Inderdaad, dat vond ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Voor een zogenaamde kok wel slecht dat ie dat niet weet.
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisinequote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien eerder instellings- of eethuiskok dan één voor de haute cuisine.
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:19 schreef DrMarten het volgende:
Parelhoen is nou niet bepaald haute cuisine
https://youtube.com/c/EtenmetNickquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef svann het volgende:
[..]
Wel een heel stuk prijziger dan kip of kalkoen, vermoed ik.
Mijn vluchtige vooroordeel, ken hem niet, is dat hij meer budget of hype-smaakjes kookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
Spoiler over spelverloop komende week:Dat zal Joost wel zijn. Nick zie ik niet nog een aflevering overleven. Alhoewel. Hart van Nederland-muts morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Het is gewoon een leuk liedje.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat is jullie probleem met Joost?
Inderdaad.Ik vind zijn motto leuk, het stimuleren van juist zo inefficient mogelijk levenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Misschien heb ik het niet met kurkjes? Of met klonen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 00:24 schreef -Sigaartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |