Volgens mij is dat standaard.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef Aryawn het volgende:
Bij de vraag over Jean Paul Gaultier zei Nick "Parijs", en de jury rekende "Frankrijk" goed
Maar Petroleum was dan weer geen goede benaming voor aardoliequote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef Aryawn het volgende:
Bij de vraag over Jean Paul Gaultier zei Nick "Parijs", en de jury rekende "Frankrijk" goed
Gewoon teringlekker vreten en zuipen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Hebben ze die Nick uit de kroeg gevist of zo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 00:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Hebben ze die Nick uit de kroeg gevist of zo?
Dood(-s)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Olcay komt erg dronken over. Of high.
Een soort Haagse Blufquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Nick weet echt niks. Bijzonder hoe hij in zijn 3e aflevering zit.
Nee, dit kan niet. Ze zat er weer bij als een opgedirkte drol als je het mij vraagt.quote:
scheelt dat het niet aan jou wordt gevraagdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Ze zat er weer bij als een opgedirkte drol als je het mij vraagt.
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat het niet aan jou wordt gevraagd
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Joost had flink mazzel, kreeg 60 seconden cadeau in de puzzelronde.
En iemand zou Philip moeten vertellen dat kikkerbilletjes verkregen worden door pure marteling: Ze snijden de achterpoten van levende kikkers af, en het voorstuk kruipt daarna weg, tot het leeggebloed is of opgepikt door een of ander beest.
Als mensen dieren willen eten, moeten ze dat zelf weten, maar waar dit leidt tot marteling vind ik het niet meer van deze tijd. Neem dan op zijn minst de moeite de kikkers eerst zo snel en pijnloos mogelijk te doden!
Ook misdadig gemartel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".
Klopt, ik weet het nog, het was echt schokkend, vond ik. Dat is ongeveer hetzelfde als dat je vertelt dat je een mooie jas van bont hebt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Philip het eten van foie gras wel eens horen verdedigen omdat het "toch wel heel lekker is".
Mooi duoquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:10 schreef Arcee het volgende:
Video: Joost Oomen & Stefano Keizers over gelijkenissen
Zijn uiterlijk is wel apart voor iemand die maar een keer per week vlees eet en niet drinkt…quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aflevering van vrijdag gezien. Als Nick nog 1 aflevering doormazzelt komt ie in de finale terecht
De vrouw met de baard!quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond zit er een dude met een jurk/rok![]()
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond zit er een dude met een jurk/rok![]()
Niet heel smakelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelThuis draagt ie ze nog korter
Wat ie thuis doet moet ie zelf weten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wtf ja, je ziet toch behoorlijk wat te veelThuis draagt ie ze nog korter
Klopt, ziet er gewoon ordinair uitquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:47 schreef Kanaroe het volgende:
Zo'n kort jurkje vind ik niet fraai, voor man noch vrouw
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit onwillekeurig toch in dat kruis te loeren, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |