gebruiken.

je hebt nu ook een fietszitje dat ook een buggy is https://pahoj.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')