Echt erg iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tegenwoordig moet je ook Duits kunnen als je naar Frankrijk gaat:
[ twitter ]
Zonder pas, verboten:
[ afbeelding ]
In principe is het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nogal wat anders dan 250k of miljoen
Maakt het allemaal nog steeds niet goed is het wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
In principe is het precies hetzelfde.
Je pro-vax fanatiek/trendy linkse partijen zullen ook niet grote donaties weigeren.
@PSVCL met zijn, wel gevaccineerde, vaderquote:
Disclaimer : Ik ben ook niet echt 'n fan van de meneer Fuelmich of blckbx.quote:
Ja? Welke 'absurde coronamaatregelen' hebben we in Nederland?quote:
Überhaupt hoe hypocriet van Baudet om over gelijke rechten voor iedereen te beginnen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja? Welke 'absurde coronamaatregelen' hebben we in Nederland?
Doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt erg idd
Binnen enkele jaren zullen we met weemoed terug denken aan onze vroegere leefwereld.
Die suggestie van Thierry Baudet over 'absurde coronamaatregelen' kan op dit moment wat overdreven zijn uitgedrukt, maar zodra de volgende coronagolf aanbreekt kunnen 'absurde coronamaatregelen' zoals in Duitsland, ineens een harde realiteit zijn in Nederland.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja? Welke 'absurde coronamaatregelen' hebben we in Nederland?
Baudet heeft maandenlang opgeroepen tot strenge maatregelen en een lockdown voordat hij 180 graden draaide omdat hij daarmee meer stemmen kon winnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Überhaupt hoe hypocriet van Baudet om over gelijke rechten voor iedereen te beginnen...
Juist......even voor de duidelijkheid: Baudet roept dat het belachelijk is dat Rutte niet 'keihard kritisch is op de absurde coronamaatregelen' die Rutte weliswaar nooit ingevoerd heeft, maar mogelijk wel alsnog in kan gaan voeren als we eventueel een vierde golf gaan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Die suggestie van Thierry Baudet over 'absurde coronamaatregelen' kan op dit moment wat overdreven zijn uitgedrukt, maar zodra de volgende coronagolf aanbreekt kunnen 'absurde coronamaatregelen' zoals in Duitsland, ineens een harde realiteit zijn in Nederland.
Nog even wachten ALS de volgende coronagolf weer uitbreekt, Ik blijft nog n beetje voorzichtig optimistisch over denken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de volgende coronagolf weer uitbreekt, dan worden de versoepelingen teruggedraaid en worden de (absurde) coronamaatregelen weer hervat en mogelijk verder aangescherpt.
Die video waarnaar je verwijst is van "12 april 2020" dus niet recent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Baudet heeft maandenlang opgeroepen tot strenge maatregelen en een lockdown voordat hij 180 graden draaide omdat hij daarmee meer stemmen kon winnen.
Zo zijn er wel meer in de oppositie. Zowel links als rechts.. Allemaal voor de zieltjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Baudet heeft maandenlang opgeroepen tot strenge maatregelen en een lockdown voordat hij 180 graden draaide omdat hij daarmee meer stemmen kon winnen.
Nou en? Baudet riep maanden om een lockdown en maatregelen terwijl de rest dat nog niet nodig vond en nu loopt hij te steigeren omdat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten. En dat allemaal omdat hij denkt dat de kiezer dat wil. Beetje dom om achter zo'n gast aan te lopen alsof hij de verlosser is uit deze coronacrisis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Die video waarnaar je verwijst is van "12 april 2020" dus niet recent.
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nog even wachten ALS de volgende coronagolf weer uitbreekt, Ik blijft nog n beetje voorzichtig optimistisch over denken.
Over welk tijdstip van de video heb je het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou en? Baudet riep maanden om een lockdown en maatregelen terwijl de rest dat nog niet nodig vond en nu loopt hij te steigeren omdat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten. En dat allemaal omdat hij denkt dat de kiezer dat wil. Beetje dom om achter zo'n gast aan te lopen alsof hij de verlosser is uit deze coronacrisis.
Gods wil. Hij heeft hem op aarde gezetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.
Haha, die quote ga ik er inhouden voor als er hier weer een gemonteerde video van blckbx geplaatst word of van een of andere aan lager wal geraakte uroloog of orthodontist die verkondigd dat vaccins iedereens dood gaat worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Over welk tijdstip van de video heb je het?
Bovendien is de video gemonteerd en slim samengevoegd en Lubach heeft de hoofdrol voor het woord, terwijl hij kleine gebroken fragmenten gebruikt van Baudet die hem goed uitkomen; zó kan iedereen wel een boodschap verkopen die (zogenaamd) geloofwaardig overkomt (bij sommigen).
Als je goed had gelezen bij de videobeschrijving, van de video van Lubach waar je naar verwees, dan had je gelezen dát het programma van Lubach satirische geremixt is, dus spottend en hekelend. Daar bij vervalt voor mij al meteen de geloofwaardigheid over de video.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, die quote ga ik er inhouden voor als er hier weer een gemonteerde video van blckbx geplaatst word of van een of andere aan lager wal geraakte uroloog of orthodontist die verkondigd dat vaccins iedereens dood gaat worden.
Wat heeft Baudet precies gezegd, in die video? Ik ga nu geen aandacht besteden aan die video, om het uit te zoeken, terwijl het programma van Lubach een satirische geremixte video is.quote:[..]
Volgens mij had ik de juiste tijd al voor je geselecteerd zodat je daar direct heen ging maar het is vanaf 6.22 minuten.
Dan niet joh, moet jij weten. Probeer volgende keer ook even na te denken voor je juichend tweets van Baudet plaatst en doet alsof hij een punt maakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:13 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Wat heeft Baudet precies gezegd, in die video? Ik ga nu geen aandacht besteden aan die video.
Ik zit morgen op een boot op de Middellandse Zee zonder 5gquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hoop overigens dat dat dood gaan morgen wel een beetje later op de dag is.. Kan ik nog even van mijn nieuwe pc genieten
Die gast ziet eruit als een of ander spooky James Bond villian of stereotypical nazi commandant in 'n domme oorlogs film, daarom heb ik nooit de gast echt serieus genomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zit morgen op een boot op de Middellandse Zee zonder 5g
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Vandaar die chip in jouw vaccinatie natuurlijk.
Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is? Bij zulke video's vervalt voor mij al snel de geloofwaardigheid, tenzij er andere bronnen worden toegereikt die dat bevestigen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan niet joh, moet jij weten.
Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.quote:[..]
Probeer volgende keer ook even na te denken voor je juichend tweets van Baudet plaatst en doet alsof hij een punt maakt.
Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.
En ook financieel moet het anders. De bergen blijven niet groeien op onze rug.
Mensen die burnouts krijgen omdat ze mee moeten in de ratrace. Dat is waar we het anders gaan doen. Dus helemaal niet zo verkeerd als dat jij denkt dat het is.. Met je NWO en dergelijke..
Toen de mens thuis werkte en bijna niet op straat was zag je dieren die het terrein terug veroverden. Vliegtuigen vlogen veel minder en het milieu herstelde zich prima. Maar vervolgens werd het een beetje losgelaten en mensen vlogen a mass naar het buitenland. Niks geleerd van de crisis.
En over dertig jaar vragen onze kinderen en kleinkinderen "konden jullie niks doen aan klimaatverwarring?" en moeten we het antwoord schuldig blijven. "neen, we konden niks doen. Er waren figuren die overal tegen waren omdat ze in complotten geloofden. En die verpestten het voor ons en onze kinderen"..
Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is?
Dat is dus weer een hoax, bedacht door mensen die het Engels niet goed machtig waren en aan misquoting deden..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.
quote:The WEF does not have a ‘stated goal’ to remove everyone’s private property by 2030. As addressed in previous Reuters fact checks, these claims likely originated from a WEF social media video from 2016 that stated eight predictions about the world in 2030, including: “You’ll own nothing. And you’ll be happy. What you want you’ll rent, and it’ll be delivered by drone.” (here)
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-wef-idUSKBN2AP2T0quote:Danish politician Ida Auken, who wrote the prediction in question (here), said it was not a “utopia or dream of the future” but “a scenario showing where we could be heading - for better and for worse.”
Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.
Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..
Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).quote:[..]
Het verwondert me nog dat je niet een of ander bijbeltekst erbij hebt gepakt.
Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
Lees jij mijn berichten wel, of raas je er snel door heen?
Als je niet doorhebt dat Baudet puur voor de zieltjes op de wappie tour is gegaan; ben je echt blind....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren. VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.
Dat is heel mooi.quote:Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).
Oeh spannend... Jij ziet dus pas aan het einde van die trip of Kat gelijk gekregen heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom maak jij er zo een zwaar punt van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?
- Heeft Baudet nooit opgeroepen tot een lockdown of strenge maatregelen tegen corona?
- Heeft Baudet nooit geroepen dat een zeewind het virus zal doden?
Die satirisch geremixte video van Lubach interesseert mij niet, en in het bijzonder deze video van Lubach, met die korte gebroken fragmenten van een aantal seconden, en dat die Lubach er vervolgens op inhakt met zijn satire.quote:[..]
Of zijn er soms nuances aan de fragmenten in de video van Lubach?
Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.quote:[..]
Ik ben heel benieuwd waar jij je twijfels aan hebt? Wat heeft Lubach dan ten onrechte gesuggereerd of gemanipuleerd?
Wat bedoel je precies met je suggestie over "Of alleen in het voorjaar?"quote:[..]
Misschien dat zeewind alleen het virus dood als het uit het westen komt ofzo? Of alleen in het voorjaar?
Ok, maar klopt het niet wat er in die video beweerd wordt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.
[..]
Hoeveel weken hebben we rust.....of neem je de bedrijfstelefoon mee en word je niet bruin ?..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dát is jou optiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:58 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren.
Wat bedoel je hiermee precies? Kun je het specifiek aangeven, ter verduidelijking?quote:[..]
VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.
Wat is er zo erg eraan om mensen die hun mening of optiek als waarheid verkondigen en het soms zelfs anderen willen opleggen, erop te wijzen dat het hun eigen optiek en/of mening is?quote:[..]
Maar als jij oordeelt dan lijk je dat goed te vinden, en als anderen iets zeggen dan is het "dat zijn jouw woorden". Daar sla je elke discussie mee dood.
En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd het nieuws gevolgd, dus kan ik de berichten over die oproepen van Baudet gemist hebben.
[..]
Nogmaals:quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown ....
Als dat jou mening is, dan zijn onze meningen verdeeld. Waarschijnlijk heb ik het bericht in relatie tot je bovengenoemde suggestie (dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown) gemist.quote:[..]
.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?quote:[..]
Ga je voortaan zulke onzintweets van hem niet meer hier posten en doen alsof hij een goed punt heeft?
En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben? Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Nogmaals:
Ik heb geen nieuws berichten ontvangen of gevolgd, dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.
[..]
Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'. Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?
Dat je er zo langdurig op doorhamert? Je lijkt zo volgens mijn optiek wel op een doordrammer, maar gelukkig kom je redelijk fatsoenlijk over en kunnen we zo onze discussie nog voortzetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben?
Ik vind het wel omslachtig dat je (nu pas) vraagt of ik bewijzen wil zien, i.p.v. dat je direct een link aangeeft voor een betrouwbare videobron, waar Baudet zelf ononderbroken aan het woord is.quote:[..]
Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.
Je bovengenoemde suggestie is jou interpretatie. Baudet verwees in die des betreffende tweet specifiek naar de Duitse pers de pers en dat dát ook in Nederland zou moeten gebeuren, dus dat ook de pers in Nederland keihard kritisch op de absurde maatregelen zou moeten zijn.quote:[..]
Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'
Zelf geloof ik niet in corona als een pandemie. Het gros van de mensen gelooft hoogstwaarschijnlijk wél in in corona als pandemie met alle zo genoemde (nieuwe en besmettelijkere) varianten. En met al de nieuwe varianten, zou zomaar van de ene op de andere dag de volgende coranagolf in Nederland kunnen uitbarsten, waardoor de 'absurde coronamaatregelen', zoals in Duitsland, wél een realiteit kunnen zijn in Nederland én als het zo ver is, dan is die suggestie van Baudet m.b.t. de Bild geen onzin.quote:[..]
Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?
https://www.telegraaf.nl/(...)vaccineerde-duitsersquote:„Alleen geprikte, genezen of geteste personen mogen naar hotels, theaters, restaurants of in binnenruimtes voor sport of recreatie”, kondigde Merkel aan.
Yep, zal een lege wereld zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Oeh spannend... Jij ziet dus pas aan het einde van die trip of Kat gelijk gekregen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 05:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Yep, zal een lege wereld zijn.Helft van mijn nieuwe pc komt morgen pas. Dus heb even geregeld dat we de 5g micro wave volgende week pas aanzetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The name is Putler, Vladimir Putler
Die testen zijn dan al lang niet meer gratis.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)vaccineerde-duitsers
Behoorlijk verbazend dat ze nog geteste/genezen personen toelaten. Alhoewel het niets meer dan een mooi staaltje maatwerk is wat ze per land er op loslaten. Dezelfde doelstelllingen op eigen tempo.
quote:Aanhangers Willem Engel schoppen stennis in café naast rechtbank in Mechelen
Aanhangers van Viruswaarheid-voorman Willem Engel hebben zich woensdag flink misdragen in een horecazaak naast de rechtbank in Mechelen. Ze weigerden zich aan de huidige coronamaatregelen voor de horeca in België te houden. Ze wilden met meer dan acht aan een tafel zitten, en toen de uitbater van de zaak hen dit verbood, begonnen ze te dreigen en met stoelen te gooien.
De politie werd erbij gehaald voor een verklaring van cafébaas en getuigen.
De zaak van Willem Engel tegen de Belgische viroloog Marc Van Ranst lokte sympathisanten van Engel naar Mechelen. Bij aankomst aan de rechtbank werd Engel opgewacht door een dertigtal mensen die hem met applaus en een spandoek verwelkomden. Engel bracht zijn vriendin mee, er was even twijfel of zij het gebouw binnen mocht omdat de medische verklaring waarop ze zich beriep om haar mondmaskervrijstelling te rechtvaardigen, in België niet als geldig wordt beschouwd. Uiteindelijk mochten Engel en de vrouw zonder mondmasker naar binnen.
https://www.telegraaf.nl/(...)echtbank-in-mechelen
Het is wachten op de wappies die claimen dat de café baas of de politie het heeft uitgelokt.. Want Willem is liefde...quote:
Wat een compleet onverwacht resultaat, wie had dat nou aan zien komenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:54 schreef devlinmr het volgende:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.08.21261768v1
Nog niet "peer reviewed" dus nog een slag om de arm, maar vaccinatie gaat mutaties tegen lijkt
Dat laatste is hetzelfde als mensen veroordelen. Vooral omdat het nergens op gebaseerd is, behalve dat het wel moet volgens jouw geloof..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Dát is jou optiek.
Wat versta jij onder je suggestie van "..... iedereen die volgens jou de vijand is ..."
Wie zit ik volgens jou te oordelen die een NWO wil creëren?
Ik zit zelf geen mensen te veroordelen die een NWO willen creëren, maar ik stel zulke mensen aan het licht, waarbij ik verwijs d.m.v. links naar de bron(nen) waar ik dát vandaan heb.
De VM is wel duidelijk. En waarom je precies Schwab aanhaalt is voor insiders ook best duidelijk.quote:Wat bedoel je hiermee precies? Kun je het specifiek aangeven, ter verduidelijking?
Omdat het idee wat jij steeds brengt met de VM en nu met Schwab ook slechts jouw mening is. Dit schijn je niet door te hebben, want o wee dat jij het fout hebt. Dit is wedergeboren christenen eigen.quote:Wat is er zo erg eraan om mensen die hun mening of optiek als waarheid verkondigen en het soms zelfs anderen willen opleggen, erop te wijzen dat het hun eigen optiek en/of mening is?
Dit las ik dus zes keer, en iedere keer moest ik harder lachen..quote:Als mensen kritiek hebben en het persoonlijk op de man spelen, dan kan het extra hart aankomen en kan het negatieve emoties teweeg brengen.Bijna niemand vind het fijn of leuk om onnodig met negatieve emoties belast te worden.
Daarnaast ligt het ook aan de toon die men hanteert; de klank maakt de muziek.
Je bovengenoemde suggesties zijn je eigen optiek, @wappie1986. Op deze manier, dat je aan het doordrammen bent en het persoonlijk op de man speelt, is het niet leuk om je te discussiëren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:13 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Dat laatste is hetzelfde als mensen veroordelen. Vooral omdat het nergens op gebaseerd is, behalve dat het wel moet volgens jouw geloof..
Denken dat jij mensen aan het licht stelt is trouwens best hoogmoedig.. Beetje "wedergeboren" christenen eigen. Maar dat is slechts mijn opticien.
[..]
De VM is wel duidelijk. En waarom je precies Schwab aanhaalt is voor insiders ook best duidelijk.
Jammer ook wel dat je niet ingaat op mijn idee van hoe gelijk Schwab heeft en dat teruggaan tot het oude inderdaad slecht is.
Lijkt wel of mensen die in een NWO geloven denken dat de financieen tot de hemel reiken en dat we de Aarde niet kapot maken door ons gedrag met dieren, milieu etc.
[..]
Omdat het idee wat jij steeds brengt met de VM en nu met Schwab ook slechts jouw mening is. Dit schijn je niet door te hebben, want o wee dat jij het fout hebt. Dit is wedergeboren christenen eigen.
[..]
Dit las ik dus zes keer, en iedere keer moest ik harder lachen..
Hoe jij over VM praat, of over de katholieken kan ook harD aankomen bij die mensen. Maar daar houdt je dan geen rekening mee?
Natuurlijk zijn het eigen opticien. Daarvoor zit je immers op een forum, om je eigen optiek te bespreken. Beetje dooddoener weer, zoals altijd. Niet iedereen citeert de bijbel om een mening te hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:47 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je bovengenoemde suggesties zijn je eigen optiek, @:wappie1986. Op deze manier, dat je aan het doordrammen bent en het persoonlijk op de man speelt, is het niet leuk om je te discussiëren.
Wat een enorme lul die Micha Kat. En de mensen die hem volgen en denken dat hij waarheid spreekt zijn net zo verantwoordelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Meneer Kat had trouwens gister de keutel al ingetrokken..
[ twitter ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:29 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Zoals ik reeds in een eerder bericht heb aangegeven, heb ik de video van Lubach waar je naar verweest na een korte tijd beëindigd, na die korte gebroken fragmenten; qua videomontage vond ik het videogedeelte van Lubach met die korte fragmenten (over Baudet ) absurd en irritant, dat ik er geen tijd aan wil(de) besteden.
Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben? Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.
[..]
Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'. Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?
Je hebt helemaal niks beantwoord. Je weigert zelfs dat filmpje te kijken omdat je Lubach vervelend vind.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:00 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen.
Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks beantwoord.
Je hebt het over feiten die binnen jou straatje passen en wat niet binnen jou straatje past, is blijkbaar volgens jou onzin.quote:[..]
Ik heb het namelijk over feiten ipv bijbelcitaten en als jij onzin verkondigd dan geef ik je daar een reactie op.
Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten.quote:[..]
Voor een feitenvrije monoloog moet je ergens anders dan op fok! zijn.
Je bovengenoemde suggestie is een drogreden. Het komt er eerder op neer dat ik niks heb beantwoord dát binnen jou straatje past. Obsessief bekritiserend gedrag doet me denken aan mijn narcistische moeder die altijd gelijk wilde hebben en dacht dat zij alleen de waarheid in pacht had.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks beantwoord.
Dit hoef je natuurlijk ook niet als antwoord te geven op elke vorm van tegenwoord die je niet bevalt. Discussies zijn hier altijd welkom namelijk; je slaat er het gesprek nogal mee dood als je het bij iedereen daarop (altijd hetzelfde zinnetje) gooit. Probeer elkaar te overtuigen; als dat niet lukt...accepteer het en laat het daar bij.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.
Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed. Dat kan, geef dat dan ook gewoon toe.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over feiten die binnen jou straatje passen en wat niet binnen jou straatje past, is blijkbaar volgens jou onzin.
[..]
Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten.
Probleem is, dat wanneer iets een FEIT is het al zinloos is om een discussie er over te voeren, dan hoort het namelijk al niet meer in BNW!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over feiten die binnen jou straatje passen en wat niet binnen jou straatje past, is blijkbaar volgens jou onzin.
[..]
Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten.
Wow je verbaast mij...positief 😁quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:54 schreef theguyver het volgende:
Probleem is, dat wanneer iets een FEIT is het al zinloos is om een discussie er over te voeren, dan hoort het namelijk al niet meer in BNW!![]()
Sommige punten zijn erg interessant de vraag is alleen hoe kom je er bij, soms is het compleet uit de lucht gegrepen de andere keer zit er zeker een KERN van waarheid in.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow je verbaast mij...positief 😁
Daarom ook is het soms zinloos om in BNW alsmaar om bewijzen te vragen. Mochten er sluitende bewijzen bestaan voor BNW topics, zouden ze naar NWS verhuizen.
Met je bovengenoemde suggestie van "Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed." zet je jou subjectiviteit als feitelijk neer, terwijl die suggestie een drogreden is; hieruit blijkt dat jij mij niet begrijpt. Jij en een aantal van je BNW-verwanten zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk neer, alsof jullie alleen de waarheid in pacht hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed. Dat kan, geef dat dan ook gewoon toe. En elke keer als je geen repliek hebt roepen: 'Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.' is niet bepaald een volwassen wijze van discussiëren. Zeker niet als het onzin is.
Wist niet dat jij zo open-minded was 😉quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:27 schreef theguyver het volgende:
Sommige punten zijn erg interessant de vraag is alleen hoe kom je er bij, soms is het compleet uit de lucht gegrepen de andere keer zit er zeker een KERN van waarheid in.
Probleem is alleen dat vele meningen of suggesties als een feit aanvoert!
Persoonlijk vind ik daarom dit topic erg interessant in het geval van een WHAT IF scenario!
Wat als er helemaal geen acties waren uitgevoerd! hoeveel van ons hier zouden dan nog in een goeie gezondheid zijn!
Persoonlijk maak ik me best wel zorgen om Lambiekje aangezien hij erg anti ziekenhuis en artsen is!
Ben het niet met hem eens maar hij poste in verleden wel goeie breinbrekers!
Wel sneu voor jou ... niemand verdient zoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:31 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Het punt is: "Jij en een aantal van jou metgezellen, zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk en waarheid neer."
Het is niet dat ik het niet begrijp, maar ik ben overgevoelig voor kritiek dat persoonlijk op de man wordt gespeeld; vandaar dat stokpaardje zoals het hier genoemd wordt.
Die overgevoeligheid voor kritiek is te wijten aan...
Oh, het is heel simpel hoor:quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:31 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Jij en een aantal van jou metgezellen, zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk en waarheid neer.
Nou, als belg weet ik niet veel over NL, maar Van Ranst in Belgie en Fauci in de VS maakten het dragen van mondmaskers ook eerst gewoon belachelijk, om ze later overal te verplichten. Zulke figuren hebben ook een hoop nonsens verklaard maar staan nog steeds aan de macht... vind ik erger eugenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, het is heel simpel hoor:
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
Dat viel me op, maar goed oppositie he, dus 180 graden draaien tegen de regering in!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
- Het is een feit dat wij in NL al lange tijd nog maar 2 maatregelen tegen corona hebben, namelijk kroegen om middernacht dicht en geen grootschalige evenementen tot het einde van september.
Het is een mening van Baudet dat dat 'absurde coronamaatregelen' zijn en mijn mening dat Baudet onzin aan het verkopen is. En het is subjectief dat ik jou uitlach als jij zo'n tweet van Baudet hier plaatst en doet alsof hij een punt heeft.
Zo, nu zijn we ook weer op de hoogte van alle meningen/feiten in onze discussie. Misschien wil je er nu wel voor het eerst op ingaan wat jij vind van het populistische gedraai van Baudet op dit onderwerp? En ja, die laatste kwalificatie is mijn subjectieve mening. Hoef je je bekende oneliner dus niet voor te gebruiken.
-off topic-quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo open-minded was 😉
Ik lees graag alle versies over een onderwerp en denk erover na, laat het bezinken. Time will tell wie het bij het rechte eind had. Alhoewel ook niet altijd ... kijk naar 911...jarenlang over gediscussieerd maar nooit sluitend antwoord geweest.
Sjonge sjonge ... echt alle middelen worden van stal gehaald om niet-gevaccineerden te proberen manipuleren. Zijn ze niet gewoon dat er nog nagedacht wordt 😃quote:
Weet ik ... heb alle theorieen verslonden 😉 en best ook wel pittige discussies over gehad alhier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef theguyver het volgende:
-off topic-
Ja hoor, ik kwam hier door 9/11 toen het nog onderdeel van TRU was!
Voor 9/11 is er nu een no plane theorie, of te wel alles is een hoax een grote media show.
Al voond ik de voorgaande theorieën meer voet in aarde hebben maar dan word je bestempeld Half truth ofzoiets!
ik zal het topic weer wat leven in blazen, met de betreffende docu er over!
-off topic-
Heb je de filmpjes van mij nog gezien, of geen tijd voor gehad omdat je in de Bijbel moest lezen (heel Ps 119 bijvoorbeeld)?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:00 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen.
quote:
Je zou voor de grap eens moeten kijken naar het stemgedrag per opleidingsniveau in de VS in goed uitgevoerde steekproeven.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Wappies die in een vragenlijst aangevinkt hebben gepromoveerd te zijn ja.
Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat viel me op, maar goed oppositie he, dus 180 graden draaien tegen de regering in!
[..]
Ik blijf me ook verbazen hoeveel mensen daar gewoon met open ogen intuinen.. Het is zo fucking doorzichtig wat ze doen..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.
Nee, dat is niet wat er staat toch? Het is het percentage binnen de groep aan terughoudenden. Je ziet daar dat het grofweg constant blijft in de groepen die minimaal een bachelor hebben afgerond en afgenomen is bij de de twee lagere categorieën.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens het tabelletje op pagina 11 in de appendix geeft zo'n 23% van de geënquêteerden aan gepromoveerd te zijn. In werkelijkheid is dat slechts 2%.
Geweldig onderzoek ja.
Nou dit is een BNW waardige uitspraak. Zo denken wij ook over de huidige gebeurtenissen !quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik blijf me ook verbazen hoeveel mensen daar gewoon met open ogen intuinen.. Het is zo fucking doorzichtig wat ze doen..
Je hebt gelijk. Moet niet twee dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat er staat toch? Het is het percentage binnen de groep aan terughoudenden. Je ziet daar dat het grofweg constant blijft in de groepen die minimaal een bachelor hebben afgerond en afgenomen is bij de de twee lagere categorieën.
Dat doet men wel vaker, puur om veel volgers achter zich te krijgen, ik heb zo het idee dat dat soort oppositie leiders constant op Social media zit om te peilen wat op dat moment hot is en daarop ingaan!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.
En ze hebben altijd een schuldige.. Baudet de elite en Wilders de moslims..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat doet men wel vaker, puur om veel volgers achter zich te krijgen, ik heb zo het idee dat dat soort oppositie leiders constant op Social media zit om te peilen wat op dat moment hot is en daarop ingaan!
Zoals deze 180 °C switcheroo!
Mijn conclusie is dat er hier in BNW spraken is van een dominerende linkse politieke BNW-Club, die de linkse politieke ideologie als feitelijk en als waarheid beschouwt en dat suggesties van rechtse politieke aanhang hier in BNW stevig worden bekritiseerd en veroordeeld. Op deze manier is er eerder spraken van een botsing dan van een discussie en dan mag de zogenaamde discussie wat mij betreft wel doodgeslagen worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit hoef je natuurlijk ook niet als antwoord te geven op elke vorm van tegenwoord die je niet bevalt. Discussies zijn hier altijd welkom namelijk; je slaat er het gesprek nogal mee dood als je het bij iedereen daarop (altijd hetzelfde zinnetje) gooit.
Dát als het niet lukt om elkaar te overtuigen, om het te accepteren en het daarbij te laten; maak dat maar duidelijk aan @voetbalmanager2, die om één tweet van Baudet over De Bild, blijkbaar de hele tijd loopt door te drammen, dat hij van mij een antwoord wil dat binnen zijn straatje past.quote:[..]
Probeer elkaar te overtuigen; als dat niet lukt...accepteer het en laat het daar bij.
Mijn conclusie is dat er hier in BNW spraken is van een dominerende Linkse-BNW-Club die de linkse politiek aanhangt, waarbij de linkse politieke standpunten hier als feiten en als waarheid worden neergezet, in samenhang met dat de rechtse politieke standpunten en suggesties hardnekkig worden afgekeurd en bekritiseerd. Onze standpunten lopen te ver uiteen, dat er voor mij als één van de minderheden hier in BNW geen interessante discussie te voeren valt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
- Het is een feit dat wij in NL al lange tijd nog maar 2 maatregelen tegen corona hebben, namelijk kroegen om middernacht dicht en geen grootschalige evenementen tot het einde van september.
Het is een mening van Baudet dat dat 'absurde coronamaatregelen' zijn en mijn mening dat Baudet onzin aan het verkopen is. En het is subjectief dat ik jou uitlach als jij zo'n tweet van Baudet hier plaatst en doet alsof hij een punt heeft.
Zo, nu zijn we ook weer op de hoogte van alle meningen/feiten in onze discussie. Misschien wil je er nu wel voor het eerst op ingaan wat jij vind van het populistische gedraai van Baudet op dit onderwerp? En ja, die laatste kwalificatie is mijn subjectieve mening. Hoef je je bekende oneliner dus niet voor te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |