Oh gaan we zo doen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doen![]()
Vanaf nu bekend als Abduoquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zilver???
Is dit echt?
Bijzonder knappe prestatie van Abdi en Abdi!
Huh, waarom zouden ze wél iemand naar Shanghai sturen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:09 schreef Remco het volgende:
De NOS had dus niemand naar Shanghai gestuurd
Ik bedoel natuurlijk Saporroquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, waarom zouden ze wél iemand naar Shanghai sturen?
Maar dat was dus de afspraak die ze met Sporza hadden gemaakt, en elders deden ze het andersomquote:
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lulquote:
Morhad Amdouniquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde de commentatoren er al even over, maar ging er vanuit dat het een onhandig iets was en dus niet teruggekeken. Wat een lul
Zo eens terugkijken en zien wie het is.
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn het toch altijd Fransen?
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Helaas!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Is de Spanjaard nog op een legoblokje terecht gekomen?
Ach laatste. Daar doen we het voorquote:
Geïnspireerd door de stakende bokser?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Mekhissi-Benabbad is een kansloze zak poep. Earvin Ngapeth is een walgelijke teringlul en nu deze gast.
Wat heeft Ngapeth gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt ook wel vaker toch? Tenminste, dacht dat ik de commentatoren zoiets hoorde zeggen.quote:
Vechten in een nachtclub, conducteur aanvallen, willekeurige vrouw op d'r reet slaan die (als ik me niet vergis) al aan had gegeven geen zin in hem te hebben, etc. Naar sujet.quote:
Dan heeft Nijboer ook alsnog goud!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dat geen dsq waard vanwege unsportmanlike behaviour?
quote:Zijn grootste succes was het winnen van een zilveren medaille op de Olympische Spelen van 1980 in Moskou. Hij liet alleen de regerend kampioen Waldemar Cierpinski (DDR) voor zich, ondanks het feit dat hij tot twee keer toe zijn water miste. Op het 30 kilometerpunt veegde Cierpinski alle bekers water van tafel, en op het 35 kilometerpunt stonden de verzorgers niet achter de tafel, maar ervoor. Hij nam ook deel aan de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles en Olympische Spelen van 1988 in Seoel.
Geen beelden, matig, slecht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ouderwetse bloedtransfusie tijdens de OS
En ik kwam er net achter - was ik vergeten want ooit had ik het wel gelezen - dat Nageeye met hardlopen pas echt begon in Oldebroek, hier een paar kilometer vandaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
Allermooiste moment van deze spelen op de valreep nog. Wat een GOD, stadsgenoot en prachtgozer, Bashir Abdi.![]()
![]()
Bullet train, natuurlijk, die rijden in Japan wel echt hard namelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me net dat ze Nageeye en die andere medaillewinnaars nog even snel half Japan hebben doorgevlogen voor de sluitingsceremonie
Volgens mij vlogen ze met een privéjet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bullet train, natuurlijk, die rijden in Japan wel echt hard namelijk.
Ook leuk, natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij vlogen ze met een privéjet.
Is dat, zonder gedoe met VPN's, ergens terug te kijken?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zat net nog het interview op Sporza van Jonathan Sacoor (400m relay hardloper van Belgiė) terug te kijken.... allemachtig wat een oncollegiale klootzak zeg. Zat net te doen alsof Terrence Agard een middelmatige harloper is. Nu gun ik ze helemaal niks meer en is de 4de plek je verdiende loon. Wat een lul.
Nee helaas niet. Ik heb gewoon even een vpn aangezet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat, zonder gedoe met VPN's, ergens terug te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |