Oh gaan we zo doen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doen![]()
Vanaf nu bekend als Abduoquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zilver???
Is dit echt?
Bijzonder knappe prestatie van Abdi en Abdi!
Huh, waarom zouden ze wél iemand naar Shanghai sturen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:09 schreef Remco het volgende:
De NOS had dus niemand naar Shanghai gestuurd
Ik bedoel natuurlijk Saporroquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waarom zouden ze wél iemand naar Shanghai sturen?
Maar dat was dus de afspraak die ze met Sporza hadden gemaakt, en elders deden ze het andersomquote:
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lulquote:
Morhad Amdouniquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lul
Zo eens terugkijken en zien wie het is.
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn het toch altijd Fransen?
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Helaas!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?
Ach laatste. Daar doen we het voorquote:
Geïnspireerd door de stakende bokser?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Wat heeft Ngapeth gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |