abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200839388
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200839575
Lijkt me toch niet zo fijn, zo'n klit :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200839908
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga volgende week bij Vegan Masters bestellen, een proef maaltijdbox.
Best leuk om te proberen. Maar als je lekkere vegan maaltijden wil proberen, zou ik Eat.Peasy aanraden: https://eatpeasy.nl

Veel verser, betere hoeveelheid en spannendere smaken.
pi_200839918
De chauffeur was er om 6:59. Ik stond voor 8:30 op de route. Dat is zelfs voor zijn doen aan de vroege kant.

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:
4 kg kipkarkas + 4 kg konijnenkarkas.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200839938
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:25 schreef Lonaa het volgende:
De chauffeur was er om 6:59. Ik stond voor 8:30 op de route. Dat is zelfs voor zijn doen aan de vroege kant.

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200839958
quote:

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Ik begrijp dit lijstje niet zo goed. Heb je nu gekregen wat je vroeg en veel meer?
pi_200839963
De kip is niet geannuleerd en in plaats van 2kg konijn is het 4kg konijn?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200840027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
De kip is niet geannuleerd en in plaats van 2kg konijn is het 4kg konijn?
Ja. Wat dus betekend dat ik inderdaad gekregen heb wat ik vroeg (2 kg konijn) en meer (nog 2 kg konijn en de 4 kg kip) @Myraela
pi_200840034
Ik begrijp het trouwens ook allemaal niet zo goed. :')
pi_200840084
Heb je er wel plek voor? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200840522
Mijn lief is jarig vandaag. Ik zou werken, maar de klus die ik zou doen staat er niet.
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt
mayonaise gemaakt voor door de salades

En lief 2 van de 3 kado'tjes gegeven. Hij weet nog niet dat er nog een derde komt. Ik denk dat ik die na het ontbijt doe.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200840703
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef sigme het volgende:
Mijn lief is jarig vandaag. Ik zou werken, maar de klus die ik zou doen staat er niet.
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt

En lief 2 van de 3 kado'tjes gegeven. Hij weet nog niet dat er nog een derde komt. Ik denk dat ik die na het ontbijt doe.
Gefeliciteerd met je lief *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200840808
Mogge!

Gefeliciteerd met lief @Sigme. Fijn dat ze vanuit je werk er ook rekening mee houden :D

Dank voor de tip @Myraela, ga ik daar ook eens naar kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_200841105
Gefeliciteerd sigme! En bedankt voor de tip Myraela, dat ga ik ook eens proberen.
pi_200841213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor de tip @:Myraela, ga ik daar ook eens naar kijken
Leuk, ben overigens los van voor welke je gaat, wel benieuwd naar je review achteraf. *O* Ik vond Vegan Masters best wat lekkere dingen hebben, al vielen sommige dingen wat tegen. Maar vond vooral sommige porties echt wat klein. De wrap had ik bijvoorbeeld zelfs als lunch niet echt voldoende aan.

Ik bestel als ik een hele drukke week heb en even makkelijk, maar toch nog gezond wil eten het liefst bij Eat Peasy. Nu pas een paar keer gedaan, maar ik vind het echt top. Alleen de laatste keer had ik risotto, en toen was ik wel blij dat ik altijd 2 verschillende maaltijden pak en deel met m'n vriend. Want alleen de risotto zelf is wel een flinke bak met vooral veel rijst. Wel lekker, maar zwaar. De curry's en auberginestoof vind ik dan veel beter in balans.

Zie trouwens op Facebook regelmatig advertenties met een 20% kortingscode voorbij komen. Weet het niet zeker, maar volgens mij groen20. Weet niet of die nog actief is.
pi_200841234
Oh, zie de advertentie nu weer. Code voor 20% is GROENTJE! :D
pi_200841555
Ik heb nog een paar dagen vakantie, lekker thuis. Gisteren bij de toko geweest. Vandaag ga ik kimchi maken.
pi_200841596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je er wel plek voor? :')
Dat weet ik niet zeker. :')
pi_200841718
quote:

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Wat....raar. Moet je nu ook extra betalen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200841725
Hallo! We gaan vandaag eindelijk weer eens iets leuks doen. We hadden een paar rustige dagen vanwege wat gewijzigde plannen. Gisteren nog wel 50 euro voor ons oud ijzer gekregen dus we hadden de gehuurde bus er uit. 2 Weken geleden kregen we 240 euro voor de metalen dus we kunnen een paar keer uit eten deze vakantie :) Het ruimt ook zo lekker op.

Vandaag huishouden, verven en later vandaag naar vrienden in Renesse.
Spoilers!
pi_200841781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat....raar. Moet je nu ook extra betalen?
Daar heb ik niks over gehoord. :7

Ga ik ook niet doen. Hoe dan ook. Want dat wat ik vroeg (2 kg konijn ipv 2 kg parelhoen) is net zo duur.
pi_200841918
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:
Want dat wat ik vroeg (2 kg konijn ipv 2 kg parelhoen) is net zo duur.
Ooooooooh, kijk. Dat verklaart het. Nu snap ik het.
pi_200842042
Mensjes rondom Drenthe, ik heb net een heel artikel zitten lezen over deze kunstwerken in de D'se natoer!
Mooi O+
https://www.intonature.net/

* Blues is net begonnen met een sessie Therapieland.
Ben dus nu officieel 'in therapie' voor 't eerst in mijn leven.
Wel nieuwerwets op deze manier. Je kan zelf kiezen tussen 2 therapeuten.
Het is met filmpjes, opdrachten, notities voor je zelf enz enz
Het is opgezet door psychologen/huisartsen/bedrijfsartsen ter ondersteuning van therapeuten omdat er in de spreekkamer meestal geen tijd genoeg is om alles te bespreken e.d.
pi_200842115
Oh kijk aan…Blues dat gaat digitaal? en dan in gesprek ook met een echt Mensch?
pi_200842254
De site van eatpeasy ziet er smakelijk uit. Als ik het goed begrijp is de prijs per maaltijd per persoon? Dan is een abbo wel voordelig: het kan in de vriezer en voor een maand heb je dan wat goede en makkelijke maaltijden als reserve.
Nog even nadenken.

Overigens zag ik dat Esprit nog eens 10-20% bij de sale erafdoet 8)7 als iemand nog een broek/jurk/zwierige rok zoekt.

Dat was niet afgesproken: een forse bui. Ach, mn.X is opde fiets en niet van suiker.

Feli @sigme …was het makkelijk om cadeautjes te bedenken? En wat vond hij van het derde?
pi_200842477
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:14 schreef AnneX het volgende:
Meestal blended inderdaad :Y zet 'm op Blues!

En gefeliciteerd voor sigme's lief *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200842843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:14 schreef AnneX het volgende:
Ja 24 aug en 21 sept met mijn psych gesprek in haar spreekkamer bij de huisarts.
En zij kan meekijken met mijn opdrachten, dat kan je instellen.

Ik doe het een minuut of 10 of een kwartier per dag heb ik besloten want het is best intensief en ik ken mezelf... daar gaat weer vrij veel nadenktijd ook inzitten (daarna dan he :P )

Confronterend zeg die 1e keer de lange vragenlijst invullen die je 3x binnen de hele therapiefase in gaat vullen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
pi_200842872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja 24 aug en 21 sept met mijn psych gesprek in haar spreekkamer bij de huisarts.

Ik doe het een minuut of 10 of een kwartier per dag heb ik besloten want het is best intensief en ik ken mezelf... daar gaat weer vrij veel nadenktijd ook inzitten (daarna dan he :P )

Confronterend zeg die 1e keer de lange vragenlijst invullen die je 3x binnen de hele therapiefase in gaat vullen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Jeetje Blues -O- Weet even niet wat te zeggen. Maar zo goed dat je nu hulp krijgt want het lijkt me dat je hier niet in je ééntje uit komt.
pi_200842886
Oh ja, en wie stond er weer klaar om een eindje te gaan fietsen? En hoe is het buiten?
pi_200842927
Paar spetters hier. Nu zon. Ik waai het ff jouw kant op Kaatje :W

Ze kwamen net van de wbv voor een raampje dat vervangen gaat worden, zien ze de auto van de buurman.. dat viel op.. meteen maar even verteld over zijn tuin en dat het huis er w.s. net zo uit ziet. Ze maakten foto's want je hebt een onderhoudsplicht voor de tuin en onze boom is ook te hoog _O-
Hopelijk wordt er toch iemand gestuurd naar de buurman.. ik denk dat als je die voordeur opent je steil achterover slaat en we maken ons toch een klein tikkie zorgen.
Hij komt er wel een paar x per week uit om zijn ouwe moedertje te bezoeken in het verpleeghuis maar hij ziet er ook zo pafferig en niet goed uit.
pi_200842972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Jeetje Blues -O- Weet even niet wat te zeggen. Maar zo goed dat je nu hulp krijgt want het lijkt me dat je hier niet in je ééntje uit komt.
Het is nu wel heel duidelijk, maar dat was het met het videoconsult met de b.a. en in de spreekkamer van de psych vd h.a. ook wel.
Door deze afgelopen weken heb ik het ook wel beter geaccepteerd.
Maar nu ik het 'toelaat' vind ik het ook wel eng dat je dit kan ontwikkelen in de loop der tijd.
Controleverlies over je brein vind ik doodeng.
Ik ga maar ff wandelen. ;)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:10:48 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200842999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, en wie stond er weer klaar om een eindje te gaan fietsen? En hoe is het buiten?
Het ging hier de afgelopen 10 minuten van bijna zonnig, naar "22:00 savonds-achtig"....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200843017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het ging hier de afgelopen 10 minuten van bijna zonnig, naar "22:00 savonds-achtig"....
Hier nu weer zonnig, maar als ik verderop kijk....ga eerst maar even lunchen en de vloer swifferen en dan kijk ik daarna wel weer
pi_200843097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Het is nu wel heel duidelijk, maar dat was het met het videoconsult met de b.a. en in de spreekkamer van de psych vd h.a. ook wel.
Door deze afgelopen weken heb ik het ook wel beter geaccepteerd.
Maar nu ik het 'toelaat' vind ik het ook wel eng dat je dit kan ontwikkelen in de loop der tijd.
Controleverlies over je brein vind ik doodeng.
Ik ga maar ff wandelen. ;)
Het is ook wel wat, zeg. Poeh. En dat voor Blues.
Sterkte op het nieuwe pad!
SPOILER
pi_200843124
Ik bedoel daarmee angst en paniek bij bezoek aan supermarkt bijv
pi_200843146
Zojuist het pakje uit de handen van de bezorger gerukt en met de nieuwe roterende haarborstel gespeeld. Het kost even wat gewenning. Terwijl ik mijn leven lang al met meerdere borstels en 2 handen handig ben.
Tevreden met het resultaat: het schouderlange haar valt nu luchtiger dan op de andere manier. *O*
“Kijk, mijn haar danst” :D
pi_200843156
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef Blues het volgende:
Duidelijk nu.
pi_200843277
quote:
Ah, dat snapte ik ook niet. Want dat je eerder toch niet?
pi_200843296
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
Zojuist het pakje uit de handen van de bezorger gerukt en met de nieuwe roterende haarborstel gespeeld. Het kost even wat gewenning. Terwijl ik mijn leven lang al met meerdere borstels en 2 handen handig ben.
Tevreden met het resultaat: het schouderlange haar valt nu luchtiger dan op de andere manier. *O*
Fijn ding dat. Toen ik lang haar had gebruikte ik 'm ook vaak. Geen zere polsen meer door het draaien van de föhnborstel
pi_200843516
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

SPOILER
;(
Och, jeetje...schrok je daar van? Zo'n score maakt het wel ineens heel echt natuurlijk. Maar dit is je diepste punt, vanaf hier gaat het omhoog/beter worden. Je het nog een lange weg te gaan, maar met de professionele hulp en steun uit je omgeving heb ik daar alle vertrouwen in :*

Ik ben net een boek aan het lezen over gezondheid en oa de ontstekingsremmende werking van 'verwondering'. Awe in het Engels. Awe kan je bijv opwekken met naar de sterren staren, weidse landschappen, prachtige muziek, mooie kunst en zonsondergangen. Dus op naar het strand om van de zonsondergang te genieten ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200844436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:44 schreef Isabeau het volgende:

Och, jeetje...schrok je daar van? Zo'n score maakt het wel ineens heel echt natuurlijk. Maar dit is je diepste punt, vanaf hier gaat het omhoog/beter worden. Je het nog een lange weg te gaan, maar met de professionele hulp en steun uit je omgeving heb ik daar alle vertrouwen in :*

Ik ben net een boek aan het lezen over gezondheid en oa de ontstekingsremmende werking van 'verwondering'. Awe in het Engels. Awe kan je bijv opwekken met naar de sterren staren, weidse landschappen, prachtige muziek, mooie kunst en zonsondergangen. Dus op naar het strand om van de zonsondergang te genieten ;)
O+

Ja fijn gevoel is dat.
Doe het niet genoeg!
pi_200844546
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
Welke borstel heb je? Ik heb al een paar keer verlekkerd naar die dyson met allerlei opzetstukken gekeken. Maar kan het er niet aan uitgeven.
pi_200844560
Je bent vooral ook niet de enige Blues, dus gek is het ook niet. Het stikt van de mensen die om wat voor reden dan ook op een gegeven moment vastzitten in iets en daar niet uitkomen zonder pas op de plaats, met hulp.
En dat zijn, zoals eerder genoemd, alle soorten mensen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vanyel op 10-08-2021 14:24:42 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200844591
Oh jongens het staat te hozen en ik moet nog een heel stuk van mijn wijk lopen _O-
pi_200845236
Warm! Even een stukje gelopen. Eerst op het balkon "gevoeld" of het warm/koud is. Maar geen zon en wind dus niet echt warm, buiten loopt/fietst iedereen ook met jas aan, dus goed voorbeeld doet (verkeerd) goed volgen. Blijkt het dus hartstikke warm te zijn en jas zwaar overbodig.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:28:51 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200845250
Gewoon -nergens- zin in vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200846448
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef sigme het volgende:
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt

Gefeliciteerd! Hoe viel het 3e kado?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200846512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
Dan doe je niks vandaag :)
quote:
Controle over je brein verliezen is ook eng. Je weet niet wanneer je weer terugkomt. Snel maar voor je gevoel heel langzaam en achteraf bijkomen want je hart gaat als een malle tekeer. Die punten zijn een bevestiging van wat je denk wel wist.

Vandaag nog een afwijzing gehad. Ik zit al paar weken niet goed in m'n vel dus ik moet even rustig aan doen want dit gaat zo niet. Eerst maar eens kijken om een week vrij te nemen deze maand.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:09:53 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_200846596
quote:
Ik doe met je mee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200846727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:

Controle over je brein verliezen is ook eng. Je weet niet wanneer je weer terugkomt. Snel maar voor je gevoel heel langzaam en achteraf bijkomen want je hart gaat als een malle tekeer. Die punten zijn een bevestiging van wat je denk wel wist.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt te zeggen :@
quote:
Vandaag nog een afwijzing gehad. Ik zit al paar weken niet goed in m'n vel dus ik moet even rustig aan doen want dit gaat zo niet. Eerst maar eens kijken om een week vrij te nemen deze maand.
Of je eens even een poosje ziek melden om je weer beter te voelen en uit te rusten? (hoor wie het zegt!)
Solliciteren als je niet lekker in je vel zit lijkt me een hele opgave.
pi_200846765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt te zeggen :@
[..]

Of je eens even een poosje ziek melden om je weer beter te voelen en uit te rusten? (hoor wie het zegt!)
Solliciteren als je niet lekker in je vel zit lijkt me een hele opgave.
Je vind controle verliezen over je brein eng in de zin van paniekaanvallen. Ik bedoelde aan te geven dat het ook eng is omdat je op dat moment niet direct weet wanneer je de controle terug hebt.
pi_200846824
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 13:49 schreef Vanyel het volgende:
Je bent vooral ook niet de enige Blues, dus gek is het ook niet. Het stikt van de mensen die om wat voor reden dan ook op een gegeven moment vastzitten in iets en daar niet uitkomen zonder pas op de plaats, met hulp.
En dat zijn, zoals eerder genoemd, alle soorten mensen.
:W

quote:

Ik geef de schuld aan m'n prik van gistermiddag. Ik zit zelfs met een trui aan :')
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:41:28 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200847045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:30 schreef Tele6 het volgende:

Ik geef de schuld aan m'n prik van gistermiddag. Ik zit zelfs met een trui aan :')
Ja dat kan natuurlijk goed, dat je nu een beetje zit op te gloeien van de coroningsjes in je bloed.
pi_200847208
HET werkt @Tele6 en :W
pi_200847213
quote:
Ferkansie is daarvoor jeweetzz :7
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:51:58 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200847222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Ferkansie is daarvoor jeweetzz :7
Uhuh maar voorgaande dagen heb ik 2x 6 uur intensief geklust dus dit voelt wel heul erg leeg ende nutteloosch
pi_200847298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[..]

Kan goed ben er zelf ook beroerd van geweest de volgende dag.
pi_200847458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 13:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke borstel heb je? Ik heb al een paar keer verlekkerd naar die dyson met allerlei opzetstukken gekeken. Maar kan het er niet aan uitgeven.
Deze : https://www.coolblue.nl/product/792083/babyliss-as200e.html met name om de regelbare temp. en borstel kwaliteit en ionisch 🤪

Net terug van de Nederlandse les in de Bieb. Eindelijk een behoorlijk lesboek gevonden.
En dat is gelijk al lachen, want in hoofdstuk 1 stapt Han in de poep op de stoep en nu is zijn schoen vies. Hoofdstuk 2 gaat over een man in de bus, die naast Mariam (!) gaat zitten. Op het getekende plaatje heeft Mariam (dus) sandalen aan, een hoofddoek om en vele lagen kleding aan. Ik denk zomaar, dat Mariam bijdehand genoeg is om haar tas niet zomaar op de grond te zetten in de bus. Want de man is een dief!

Affijn.
SPOILER
pi_200847539
Mensen wat is jullie go-to recept als je onverwachts eters hebt? 6 personen, dus niet te ingewikkeld. Ik zou zelf snel naar curry oid neigen, maar daar doe ik ze geen plezier mee, vrees ik.
pi_200847545
quote:
En ik vroeg mij al af hoe het met schilderen en beitsen gaat in de nattigheid.
Dan geef je je er vandaag toch aan over. Dan kun je weer aan de bak als de mooie dagen eraan komen. En Uk blieft ook wel aandacht. w/
pi_200847547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:09 schreef Myraela het volgende:
Mensen wat is jullie go-to recept als je onverwachts eters hebt? 6 personen, dus niet te ingewikkeld. Ik zou zelf snel naar curry oid neigen, maar daar doe ik ze geen plezier mee, vrees ik.
Pasta rode saus :')
Indien graag toch iets fancier, datzelfde maar dan in lasagnevorm O-)
pi_200847557
quote:
Pasta - pesto - tonijn - salade. Zoiets?
pi_200847572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Pasta rode saus :')
Indien graag toch iets fancier, datzelfde maar dan in lasagnevorm O-)
Ah, lasagne! Dat vind ik wel een goede. Met een salade erbij.
pi_200847655
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Deze : https://www.coolblue.nl/product/792083/babyliss-as200e.html met name om de regelbare temp. en borstel kwaliteit en ionisch 🤪

Net terug van de Nederlandse les in de Bieb. Eindelijk een behoorlijk lesboek gevonden.
En dat is gelijk al lachen, want in hoofdstuk 1 stapt Han in de poep op de stoep en nu is zijn schoen vies. Hoofdstuk 2 gaat over een man in de bus, die naast Mariam (!) gaat zitten. Op het getekende plaatje heeft Mariam (dus) sandalen aan, een hoofddoek om en vele lagen kleding aan. Ik denk zomaar, dat Mariam bijdehand genoeg is om haar tas niet zomaar op de grond te zetten in de bus. Want de man is een dief!

Affijn.
SPOILER
Droogt hij ook goed?
pi_200847658
quote:
Krijg je ook feedback van de afwijzingen, die verdergaan dan “er is geen klik”.
En is er iemand in de nabijheid, die je kan coachen met solliciteren en presenteren?
Want aan je brief en cv ligt het duidelijk niet.
Hoe dan ook: sterkte ermee en een weekje vrij en afstand nemen.
pi_200847663
quote:
Lasagne. Dat is volgens mij altijd goed.
pi_200847739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Droogt hij ook goed?
Tja, hullie adviseren om te gebruiken bij net vochtig haar.
Ik kon niet wachten en gebruikte bij droog haar met ook een goed effect.
Mijn haar is dun en veel. Voorheen droogde ik het al een heel eind, anders sta ik dik een uur te rollen boven mijn macht. En daarna dikke kleefrollers. En dan was het resultaat
dikke krul die uitzakte. Nu is het losser, zoals gezegd “het danst” 😂
pi_200847764
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Krijg je ook feedback van de afwijzingen, die verdergaan dan “er is geen klik”.
En is er iemand in de nabijheid, die je kan coachen met solliciteren en presenteren?
Want aan je brief en cv ligt het duidelijk niet.
Hoe dan ook: sterkte ermee en een weekje vrij en afstand nemen.
Van uitzendbureaus vaag, word ii wel onzeker van. Net weer een afwijzing gehad (gelukkig met normale, duidelijke en begrijpelijke reden zonder ub.
Is de 3e in 2 dagen en nr 6 totaal in 3 weken *O*
Ik hou mezelf maar even rustig denk.

Zo naar Amazing dus laat eten vanavond maar hopelijk mn gedachten opzij kunnen zetten want tril al een paar weken van spanning. Irritant.
pi_200848058
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja, hullie adviseren om te gebruiken bij net vochtig haar.
Ik kon niet wachten en gebruikte bij droog haar met ook een goed effect.
Mijn haar is dun en veel. Voorheen droogde ik het al een heel eind, anders sta ik dik een uur te rollen boven mijn macht. En daarna dikke kleefrollers. En dan was het resultaat
dikke krul die uitzakte. Nu is het losser, zoals gezegd “het danst” 😂
Ah ha ok hoopte dat deze het ook vrij vlot zou drogen tijdens het borstelen _O-
pi_200848309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mogelijk als je dunnere lagen pikt. 🤪
pi_200848437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee, je moet het echt aandrogen en dan dat ding gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:20:55 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200848455
Avond :W
Wel productief geweest. Mailbox en telefoon bleven stil en veel dingen gedaan, naast ook eens mij kast op kantoor opgeruimd.

Ik wilde gaan poetsen vanavond. Maar het is mooi weer. Dus zo even een ruim blokkie om. :+
In de wok ging wat venkel, paprika en ganalen met wat noodels erbij. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200848556
Avond.

Het is duidelijk vakantietijd of stilte voor de storm op het werk. :') Ik heb genoeg tijd gehad om een groot deel van de tientallen educatiefilmpjes over ons digitale patiëntensysteem te kijken (dat klinkt even saai als het is... :O ) en die éne Berner Sennen pup heeft natuurlijk gelijk van 5 man/vrouw aandacht gehad terwijl er een echo gemaakt werd. Wamt fufffff! O+

@Blues wat confronterend, maar het geeft wellicht ook wel een beetje houvast; het is duidelijk dat er wat aan de hand is en dat je er mee aan de slag moet, en dat je je dus niet schuldig hoeft te voelen omdat het als aanstelleritus voelt. Want dat is het dus verre van :*

En FFT, jij ook even een dikke virtuele knuffel. Vervelend dat het zo met de sollicitaties loopt. Misschien is even pas op de plaats wel verstandig :*
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:32:09 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200848586
Een grote Floef knufffelen en dat werk noemen ;)
pi_200848595
quote:

[..]

Dan doe je niks vandaag :)
[..]

Maar waarom maar een weekje vrij? Of heb je niet zoveel dagen over? Even afstand nemen van alles (even weg met je ouders misschien?)
pi_200848605
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mogelijk als je dunnere lagen pikt. 🤪
Haha dan ben ik vrees ik alsnog zeshonderd jaar bezig met dat haar van mij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, je moet het echt aandrogen en dan dat ding gebruiken.
Oké dank :) dan toch weer verlekkerd naar die dyson kijken _O-
pi_200848622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha dan ben ik vrees ik alsnog zeshonderd jaar bezig met dat haar van mij.
[..]

Oké dank :) dan toch weer verlekkerd naar die dyson kijken _O-
Ik kan kijken of ik dat ding nog heb? Stuur ik 'm op. Met kort haar heb ik er toch niets aan.
pi_200848671
quote:
Tom kha?

Zoo spuit 11 :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200848688
Ooit had ik wat korter haar en fohnde mijn haar na wassen. The hell op 4 fietsen. Nu ligt die fohn al jaren te verstoffen, ik weet niet eens waar die ligt :D
Wassen ff borstelen en wegwezen. Droogt vanzelf wel *O*
pi_200848694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:32 schreef fietsie het volgende:
Een grote Floef knufffelen en dat werk noemen ;)
Heel zwaar hoor, precies op het juiste plekje kriebelen! En van die witte teentjes tellen enzo +
/rammelende eierstokken
pi_200848716
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heel zwaar hoor, precies op het juiste plekje kriebelen! En van die witte teentjes tellen enzo +
/rammelende eierstokken
Awww ga je een hond nemen :D
pi_200848738
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:40 schreef Blues het volgende:
Ooit had ik wat korter haar en fohnde mijn haar na wassen. The hell op 4 fietsen. Nu ligt die fohn al jaren te verstoffen, ik weet niet eens waar die ligt :D
De föhn wordt hier alleen door mijn man gebruikt :D
pi_200848753
Nu ik meer en vaker op een dag wandel zie ik veel merken honT. Gisteravond een man met een ouwe sjok sjok hond achter m aan. Zegt ie: ze is een ouwe bes en doet niks hoor.. ik dacht waarom zegt ie dat?
Later dacht ik eraan dat t zo'n pitbull soort was. Zo'n kop had ze wel.
pi_200848794
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Awww ga je een hond nemen :D
Ooit vast wel O+ . Als we een beetje ruimte hebben. Want dan wil ik er wel twee, zodat ze elkaar ook wat gezelschap kunnen houden. En lekker buiten ravotten.

Waarschijnlijk worden het dan van die afgestane exemplaren via het werk :P . Ik had deze week al bijna een kanarie mee naar huis, maar bedacht me op tijd dat ik bijna op vakantie ga en dan heel geen tijd heb om een fatsoenlijk verblijf en maatje te zoeken voor hem/haar de komende maand :') (Nu gaat kanarie met een collega mee)
pi_200848834
Kanarie O+
pi_200849110
Mijn tante heeft een hond op dezelfde manier als @Kaatje1 d'r katten (geloof ik) -- het arme beestje was klaar met fokken en mag nu in een gezin van haar oude dag genieten. Het is een heel mooi rashondje, en ze is ontzettend leeghoofdig en futloos :X

Nou bleek 't hondje een hernia te hebben ;( ze liep mank en piepte, dus echo bij de dierenarts. Ze bleek de medicatie te lusten als ze er zoete meloen bij kreeg, en het ging wat beter. Dus m'n tante ging met haar een klein rondje doen op de hei.

Het eerste wat 't beest doet als ze op het zand komt: op haar rug gaan liggen en rollen.

Toen schoot het er weer in dus. |:( |:( |:(
pi_200849213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:05 schreef Tele6 het volgende:
Mijn tante heeft een hond op dezelfde manier als @:Kaatje1 d'r katten (geloof ik) -- het arme beestje was klaar met fokken en mag nu in een gezin van haar oude dag genieten. Het is een heel mooi rashondje, en ze is ontzettend leeghoofdig en futloos :X

Nou bleek 't hondje een hernia te hebben ;( ze liep mank en piepte, dus echo bij de dierenarts. Ze bleek de medicatie te lusten als ze er zoete meloen bij kreeg, en het ging wat beter. Dus m'n tante ging met haar een klein rondje doen op de hei.

Het eerste wat 't beest doet als ze op het zand komt: op haar rug gaan liggen en rollen.

Toen schoot het er weer in dus. |:( |:( |:(
Stuur d'r even door. Onze hoofd neurologie gaat weer meer aan het werk, ik heb al weken geen hernia-patiënt meer gezien geloof ik.
(De arts in kwestie heeft zelf een hernia. De grapjes over benchrust zijn natuurlijk niet van de lucht :+ )
pi_200849316
Zo zeg, ik heb me toch lekker gegeten. Had nog heel veel cherry tomaatjes over (leek wel of ze zich vermeerderen, kwam er niet doorheen). Die met knoflook en rode ui in de oven. Na een half uur de staafmixer erop, beetje bouillonpoeder en gerookte paprika poeder. Pasta erbij en :9~
pi_200849998
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:40 schreef Blues het volgende:
Als ik het haar zķ laat drogen aan de lucht, is het pluizig, steil melkboerhondenhaar. Geen porum. Volume moet erin.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik heb me toch lekker gegeten. Had nog heel veel cherry tomaatjes over (leek wel of ze zich vermeerderen, kwam er niet doorheen). Die met knoflook en rode ui in de oven. Na een half uur de staafmixer erop, beetje bouillonpoeder en gerookte paprika poeder. Pasta erbij en :9~
Klinkt lekker en simpel. :Y)
pi_200850106
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Stuur d'r even door. Onze hoofd neurologie gaat weer meer aan het werk, ik heb al weken geen hernia-patiënt meer gezien geloof ik.
(De arts in kwestie heeft zelf een hernia. De grapjes over benchrust zijn natuurlijk niet van de lucht :+ )
_O- :X
pi_200850195
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O- :X
Precies dat ja :D .
pi_200850255
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan kijken of ik dat ding nog heb? Stuur ik 'm op. Met kort haar heb ik er toch niets aan.
Ik stuur je wel een berichtje via fb :)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:00:39 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200854196
Het is stil..... aan de over kant...
pi_200854215
Ok, blijk 2 katten te hebben die de truffelkaas uit m’n mond kijken 😉
pi_200855027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:00 schreef fietsie het volgende:
Het is stil..... aan de over kant...
Mythic+ avond!
pi_200856108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik stuur je wel een berichtje via fb :)
Zojuist wat filmpjes bekeken 🤪 zoals deze recente met langer haar. @
SPOILER
@Candaasje hoe ging het met de duiven op de dam? Tralalietralala.
Met dank voor de oorwurm.
pi_200856128
@AnneX Ik was mijn haar elke dag zodat ik er lekker de hele dag aan kan zitten :+ Lijkt me verrekte lastig, niet met je handen door je haar willen gaan omdat je bang bent dat het er vet van wordt -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_200856146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mythic+ avond!
^O^ En, werd het laat? *O*

Meh, de auto ruikt al een paar dagen sterk naar benzine en moet zo naar de garage. Het mogelijke einde in zicht van ons inmiddels ruim zestienjarige C1tje! Snif. Mogelijkerwijs hierna ook geen nieuwe auto meer :o
pi_200856155
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 06:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zojuist wat filmpjes bekeken 🤪 zoals deze recente met langer haar. @
SPOILER
Hé @:Candaasje hoe ging het met de duiven op de dam? Tralalietralala.
Met dank voor de oorwurm.
:D astu!

We hebben een duif in het Vondelpark weten te bevrijden van kauwgum en touw rond de pootjes. Er liepen er nog twee met 'stringfoot' zoals het dan genoemd wordt, maar die bleven op een te grote afstand om ze te kunnen pakken. Maar die ene is naar een bekende gegaan voor opvang, omdat de teen in een rare houding staat. Verder wel een gezonde duif.
SPOILER
Uiteindelijk op de Noordermarkt nog gaan kijken, en daar was het wel echt doffe ellende. Er lopen daar zoveel duifjes rond met stompjes, en ook nog flink wat met touw(en)/haren rond de pootjes. Ook een waarbij beide poten aan elkaar zaten. (Dat gaat dan afklemmen/snijden, poot wordt dik en er sterven delen af...enorm pijnlijk). Daar zijn ze alleen nķg schuwer. We kregen toen onverwachts hulp van een vrouw die er ook al weken mee bezig is, die kreeg er eentje te pakken. (Het is een kunst :D ) Die is nu ook opgevangen.

SPOILER
O.a.a degene die de duifjes opvangt is bezig om de gemeente te overtuigen in gebouwen duiventillen te plaatsen. Dat schijnen ze in bepaalde steden in Duitsland te doen, en dat helpt enorm om de duivenpopulatie in de stad gezonder te houden, overlast te verminderen (doordat ze meer in die tillen verblijven, en deze duiven zijn afstammelingen van duiven die gehouden werden voor vlees en eieren; kortom, net zo doorgefokt op het hele jaar broeden als onze huidige kippen. Dus voortdurend nesten - met zeker in de winter alle honger en ellende van dien- maar dus ook voortdurend nieuwe duiven. Dat kun je tegengaan door eieren te vervangen door nepeieren) en de ellende onder duiven - waaronder dus ook gevallen van 'stringfoot'- neemt dan ook af.

[ Bericht 1% gewijzigd door Candaasje op 11-08-2021 07:09:50 ]
pi_200856193
Bluh, wat een ellende voor die duiven, geamputeerde tenen en dan maar sneu op nepeieren gezet worden om de populatie een beetje in te dammen.. Wist helemaal niet dat dat zo'n probleem was, die duivenpootjes in touw verstrikt -O-
pi_200856196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 06:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Meh, de auto ruikt al een paar dagen sterk naar benzine en moet zo naar de garage. Het mogelijke einde in zicht van ons inmiddels ruim zestienjarige C1tje! Snif. Mogelijkerwijs hierna ook geen nieuwe auto meer :o
En hoe gaat het dan met kamperen met de mannen?
En hķe bevalt de sportschool?

Iedere dag haarwassen? No way. B-)

Arme duiven. 8)7
pi_200856198
Ik blijf wel het gevoel houden dat die mensenhand rechtsboven op de laatste foto net een lopend mannetje neerzet, danwel oppakt :')
pi_200856210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:11 schreef minilot het volgende:
Bluh, wat een ellende voor die duiven, geamputeerde tenen en dan maar sneu op nepeieren gezet worden om de populatie een beetje in te dammen.. Wist helemaal niet dat dat zo'n probleem was, die duivenpootjes in touw verstrikt -O-
Ja het is heel sneu, als je er eenmaal op let zie pas hoeveel stadsvogels er echt slecht bijlopen.
(De gemeente in Amsterdam had eerder geantwoord dat hun ecologen het probleem nog nooit hadden waargenomen..... :') :') :') )

Nepeieren neerleggen is ook wel sneu, maar in de winter je kuikens moeten opvoeden is enorm zwaar en als mensen te veel klagen over overlast, worden duiven vaak uitgeroeid. (Beleid wisselt een beetje per stad, maar ik weet dat ze in Antwerpen vergast worden. Die duiven kregen wij dan voor dissecties...) Dus nouja.... in die duiventillen krijgen ze dan geschikt duivenvoer, wat dan wel weer fijner is dan de troep in de stad.

Dus let op (lange) haren en touwtjes; gooi het niet op de grond, maar steek het in je zak/verband het/etc. :)
pi_200856212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:13 schreef minilot het volgende:
Ik blijf wel het gevoel houden dat die mensenhand rechtsboven op de laatste foto net een lopend mannetje neerzet, danwel oppakt :')
:D _O-
pi_200856215
quote:

[..]

Ahw! Einde van een tijdperk ;(
pi_200856239
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

En hoe gaat het dan met kamperen met de mannen?
Auto huren :) Of iets deelauto-erigs.

Sportschool bevalt tot dusver onverwacht goed! Het heeft wel iets breindoods maar als ik me daar overheen zet is het wel gewoon ook lekker en een pietsie smakelijk masochistisch, zo iemand die op z'n hurken naast je zit en "NOG VIJFTIEN KEER, ILONA! VIJFTIEN! VEERTIEN! DERTIEN!" etcetera tegen me roept terwijl ik eigenlijk gewoon wil gaan liggen voor een dutje. Ik doe in vijftig minuten met die begeleiding vele malen meer dan ik zou doen als ik zelf zo'n omgeving zou binnenstappen. ^O^ Ik merk nu in een paar weken ook echt wel verbetering in hardlopen en ook al een beetje in het dagelijks leven, met Günther in de lucht gooien enzo :7 *;

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 11-08-2021 07:27:51 ]
pi_200856262
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:15 schreef Candaasje het volgende:

Dus let op (lange) haren en touwtjes; gooi het niet op de grond, maar steek het in je zak/verband het/etc. :)
Ieuw, haar verbranden - weet je hoe dat ruikt :X Thuis in de prullenbak gewoon maar..
pi_200856277
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:21 schreef minilot het volgende:
"NOG VIJFTIEN KEER, ILONA! VIJFTIEN! VEERTIEN! DERTIEN!"
Ik ben zo geconditioneerd dat ik er bijna van ging bewegen nu. :7
pi_200856299
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :9
pi_200856307
Ik PR iedereen de moeder de laatste weken. :9

Straks eens kijken of dat nog eens lukt. :7 En ik denk dat ik een massage ga boeken. :7
pi_200856370
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:37 schreef Lonaa het volgende:
En ik denk dat ik een massage ga boeken. :7
Huuuuuuu massages :X

Al kreeg ik bij de endodontoloog deze week een handmassage van de assistente bij de verdovingsprikken, dat was wel lief! :D
pi_200856610
Duifjes ;( Ik tel al jaren teentjes en zeker stadsduiven zijn zelden compleet ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Auto huren :) Of iets deelauto-erigs.

Sportschool bevalt tot dusver onverwacht goed! Het heeft wel iets breindoods maar als ik me daar overheen zet is het wel gewoon ook lekker en een pietsie smakelijk masochistisch, zo iemand die op z'n hurken naast je zit en "NOG VIJFTIEN KEER, ILONA! VIJFTIEN! VEERTIEN! DERTIEN!" etcetera tegen me roept terwijl ik eigenlijk gewoon wil gaan liggen voor een dutje. Ik doe in vijftig minuten met die begeleiding vele malen meer dan ik zou doen als ik zelf zo'n omgeving zou binnenstappen. ^O^ Ik merk nu in een paar weken ook echt wel verbetering in hardlopen en ook al een beetje in het dagelijks leven, met Günther in de lucht gooien enzo :7 *;
Tof! Ik doe dan maar 20 minuten maar herken de motivatie van de roepende meneer wel :Y En het schermpje wat me helpt in het ritme te blijven en de laatste (goddelijke O+ ) 10 seconden aftelt.

Kantoordagje vandaag :D In mijn eentje. Maar dat is nu wel handig want ik moet er wat IT achtigs gaan doen.
Aangezien de collega’s die op 5 minuten fietsen wonen dat blijkbaar niet kunnen begin ik met mijn 40 minuten naar kantoor rijden op het moment dat mijn werkdag begint :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200856682
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
meneer
Aanname!

Succes met je klus ^O^
pi_200856756
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D astu!

We hebben een duif in het Vondelpark weten te bevrijden van kauwgum en touw rond de pootjes. Er liepen er nog twee met 'stringfoot' zoals het dan genoemd wordt, maar die bleven op een te grote afstand om ze te kunnen pakken. Maar die ene is naar een bekende gegaan voor opvang, omdat de teen in een rare houding staat. Verder wel een gezonde duif.
SPOILER
Uiteindelijk op de Noordermarkt nog gaan kijken, en daar was het wel echt doffe ellende. Er lopen daar zoveel duifjes rond met stompjes, en ook nog flink wat met touw(en)/haren rond de pootjes. Ook een waarbij beide poten aan elkaar zaten. (Dat gaat dan afklemmen/snijden, poot wordt dik en er sterven delen af...enorm pijnlijk). Daar zijn ze alleen nķg schuwer. We kregen toen onverwachts hulp van een vrouw die er ook al weken mee bezig is, die kreeg er eentje te pakken. (Het is een kunst :D ) Die is nu ook opgevangen.

SPOILER
O.a.a degene die de duifjes opvangt is bezig om de gemeente te overtuigen in gebouwen duiventillen te plaatsen. Dat schijnen ze in bepaalde steden in Duitsland te doen, en dat helpt enorm om de duivenpopulatie in de stad gezonder te houden, overlast te verminderen (doordat ze meer in die tillen verblijven, en deze duiven zijn afstammelingen van duiven die gehouden werden voor vlees en eieren; kortom, net zo doorgefokt op het hele jaar broeden als onze huidige kippen. Dus voortdurend nesten - met zeker in de winter alle honger en ellende van dien- maar dus ook voortdurend nieuwe duiven. Dat kun je tegengaan door eieren te vervangen door nepeieren) en de ellende onder duiven - waaronder dus ook gevallen van 'stringfoot'- neemt dan ook af.
Nooit bij stilgestaan, hoe stadsduiven leven..wat een ellende
pi_200856804
Mogge!

Ik geef u een Wolfspoot. Die zag ik ook niet aankomen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:00:23 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200857088
Mijn collega's
"Let's disgust later today" O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200857565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:00 schreef Barreltje het volgende:
Mijn collega's
Getsie :D!
pi_200857659
quote:
Mijn collega's
_O-
pi_200857758
quote:
Mijn collega's
:D

Ik ben deze week begonnen met de tuin te ontdoen van onkruid. Tot nu toe zag ik nog niet echt verschil/resultaat.
Maar op de foto zie je toch wel welk stuk ik al gehad heb :D

SPOILER
pi_200858082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben deze week begonnen met de tuin te ontdoen van onkruid. Tot nu toe zag ik nog niet echt verschil/resultaat.
Maar op de foto zie je toch wel welk stuk ik al gehad heb :D

SPOILER
Goed te zien ja, maar wat een pokkewerk
pi_200858127
quote:

Half 2 :O Maar was erg gezellig, veel gelachen en ik deed het super goed *) (dat vind ik niet snel van mezelf)

Ik neem aan dat J nog steeds thuis werkt? Dan gebruik je de auto ook nauwelijks natuurlijk. Voor vakantie en zo kan je er altijd wel één lenen/huren. Ik heb nog nooit een auto gehad, dat maakt het vast wat anders want er is geen gewend aan. Maar op zich mis ik een auto maar een enkele keer. En dan kunnen we wel een auto lenen. Maar ik snap dat van een auto hebben naar geen auto hebben wel heel anders voelt.
pi_200858146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Goed te zien ja, maar wat een pokkewerk
Elke dag een stukje :) ik hou het ook niet langer dan half uur/uur vol met mijn handen.
pi_200858350
Ik had al wel vaker duiven met mismaakte pootjes gezien, maar dacht dan: och arm beestje, wat een pech. Maar dat komt dus heel vaak voor :o En hoe kunnen nu mensen met een beroep dat te maken heeft met dieren (zoals die stadsecoloog) zoiets nog nooit gezien hebben 8)7 Ik ben serieus alles behalve opmerkzaam voor dat soort dingen en ik zie het al.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 10:29:51 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_200858394
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik geef u een Wolfspoot. Die zag ik ook niet aankomen.
[ afbeelding ]
Mooi!
pi_200858539
Wij waren gisteren bij vrienden op een 5-sterrencamping in Renesse. Wat een belevenis :o Ze staan enorm rustig en mooi in een fijne stacaravan met mooi terras. Ik snapte dat nooit zo maar nu ik het eindelijk gezien heb een heel stuk beter.
Deze camping heeft echt alles. Enorme speeltuinen, een supermarkt, een binnenzwembad, je kunt er lasergamen enzo. Allerlei horeca, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een animatieteam. Als je iets nodig hebt, is het er. En zo niet, geniet je gewoon van de rust en het strand op 10 minuten lopen.

's Avonds hebben we gegeten in het restaurant van de camping. Ik had een bisque van krab en een pokebowl. Ik heb ook nog een stukje rib-eye en zeebaars op. Heerlijk allemaal. Goede garnituren, bijzonder adequaat personeel. Ik had het allemaal heel anders verwacht.
En ondertussen keken we uit op het animatieteam dat de musical Mama Mia opvoerde.

Vandaag: verven, zaaien, lunchen bij een boerderijrestaurant, naar de vogelopvang, ijsje eten, barbecue aan.
Spoilers!
pi_200858605
Dat klinkt heerlijk @Lucky_Strike ! Hoe heet die camping?
pi_200858609
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:30 schreef Lonaa het volgende:

_O-
pi_200858629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij waren gisteren bij vrienden op een 5-sterrencamping in Renesse. Wat een belevenis :o Ze staan enorm rustig en mooi in een fijne stacaravan met mooi terras. Ik snapte dat nooit zo maar nu ik het eindelijk gezien heb een heel stuk beter.
Deze camping heeft echt alles. Enorme speeltuinen, een supermarkt, een binnenzwembad, je kunt er lasergamen enzo. Allerlei horeca, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een animatieteam. Als je iets nodig hebt, is het er. En zo niet, geniet je gewoon van de rust en het strand op 10 minuten lopen.

's Avonds hebben we gegeten in het restaurant van de camping. Ik had een bisque van krab en een pokebowl. Ik heb ook nog een stukje rib-eye en zeebaars op. Heerlijk allemaal. Goede garnituren, bijzonder adequaat personeel. Ik had het allemaal heel anders verwacht.
En ondertussen keken we uit op het animatieteam dat de musical Mama Mia opvoerde.

Vandaag: verven, zaaien, lunchen bij een boerderijrestaurant, naar de vogelopvang, ijsje eten, barbecue aan.
Onder de indruk, heerlijk eten en rust zijn niet woorden die ik associeer met een gemiddelde camping. (in mijn hoofd hoor ik 'textiel camping' :+ )
pi_200858641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mythic+ avond!
?
pi_200858650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al wel vaker duiven met mismaakte pootjes gezien, maar dacht dan: och arm beestje, wat een pech. Maar dat komt dus heel vaak voor :o En hoe kunnen nu mensen met een beroep dat te maken heeft met dieren (zoals die stadsecoloog) zoiets nog nooit gezien hebben 8)7 Ik ben serieus alles behalve opmerkzaam voor dat soort dingen en ik zie het al.
Ik denk dat het antwoord had mķeten zijn: we beginnen er niet aan.
pi_200858654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:46 schreef Blues het volgende:

?
World of Warcraft, Blues.
pi_200858668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:46 schreef Blues het volgende:

Ik denk dat het antwoord had mķeten zijn: we beginnen er niet aan.
Ja, zo'n antwoord had ik helaas wel begrepen. Je hebt toch maar beperkt mankracht en tijd.
pi_200858684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Half 2 :O Maar was erg gezellig, veel gelachen en ik deed het super goed *) (dat vind ik niet snel van mezelf)

Ik neem aan dat J nog steeds thuis werkt? Dan gebruik je de auto ook nauwelijks natuurlijk. Voor vakantie en zo kan je er altijd wel één lenen/huren. Ik heb nog nooit een auto gehad, dat maakt het vast wat anders want er is geen gewend aan. Maar op zich mis ik een auto maar een enkele keer. En dan kunnen we wel een auto lenen. Maar ik snap dat van een auto hebben naar geen auto hebben wel heel anders voelt.
In mijn vorige Utregse leven met kleine kinderen deden we alles op de fiets. Toen ex ipv dorp vlakbij, werk kreeg in de stad zelf ook auto verkocht.
De keren dat we verder weg wilden reden we mee met mensen of gingen met het OV.
We zetten onze fietsen dan bij het Utrecht CS.
Tot we tot 3x toe een gejatte fiets hadden... toch maar weer een auto gekocht.
Een eendje O+
pi_200858687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:46 schreef Isabeau het volgende:

World of Warcraft, Blues.
Ja joh.
pi_200858698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:48 schreef Blues het volgende:

Ja joh.
Het was ook voor fietsie en die begreep dat vast wel. *)
pi_200858740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat klinkt heerlijk @:Lucky_Strike ! Hoe heet die camping?
Julianahoeve. Een van de grootste campings van Nederland.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Onder de indruk, heerlijk eten en rust zijn niet woorden die ik associeer met een gemiddelde camping. (in mijn hoofd hoor ik 'textiel camping' :+ )
Ik was ook hevig verbaasd. Ik ken alleen maar die tokkie-stijl campings. En ik heb van kleins af aan natuurlijk geleerd dat ik daar op neer moet kijken vanwege 'niet ons milieu' ( :') ) Maar dit is heel andere koek hoor. Qua milieu zit het sowieso wel goed, er staan overal dikke wagens, zelfs meerdere Bentleys.
Spoilers!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 10:53:57 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200858755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Julianahoeve. Een van de grootste campings van Nederland.
[..]

Ik was ook hevig verbaasd. Ik ken alleen maar die tokkie-stijl campings. En ik heb van kleins af aan natuurlijk geleerd dat ik daar op neer moet kijken vanwege 'niet ons milieu' ( :') ) Maar dit is heel andere koek hoor. Qua milieu zit het sowieso wel goed, er staan overal dikke wagens, zelfs meerdere Bentleys.
dat laatste zie je juist ook veel op campings, op een of andere manier vinden rijke lui kamperen de ultieme vakantie :D
pi_200858889
Booooh, ik was van onwijs druk prive-event, door naar druk niet-prive-event en ik ben moeier dan ik in maanden was O+

Heeft iemand een managementsamenvatting van de afgelopen week SCUL? :p
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200858965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

dat laatste zie je juist ook veel op campings, op een of andere manier vinden rijke lui kamperen de ultieme vakantie :D
Eindelijk een goeie smoes om de telefoon écht uit te zetten. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200858988
* Isabeau ging douchen.
Helemaal lekker ingezeept, klaar om af te spoelen. Geen water. Gewoon geen water. Dat wat vanzelfsprekend is, dat kwam niet. Me nog een beetje kunnen ontzepen met water wat uit de kraan in de keuken kwam. Nu nog steeds geen water :') Ik heb wel a la Lucky's rampenvoorbereiding flessen water in huis _O_
pi_200859126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:08 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau ging douchen.
Helemaal lekker ingezeept, klaar om af te spoelen. Geen water. Gewoon geen water. Dat wat vanzelfsprekend is, dat kwam niet. Me nog een beetje kunnen ontzepen met water wat uit de kraan in de keuken kwam. Nu nog steeds geen water :') Ik heb wel a la Lucky's rampenvoorbereiding flessen water in huis _O_
:o
Wat is er daar aan de hand?
pi_200859156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:16 schreef Tele6 het volgende:

:o
Wat is er daar aan de hand?
Geen idee. Ik ga eerst maar even wandelen voor ik de 1000ste inwoner ben die de waterleidingmaatschappij gaat bellen. Kijken of ik straks weer water heb. Hier in huis ziet alles er verder normaal uit, geen gebarsten waterleiding oid. En betalen gaat automagisch :+
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:19:50 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200859176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ga eerst maar even wandelen voor ik de 1000ste inwoner ben die de waterleidingmaatschappij gaat bellen. Kijken of ik straks weer water heb. Hier in huis ziet alles er verder normaal uit, geen gebarsten waterleiding oid. En betalen gaat automagisch :+
Als ze je water afsluiten merk je dat ook wel _O-
pi_200859178
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:36 schreef Yinny het volgende:

[..]

Nooit bij stilgestaan, hoe stadsduiven leven..wat een ellende
JA VLIEG DAN GEWOON NAAR HET BOS GEK. Maar daar staat geen Bram Ladage kar :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200859220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:08 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau ging douchen.
Maar, je staat op je badmatje in te zepen, in te weken, en gooit dan -normaal gezien- het water pas aan ofzo?
pi_200859387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uhuh.

Ik was 2 jaar geleden op een enķrme niettextielcamping. Met eigen supermarkt en marktje en pizzaboer en cafe en visboer en vanalles. Geen 5 sterren, maar ik vond het verrassend aangenaam dat *alles* er was en je dus geen enkele keer erop uit moest (met brrrrrrrrrr kleren aan brrrrrrrrrrrrrrrr) om boodschappen te doen ofzo.
pi_200859408
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Uhuh.

Ik was 2 jaar geleden op een enķrme niettextielcamping. Met eigen supermarkt en marktje en pizzaboer en cafe en visboer en vanalles. Geen 5 sterren, maar ik vond het verrassend aangenaam dat *alles* er was en je dus geen enkele keer erop uit moest (met brrrrrrrrrr kleren aan brrrrrrrrrrrrrrrr) om boodschappen te doen ofzo.
Die ene in Zuid-Frankrijk?

Daar is B z'n hele kindertijd ieder jaar op vakantie geweest, geluksvogel.
pi_200859419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Aanname!

Succes met je klus ^O^
Mijn aanname ja.. MINE!
Zeker niet gehinderd door het feit dat ik een meneer heb :+

95% van de klus is klaar *O* 25% was installatie deel 1 en 70% was het bedenken van de handleiding voor dummies… volgens mij heb ik nu alle eventualiteiten getackeld. Tekst, foto’s, lijntjes ALLES! *wacht op melding van iemand die vastloopt*

Nu deel 2 nog installeren maar dat is een kopie van deel 1 dus eitje.

Maar eerst een witte chocolade frambozen cookie :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200859426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die ene in Zuid-Frankrijk?

Daar is B z'n hele kindertijd ieder jaar op vakantie geweest, geluksvogel.
Ja, MCH ofzo heet het ding? Ik zou het moeten opzoeken maar ik ben aan het werk ;)
pi_200859438
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, MCH ofzo heet het ding? Ik zou het moeten opzoeken maar ik ben aan het werk ;)
Euronat.
En oeps, het is meer Oost-Frankrijk. Ik had onthouden "warm" en "aan zee".
pi_200859492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar, je staat op je badmatje in te zepen, in te weken, en gooit dan -normaal gezien- het water pas aan ofzo?
Die mentale gymnastiek was ik net ook al aan het doen ja :D

Wel ont-zettend irritant natuurlijk, plotseling waterloos!

Ik zou niet meer zonder auto willen. Kunnen… met wat regelwerk vast wel.
Maar naar mijn zorgwerk rijden geen bussen (vanaf kantoor zou ik een auto kunnen lenen) en 30 km fietsen naar kantoor gaat me te furrrr. En dan kittens die vervoerd moeten worden naar asiel, dierenarts en terug.
Treinen naar mijn kantoorbaan zou me ook zeker anderhalf uur extra op een dag kosten.
En greenwheels is hier int durrup nog niet uitgevonden.

Dus, ook al gebruik ik mijn auto een stuk minder dan voor Corona… zou hem niet willen missen.
pi_200859506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Euronat.
Euronat… zonder textiel… mijn arme zieke hoofd :X :@
pi_200859527
Mijn auto is ook echt wel een soort mental health tool voor me :D

Als ik kijk hoe ontzettend bewerkelijk mijn meest gedane ritjes zijn met het OV zou ik werkelijk waar nergens meer komen en verzanden in kluizenarij als ik geen auto zou hebben...
pi_200859553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Euronat.
Nee, wij waren op deze: http://www.naturistencamping-chm-montalivet.nl/

Wel vlak daarbij in de buurt. Die CHM heeft echt eigen strand. Heerrrrrrrrrrrrlijk.
pi_200859604
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, wij waren op deze: http://www.naturistencamping-chm-montalivet.nl/

Wel vlak daarbij in de buurt. Die CHM heeft echt eigen strand. Heerrrrrrrrrrrrlijk.

Ben je in je blote kont van de waterglijbaan geweest?

Ik ben een paar jaar geleden naar de naturistendag van het Tikibad geweest. Je vloog bijna uit de glijbaan zoveel harder dat dat gaat zonder zwemkleding _O-
pi_200859611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben je in je blote kont van de waterglijbaan geweest?

Ik ben een paar jaar geleden naar de naturistendag van het Tikibad geweest. Je vloog bijna uit de glijbaan zoveel harder dat dat gaat zonder zwemkleding _O-
Zou voor mij een reden zijn om naar naturisten ding te gaan *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')