Eens wat mij betreft verloopt iedere zomer zo in Nederland.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Topzomer, stuk beter dan die hitte en droogte van vorig jaar.
Had van mij wel wat warmer gemogen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niets te klagen inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die hebben we hier vrijwel niet gehadquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:41 schreef Dven het volgende:
Af en toe een weekje 25/30 tussendoor met een handjevol uitschieters naar boven. Dan zit je wel aan het ideaal
Kan inderdaad niet ieder jaar feest zijn. Dat maakt het daarentegen nog geen ramp.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die hebben we hier vrijwel niet gehad
Neem het met een korrel zout en luister naar de nuancering die de meeste nu zullen geven.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken er een paar die liepen alleen maar te klagen dat het ploegen belachelijk zwaar was door de zeiknatte grond.
Nooit goed bij die gasten
Gewoon af en toe gewoon zo'n lekkere plensbuiquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:46 schreef Irrem het volgende:
Temperatuur vind ik echt heerlijk. Van mij hoeft het allemaal niet zo warm.
De regen en bewolking mag wel wat minder.
En ook laarzen er bij aan zeker, omdat het nog net te koud is voor slippers.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:22 schreef Djeez het volgende:
Prachtig als een mooi vrouwtje in een lichtgekleurd shirtje over straat loopt en het ineens snoeihard begint te plenzen.
Met een zacht briesje erbij
Uiteraardquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook laarzen er bij aan zeker, omdat het nog net te koud is voor slippers.
Onweer in de bergen is wel gaaf!quote:
Wtf, dat is bij Leer! Niet zo ver hier vandaanquote:
Alleen nog maar van naam, omdat dan de zon recht boven ons staat ofzo. Maar Rutte en Hugo hebben dit jaar besloten zomer te verbieden vanwege Coronaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |