Netjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact.
2 weken precies na 2e prik.
Grou-Jinssum here we come.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Netjes.
Waarschijnlijk wel nodig ook, weet je tenminste zeker dat je een goede verbinding hebt daar in the middle of nowhere.
Stuk beter te doen dan Parijs-Roubaixquote:
Dat is wel heel erg in het midden.quote:
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg in het midden.
Als dat twee plekken zijn waar je naartoe wil zit je daar idd wel beter dan in Bakhuizen, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leeuwarden redelijk te doen en dicht bij de Alde Feanen.
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik de hele ochtend moe en kom ik nu niet in slaap.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je dit googelt leer je dat je 's ochtends moe bent als je te weinig slaapt.
Wie zou dat ooit gedacht hebben?
Het is eigenlijk meer niet wíllen dan niet kúnnen hè.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Je bent toch niet gemaakt van suiker???quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef Redefine het volgende:
Balen dat het regentNu geen wandeling kunnen maken voordat ik begin met werken.
Echt hè, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie isquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent toch niet gemaakt van suiker???
Heel begrijpelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik schaam me er gewoon voor dat hij van mijn generatie is
* thee paktquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en extra sterke koffie neerzet
![]()
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor julliequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Em die het eens is met @:Strani ?
Awwhh, wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor jullie
Jij bent eigenlijk de Mark van Bommel van deze SC.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem zijn we het vrijwel altijd eens, maar eens per maand bespreken we samen hoe we het in de komende weken oneens gaan zijn om de sfeer in de SC scherp te blijven houden. We doen dit eigenlijk voor jullie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje zoals analisten bij de voetbal. Dat ze allebei een andere mening hebben over een overtreding bijvoorbeeld, zodat er een leuke discussie ontstaat.
Ik denk niet dat jij in deze stortbui buiten was gaan lopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer niet wíllen dan niet kúnnen hè.
Jawel. Ik heb zoveel suiker gegeten tijdens het OS kijken, dat ik nu zou weg smeltenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je bent toch niet gemaakt van suiker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |