Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
https://www.nederlandsepoezie.org/dichters/o/oomen.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
Hij heet Joost Oomen.
Ik ken hem verder ook niet.
Hendrik Willem Messing.quote:
Hij dacht kennelijk dat het in deze ronde enkel om personen ging?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wel knap om niet te weten wat messing en chianti zijn.
Fokker met een boek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Is er iets met Joost? Serieuze vraag.
Plausibel.quote:
een wannqbe stefano keijzerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij probeert Maarten te imiterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Plausibel.
Maar hij zit ook zo raar in zijn stoel bijv.
Uiteindelijk doet Louis het ook zelf en zit de loodgieter lekker koffie te drinken.quote:
In ieder geval weer eentje die een nogal irritante dictie heeft, net als die Powned-kerel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Spoel ik altijd door.quote:
Hij is van Dumpert. Wel een sympathieke gast.quote:
Een nobuddie dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is van Dumpert. Wel een sympathieke gast.
Haakneus en Freek mag ook.quote:
Wat kan jou dat nou Schely.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
Lely is al zeker 3x voorbij gekomen in deze editie van de Slimste
Niks. Maar het valt me op.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou Schely.
Was een matige grap van mij.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was een matige grap van mij.
Olcay blijft er als een spook uit zien trouwens.
Ik krijg hier klachten dat ik hem telkens nadoe (net iets irritanter nog).quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost schreeuwt steeds zo als ie de vraag van een ander krijgt
Inderdaad, dat vond ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisinequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:19 schreef DrMarten het volgende:
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisine
https://youtube.com/c/EtenmetNickquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef svann het volgende:
[..]
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.
Mijn vluchtige vooroordeel, ken hem niet, is dat hij meer budget of hype-smaakjes kookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:Dat zal Joost wel zijn. Nick zie ik niet nog een aflevering overleven. Alhoewel. Hart van Nederland-muts morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Het is gewoon een leuk liedje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat is jullie probleem met Joost?
Inderdaad.Ik vind zijn motto leuk, het stimuleren van juist zo inefficient mogelijk levenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Misschien heb ik het niet met kurkjes? Of met klonen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |