http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Goed keuze van @maxi-mus om dit niet te kijken maar een biertje in de tuin te drinken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het maar een slechte wedstrijd.
Een echte fan kijkt altijd als ie wakker is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed keuze van @:maxi-mus om dit niet te kijken maar een biertje in de tuin te drinken.
Stond hier nou echt fen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte fan kijkt altijd als ie wakker is.
FCM voetbalt nochtans een stuk beter dan in de heenwedstrijd hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er maar een glaasje whisky bijgepakt. Van het voetbal moet deze wedstrijd het niet hebben.
Niet gek met dat olijke publiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
FCM voetbalt nochtans een stuk beter dan in de heenwedstrijd hoor.
Welke whisky?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er maar een glaasje whisky bijgepakt. Van het voetbal moet deze wedstrijd het niet hebben.
Dat wel ja, maar dat zegt vooral wat over de vorige wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
FCM voetbalt nochtans een stuk beter dan in de heenwedstrijd hoor.
Een Bowmore 18, zonder snacks vooralsnog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke whisky?
Nog wat te eten erbij?
[ afbeelding ]
Had tegen Ajax al een rare actie, toch? Op die kopbal van Berghuis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer zal Drommel zijn eerste blunder maken?
Daar was ie al bijna. Wat matig gekeept.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zag er net wel behoorlijk kolderiek uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik een verzoekje indienen? Opa die de stripper uitpakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een tyfuswedstrijd tot nu toe.
@:jr-style-93 kijken we verder of niet? Ik twijfel om Cruella te gaan kijken.
[ afbeelding ]
Dit was tevens de laatste opa van vanavond.
Cruella is een prima filmpje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een tyfuswedstrijd tot nu toe.
@:jr-style-93 kijken we verder of niet? Ik twijfel om Cruella te gaan kijken.
[ afbeelding ]
Dit was tevens de laatste opa van vanavond.
Vooruit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje indienen? Opa die de stripper uitpakt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ie al bijna. Wat matig gekeept.
Tikt em zelf bijna het doel in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Echt heel raar.
Tsja met Max en Teze op de vleugels snap ik dat wel, Boscagli vind ik ook nog niet heel sterk vandaag.quote:
Permanent graag, met z'n samurai knotje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:38 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Pröppertje mag wel in de kleedkamer blijven
Bal is op doel, dus bij Mvogo was het een doelpunt.quote:
Pittige mening over knotjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Permanent graag, met z'n samurai knotje.
De racist.
Wat is er allemaal aan de hand?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Permanent graag, met z'n samurai knotje.
De racist.
Culturele toe-eigeningquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand?!
Zeggötze!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef Monolith het volgende:
Daar mag wel iets meer mee gedaan worden Götze.
Dan had ie nog beter zelf kunnen schieten jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef Monolith het volgende:
Die scoort vanavond weer vol in de roos bij zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef Monolith het volgende:
Ben jij het, Hans?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Die scoort vanavond weer vol in de roos bij zijn vrouw.
Niet in d'r bruine anjer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Winnaarspik valt altijd beter in de smaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je speelt beter dan @Scrummiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Salina het volgende:
Sorry mensen, kan er niets van, maar meedoen is belangrijker dan winnen.
Leuk dat je meedeedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Salina het volgende:
Met die gedachte speel ik ook al jaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Salina het volgende:
Het sturen is een beetje wennen, het lijkt wel ijshockey. Kwestie van vaker spelen denk ik.quote:
Als je er vaker bent leer je het wel. Vooral letten op positie kiezen, niet naar de bal rennen als er al een teamgenoot dichter bij is of er beter voorstaat, dat soort dingen. Soms is het beter de bal te laten voor een teamgenoot zodat jij alvast de ruimte in kan lopen bij een 'counter'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Salina het volgende:
Klopt, maar als je lang genoeg oefent ben je misschien ooit in staat om dit soort geweldige dingen te kunnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Het sturen is een beetje wennen, het lijkt wel ijshockey. Kwestie van vaker spelen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Salina het volgende:
Warm bad hier.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?IJshoorn Baksteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?Nico IJshoorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Dit blijft leuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
quote:
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
In dat geval ben je een nerd, nerd afgekeurd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
Haxball speler.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Is het leuk genoeg om in te schakelen?
Exit tegen Benficaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV stelt het Nederlandse voetbal teleur.
Van wie was deze eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Weer geen mentionquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:coco @:onlogisch @:caland @:yvonne @:jojoortje
@:lenny_leonard gedraag je
Ik had het kunnen weten.quote:
Ja dat krijg je ervan als je met toto humor reageert op een mention.quote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je met toto humor reageert op een mention.
Stuur maar een mailtje als je problemen hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Lenny_leonard@hotmail.com?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje als je problemen hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny_Leonard op 10-08-2021 21:11 (Nounounou) ]quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje als je problemen hebt.
Niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Is het leuk genoeg om in te schakelen?
Stukje boerderijhoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van dat syndroom heeft Cillessen ook last van.
Hebbes. @:Mexicanobakker
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Depressie slaat toe in PSV-topic
Beetje zakelijk en saai, maar goed dat mag in een wedstrijd die je alleen uit hoeft te spelen om krachten te sparen, zeker als je 3 dagen geleden nog voor een HOOFDPRIJS hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Depressie slaat toe in PSV-topic
Sparen voor Heracles Heraclesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zakelijk en saai, maar goed dat mag in een wedstrijd die je alleen uit hoeft te spelen om krachten te sparen, zeker als je 3 dagen geleden nog voor een HOOFDPRIJS hebt gespeeld.
Ik sla even over!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
Op naar het Covfefe topic!
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #17 Poetin gepasseerd
uh okquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Zei je dat ook maar eens tegen dessert
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
Op naar het Covfefe topic!
VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #17 Poetin gepasseerd
Komt dit uit de koker van Frans Klein?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een televisieprogramma met BN'ers die radiografisch bestuurbare autootjes over een parcours loodsen.
Wat vinden wij daarvan?
Doet mij denken aan het epische robot wars van eind jaren '90.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een televisieprogramma met BN'ers die radiografisch bestuurbare autootjes over een parcours loodsen.
Wat vinden wij daarvan?
Bedankt Koert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet mij denken aan het epische robot wars van eind jaren '90.
Zijn er echt nog mensen die in deze tijd naar dat soort weggooi-amusement kijken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden wij daarvan?
Zolang mensen naar Boer zoekt vrouw of de Meiland flauwekul kijken komt het nog niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die in deze tijd naar dat soort weggooi-amusement kijken?
@GGMM, quote en mention, ha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |