quote:
Voor baanwielrennen gekozen omdat ik echt even moest pitten omdat ik straks zelf moet sportenquote:
Ik vind dit oprecht een belediging na twee weken werken en dat absurde ritme dat ik er op na hieldquote:
Nou vooruit, n keer kan door de vingers gezien worden. Maar met moeite!quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een belediging na twee weken werken en dat absurde ritme dat ik er op na hield
Ik vind het echt kut.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
Stel je voor dat je dit gemist hebt. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Ja dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Aguero het volgende:
Vannacht nog een medaille voor Abdi en Abdi?
Over 25 jaar: "Waar was jij toen ONZE Abdi zilver pakte en HUN Abdi zelfs naar brons loodste?!?quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen NOS interview.
Wat een disrespect.
Ik was het bijna vergeten, terwijl ik klaar wakker was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
de ondertitelaar was nog niet wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen NOS interview.
Wat een disrespect.
Bij de afsluitceremonie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:54 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijgen ze de medaille?
Nike 1-4.
Gewoon afspraken gemaakt met Sporza. Niks mis meequote:
Na 4 uur ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon afspraken gemaakt met Sporza. Niks mis mee
Graag gedaan. Nu als tegenprestatie:quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland helpt zelfs Belgi aa een medaillevele malen dank
quote:07-08-2021 @ 16:27:55
Je premium account (abo) verloopt op 10-08-2021 16:03. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu als tegenprestatie:
[..]
Oh gaan we zo doen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doen![]()
Vanaf nu bekend als Abduoquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zilver???
Is dit echt?
Bijzonder knappe prestatie van Abdi en Abdi!
Huh, waarom zouden ze wl iemand naar Shanghai sturen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:09 schreef Remco het volgende:
De NOS had dus niemand naar Shanghai gestuurd
Ik bedoel natuurlijk Saporroquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waarom zouden ze wl iemand naar Shanghai sturen?
Maar dat was dus de afspraak die ze met Sporza hadden gemaakt, en elders deden ze het andersomquote:
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lulquote:
Morhad Amdouniquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lul
Zo eens terugkijken en zien wie het is.
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn het toch altijd Fransen?
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Helaas!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?
Ach laatste. Daar doen we het voorquote:
Genspireerd door de stakende bokser?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Wat heeft Ngapeth gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt ook wel vaker toch? Tenminste, dacht dat ik de commentatoren zoiets hoorde zeggen.quote:
Vechten in een nachtclub, conducteur aanvallen, willekeurige vrouw op d'r reet slaan die (als ik me niet vergis) al aan had gegeven geen zin in hem te hebben, etc. Naar sujet.quote:
Dan heeft Nijboer ook alsnog goud!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dat geen dsq waard vanwege unsportmanlike behaviour?
quote:Zijn grootste succes was het winnen van een zilveren medaille op de Olympische Spelen van 1980 in Moskou. Hij liet alleen de regerend kampioen Waldemar Cierpinski (DDR) voor zich, ondanks het feit dat hij tot twee keer toe zijn water miste. Op het 30 kilometerpunt veegde Cierpinski alle bekers water van tafel, en op het 35 kilometerpunt stonden de verzorgers niet achter de tafel, maar ervoor. Hij nam ook deel aan de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles en Olympische Spelen van 1988 in Seoel.
Geen beelden, matig, slecht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ouderwetse bloedtransfusie tijdens de OS
En ik kwam er net achter - was ik vergeten want ooit had ik het wel gelezen - dat Nageeye met hardlopen pas echt begon in Oldebroek, hier een paar kilometer vandaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
Allermooiste moment van deze spelen op de valreep nog. Wat een GOD, stadsgenoot en prachtgozer, Bashir Abdi.![]()
![]()
Bullet train, natuurlijk, die rijden in Japan wel echt hard namelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me net dat ze Nageeye en die andere medaillewinnaars nog even snel half Japan hebben doorgevlogen voor de sluitingsceremonie
Volgens mij vlogen ze met een privjet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bullet train, natuurlijk, die rijden in Japan wel echt hard namelijk.
Ook leuk, natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij vlogen ze met een privjet.
Is dat, zonder gedoe met VPN's, ergens terug te kijken?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zat net nog het interview op Sporza van Jonathan Sacoor (400m relay hardloper van Belgiė) terug te kijken.... allemachtig wat een oncollegiale klootzak zeg. Zat net te doen alsof Terrence Agard een middelmatige harloper is. Nu gun ik ze helemaal niks meer en is de 4de plek je verdiende loon. Wat een lul.
Nee helaas niet. Ik heb gewoon even een vpn aangezet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat, zonder gedoe met VPN's, ergens terug te kijken?
Nou ja, hij zegt dat hij verrast was want hij dacht dat Terrencegod de zwakste schakel was bij Nederland. Beetje arrogant dus wel als hij denkt dat hij zelf geen moeite zou moeten hebben met Terrence. Geen idee verder of hij dat zomaar zo voelt of het op eerdere PR's van hun beiden baseert.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zat net nog het interview op Sporza van Jonathan Sacoor (400m relay hardloper van Belgiė) terug te kijken.... allemachtig wat een oncollegiale klootzak zeg. Zat net te doen alsof Terrence Agard een middelmatige hardloper is. Nu gun ik ze helemaal niks meer en is de 4de plek je verdiende loon. Wat een lul.
Zo gek is dat toch niet? Ik vond hem juist sympathiek overkomen in de meeste interviews.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt dat hij verrast was want hij dacht dat Terrencegod de zwakste schakel was bij Nederland. Beetje arrogant dus wel als hij denkt dat hij zelf geen moeite zou moeten hebben met Terrence. Geen idee verder of hij dat zomaar zo voelt of het op eerdere PR's van hun beiden baseert.
Des te heerlijker dat ie een 43 sec loopt 😅quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, hij had wel een punt, pr van agard is 45,61 en sb 46,09, en sacoor heeft een pr van 45,03 en liep dit seizoen 45,17. Des te mooier dat Agard het beste voor de relay bewaart.
Dat lijkt me echt extreem sterkquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Des te heerlijker dat ie een 43 sec loopt 😅
Edit:
En dan niet vergeten dat ie moest inhouden voor Sacoor anders had ie wel een 42 sec gelopen.
Dat is even iets meer dan krampquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:30 schreef franklop het volgende:
Lisanne de Witte scheurde blijkbaar haar hamstring af na 5 meter in de 4x400 finale
Ze zei dat ze iets voelde in interview bij NOS maar doorlopen met zoiets
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:30 schreef franklop het volgende:
Lisanne de Witte scheurde blijkbaar haar hamstring af na 5 meter in de 4x400 finale
Ze zei dat ze iets voelde in interview bij NOS maar doorlopen met zoiets
Hassan-fan als volgende alias hier?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend Federer-fan heeft net Sifan Hassan even gedag gezegd.
Si-fanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Hassan-fan als volgende alias hier?
Kun jij dat regelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Hassan-fan als volgende alias hier?
Topic uitgespeeldquote:
quote:
Ok, dank je wel. Ik ga kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon ooit tegen betaling. Maar daarvoor moet je bij @:danny zijn
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchangequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ok, dank je wel. Ik ga kijken.
Britse media helemaal over de zeik over doping en de Italianen, is het nu ook hun eigen teamquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef TheVulture het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)n-wegens-doping.html
De Britten hebben een probleem
Niet eens 'ook', met de Italianen is vooralsnog niks aan de hand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Britse media helemaal over de zeik over doping en de Italianen, is het nu ook hun eigen team
Ik geniet hiervan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:09 schreef TheVulture het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)n-wegens-doping.html
De Britten hebben een probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |