Hij had een aantal jaren terug een film waarin hij zichzelf speelde maar dan als een aan de grond geraakte versie en hij acteerde de pannen van het dak. Hopelijk is dit weer gewoon een actiefilmquote:
Sowieso kunnen al die meldingen wel wat compacter. @GGMMquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Opzich vind ik het idee van verschillende kleuren voor likes, quotes en mentions helemaal niet verkeerd, maar dan had ik alleen die bovenste balk gedaan, niet het hele venster!
Bestel een pokébowl.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet nog steeds koken gvd.
Ik haat werken.
Dit lijkt me een behoorlijke topfilm!quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal zelf beoordelen door middel van deze trailer:
De trailer belooft veel goeds vond ik zelf. Lijkt me echt zo'n heerlijke typische niet-nadenken-maar-vechten film.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hij had een aantal jaren terug een film waarin hij zichzelf speelde maar dan als een aan de grond geraakte versie en hij acteerde de pannen van het dak. Hopelijk is dit weer gewoon een actiefilm
Haha, dat kennen we echt niet in Vroomshoop. We zijn al trots dat we sinds een jaartje of 2 pizza's kunnen laten bezorgen.quote:
Kan je de kleuren van die meldingen aanpassen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM @:Caland @:Coco @:Drizzt
Uurtje gesport
Ik eet nu spinazie met aardappelen en tartaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je de kleuren van die meldingen aanpassen?
FB / Like melding groenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jaaaa een Netflixfilmquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De trailer belooft veel goeds vond ik zelf. Lijkt me echt zo'n heerlijke typische niet-nadenken-maar-vechten film.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaaaa een NetflixfilmIk mag eindelijk een keer gebruik maken van mijn maandelijkse donatie.
Ik voel je pijn man van thuisbezorgd hartje, hartje Randstad naar de teringzooi hier was zeer tragischquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat kennen we echt niet in Vroomshoop. We zijn al trots dat we sinds een jaartje of 2 pizza's kunnen laten bezorgen.
Niet eens een goede kebab/shoarma in de buurt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man van thuisbezorgd hartje, hartje Randstad naar de teringzooi hier was zeer tragisch
De plaatselijke turk hier is weldegelijk uniek aangezien je 3 dagen opgestopt raakt IPV aan de schijt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens een goede kebab/shoarma in de buurt?
Verschrikkelijk is dat he, kutdorpen. Al was er laatst wel een restaurant toegevoegd, uit een dorp op een half uur rijden. Denk niet dat ik daar snel ga bestellen (minimale bestelling ook 40-45 euro, dat lukt alleen @onlogisch in zijn eentje).quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man van thuisbezorgd hartje, hartje Randstad naar de teringzooi hier was zeer tragisch
Vanuit Apeldoorn kan ik nog net sushi krijgen maar dat blijft met bestellen toch altijd nog relatieve bagger.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat he, kutdorpen. Al was er laatst wel een restaurant toegevoegd, uit een dorp op een half uur rijden. Denk niet dat ik daar snel ga bestellen (minimale bestelling ook 40-45 euro, dat lukt alleen @:onlogisch in zijn eentje).
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De plaatselijke turk hier is weldegelijk uniek aangezien je 3 dagen opgestopt raakt IPV aan de schijt.
Hoezo? 3 dagen niet hoeven poepen terwijl je nooit hij een toilwt werkt is de droom.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het is wel goed voor je kookkunsten.
Zei je nou laatst dat je tijdens je werk in een emmer had gescheten?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? 3 dagen niet hoeven poepen terwijl je nooit hij een toilwt werkt is de droom.
Zo'n 100x inmiddels denk ik. (voor mijn werk heb in sowieso veel emmers bij mij voor mengmonsters inclusief deksel)quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je nou laatst dat je tijdens je werk in een emmer had gescheten?
En dan meteen met je ondergescheten reet terug je onderbroek in?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n 100x inmiddels denk ik. (voor mijn werk heb in sowieso veel emmers bij mij voor mengmonsters inclusief deksel)
Ja? Ben je een milieuterrorist met je wc-papier of zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dan meteen met je ondergescheten reet terug je onderbroek in?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Ben je een milieuterrorist met je wc-papier of zo.
Is er nog een JCVD film vanavond?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Ben je een milieuterrorist met je wc-papier of zo.
Als je als 40 jarige Duitser een dronken Britse vrouw van 50 die bewusteloos op straat ligt bespringt ben je wel wat schroefjes kwijt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:3rr0r
Op naar het Mallorca topic.
Zeker als er omstanders omheen staan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je als 40 jarige Duitser een dronken Britse vrouw van 50 die bewusteloos op straat ligt bespringt ben je wel wat schroefjes kwijt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:19 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:coco @:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje
Op vakantie geweest?quote:
Oh, schuiven het vooral op Carasco af. Blijft een oefenpot. Staat wel een stukje op de site met een Sparta-fan die al 20 jaar socio is bij Atlético.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was Marca nog een beetje genadig voor Atleti?
Geen idee, misschien had hij een ban of lag hij in het ziekenhuis weet jij veel.quote:
Wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik zap net een beetje. Kom ik langs TLC.
What the actual fuck?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Wtf
Wonen zij boven een snackbar of zo?
Ik bespeur hier enige jaloezie.quote:
nou nou nou.quote:
quote:Omstander schietpartij Karspeldreef: ''Ik heb bam bam gehoord''
AT5 hep nu dark mode. Ter info.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
De nieuwe krakaka
[ afbeelding ]
is uit
@:Muskusboktor57 @:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Die afvaltips van je zijn niet helemaal goed geland @GGMMquote:Het waren reacties geweest van anonieme profielen. ,,En er is zelfs iemand geweest die het contactformulier op mijn website heeft gebruikt om me een vernederende mail te sturen”, vertelt de olympisch kampioene. ,,Heb je dan echt niets beters te doen? Het raakt me heel erg, dus als dat het doel was, is diegene daarin geslaagd.
Geef je een keer tips, is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)ten-zeiken~a7d337d8/
[..]
Die afvaltips van je zijn niet helemaal goed geland @:GGMM
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:57 schreef onlogisch het volgende:
@Paul . Mention mij voortaan niet meer op Twitter.
Dat weet ik Scrummiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zei dat mens net tegen je.
Ik ben tegen vallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben geblokkeerd. Walgelijk.
Bijna net zo onterecht als toen @:rensajacied mij in de val lokte bij Ancilla.
niemand lachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente ook
Oh nee, die is tegen afvallen
Hahahaha
Oh nou, dan heb ik niet gelachen hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn, dan weet ik dat ik jou voortaan ook niet meer serieus hoef te nemen.
Kom sprinten dan kn je zien wie dik isquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nou, dan heb ik niet gelachen hoor!
(haha grapje, zelfs hardop)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kom sprinten dan kn je zien wie dik is
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kom sprinten dan kn je zien wie dik is
Dat is wanneer iemand @tong80 typt (dus jouw naam met een @ ervoor!)quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg steeds roze mentions
Ik heb geen idee wat mention is
Stukje chocoladequote:Een beeldend kunstenaar stapt naar de rechter omdat hij het niet eens is met de manier waarop de gemeente Assen zijn metershoge kunstwerk Mannes heeft laten opknappen. Volgens hem is daar geen overleg over geweest en is er inbreuk gemaakt op zijn auteursrecht. Ook zou het werk in niets meer lijken op het origineel. Hij vindt de zes meter hoge houten hond nu "een lelijke glimmende bruine chocoladehond".
Gezien de tijdsgeest had deze hond het best in regenboogkleuren kunnen worden geschilderd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:37 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Stukje chocolade
Of zwartquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gezien de tijdsgeest had deze hond het best in regenboogkleuren kunnen worden geschilderd.
schijnen nog wat kleuren bij te moetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gezien de tijdsgeest had deze hond het best in regenboogkleuren kunnen worden geschilderd.
Daar schijnt ook weer gedoe over te zijn toch? Omdat dat bruin en zwart racistisch is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnen nog wat kleuren bij te moeten
[ afbeelding ]
ja en er schijnen ook gay racisten te zijn, best ingewikkeld die all inclusive wereldquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar schijnt ook weer gedoe over te zijn toch? Omdat dat bruin en zwart racistisch is.
Wat een gedoe allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en er schijnen ook gay racisten te zijn, best ingewikkeld die all inclusive wereld
Erg jammer dat @Lange_Lans geen nieuwe tips heeft gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans gister voor het slapen gegaan nog paar analyses van je doorgelezen en ben nog altijd jaloers op je creativiteit.
Het unlocken was allemaal vrij kort dag natuurlijk en je kan pas goede tips geven na het grondig analyseren van de beelden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat @:lange_lans geen nieuwe tips heeft gegeven.
Dat is alleen als je progressief genoeg bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg mooi dit. Lekker woke.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben er ook niet op tegen maar dat overdreven gedoe om erkend te worden is vermoeiendquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dit. Lekker woke.
Geen idee waar de kleuren voor staan. Maar ik ben voor negers en homo's.
Is dit de Zuid-Afrikaanse vlag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet heel erg goed hoe ik dit uit mijn toetsenbord heb gekregen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:lange_lans gister voor het slapen gegaan nog paar analyses van je doorgelezen en ben nog altijd jaloers op je creativiteit.
Je laat maar even voor het gemak weg dat ze ook boos op jou is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Paul krijgt harde klappen van Lauwetweetjes.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet heel erg goed hoe ik dit uit mijn toetsenbord heb gekregen.
Waarschijnlijk had ik een slokje teveel op.
Maar ik heb ook even teruggelezen en ik schaam me een beetje om het te zeggen, maar heb ook wel gelachen. Ik ga dit niet meer toppen hoor.
Is hier negersex ontstaan? En nogmaals, hoe dan Lansquote:Allerlaatst wil ik je meegeven om een amerikaanse Pitbull, een bullterrier, een dogo Argentino, Mastino Napolitano of een fila Brasileiro te nemen. Deze kunnen hun kaken op slot zetten, waardoor dit een extra stimulans met zich mee brengt. Waarom denk je anders dat al die negers met een vechthond rondlopen? Dat is puur seksueel.
wel hetzelfde ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de Zuid-Afrikaanse vlag?
Ik dacht dat dat al duidelijk was, maar je hebt helemaal gelijk! Excuses.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat maar even voor het gemak weg dat ze ook boos op jou is.
Voor mij was het wel duidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al duidelijk was, maar je hebt helemaal gelijk! Excuses.
Dit is denk ik wel het begin geweest hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Is hier negersex ontstaan? En nogmaals, hoe dan Lans
ik denk niet dat ze boos is, ze vindt je alleen een debielquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al duidelijk was, maar je hebt helemaal gelijk! Excuses.
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze boos is, ze vindt je alleen een debiel
Ik ben weleens in een all inclusive hotel geweest. Ben ik nu inclusief?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en er schijnen ook gay racisten te zijn, best ingewikkeld die all inclusive wereld
Nee je bent een debielquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben weleens in een all inclusive hotel geweest. Ben ik nu inclusief?
Gaslighten (er is geen echt Nederlandse term voor) is wat er gebeurt als iemand onjuiste informatie doorgeeft, waardoor je zelfvertrouwen en functioneren ondermijnd worden. Klein voorbeeldje: je partner zegt niet gewoon ‘de melk is op’, maar verkondigt geïrriteerd: ‘Je hebt de melk weer opgemaakt, zie ik.’ Als je vraagt of hij het misschien iets neutraler kan zeggen, krijg je een smalende opmerking over hoe overgevoelig je bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Wil je verder niet zo gaslighten?
Je hebt die klakkeloos gekopieerd van een andere site, zie ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaslighten (er is geen echt Nederlandse term voor) is wat er gebeurt als iemand onjuiste informatie doorgeeft, waardoor je zelfvertrouwen en functioneren ondermijnd worden. Klein voorbeeldje: je partner zegt niet gewoon ‘de melk is op’, maar verkondigt geïrriteerd: ‘Je hebt de melk weer opgemaakt, zie ik.’ Als je vraagt of hij het misschien iets neutraler kan zeggen, krijg je een smalende opmerking over hoe overgevoelig je bent.
Uiteraard
Stukje gaslighting dit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oei, user @:scrummie wordt volledig door de mangel gehaald
Is goed Achmed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt die klakkeloos gekopieerd van een andere site, zie ik.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oei, user @:scrummie wordt volledig door de mangel gehaald
Zo interessant ben je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Scrummie had er niks mee te maken.
Waarschijnlijk is ze nu ook bij mij aan het zoeken en krijg ik zo klappen.
Je zou het ook wel gaslighten kunnen noe... nee ik stop met deze act.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niks fout. Soms lijkt dat door jullie walgelijke demonisering.
Jammer, ik vond dit een erg leuke act!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou het ook wel gaslighten kunnen noe... nee ik stop met deze act.
Boos op iedereen maar @Kingflopland noemt haar een hoer en mag haar anus likken. Iedereen wil zoals Flopland zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Scrummie had er niks mee te maken.
Waarschijnlijk is ze nu ook bij mij aan het zoeken en krijg ik zo klappen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ac(...)e-heeft-ms~ad337ab6/
Zonde. Menig fapje op gelegd.
@:de_boswachter
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Ja, die 2 afleveringen dat ze mee mocht doen. ADGoden.quote:Applegate speelde ook in Friends. Daarin vertolkte ze de rol van Amy Greene, de zus van hoofdpersonage Rachel.
Ik had vroeger een baas die altijd riep als iemand op het punt stond binnen te komen: "Daar is 'ie dan... De man die meer schoenen verkoopt dan Al Bundy... @onlogisch !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat leuk dat jij en @onlogisch collega's waren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een baas die altijd riep als iemand op het punt stond binnen te komen: "Daar is 'ie dan... De man die meer schoenen verkoopt dan Al Bundy... @:onlogisch !!!
Dienstverband heeft niet heel lang geduurd.
Een hond heeft een baas n1ek-.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een baas die altijd riep als iemand op het punt stond binnen te komen: "Daar is 'ie dan... De man die meer schoenen verkoopt dan Al Bundy... @:onlogisch !!!
Dienstverband heeft niet heel lang geduurd.
Als je dit topic zo ziet dan weet je dat Twitteruser Lauw het eigenlijk gewoon bij het juiste eind heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ja, die 2 afleveringen dat ze mee mocht doen. ADGoden.
Simp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dit topic zo ziet dan weet je dat Twitteruser Lauw het eigenlijk gewoon bij het juiste eind heeft.
pics?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Famke Louise heeft een foto gepost waarop ze lacht <3
Ik hol nu naar Twitter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Famke Louise heeft een foto gepost waarop ze lacht <3
Misschien kan jij haar dan wat advies geven over haar sollicitatie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dit topic zo ziet dan weet je dat Twitteruser Lauw het eigenlijk gewoon bij het juiste eind heeft.
Iedereen wil Stijn achterna.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:31 schreef Coco het volgende:
Wat een doldwaze avonturen beleven jullie op twitter zeg.
Scherm je profiel af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan jij haar dan wat advies geven over haar sollicitatie?
misschien komt dat door de advertentiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja alles gaat mis de site verspringt weer 100x als ik quote.
Ik zal mijn account nog eerder door de versnipperaar gooienquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien komt dat door de advertenties
Neem een abo
Misschien geeft @GGMM je er wel 1 cadeau.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal mijn account nog eerder door de versnipperaar gooien
Ik gooi zijn account nog eerder door de versnipperaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien geeft @:GGMM je er wel 1 cadeau.
Doe danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gooi zijn account nog eerder door de versnipperaar.
Dit is bluf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gooi zijn account nog eerder door de versnipperaar.
En @maxi-mus in z'n eentje naar de kk-divisie laten kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Als @:ggmm nog iets van mannelijkheid in zich heeft was dit mijn laatste post.
Ik hoop het niet!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Als @:ggmm nog iets van mannelijkheid in zich heeft was dit mijn laatste post.
De posts van hem kan ik daar missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En @:maxi-mus in z'n eentje naar de kk-divisie laten kijken
Nee, dat kan ik niet
wowquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De posts van hem kan ik daar missen als kiespijn.
@De_Kraamquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
lekker manquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Alles Goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wanneer iemand @:tong80 typt (dus jouw naam met een @ ervoor!)
Dan wil iemand jou ergens van op de hoogte brengen.
Bijvoorbeeld:
@:tong80 alles goed?
Nerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wanneer iemand @:tong80 typt (dus jouw naam met een @ ervoor!)
Dan wil iemand jou ergens van op de hoogte brengen.
Bijvoorbeeld:
@:tong80 alles goed?
Bloedlink.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
@:wereldgozer denkt dat iemand dat wat kan schelen hier.
Nobody cares.
En je zat er naast trouwens.
wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax belofte die was omgekomen bij en verkeersongeluk
[ afbeelding ]
@:Gehrman
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
FB wordt ondergepoept. Heeft @:ggmm het nog wel in de hand?
Dan komen ze misschien hier heen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter sluiten ze dat KLB gewoon.
Nog niet maar 8 miljoen mensen krijgen die.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook een brief gekregen met twee gratis zelftest?
Waarom?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet maar 8 miljoen mensen krijgen die.
Dat is de grote vraag die iedereen gister bezig hield. Er kwam alleen niet echt een antwoord geloof ik.quote:
Inderdaad, laat maar bestaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan komen ze misschien hier heen.
Een pak van mijn hart.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM is in actie gekomen jongens. FB is weer de plek van vrede en orde zoals we hem kennen.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax belofte die was omgekomen bij en verkeersongeluk
[ afbeelding ]
@:Gehrman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
Het was weer leuk op twitter zie ik, met @:Scrummie als grote winnaar.Toch benieuwd hoe die sollicitatie nou is gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
Het was weer leuk op twitter zie ik, met @:Scrummie als grote winnaar.Die ene Gosh wil er wel heel graag op kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die is sowieso lid van haar OnlyFansquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ene Gosh wil er wel heel graag op kruipen
Met @lauraatjxx heb je ook al geen vrienden gemaakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die is sowieso lid van haar OnlyFans
Zou jij Lauw doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe die sollicitatie nou is gegaan.
Oh die heb ik al eens voorbij zien komen. Dat is wel echt een eng mensje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met @:lauraatjxx heb je ook al geen vrienden gemaakt.
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die heb ik al eens voorbij zien komen. Dat is wel echt een eng mensje.
[ afbeelding ]
Sportenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:19 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:coco @:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje
Wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die heb ik al eens voorbij zien komen. Dat is wel echt een eng mensje.
[ afbeelding ]
Ik val spontaan af, al 7 kilo sinds april, en als ik zo google is dat ook niet gezondquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je niet sporten, dikke big.
Terecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik door lauraatjxx geblocked
Geen schooieren (@GGMM) meer in je tijdlijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Alleen omdat je haar pedicure niet wilde betalen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Oh, weer een klimaatgekkie. Van mij mag het nog wel een paar graadjes warmer, dit is toch geen zomer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Sybren is een beetje boos.
Testquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
Werkt quote en mention alert zonder abo nu wel?
U mag TESTEN.
Precies, opwarmen met die gekke aarde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, weer een klimaatgekkie. Van mij mag het nog wel een paar graadjes warmer, dit is toch geen zomer.
GL toch dat gekkie? Lekker aan de bruinkool met z'n allen dat werkt welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Yep, GL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
GL toch dat gekkie? Lekker aan de bruinkool met z'n allen dat werkt wel
daarom, maar ze wijzen graag naar anderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
GroenLinks is van de Biomassa. Bomen kappen in Amerika, Canada en dan hier verbranden voor energie.
Goed om te horen. Al vakantie gehad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed hoor, even iets minder druk met werk. Hoe is het met jou?
Nee, nog niet. Ga wel binnenkort een weekje plannen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed om te horen. Al vakantie gehad?
Hier ook alles prima, net weer aan de slag na 3 weken niets doen.
Al een idee waar naar toe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga wel binnenkort een weekje plannen.
Ik word zo moe van het milieu echt iets voor mensen met een kinderwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Niets mis mee, Duitsland wel mooi land.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel in de buurt. Weekje ergens in Duitsland ofzo.
Eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word zo moe van het milieu echt iets voor mensen met een kinderwens
@JanCees is ook al klimaatactivist geworden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word zo moe van het milieu echt iets voor mensen met een kinderwens
Dat Richard de mos filmpjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:JanCees is ook al klimaatactivist geworden.
[ twitter ]
quote:
Jezus, ben je ambtenaar ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen heb ik vrij omdat ik de 2e vaccinatie krijg. Ik denk dat ik dit maar als een zaterdag ga zien en bier ga zuipen.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen heb ik vrij omdat ik de 2e vaccinatie krijg. Ik denk dat ik dit maar als een zaterdag ga zien en bier ga zuipen.
Helaas niet, het kost me gewoon een dag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jezus, ben je ambtenaar ofzo?
@tong80quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een mietjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte
@:onlogisch @:Caland en @:oriente zijn erg ziek geworden
Je neemt daar serieus een dag vrij voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas niet, het kost me gewoon een dag.
Ik heb dat ook gedaan, maar eigenlijk meer omdat het op een maandag was en nog lading vrije uren had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je neemt daar serieus een dag vrij voor?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, maar eigenlijk meer omdat het op een maandag was en nog lading vrije uren had.
Je hoeft je niet te verantwoorden tegenover Lenny hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, maar eigenlijk meer omdat het op een maandag was en nog lading vrije uren had.
Eens, wie is Lenny nou helemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden tegenover Lenny hoor.
dit boeit mij echt geen reetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:35 schreef tong80 het volgende:
Speklapje met bosbietjes en aardappelen
en een goede geestelijke instelling geen begeleiders zekerquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en een goede geestelijke instelling geen begeleiders zeker
ja lik mijn reet
Nee, leg uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja daar weet ggmm alles van
haha snap je
simpquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omygossssh
match made in heaven
new fok couple 2021
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |