Gelukkig maar ook, het is immers gigantische troep voor bijvoorbeeld waterleven en ook bijen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het is op een volkstuintjes complex dus alle insecticide moet biologisch enzo zijn
Met andere woorden, niks wat helpt mag
Uitstekend nieuws voor de mensen die graag het H-woord roepenquote:
Tsjaaquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws voor de mensen die graag het H-woord roepen
Dan moeten ze er een schaar minder achter hangen of een grotere trekker kopen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken er een paar die liepen alleen maar te klagen dat het ploegen belachelijk zwaar was door de zeiknatte grond.
Nooit goed bij die gasten
Kost geld/tijd hè.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan moeten ze er een schaar minder achter hangen of een grotere trekker kopen.
Lange termijn ziet er niet verkeerd uit idd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:55 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Morgen even een paar dagen wat minder en dan vanaf vrijdag weer lekkere dagen.
Daar had ik het laatst nog over dat het hier wel eens mee kan vallen met rustig herfstweerquote:
Zo'n droog najaar met temperaturen kort boven de 10 graden en 's nachts rond het vriespuntquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst nog over dat het hier wel eens mee kan vallen met rustig herfstweer![]()
Ligt dus mooi in de lijn van de verwachtingen, zal me benieuwen wat de winter gaat goed, ik denk nog steeds flink koud
Mag wel een keer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n droog najaar met temperaturen kort boven de 10 graden en 's nachts rond het vriespuntNatuurlijk gevolgd door een ijskoude winter ja
Precies zoals het isquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws voor de mensen die graag het H-woord roepen
Wij zijn de klosquote:
Dit dusquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n droog najaar met temperaturen kort boven de 10 graden en 's nachts rond het vriespuntNatuurlijk gevolgd door een ijskoude winter ja
Ha. Morgen dan toch warmer hier #Kustlevenquote:
harmonie komt met orkaanstoten van 110 tot 120quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef aloa het volgende:
Gaat goed hard waaien hier vanavond windstoten boven de 100 km.
Net boven de eilanden idd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
harmonie komt met orkaanstoten van 110 tot 120
Topzomer, stuk beter dan die hitte en droogte van vorig jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |