Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
https://www.nederlandsepoezie.org/dichters/o/oomen.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
Hij heet Joost Oomen.
Ik ken hem verder ook niet.
Hendrik Willem Messing.quote:
Hij dacht kennelijk dat het in deze ronde enkel om personen ging?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wel knap om niet te weten wat messing en chianti zijn.
Fokker met een boek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Is er iets met Joost? Serieuze vraag.
Plausibel.quote:
een wannqbe stefano keijzerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij probeert Maarten te imiterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Plausibel.
Maar hij zit ook zo raar in zijn stoel bijv.
Uiteindelijk doet Louis het ook zelf en zit de loodgieter lekker koffie te drinken.quote:
In ieder geval weer eentje die een nogal irritante dictie heeft, net als die Powned-kerel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Spoel ik altijd door.quote:
Hij is van Dumpert. Wel een sympathieke gast.quote:
Een nobuddie dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is van Dumpert. Wel een sympathieke gast.
Haakneus en Freek mag ook.quote:
Wat kan jou dat nou Schely.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
Lely is al zeker 3x voorbij gekomen in deze editie van de Slimste
Niks. Maar het valt me op.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou Schely.
Was een matige grap van mij.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was een matige grap van mij.
Olcay blijft er als een spook uit zien trouwens.
Ik krijg hier klachten dat ik hem telkens nadoe (net iets irritanter nog).quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost schreeuwt steeds zo als ie de vraag van een ander krijgt
Inderdaad, dat vond ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisinequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:19 schreef DrMarten het volgende:
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisine
https://youtube.com/c/EtenmetNickquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef svann het volgende:
[..]
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.
Mijn vluchtige vooroordeel, ken hem niet, is dat hij meer budget of hype-smaakjes kookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:Dat zal Joost wel zijn. Nick zie ik niet nog een aflevering overleven. Alhoewel. Hart van Nederland-muts morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Het is gewoon een leuk liedje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat is jullie probleem met Joost?
Inderdaad.Ik vind zijn motto leuk, het stimuleren van juist zo inefficient mogelijk levenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Misschien heb ik het niet met kurkjes? Of met klonen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Volgens mij is dat standaard.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef Aryawn het volgende:
Bij de vraag over Jean Paul Gaultier zei Nick "Parijs", en de jury rekende "Frankrijk" goed
Maar Petroleum was dan weer geen goede benaming voor aardoliequote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef Aryawn het volgende:
Bij de vraag over Jean Paul Gaultier zei Nick "Parijs", en de jury rekende "Frankrijk" goed
Gewoon teringlekker vreten en zuipen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Hebben ze die Nick uit de kroeg gevist of zo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Hebben ze die Nick uit de kroeg gevist of zo?
Dood(-s)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Olcay komt erg dronken over. Of high.
Een soort Haagse Blufquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Nick weet echt niks. Bijzonder hoe hij in zijn 3e aflevering zit.
Nee, dit kan niet. Ze zat er weer bij als een opgedirkte drol als je het mij vraagt.quote:
scheelt dat het niet aan jou wordt gevraagdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Ze zat er weer bij als een opgedirkte drol als je het mij vraagt.
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat het niet aan jou wordt gevraagd
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Joost had flink mazzel, kreeg 60 seconden cadeau in de puzzelronde.
En iemand zou Philip moeten vertellen dat kikkerbilletjes verkregen worden door pure marteling: Ze snijden de achterpoten van levende kikkers af, en het voorstuk kruipt daarna weg, tot het leeggebloed is of opgepikt door een of ander beest.
Als mensen dieren willen eten, moeten ze dat zelf weten, maar waar dit leidt tot marteling vind ik het niet meer van deze tijd. Neem dan op zijn minst de moeite de kikkers eerst zo snel en pijnloos mogelijk te doden!
Ook misdadig gemartel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".
Klopt, ik weet het nog, het was echt schokkend, vond ik. Dat is ongeveer hetzelfde als dat je vertelt dat je een mooie jas van bont hebt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".
Mooi duoquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:10 schreef Arcee het volgende:
Video: Joost Oomen & Stefano Keizers over gelijkenissen
Zijn uiterlijk is wel apart voor iemand die maar een keer per week vlees eet en niet drinkt…quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aflevering van vrijdag gezien. Als Nick nog 1 aflevering doormazzelt komt ie in de finale terecht
De vrouw met de baard!quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond zit er een dude met een jurk/rok![]()
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet heel smakelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelThuis draagt ie ze nog korter
Wat ie thuis doet moet ie zelf weten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelThuis draagt ie ze nog korter
Klopt, ziet er gewoon ordinair uitquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:47 schreef Kanaroe het volgende:
Zo'n kort jurkje vind ik niet fraai, voor man noch vrouw
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit onwillekeurig toch in dat kruis te loeren, helaas.
Ik gok op een paarse string.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:52 schreef EP3 het volgende:
Ik hoop toch van harte dat ie er nog n onderbroekje onder aan heeft.
Ik ook. Echt ranzig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit onwillekeurig toch in dat kruis te loeren, helaas.
Welke letter is het van de lhbtcd ? Serieus benieuwd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Even gegoogled. Volgens mij is hij gewoon hetero maar vindt hij dat mannen niet in een standaard hokje geduwd moeten worden en ook best een jurk moeten kunnen dragenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Welke letter is het van de lhbtcd ? Serieus benieuwd.
Een aandachtshoer, dus.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even gegoogled. Volgens mij is hij gewoon hetero maar vindt hij dat mannen niet in een standaard hokje geduwd moeten worden en ook best een jurk moeten kunnen dragen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Als Nick maar niet (weer) mag blijven
jammer johquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Als Nick maar niet (weer) mag blijven
Dit keer mazzelde ie vooral met de vragen. Voorgaande keren was het vooral slecht spel van anderen.quote:
Ik wist niet dat dat beelden van de Streamers waren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:16 schreef NoCigar het volgende:
Volgens mij voor het eerst dat Nick ergens de slimste is. Ik had die Streamers e.d. ook niet geweten trouwens.
Met 1 seconde is dat geen probleem. Dan moet je 2 antwoorden in 1 seconde geven.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet je niet per ongeluk het goede antwoord zeggen
Klopt, 2 antwoorden in 1 seconde lukt niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 1 seconde is dat geen probleem. Dan moet je 2 antwoorden in 1 seconde geven.
Die heeft daar gewoon respect voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:21 schreef svann het volgende:
Rikkert wil graag eens besproken worden door Angela de Jong.
Nee, dat normaal vinden wordt hier niet geaccepteerd. Doe dat maar ergens anders!quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mag je hier een afwijkende mening hebben over die rare meneer met jurkje?
ja maarquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick in de finaleweek is wel echt een gotspe.
[..]
Nee, dat normaal vinden wordt hier niet geaccepteerd. Doe dat maar ergens anders!
wel makkelijk pissenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Welke letter is het van de lhbtcd ? Serieus benieuwd.
Rikkert heeft een vrouwquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werd heel ongemakkelijk door die Rikkert. En niet eens door die jurk per se.
En dat terwijl rikkert geen homo is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik word een beetje moe dat dat hele gebeuren zo door onze strotten wordt gedrukt. Maar als je dat zegt ben je direct homofoob e.d.
Parodie op een vrouw zeker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rikkert heeft een vrouwHoogstwaarschijnlijk is Rikkert gek op pegging. @:Wereldgozer @:de_boswachter
Niks mis mee ouwe reusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rikkert heeft een vrouwHoogstwaarschijnlijk is Rikkert gek op pegging. @:Wereldgozer @:de_boswachter
Dat moet haast wel, maar WIJ MOETEN DIT ALLEMAAL NORMAAL VINDEN. IK SCOOR HIER 100 DEUGPUNTEN MEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Parodie op een vrouw zeker?
Zo raar zou je eigenlijk alleen moeten doen als je vervolgens ook wint.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
https://www.bd.nl/show/de(...)-zijn-jurk~a8160287/quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:21 schreef svann het volgende:
Rikkert wil graag eens besproken worden door Angela de Jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom moest Philip zijn kop houden!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet je niet per ongeluk het goede antwoord zeggen
Uhu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja tegenwoordig is het verplicht om hierbij meteen juichend met een regenboogvlag te gaan wapperen anders ben je niet woke genoeg en word je meteen gecanceld. Ik vind een vent met een baard en borsthaar in een veel te korte jurk onsmakelijk. Net als dat ik een oude vrouw in een veel te strakke doorschijnende legging, of een dikke vent met een diep stratenmakers-decolleté onsmakelijk vind. Iedereen mag zijn wie ie wil maar ik mag daar ook wat van vinden. Maar daar hoeven anderen zich natuurlijk ook niks van aan te trekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:29 schreef Fugue het volgende:
Moeten de conservatieve sneeuwvlokjes weer even getroost worden omdat ze een man in een jurk hebben gezien
Hij is al veel afgevallen. Blijkbaar doet hij dat op een gezonde manier zonder te crashenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk is wel apart voor iemand die maar een keer per week vlees eet en niet drinkt…
Ach en vlees is absoluut geen vereiste om aan te komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij is al veel afgevallen. Blijkbaar doet hij dat op een gezonde manier zonder te crashen
Er geen probleem mee hebben is de afwijkende mening geloof ik. Geen idee waarom dat niet zou mogen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach en vlees is absoluut geen vereiste om aan te komen.
Vroeger liepen de mannen in kousen rond. Ik bedoel maar. En trouwens, verreweg de meeste mannen die wel eens in vrouwenkleren willen lopen zijn hetero.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er geen probleem mee hebben is de afwijkende mening geloof ik. Geen idee waarom dat niet zou mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |