abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200839388
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200839575
Lijkt me toch niet zo fijn, zo'n klit :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200839908
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga volgende week bij Vegan Masters bestellen, een proef maaltijdbox.
Best leuk om te proberen. Maar als je lekkere vegan maaltijden wil proberen, zou ik Eat.Peasy aanraden: https://eatpeasy.nl

Veel verser, betere hoeveelheid en spannendere smaken.
pi_200839918
De chauffeur was er om 6:59. Ik stond voor 8:30 op de route. Dat is zelfs voor zijn doen aan de vroege kant.

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:
4 kg kipkarkas + 4 kg konijnenkarkas.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200839938
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:25 schreef Lonaa het volgende:
De chauffeur was er om 6:59. Ik stond voor 8:30 op de route. Dat is zelfs voor zijn doen aan de vroege kant.

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200839958
quote:

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Ik begrijp dit lijstje niet zo goed. Heb je nu gekregen wat je vroeg en veel meer?
pi_200839963
De kip is niet geannuleerd en in plaats van 2kg konijn is het 4kg konijn?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200840027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
De kip is niet geannuleerd en in plaats van 2kg konijn is het 4kg konijn?
Ja. Wat dus betekend dat ik inderdaad gekregen heb wat ik vroeg (2 kg konijn) en meer (nog 2 kg konijn en de 4 kg kip) @Myraela
pi_200840034
Ik begrijp het trouwens ook allemaal niet zo goed. :')
pi_200840084
Heb je er wel plek voor? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200840522
Mijn lief is jarig vandaag. Ik zou werken, maar de klus die ik zou doen staat er niet.
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt
mayonaise gemaakt voor door de salades

En lief 2 van de 3 kado'tjes gegeven. Hij weet nog niet dat er nog een derde komt. Ik denk dat ik die na het ontbijt doe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200840703
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef sigme het volgende:
Mijn lief is jarig vandaag. Ik zou werken, maar de klus die ik zou doen staat er niet.
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt

En lief 2 van de 3 kado'tjes gegeven. Hij weet nog niet dat er nog een derde komt. Ik denk dat ik die na het ontbijt doe.
Gefeliciteerd met je lief *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200840808
Mogge!

Gefeliciteerd met lief @Sigme. Fijn dat ze vanuit je werk er ook rekening mee houden :D

Dank voor de tip @Myraela, ga ik daar ook eens naar kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_200841105
Gefeliciteerd sigme! En bedankt voor de tip Myraela, dat ga ik ook eens proberen.
pi_200841213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor de tip @:Myraela, ga ik daar ook eens naar kijken
Leuk, ben overigens los van voor welke je gaat, wel benieuwd naar je review achteraf. *O* Ik vond Vegan Masters best wat lekkere dingen hebben, al vielen sommige dingen wat tegen. Maar vond vooral sommige porties echt wat klein. De wrap had ik bijvoorbeeld zelfs als lunch niet echt voldoende aan.

Ik bestel als ik een hele drukke week heb en even makkelijk, maar toch nog gezond wil eten het liefst bij Eat Peasy. Nu pas een paar keer gedaan, maar ik vind het echt top. Alleen de laatste keer had ik risotto, en toen was ik wel blij dat ik altijd 2 verschillende maaltijden pak en deel met m'n vriend. Want alleen de risotto zelf is wel een flinke bak met vooral veel rijst. Wel lekker, maar zwaar. De curry's en auberginestoof vind ik dan veel beter in balans.

Zie trouwens op Facebook regelmatig advertenties met een 20% kortingscode voorbij komen. Weet het niet zeker, maar volgens mij groen20. Weet niet of die nog actief is.
pi_200841234
Oh, zie de advertentie nu weer. Code voor 20% is GROENTJE! :D
pi_200841555
Ik heb nog een paar dagen vakantie, lekker thuis. Gisteren bij de toko geweest. Vandaag ga ik kimchi maken.
pi_200841596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je er wel plek voor? :')
Dat weet ik niet zeker. :')
pi_200841718
quote:

Also:
Niet leverbaar:
2 kg parelhoenkarkas.
Ongevraagde vervanging:
4 kg kipkarkas
Gevraagde vervanging:
2 kg konijnenkarkas.
Ontvangen vervanging:

Wat....raar. Moet je nu ook extra betalen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200841725
Hallo! We gaan vandaag eindelijk weer eens iets leuks doen. We hadden een paar rustige dagen vanwege wat gewijzigde plannen. Gisteren nog wel 50 euro voor ons oud ijzer gekregen dus we hadden de gehuurde bus er uit. 2 Weken geleden kregen we 240 euro voor de metalen dus we kunnen een paar keer uit eten deze vakantie :) Het ruimt ook zo lekker op.

Vandaag huishouden, verven en later vandaag naar vrienden in Renesse.
Spoilers!
pi_200841781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat....raar. Moet je nu ook extra betalen?
Daar heb ik niks over gehoord. :7

Ga ik ook niet doen. Hoe dan ook. Want dat wat ik vroeg (2 kg konijn ipv 2 kg parelhoen) is net zo duur.
pi_200841918
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:
Want dat wat ik vroeg (2 kg konijn ipv 2 kg parelhoen) is net zo duur.
Ooooooooh, kijk. Dat verklaart het. Nu snap ik het.
pi_200842042
Mensjes rondom Drenthe, ik heb net een heel artikel zitten lezen over deze kunstwerken in de D'se natoer!
Mooi O+
https://www.intonature.net/

* Blues is net begonnen met een sessie Therapieland.
Ben dus nu officieel 'in therapie' voor 't eerst in mijn leven.
Wel nieuwerwets op deze manier. Je kan zelf kiezen tussen 2 therapeuten.
Het is met filmpjes, opdrachten, notities voor je zelf enz enz
Het is opgezet door psychologen/huisartsen/bedrijfsartsen ter ondersteuning van therapeuten omdat er in de spreekkamer meestal geen tijd genoeg is om alles te bespreken e.d.
pi_200842115
Oh kijk aan…Blues dat gaat digitaal? en dan in gesprek ook met een echt Mensch?
pi_200842254
De site van eatpeasy ziet er smakelijk uit. Als ik het goed begrijp is de prijs per maaltijd per persoon? Dan is een abbo wel voordelig: het kan in de vriezer en voor een maand heb je dan wat goede en makkelijke maaltijden als reserve.
Nog even nadenken.

Overigens zag ik dat Esprit nog eens 10-20% bij de sale erafdoet 8)7 als iemand nog een broek/jurk/zwierige rok zoekt.

Dat was niet afgesproken: een forse bui. Ach, mn.X is opde fiets en niet van suiker.

Feli @sigme …was het makkelijk om cadeautjes te bedenken? En wat vond hij van het derde?
pi_200842477
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:14 schreef AnneX het volgende:
Meestal blended inderdaad :Y zet 'm op Blues!

En gefeliciteerd voor sigme's lief *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200842843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:14 schreef AnneX het volgende:
Ja 24 aug en 21 sept met mijn psych gesprek in haar spreekkamer bij de huisarts.
En zij kan meekijken met mijn opdrachten, dat kan je instellen.

Ik doe het een minuut of 10 of een kwartier per dag heb ik besloten want het is best intensief en ik ken mezelf... daar gaat weer vrij veel nadenktijd ook inzitten (daarna dan he :P )

Confronterend zeg die 1e keer de lange vragenlijst invullen die je 3x binnen de hele therapiefase in gaat vullen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
pi_200842872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja 24 aug en 21 sept met mijn psych gesprek in haar spreekkamer bij de huisarts.

Ik doe het een minuut of 10 of een kwartier per dag heb ik besloten want het is best intensief en ik ken mezelf... daar gaat weer vrij veel nadenktijd ook inzitten (daarna dan he :P )

Confronterend zeg die 1e keer de lange vragenlijst invullen die je 3x binnen de hele therapiefase in gaat vullen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Jeetje Blues -O- Weet even niet wat te zeggen. Maar zo goed dat je nu hulp krijgt want het lijkt me dat je hier niet in je ééntje uit komt.
pi_200842886
Oh ja, en wie stond er weer klaar om een eindje te gaan fietsen? En hoe is het buiten?
pi_200842927
Paar spetters hier. Nu zon. Ik waai het ff jouw kant op Kaatje :W

Ze kwamen net van de wbv voor een raampje dat vervangen gaat worden, zien ze de auto van de buurman.. dat viel op.. meteen maar even verteld over zijn tuin en dat het huis er w.s. net zo uit ziet. Ze maakten foto's want je hebt een onderhoudsplicht voor de tuin en onze boom is ook te hoog _O-
Hopelijk wordt er toch iemand gestuurd naar de buurman.. ik denk dat als je die voordeur opent je steil achterover slaat en we maken ons toch een klein tikkie zorgen.
Hij komt er wel een paar x per week uit om zijn ouwe moedertje te bezoeken in het verpleeghuis maar hij ziet er ook zo pafferig en niet goed uit.
pi_200842972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Jeetje Blues -O- Weet even niet wat te zeggen. Maar zo goed dat je nu hulp krijgt want het lijkt me dat je hier niet in je ééntje uit komt.
Het is nu wel heel duidelijk, maar dat was het met het videoconsult met de b.a. en in de spreekkamer van de psych vd h.a. ook wel.
Door deze afgelopen weken heb ik het ook wel beter geaccepteerd.
Maar nu ik het 'toelaat' vind ik het ook wel eng dat je dit kan ontwikkelen in de loop der tijd.
Controleverlies over je brein vind ik doodeng.
Ik ga maar ff wandelen. ;)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:10:48 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200842999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, en wie stond er weer klaar om een eindje te gaan fietsen? En hoe is het buiten?
Het ging hier de afgelopen 10 minuten van bijna zonnig, naar "22:00 savonds-achtig"....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200843017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het ging hier de afgelopen 10 minuten van bijna zonnig, naar "22:00 savonds-achtig"....
Hier nu weer zonnig, maar als ik verderop kijk....ga eerst maar even lunchen en de vloer swifferen en dan kijk ik daarna wel weer
pi_200843097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Het is nu wel heel duidelijk, maar dat was het met het videoconsult met de b.a. en in de spreekkamer van de psych vd h.a. ook wel.
Door deze afgelopen weken heb ik het ook wel beter geaccepteerd.
Maar nu ik het 'toelaat' vind ik het ook wel eng dat je dit kan ontwikkelen in de loop der tijd.
Controleverlies over je brein vind ik doodeng.
Ik ga maar ff wandelen. ;)
Het is ook wel wat, zeg. Poeh. En dat voor Blues.
Sterkte op het nieuwe pad!
SPOILER
pi_200843124
Ik bedoel daarmee angst en paniek bij bezoek aan supermarkt bijv
pi_200843146
Zojuist het pakje uit de handen van de bezorger gerukt en met de nieuwe roterende haarborstel gespeeld. Het kost even wat gewenning. Terwijl ik mijn leven lang al met meerdere borstels en 2 handen handig ben.
Tevreden met het resultaat: het schouderlange haar valt nu luchtiger dan op de andere manier. *O*
“Kijk, mijn haar danst” :D
pi_200843156
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef Blues het volgende:
Duidelijk nu.
pi_200843277
quote:
Ah, dat snapte ik ook niet. Want dat je eerder toch niet?
pi_200843296
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
Zojuist het pakje uit de handen van de bezorger gerukt en met de nieuwe roterende haarborstel gespeeld. Het kost even wat gewenning. Terwijl ik mijn leven lang al met meerdere borstels en 2 handen handig ben.
Tevreden met het resultaat: het schouderlange haar valt nu luchtiger dan op de andere manier. *O*
Fijn ding dat. Toen ik lang haar had gebruikte ik 'm ook vaak. Geen zere polsen meer door het draaien van de föhnborstel
pi_200843516
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

SPOILER
;(
Och, jeetje...schrok je daar van? Zo'n score maakt het wel ineens heel echt natuurlijk. Maar dit is je diepste punt, vanaf hier gaat het omhoog/beter worden. Je het nog een lange weg te gaan, maar met de professionele hulp en steun uit je omgeving heb ik daar alle vertrouwen in :*

Ik ben net een boek aan het lezen over gezondheid en oa de ontstekingsremmende werking van 'verwondering'. Awe in het Engels. Awe kan je bijv opwekken met naar de sterren staren, weidse landschappen, prachtige muziek, mooie kunst en zonsondergangen. Dus op naar het strand om van de zonsondergang te genieten ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200844436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:44 schreef Isabeau het volgende:

Och, jeetje...schrok je daar van? Zo'n score maakt het wel ineens heel echt natuurlijk. Maar dit is je diepste punt, vanaf hier gaat het omhoog/beter worden. Je het nog een lange weg te gaan, maar met de professionele hulp en steun uit je omgeving heb ik daar alle vertrouwen in :*

Ik ben net een boek aan het lezen over gezondheid en oa de ontstekingsremmende werking van 'verwondering'. Awe in het Engels. Awe kan je bijv opwekken met naar de sterren staren, weidse landschappen, prachtige muziek, mooie kunst en zonsondergangen. Dus op naar het strand om van de zonsondergang te genieten ;)
O+

Ja fijn gevoel is dat.
Doe het niet genoeg!
pi_200844546
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
Welke borstel heb je? Ik heb al een paar keer verlekkerd naar die dyson met allerlei opzetstukken gekeken. Maar kan het er niet aan uitgeven.
pi_200844560
Je bent vooral ook niet de enige Blues, dus gek is het ook niet. Het stikt van de mensen die om wat voor reden dan ook op een gegeven moment vastzitten in iets en daar niet uitkomen zonder pas op de plaats, met hulp.
En dat zijn, zoals eerder genoemd, alle soorten mensen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vanyel op 10-08-2021 14:24:42 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200844591
Oh jongens het staat te hozen en ik moet nog een heel stuk van mijn wijk lopen _O-
pi_200845236
Warm! Even een stukje gelopen. Eerst op het balkon "gevoeld" of het warm/koud is. Maar geen zon en wind dus niet echt warm, buiten loopt/fietst iedereen ook met jas aan, dus goed voorbeeld doet (verkeerd) goed volgen. Blijkt het dus hartstikke warm te zijn en jas zwaar overbodig.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:28:51 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200845250
Gewoon -nergens- zin in vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200846448
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef sigme het volgende:
Dus ik heb:
aardappelsalade gemaakt
koolsla gemaakt

Gefeliciteerd! Hoe viel het 3e kado?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200846512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
Dan doe je niks vandaag :)
quote:
Controle over je brein verliezen is ook eng. Je weet niet wanneer je weer terugkomt. Snel maar voor je gevoel heel langzaam en achteraf bijkomen want je hart gaat als een malle tekeer. Die punten zijn een bevestiging van wat je denk wel wist.

Vandaag nog een afwijzing gehad. Ik zit al paar weken niet goed in m'n vel dus ik moet even rustig aan doen want dit gaat zo niet. Eerst maar eens kijken om een week vrij te nemen deze maand.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:09:53 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_200846596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
Ik doe met je mee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200846727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:

Controle over je brein verliezen is ook eng. Je weet niet wanneer je weer terugkomt. Snel maar voor je gevoel heel langzaam en achteraf bijkomen want je hart gaat als een malle tekeer. Die punten zijn een bevestiging van wat je denk wel wist.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt te zeggen :@
quote:
Vandaag nog een afwijzing gehad. Ik zit al paar weken niet goed in m'n vel dus ik moet even rustig aan doen want dit gaat zo niet. Eerst maar eens kijken om een week vrij te nemen deze maand.
Of je eens even een poosje ziek melden om je weer beter te voelen en uit te rusten? (hoor wie het zegt!)
Solliciteren als je niet lekker in je vel zit lijkt me een hele opgave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')