ja maarquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick in de finaleweek is wel echt een gotspe.
[..]
Nee, dat normaal vinden wordt hier niet geaccepteerd. Doe dat maar ergens anders!
wel makkelijk pissenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mag je hier een afwijkende mening hebben over die rare meneer met jurkje?
Geen idee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:09 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Welke letter is het van de lhbtcd ? Serieus benieuwd.
Rikkert heeft een vrouwquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werd heel ongemakkelijk door die Rikkert. En niet eens door die jurk per se.
En dat terwijl rikkert geen homo is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik word een beetje moe dat dat hele gebeuren zo door onze strotten wordt gedrukt. Maar als je dat zegt ben je direct homofoob e.d.
Parodie op een vrouw zeker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rikkert heeft een vrouwHoogstwaarschijnlijk is Rikkert gek op pegging. @:Wereldgozer @:de_boswachter
Niks mis mee ouwe reusquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rikkert heeft een vrouwHoogstwaarschijnlijk is Rikkert gek op pegging. @:Wereldgozer @:de_boswachter
Dat moet haast wel, maar WIJ MOETEN DIT ALLEMAAL NORMAAL VINDEN. IK SCOOR HIER 100 DEUGPUNTEN MEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Parodie op een vrouw zeker?
Zo raar zou je eigenlijk alleen moeten doen als je vervolgens ook wint.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
https://www.bd.nl/show/de(...)-zijn-jurk~a8160287/quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:21 schreef svann het volgende:
Rikkert wil graag eens besproken worden door Angela de Jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom moest Philip zijn kop houden!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet je niet per ongeluk het goede antwoord zeggen
Uhu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja tegenwoordig is het verplicht om hierbij meteen juichend met een regenboogvlag te gaan wapperen anders ben je niet woke genoeg en word je meteen gecanceld. Ik vind een vent met een baard en borsthaar in een veel te korte jurk onsmakelijk. Net als dat ik een oude vrouw in een veel te strakke doorschijnende legging, of een dikke vent met een diep stratenmakers-decolleté onsmakelijk vind. Iedereen mag zijn wie ie wil maar ik mag daar ook wat van vinden. Maar daar hoeven anderen zich natuurlijk ook niks van aan te trekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:29 schreef Fugue het volgende:
Moeten de conservatieve sneeuwvlokjes weer even getroost worden omdat ze een man in een jurk hebben gezien
Hij is al veel afgevallen. Blijkbaar doet hij dat op een gezonde manier zonder te crashenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk is wel apart voor iemand die maar een keer per week vlees eet en niet drinkt…
Ach en vlees is absoluut geen vereiste om aan te komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij is al veel afgevallen. Blijkbaar doet hij dat op een gezonde manier zonder te crashen
Er geen probleem mee hebben is de afwijkende mening geloof ik. Geen idee waarom dat niet zou mogen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mag je hier een afwijkende mening hebben over die rare meneer met jurkje?
Klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach en vlees is absoluut geen vereiste om aan te komen.
Vroeger liepen de mannen in kousen rond. Ik bedoel maar. En trouwens, verreweg de meeste mannen die wel eens in vrouwenkleren willen lopen zijn hetero.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er geen probleem mee hebben is de afwijkende mening geloof ik. Geen idee waarom dat niet zou mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |