Eng wel.. Maar wel waar. En als je ze een andere kant probeert te tonen is het per definitie onzin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:11 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Gaat over het veiligheidsdenken van de massa en de gevolgen ervan.
Dat die man miljoenen binnenharkt onder valse voorwendselen. Net als Engel met zijn 400.000, en blckbx met 250.000.quote:
Bronnen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat die man miljoenen binnenharkt onder valse voorwendselen. Net als Engel met zijn 400.000, en blckbx met 250.000.
Gewoon een verdienmodel en de donateurs trappen er met open ogen in
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus gaan jullie voortaan ook gokken met doeltreffendheid van vaccins?
Of gewoon wekelijks prikkie halen?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eng wel.. Maar wel waar. En als je ze een andere kant probeert te tonen is het per definitie onzin.
Goeie video!
Is maar net hoe je dat gedwongen gaat voelen. MOET je op vakantie, ja het is een drama om je dat voor te stellen. Even vol houden, eind 2023 hebben we het volledige plaatje, denk ik Verantwoording en goedkeuring zal ook pas dan gaan gelden. Ik wacht nog even met prikken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lach niet te hard... er komt een dag dat we gedwongen gaan worden. Het gepeupel staat nu al het schuim op de lippen...
Geen goed teken, als er geen enkele mogelijkheid is om nog overtuigt te raken.quote:
In Amerika zit die definitieve goedkeuring van de FDA er al aan te komen. EMA zal snel volgen vermoed ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is maar net hoe je dat gedwongen gaat voelen. MOET je op vakantie, ja het is een drama om je dat voor te stellen. Even vol houden, eind 2023 hebben we het volledige plaatje, denk ik Verantwoording en goedkeuring zal ook pas dan gaan gelden. Ik wacht nog even met prikken.
quote:Scholen en GGD's in gesprek over prikken voor jongeren
In een aantal regio's bespreken onderwijsinstellingen en de GGD met elkaar hoe ze scholieren en studenten bij de opening van het nieuwe schooljaar kunnen interesseren voor coronaprikken. Dat bevestigt een woordvoerster van de GGD na een bericht in de Volkskrant. Waar dat allemaal gebeurt, kon ze niet precies zeggen omdat het een zaak is van de GGD-regio 's zelf, waarvan er 25 zijn. Soms is er al sprake van de aanvraag voor een prikbus in de buurt van de school, die dan ook zal worden gestuurd, soms zijn de gesprekken ook nog maar in een verkennende fase.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)te-maatregelen-covid
Heb inmiddels geen prikje gehad en nergens last van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
Begrijp weinig van het felle verzet tegen het vaccin. Heb inmiddels twee prikjes gehad en heb nergens last van.
Zat even te scrollen bij de donaties van blckbx. 1 miep heeft bij elkaar ¤ 6.000 gedoneerdquote:
tijd voor een booster dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
Begrijp weinig van het felle verzet tegen het vaccin. Heb inmiddels twee prikjes gehad en heb nergens last van.
Ik heb zelf geen conflict met gevaxte familie,vrienden of collegas gehad....alleen conflict met 'n aantal gezichteloze provax fanatieken die hier blijven rondhangen.quote:
Disclaimer : Ik ben ook niet echt 'n fan van de meneer Fuelmich of blckbx.quote:
https://extinctionrebellion.uk/donate/quote:
Nogal wat anders dan 250k of miljoenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
https://extinctionrebellion.uk/donate/
‘Time is running out. To preserve life on Earth our rebellion must be bigger and bolder – and we urgently need your support to make it happen.’
Kan ook zijn dat Harry de Holle meer geld binnen krijgt van z'n domme vids ipv z'n hopeloze 'carriere' als 'comedian'.
https://petje.af/harryhol/petjes
Eenmalig doneren?
Neem eenmalig je petje af! Kies zelf het bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |