quote:
Voor baanwielrennen gekozen omdat ik echt even moest pitten omdat ik straks zelf moet sportenquote:
Ik vind dit oprecht een belediging na twee weken werken en dat absurde ritme dat ik er op na hieldquote:
Nou vooruit, één keer kan door de vingers gezien worden. Maar met moeite!quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een belediging na twee weken werken en dat absurde ritme dat ik er op na hield
Ik vind het echt kut.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
Stel je voor dat je dit gemist hebt. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Ja dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Aguero het volgende:
Vannacht nog een medaille voor Abdi en Abdi?
Over 25 jaar: "Waar was jij toen ONZE Abdi zilver pakte en HUN Abdi zelfs naar brons loodste?!?quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen NOS interview.
Wat een disrespect.
Ik was het bijna vergeten, terwijl ik klaar wakker was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:14 schreef Beregd het volgende:
de ondertitelaar was nog niet wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen NOS interview.
Wat een disrespect.
Bij de afsluitceremonie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:54 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijgen ze de medaille?
Nike 1-4.
Gewoon afspraken gemaakt met Sporza. Niks mis meequote:
Na 4 uur ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon afspraken gemaakt met Sporza. Niks mis mee
Graag gedaan. Nu als tegenprestatie:quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland helpt zelfs België aa een medaillevele malen dank
quote:07-08-2021 @ 16:27:55
Je premium account (abo) verloopt op 10-08-2021 16:03. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu als tegenprestatie:
[..]
Oh gaan we zo doen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Typisch Nederlander. Niets gratis willen doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |