abonnement Unibet Coolblue
pi_200866735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:27 schreef theguyver het volgende:

Sommige punten zijn erg interessant de vraag is alleen hoe kom je er bij, soms is het compleet uit de lucht gegrepen de andere keer zit er zeker een KERN van waarheid in.
Probleem is alleen dat vele meningen of suggesties als een feit aanvoert!
Persoonlijk vind ik daarom dit topic erg interessant in het geval van een WHAT IF scenario!
Wat als er helemaal geen acties waren uitgevoerd! hoeveel van ons hier zouden dan nog in een goeie gezondheid zijn!
Persoonlijk maak ik me best wel zorgen om Lambiekje aangezien hij erg anti ziekenhuis en artsen is!
Ben het niet met hem eens maar hij poste in verleden wel goeie breinbrekers!
Wist niet dat jij zo open-minded was 😉
Ik lees graag alle versies over een onderwerp en denk erover na, laat het bezinken. Time will tell wie het bij het rechte eind had. Alhoewel ook niet altijd ... kijk naar 911...jarenlang over gediscussieerd maar nooit sluitend antwoord geweest.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 20:38:01 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200866789
Ontopic blijven jongens.
A child is born with no state of mind.
pi_200866860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:31 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Het punt is: "Jij en een aantal van jou metgezellen, zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk en waarheid neer."
Het is niet dat ik het niet begrijp, maar ik ben overgevoelig voor kritiek dat persoonlijk op de man wordt gespeeld; vandaar dat stokpaardje zoals het hier genoemd wordt.

Die overgevoeligheid voor kritiek is te wijten aan...
Wel sneu voor jou ... niemand verdient zoiets.
Hopelijk blijven de kinderachtige reacties hier gespaard ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200866861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:31 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Jij en een aantal van jou metgezellen, zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk en waarheid neer.

Oh, het is heel simpel hoor:
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
- Het is een feit dat wij in NL al lange tijd nog maar 2 maatregelen tegen corona hebben, namelijk kroegen om middernacht dicht en geen grootschalige evenementen tot het einde van september.

Het is een mening van Baudet dat dat 'absurde coronamaatregelen' zijn en mijn mening dat Baudet onzin aan het verkopen is. En het is subjectief dat ik jou uitlach als jij zo'n tweet van Baudet hier plaatst en doet alsof hij een punt heeft.

Zo, nu zijn we ook weer op de hoogte van alle meningen/feiten in onze discussie. Misschien wil je er nu wel voor het eerst op ingaan wat jij vind van het populistische gedraai van Baudet op dit onderwerp? En ja, die laatste kwalificatie is mijn subjectieve mening. Hoef je je bekende oneliner dus niet voor te gebruiken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200866894
twitter




:P
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_200866982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, het is heel simpel hoor:
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
Nou, als belg weet ik niet veel over NL, maar Van Ranst in Belgie en Fauci in de VS maakten het dragen van mondmaskers ook eerst gewoon belachelijk, om ze later overal te verplichten. Zulke figuren hebben ook een hoop nonsens verklaard maar staan nog steeds aan de macht... vind ik erger eugenlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:46:35 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200866987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, het is heel simpel hoor:
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
- Het is een feit dat wij in NL al lange tijd nog maar 2 maatregelen tegen corona hebben, namelijk kroegen om middernacht dicht en geen grootschalige evenementen tot het einde van september.

Het is een mening van Baudet dat dat 'absurde coronamaatregelen' zijn en mijn mening dat Baudet onzin aan het verkopen is. En het is subjectief dat ik jou uitlach als jij zo'n tweet van Baudet hier plaatst en doet alsof hij een punt heeft.

Zo, nu zijn we ook weer op de hoogte van alle meningen/feiten in onze discussie. Misschien wil je er nu wel voor het eerst op ingaan wat jij vind van het populistische gedraai van Baudet op dit onderwerp? En ja, die laatste kwalificatie is mijn subjectieve mening. Hoef je je bekende oneliner dus niet voor te gebruiken.
Dat viel me op, maar goed oppositie he, dus 180 graden draaien tegen de regering in!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wist niet dat jij zo open-minded was 😉
Ik lees graag alle versies over een onderwerp en denk erover na, laat het bezinken. Time will tell wie het bij het rechte eind had. Alhoewel ook niet altijd ... kijk naar 911...jarenlang over gediscussieerd maar nooit sluitend antwoord geweest.
-off topic-

Ja hoor, ik kwam hier door 9/11 toen het nog onderdeel van TRU was!
Voor 9/11 is er nu een no plane theorie, of te wel alles is een hoax een grote media show.
Al voond ik de voorgaande theorieën meer voet in aarde hebben maar dan word je bestempeld Half truth ofzoiets!
ik zal het topic weer wat leven in blazen, met de betreffende docu er over!

-off topic-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200867038
quote:
Sjonge sjonge ... echt alle middelen worden van stal gehaald om niet-gevaccineerden te proberen manipuleren. Zijn ze niet gewoon dat er nog nagedacht wordt 😃
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200867083
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef theguyver het volgende:
-off topic-

Ja hoor, ik kwam hier door 9/11 toen het nog onderdeel van TRU was!
Voor 9/11 is er nu een no plane theorie, of te wel alles is een hoax een grote media show.
Al voond ik de voorgaande theorieën meer voet in aarde hebben maar dan word je bestempeld Half truth ofzoiets!
ik zal het topic weer wat leven in blazen, met de betreffende docu er over!

-off topic-
Weet ik ... heb alle theorieen verslonden 😉 en best ook wel pittige discussies over gehad alhier.
Count me in als je erover begint😁
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200867179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:00 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen. :W
Heb je de filmpjes van mij nog gezien, of geen tijd voor gehad omdat je in de Bijbel moest lezen (heel Ps 119 bijvoorbeeld)?
FVD is juist degene die knipt in filmpjes en zo mensen opzettelijk bedriegt.

Maar dat is niet erg zeker? Wel dat Lubach een leuk filmpje maakt.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:09:45 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200867474
quote:
:')

Wappies die in een facebook-vragenlijst aangevinkt hebben gepromoveerd te zijn ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 11-08-2021 21:15:24 ]
Huilen dan.
pi_200867603
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')

Wappies die in een vragenlijst aangevinkt hebben gepromoveerd te zijn ja.
Je zou voor de grap eens moeten kijken naar het stemgedrag per opleidingsniveau in de VS in goed uitgevoerde steekproeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-08-2021 21:21:16 ]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:17:24 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:21:08 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200867708
Each month, the COVID Trends and Impact Survey (CTIS)1 is offered to a random sample, stratified by
geographic region, of ≈100 million US residents from the Facebook Active User Base who use one of the
supported languages (English [American and British], Spanish [Spain and Latin American], French,
Brazilian Portuguese, Vietnamese, and simplified Chinese) via a link at the top of their Facebook News
Feed
to yield ≈40,000 responses daily (≈1.2 million responders monthly), which allows for evaluation of
local trends. Facebook users may be offered the opportunity to participate in CTIS from once a month to
once every six months, depending on their geographic strata. Weights accounting for the sampling
design and non-response are then post-stratified to match the US general population by age, gender,
and state


Juist ja.
Huilen dan.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:23:41 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200867747
Volgens het tabelletje op pagina 11 in de appendix geeft zo'n 23% van de geënquêteerden aan gepromoveerd te zijn _O- . In werkelijkheid is dat slechts 2%.

Geweldig onderzoek ja _O_ .
Huilen dan.
pi_200867848
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat viel me op, maar goed oppositie he, dus 180 graden draaien tegen de regering in!
[..]

Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:30:16 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200867886
Additionally, we assume the survey was completed in good faith. However, a review of fill-in responses for self-described gender suggest a small percentage of participants used that category to make political statements (e.g., trans-phobic comments).

:')
Huilen dan.
pi_200867902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.
Ik blijf me ook verbazen hoeveel mensen daar gewoon met open ogen intuinen.. Het is zo fucking doorzichtig wat ze doen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200867914
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens het tabelletje op pagina 11 in de appendix geeft zo'n 23% van de geënquêteerden aan gepromoveerd te zijn _O- . In werkelijkheid is dat slechts 2%.

Geweldig onderzoek ja _O_ .
Nee, dat is niet wat er staat toch? Het is het percentage binnen de groep aan terughoudenden. Je ziet daar dat het grofweg constant blijft in de groepen die minimaal een bachelor hebben afgerond en afgenomen is bij de de twee lagere categorieën.
pi_200868102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

Ik blijf me ook verbazen hoeveel mensen daar gewoon met open ogen intuinen.. Het is zo fucking doorzichtig wat ze doen..
Nou dit is een BNW waardige uitspraak. Zo denken wij ook over de huidige gebeurtenissen !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:38:43 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200868104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat er staat toch? Het is het percentage binnen de groep aan terughoudenden. Je ziet daar dat het grofweg constant blijft in de groepen die minimaal een bachelor hebben afgerond en afgenomen is bij de de twee lagere categorieën.
Je hebt gelijk. Moet niet twee dingen tegelijk doen :+ .
Huilen dan.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:45:02 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200868248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Precies, dat is wat populisten doen. Als iedereen zegt dat A de beste oplossing is dan is dat volgens Baudet belachelijk want voor het volk is alleen B de juiste oplossing. Als men na voortschrijdend inzicht B de beste oplossing vind, dan is dat volgens Baudet belachelijk. Want het is toch volkomen duidelijk dat A het beste is voor het volk. De elite probeert dan weer eens ten koste van het volk hun snode plannen er door te drukken.
Dat doet men wel vaker, puur om veel volgers achter zich te krijgen, ik heb zo het idee dat dat soort oppositie leiders constant op Social media zit om te peilen wat op dat moment hot is en daarop ingaan!

Zoals deze 180 °C switcheroo!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200868420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat doet men wel vaker, puur om veel volgers achter zich te krijgen, ik heb zo het idee dat dat soort oppositie leiders constant op Social media zit om te peilen wat op dat moment hot is en daarop ingaan!

Zoals deze 180 °C switcheroo!
En ze hebben altijd een schuldige.. Baudet de elite en Wilders de moslims..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200871408
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit hoef je natuurlijk ook niet als antwoord te geven op elke vorm van tegenwoord die je niet bevalt. Discussies zijn hier altijd welkom namelijk; je slaat er het gesprek nogal mee dood als je het bij iedereen daarop (altijd hetzelfde zinnetje) gooit.
Mijn conclusie is dat er hier in BNW spraken is van een dominerende linkse politieke BNW-Club, die de linkse politieke ideologie als feitelijk en als waarheid beschouwt en dat suggesties van rechtse politieke aanhang hier in BNW stevig worden bekritiseerd en veroordeeld. Op deze manier is er eerder spraken van een botsing dan van een discussie en dan mag de zogenaamde discussie wat mij betreft wel doodgeslagen worden.

quote:
[..]

Probeer elkaar te overtuigen; als dat niet lukt...accepteer het en laat het daar bij.
Dát als het niet lukt om elkaar te overtuigen, om het te accepteren en het daarbij te laten; maak dat maar duidelijk aan @voetbalmanager2, die om één tweet van Baudet over De Bild, blijkbaar de hele tijd loopt door te drammen, dat hij van mij een antwoord wil dat binnen zijn straatje past.

Ik krijg de indruk dat er hier mensen met (kenmerken van) een obsessieve compulsieve stoornis (OCS). @MatthijsDJ heeft al te kennen gegeven dat hij met dwang zit. Hierbij geef ik dan ook aan dat ik het label (C)PTSS heb gekregen en dat de (zogenaamde) oordelen (dat meningen en optiek als feiten en waarheid neerzet) die mij persoonlijk op de man worden gespeeld, post traumatische stress bezorgen.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat BNW voor mij geen interessante plek is om als een rechtse politieke aanhanger discussies te voeren met de dominerende Linkse-BNW-Club; ik hoop dan ook spoedig afstand te (kunnen) nemen van BNW met de links politiek aanhangende meerderheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Watchman_tazapah op 13-08-2021 23:36:21 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
pi_200871411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, het is heel simpel hoor:
- Het is een feit dat Baudet heel lang gepleit heeft voor strenge maatregelen toen de regering alleen nog maar adviezen en dringende oproepen deed.
-Het is een feit dat Baudet, te samen met Wilders, als eerste politicus opriep voor een algehele landelijke lockdown.
-Het is een feit dat Baudet 180 graden draaide toen de regering daadwerkelijk maatregelen door ging voeren.
- Het is een feit dat wij in NL al lange tijd nog maar 2 maatregelen tegen corona hebben, namelijk kroegen om middernacht dicht en geen grootschalige evenementen tot het einde van september.

Het is een mening van Baudet dat dat 'absurde coronamaatregelen' zijn en mijn mening dat Baudet onzin aan het verkopen is. En het is subjectief dat ik jou uitlach als jij zo'n tweet van Baudet hier plaatst en doet alsof hij een punt heeft.

Zo, nu zijn we ook weer op de hoogte van alle meningen/feiten in onze discussie. Misschien wil je er nu wel voor het eerst op ingaan wat jij vind van het populistische gedraai van Baudet op dit onderwerp? En ja, die laatste kwalificatie is mijn subjectieve mening. Hoef je je bekende oneliner dus niet voor te gebruiken.
Mijn conclusie is dat er hier in BNW spraken is van een dominerende Linkse-BNW-Club die de linkse politiek aanhangt, waarbij de linkse politieke standpunten hier als feiten en als waarheid worden neergezet, in samenhang met dat de rechtse politieke standpunten en suggesties hardnekkig worden afgekeurd en bekritiseerd. Onze standpunten lopen te ver uiteen, dat er voor mij als één van de minderheden hier in BNW geen interessante discussie te voeren valt.

Zoals ik het ervaren heb is er door die sterke uiteenloping van de dominerende Linkse-BNW-Club en mij als een minderheid die de rechts politieke aanhangt eerder spraken van een botsing dan van een fatsoenlijke discussie; Aangezien je (blijkbare) obsessieve manier van discussiëren is het wat mij betreft dan ook het einde van onze discussie. Ik hoop dat het je duidelijk is dat ik niet meer met je wil discussiëren.

@AlwaysHappy heeft aangeven dat als het niet lukt om elkaar te overtuigen, om het te accepteren en het daarbij te laten.
En ik zou zeggen: aangezien er tussen ons geen goede discussie te voeren valt, om het hierbij te laten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Watchman_tazapah op 12-08-2021 07:07:39 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')