abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:05:40 #151
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200854255
ik denk wel !!...
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_200855212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben?
Dat je er zo langdurig op doorhamert? Je lijkt zo volgens mijn optiek wel op een doordrammer, maar gelukkig kom je redelijk fatsoenlijk over en kunnen we zo onze discussie nog voortzetten.

Zoals ik reeds in een eerder bericht heb aangegeven, heb ik de video van Lubach waar je naar verweest na een korte tijd beëindigd, na die korte gebroken fragmenten; qua videomontage vond ik het videogedeelte van Lubach met die korte fragmenten (over Baudet ) absurd en irritant, dat ik er geen tijd aan wil(de) besteden.

quote:
[..]

Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.
Ik vind het wel omslachtig dat je (nu pas) vraagt of ik bewijzen wil zien, i.p.v. dat je direct een link aangeeft voor een betrouwbare videobron, waar Baudet zelf ononderbroken aan het woord is.

Als jij wil mag je met bewijzen komen en wat wil plaatsen. Dan verwacht ik wel een video, dat Baudet zelf aan het woord is. Het mainstream nieuws kan van alles zeggen over Baudet en ik heb echter weinig vertrouwen in mainstream nieuws.

Ik vermoed dat ik via actualiteiten (Eenvandaag) iets opgepikt kan hebben, dat Baudet zoiets gezegd kan hebben dat hij voor strenge coronamaatregelen was, maar dat Baudet daarbij benadrukte dat dát was omdat er aan het begin van de coronacrisis nog maar weinig bekend was over het coronavirus.

quote:
[..]

Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'
Je bovengenoemde suggestie is jou interpretatie. Baudet verwees in die des betreffende tweet specifiek naar de Duitse pers de pers en dat dát ook in Nederland zou moeten gebeuren, dus dat ook de pers in Nederland keihard kritisch op de absurde maatregelen zou moeten zijn.

Zoals ik in een eerder bericht heb aangegeven, vind ik dat op dit moment Baudet zijn suggestie wat overdreven is uitgedrukt i.v.m. de huidige versoepelingen, maar dat wanneer de volgende coronagolf aanbreekt, die 'absurde coronamaatregelen' zoals in Duitsland, ineens een harde realiteit kunnen zijn in Nederland. Begrijp je dit en kun je die suggestie van Baudet ook in een breder perspectief bekijken, of zit je soms met een tunnelvisie?

quote:
[..]

Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?
Zelf geloof ik niet in corona als een pandemie. Het gros van de mensen gelooft hoogstwaarschijnlijk wél in in corona als pandemie met alle zo genoemde (nieuwe en besmettelijkere) varianten. En met al de nieuwe varianten, zou zomaar van de ene op de andere dag de volgende coranagolf in Nederland kunnen uitbarsten, waardoor de 'absurde coronamaatregelen', zoals in Duitsland, wél een realiteit kunnen zijn in Nederland én als het zo ver is, dan is die suggestie van Baudet m.b.t. de Bild geen onzin.

Bovendien hoeft die suggestie van Baudet over de 'absurde coronamaatregelen' niet persé nu op dit moment te van kracht te zijn. Het kan het ook een oproep zijn naar de Nederlandse pers om er in de toekomst meer rekening mee te houden, om kritisch te zijn over 'absurde coronamaatregelen'.

Zo te zien lijk je een hekel te hebben aan Baudet en dan vind ik het ook niet vreemd dat je Lubach zijn sarcastische geremixte video leuk vind. Zelf heb ik een diep respect voor Baudet en waarschijnlijk is het daarom dat die sarcastische toon van Lubach over Baudet mij niet aanstaat en ik dus geen interesse heb in die video van Lubach over Baudet. Zoals jij blijkbaar die suggestie van Baudet over de Bild onzin vind, zó vind ik die sarcastische geremixte video van Lubach over Baudet ook onzin.

Je kan Baudet wel op de vingers trachten te blijven tikken over die fout die hij gemaakt heeft, maar jij vind het (waarschijnlijk) toch ook niet leuk om steeds op de vingers getikt te blijven worden over de fouten die jij gemaakt heb?
Er is een gezegde: "Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."

[ Bericht 4% gewijzigd door Watchman_tazapah op 11-08-2021 09:23:59 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  woensdag 11 augustus 2021 @ 00:40:07 #153
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200855262
quote:
„Alleen geprikte, genezen of geteste personen mogen naar hotels, theaters, restaurants of in binnenruimtes voor sport of recreatie”, kondigde Merkel aan.
https://www.telegraaf.nl/(...)vaccineerde-duitsers

Behoorlijk verbazend dat ze nog geteste/genezen personen toelaten. Alhoewel het niets meer dan een mooi staaltje maatwerk is wat ze per land er op loslaten. Dezelfde doelstelllingen op eigen tempo.
Mai pben rai~!
pi_200856005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:59 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Oeh spannend... Jij ziet dus pas aan het einde van die trip of Kat gelijk gekregen heeft.
Yep, zal een lege wereld zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:24:10 #155
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200859246
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 05:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Yep, zal een lege wereld zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helft van mijn nieuwe pc komt morgen pas. Dus heb even geregeld dat we de 5g micro wave volgende week pas aanzetten..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200859285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)vaccineerde-duitsers

Behoorlijk verbazend dat ze nog geteste/genezen personen toelaten. Alhoewel het niets meer dan een mooi staaltje maatwerk is wat ze per land er op loslaten. Dezelfde doelstelllingen op eigen tempo.
Die testen zijn dan al lang niet meer gratis.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200863231
quote:
Aanhangers Willem Engel schoppen stennis in café naast rechtbank in Mechelen
Aanhangers van Viruswaarheid-voorman Willem Engel hebben zich woensdag flink misdragen in een horecazaak naast de rechtbank in Mechelen. Ze weigerden zich aan de huidige coronamaatregelen voor de horeca in België te houden. Ze wilden met meer dan acht aan een tafel zitten, en toen de uitbater van de zaak hen dit verbood, begonnen ze te dreigen en met stoelen te gooien.

De politie werd erbij gehaald voor een verklaring van cafébaas en getuigen.

De zaak van Willem Engel tegen de Belgische viroloog Marc Van Ranst lokte sympathisanten van Engel naar Mechelen. Bij aankomst aan de rechtbank werd Engel opgewacht door een dertigtal mensen die hem met applaus en een spandoek verwelkomden. Engel bracht zijn vriendin mee, er was even twijfel of zij het gebouw binnen mocht omdat de medische verklaring waarop ze zich beriep om haar mondmaskervrijstelling te rechtvaardigen, in België niet als geldig wordt beschouwd. Uiteindelijk mochten Engel en de vrouw zonder mondmasker naar binnen.
https://www.telegraaf.nl/(...)echtbank-in-mechelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:47:20 #158
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200864290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is wachten op de wappies die claimen dat de café baas of de politie het heeft uitgelokt.. Want Willem is liefde...

Of ze gaan roepen dat het romeo's waren.
pi_200864408
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.08.21261768v1

Nog niet "peer reviewed" dus nog een slag om de arm, maar vaccinatie gaat mutaties tegen lijkt
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:10:37 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200864651
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:54 schreef devlinmr het volgende:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.08.21261768v1

Nog niet "peer reviewed" dus nog een slag om de arm, maar vaccinatie gaat mutaties tegen lijkt
Wat een compleet onverwacht resultaat, wie had dat nou aan zien komen ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200864695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dát is jou optiek.

Wat versta jij onder je suggestie van "..... iedereen die volgens jou de vijand is ..."

Wie zit ik volgens jou te oordelen die een NWO wil creëren?
Ik zit zelf geen mensen te veroordelen die een NWO willen creëren, maar ik stel zulke mensen aan het licht, waarbij ik verwijs d.m.v. links naar de bron(nen) waar ik dát vandaan heb.
Dat laatste is hetzelfde als mensen veroordelen. Vooral omdat het nergens op gebaseerd is, behalve dat het wel moet volgens jouw geloof..

Denken dat jij mensen aan het licht stelt is trouwens best hoogmoedig.. Beetje "wedergeboren" christenen eigen. Maar dat is slechts mijn opticien.

quote:
Wat bedoel je hiermee precies? Kun je het specifiek aangeven, ter verduidelijking?
De VM is wel duidelijk. En waarom je precies Schwab aanhaalt is voor insiders ook best duidelijk.
Jammer ook wel dat je niet ingaat op mijn idee van hoe gelijk Schwab heeft en dat teruggaan tot het oude inderdaad slecht is.
Lijkt wel of mensen die in een NWO geloven denken dat de financieen tot de hemel reiken en dat we de Aarde niet kapot maken door ons gedrag met dieren, milieu etc.

quote:
Wat is er zo erg eraan om mensen die hun mening of optiek als waarheid verkondigen en het soms zelfs anderen willen opleggen, erop te wijzen dat het hun eigen optiek en/of mening is?
Omdat het idee wat jij steeds brengt met de VM en nu met Schwab ook slechts jouw mening is. Dit schijn je niet door te hebben, want o wee dat jij het fout hebt. Dit is wedergeboren christenen eigen.

quote:
Als mensen kritiek hebben en het persoonlijk op de man spelen, dan kan het extra hart aankomen en kan het negatieve emoties teweeg brengen.Bijna niemand vind het fijn of leuk om onnodig met negatieve emoties belast te worden.
Daarnaast ligt het ook aan de toon die men hanteert; de klank maakt de muziek.
Dit las ik dus zes keer, en iedere keer moest ik harder lachen..

Hoe jij over VM praat, of over de katholieken kan ook harD aankomen bij die mensen. Maar daar houdt je dan geen rekening mee?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:22:02 #162
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200864807
Meneer Kat had trouwens gister de keutel al ingetrokken..

twitter
pi_200865060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:13 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Dat laatste is hetzelfde als mensen veroordelen. Vooral omdat het nergens op gebaseerd is, behalve dat het wel moet volgens jouw geloof..

Denken dat jij mensen aan het licht stelt is trouwens best hoogmoedig.. Beetje "wedergeboren" christenen eigen. Maar dat is slechts mijn opticien.
[..]

De VM is wel duidelijk. En waarom je precies Schwab aanhaalt is voor insiders ook best duidelijk.
Jammer ook wel dat je niet ingaat op mijn idee van hoe gelijk Schwab heeft en dat teruggaan tot het oude inderdaad slecht is.
Lijkt wel of mensen die in een NWO geloven denken dat de financieen tot de hemel reiken en dat we de Aarde niet kapot maken door ons gedrag met dieren, milieu etc.
[..]

Omdat het idee wat jij steeds brengt met de VM en nu met Schwab ook slechts jouw mening is. Dit schijn je niet door te hebben, want o wee dat jij het fout hebt. Dit is wedergeboren christenen eigen.
[..]

Dit las ik dus zes keer, en iedere keer moest ik harder lachen..

Hoe jij over VM praat, of over de katholieken kan ook harD aankomen bij die mensen. Maar daar houdt je dan geen rekening mee?
Je bovengenoemde suggesties zijn je eigen optiek, @wappie1986. Op deze manier, dat je aan het doordrammen bent en het persoonlijk op de man speelt, is het niet leuk om je te discussiëren.
pi_200865094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:47 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je bovengenoemde suggesties zijn je eigen optiek, @:wappie1986. Op deze manier, dat je aan het doordrammen bent en het persoonlijk op de man speelt, is het niet leuk om je te discussiëren.
Natuurlijk zijn het eigen opticien. Daarvoor zit je immers op een forum, om je eigen optiek te bespreken. Beetje dooddoener weer, zoals altijd. Niet iedereen citeert de bijbel om een mening te hebben :D

En je bent aan het wenen, terwijl je zelf ook op de man speelt bij iedereen die jou niet aanstaat. Noem de VM, noem de heer Schwab.. Waarom mogen die wel worden besproken maar jij niet?
pi_200865101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Meneer Kat had trouwens gister de keutel al ingetrokken..

[ twitter ]
Wat een enorme lul die Micha Kat. En de mensen die hem volgen en denken dat hij waarheid spreekt zijn net zo verantwoordelijk.

Of is dit te persoonlijk en op de man?
pi_200865123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:29 schreef Watchman_tazapah het volgende:

Zoals ik reeds in een eerder bericht heb aangegeven, heb ik de video van Lubach waar je naar verweest na een korte tijd beëindigd, na die korte gebroken fragmenten; qua videomontage vond ik het videogedeelte van Lubach met die korte fragmenten (over Baudet ) absurd en irritant, dat ik er geen tijd aan wil(de) besteden.

Baudet en zijn schaapjes hebben pas een slechte (in de zin van kwalijke) videomontage.

Maar dat mag wel, en als Lubach dat een keer doet (zonder de werkelijkheid geweld aan te doen!) dan is het kwalijk?
pi_200865193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben? Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.
[..]

Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'. Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?
Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen. :W
pi_200865532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:00 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je kan wel doordrammen en een antwoord vergen dat binnen jou straatje past, maar op deze manier is het niet leuk om met je te discussiëren. Je herhaalt je vragen en ik heb ze reeds beantwoord. Ik ga er niet op tijd aan verspillen. :W
Je hebt helemaal niks beantwoord. Je weigert zelfs dat filmpje te kijken omdat je Lubach vervelend vind.
En natuurlijk vind je de discussie met mij niet leuk. Ik heb het namelijk over feiten ipv bijbelcitaten en als jij onzin verkondigd dan geef ik je daar een reactie op.

Voor een feitenvrije monoloog moet je ergens anders dan op fok! zijn.
pi_200865889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks beantwoord.
Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.

quote:
[..]

Ik heb het namelijk over feiten ipv bijbelcitaten en als jij onzin verkondigd dan geef ik je daar een reactie op.
Je hebt het over feiten die binnen jou straatje passen en wat niet binnen jou straatje past, is blijkbaar volgens jou onzin.

quote:
[..]

Voor een feitenvrije monoloog moet je ergens anders dan op fok! zijn.
Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks beantwoord.
Je bovengenoemde suggestie is een drogreden. Het komt er eerder op neer dat ik niks heb beantwoord dát binnen jou straatje past. Obsessief bekritiserend gedrag doet me denken aan mijn narcistische moeder die altijd gelijk wilde hebben en dacht dat zij alleen de waarheid in pacht had.

[ Bericht 7% gewijzigd door Watchman_tazapah op 13-08-2021 23:27:40 ]
pi_200865965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dit hoef je natuurlijk ook niet als antwoord te geven op elke vorm van tegenwoord die je niet bevalt. Discussies zijn hier altijd welkom namelijk; je slaat er het gesprek nogal mee dood als je het bij iedereen daarop (altijd hetzelfde zinnetje) gooit. Probeer elkaar te overtuigen; als dat niet lukt...accepteer het en laat het daar bij.
pi_200865970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over feiten die binnen jou straatje passen en wat niet binnen jou straatje past, is blijkbaar volgens jou onzin.
[..]

Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten. :W
Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed. Dat kan, geef dat dan ook gewoon toe.
En elke keer als je geen repliek hebt roepen: 'Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.' is niet bepaald een volwassen wijze van discussiëren. Zeker niet als het onzin is.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:54:27 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200865979
quote:

[..]

[..]

[..]

Zo langzamerhand wordt de sfeer bij Fok mij duidelijker, dat het (volgens mijn optiek) gaat om de feiten van het FOK-BNW-Clubje, dat de feiten/suggesties die er tegen ingaan en/of niet in het straatje passen van het FOK-BNW-Clubje, die worden hier stevig bekritiseerd. Mijn conclusie is dat mijn discussies mij jou een verspilling van mijn tijd is en hier wil ik onze discussie bij laten. :W
Probleem is, dat wanneer iets een FEIT is het al zinloos is om een discussie er over te voeren, dan hoort het namelijk al niet meer in BNW! ;)
In het geval van Covid-19 is het een numbers game, en een what if scenario!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200866453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:54 schreef theguyver het volgende:
Probleem is, dat wanneer iets een FEIT is het al zinloos is om een discussie er over te voeren, dan hoort het namelijk al niet meer in BNW! ;)
Wow je verbaast mij...positief 😁

Daarom ook is het soms zinloos om in BNW alsmaar om bewijzen te vragen. Mochten er sluitende bewijzen bestaan voor BNW topics, zouden ze naar NWS verhuizen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:27:26 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200866553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wow je verbaast mij...positief 😁

Daarom ook is het soms zinloos om in BNW alsmaar om bewijzen te vragen. Mochten er sluitende bewijzen bestaan voor BNW topics, zouden ze naar NWS verhuizen.
Sommige punten zijn erg interessant de vraag is alleen hoe kom je er bij, soms is het compleet uit de lucht gegrepen de andere keer zit er zeker een KERN van waarheid in.
Probleem is alleen dat vele meningen of suggesties als een feit aanvoert!
Persoonlijk vind ik daarom dit topic erg interessant in het geval van een WHAT IF scenario!
Wat als er helemaal geen acties waren uitgevoerd! hoeveel van ons hier zouden dan nog in een goeie gezondheid zijn!
Persoonlijk maak ik me best wel zorgen om Lambiekje aangezien hij erg anti ziekenhuis en artsen is!
Ben het niet met hem eens maar hij poste in verleden wel goeie breinbrekers!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200866632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed. Dat kan, geef dat dan ook gewoon toe. En elke keer als je geen repliek hebt roepen: 'Je bovengenoemde suggestie is subjectief en je eigen optiek.' is niet bepaald een volwassen wijze van discussiëren. Zeker niet als het onzin is.
Met je bovengenoemde suggestie van "Jij begrijpt het concept feiten en meningen gewoon niet goed." zet je jou subjectiviteit als feitelijk neer, terwijl die suggestie een drogreden is; hieruit blijkt dat jij mij niet begrijpt. Jij en een aantal van je BNW-verwanten zetten jullie optiek en meningen steeds als feitelijk neer, alsof jullie alleen de waarheid in pacht hebben.

Ik begrijp het concept feiten en meningen wél goed, maar het punt is dat ik overgevoelig ben voor kritiek dat mij persoonlijk op de man wordt gespeeld. Die overgevoeligheid voor kritiek is te danken aan mijn narcistische dominante katholieke moeder die mij vanaf jongs af aan emotioneel heeft verwaarloost en structureel heeft versmaad tot na mijn 40ste levensjaar, en zij steeds om mij heeft neergekeken. En naast een liefdeloze jeugd, van huis uit, heb ik ook nog een hevig structureel pestverleden gekend waarbij klasgenoten tijdens mijn tienerjaren (jaar in jaar uit) steeds een samenzwering tegen mij vormden, dat ze fysiek en psychisch geweld tegen mij pleegden; en er was nooit enig mens of familie die mij in die situaties te hulp schoot. De basis dat ik overtuigd ben dat complotten echt bestaan, is in mijn jeugd gelegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Watchman_tazapah op 13-08-2021 07:53:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')