Hij had een aantal jaren terug een film waarin hij zichzelf speelde maar dan als een aan de grond geraakte versie en hij acteerde de pannen van het dak. Hopelijk is dit weer gewoon een actiefilmquote:
Sowieso kunnen al die meldingen wel wat compacter. @GGMMquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Opzich vind ik het idee van verschillende kleuren voor likes, quotes en mentions helemaal niet verkeerd, maar dan had ik alleen die bovenste balk gedaan, niet het hele venster!
Bestel een pokébowl.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet nog steeds koken gvd.
Ik haat werken.
Dit lijkt me een behoorlijke topfilm!quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal zelf beoordelen door middel van deze trailer:
De trailer belooft veel goeds vond ik zelf. Lijkt me echt zo'n heerlijke typische niet-nadenken-maar-vechten film.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hij had een aantal jaren terug een film waarin hij zichzelf speelde maar dan als een aan de grond geraakte versie en hij acteerde de pannen van het dak. Hopelijk is dit weer gewoon een actiefilm
Haha, dat kennen we echt niet in Vroomshoop. We zijn al trots dat we sinds een jaartje of 2 pizza's kunnen laten bezorgen.quote:
Kan je de kleuren van die meldingen aanpassen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM @:Caland @:Coco @:Drizzt
Uurtje gesport
Ik eet nu spinazie met aardappelen en tartaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je de kleuren van die meldingen aanpassen?
FB / Like melding groenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jaaaa een Netflixfilmquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De trailer belooft veel goeds vond ik zelf. Lijkt me echt zo'n heerlijke typische niet-nadenken-maar-vechten film.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaaaa een NetflixfilmIk mag eindelijk een keer gebruik maken van mijn maandelijkse donatie.
Ik voel je pijn man van thuisbezorgd hartje, hartje Randstad naar de teringzooi hier was zeer tragischquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat kennen we echt niet in Vroomshoop. We zijn al trots dat we sinds een jaartje of 2 pizza's kunnen laten bezorgen.
Niet eens een goede kebab/shoarma in de buurt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man van thuisbezorgd hartje, hartje Randstad naar de teringzooi hier was zeer tragisch
De plaatselijke turk hier is weldegelijk uniek aangezien je 3 dagen opgestopt raakt IPV aan de schijt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens een goede kebab/shoarma in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |