goeie spelers heb je nooit genoeg maar hij is ook weer eentje die in de bal komt en je hebt juist wat dynamiek nodig en dat brengt Klaassen welquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eriksen is wel een andere categorie dan minimaal 3 van die 4. Je zou alleen kunnen stellen dat hij de jeugd dan in de weg zou kunnen zitten.
Maar Klaassen en Alvarez zijn natuurlijk een flinke klap minder dan Eriksen.
ik ben zenuwachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:44 schreef manny het volgende:
Morgen gaan we weer van start Ajacieden... Gaarne meteen een flinke overwinning om de toon te zetten.
hou je bek manquote:
Doesliefquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek man
jij bent nog steeds vrijgezel toch
een vrijgezel die gaat pas slapen....
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnenquote:
dat lijkt me wat overdreven maar veel puntverlies kunnen ze zich niet veroorlovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen
40k weer op de tribunesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou me vooral niet te druk maken over de eredivisie, Ajax gaat samen met PSV in onderlinge wedstrijden bepalen wie kampioen wordt, de rest van de potjes wordt gewoon gewonnen
Kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht dat ajax en psv dit seizoen beide met 85+ punten gaan eindigenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Steek keept zaterdag weer, zoals verwacht.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
en geen oranje meer, geen idee of dat van hem zelf komt of dat Louis het ingefluisterd heeft
zou best kunnen want als Van Gaal wil verjongen zet hij Pasveer niet op de lijstquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-voor-oranje-keept
Zelf besloten zegt hij.
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn altijd bananenschillen en wedstrijden waarin het net niet lukt. Voor beide. Ik verwacht echt geen 100% overwinningen in alle andere wedstrijden. Zeker met blessures, evt Corona, Europees, etc....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.
afgelopen seizoen was erg goed wat dat betreft, maar 2 verloren en 4 gelijk, dat evenaren en het kampioenschap is een feitquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:38 schreef manny het volgende:
[..]
Er zijn altijd bananenschillen en wedstrijden waarin het net niet lukt. Voor beide. Ik verwacht echt geen 100% overwinningen in alle andere wedstrijden. Zeker met blessures, evt Corona, Europees, etc....
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, net als bij Antony ... Als je spelers voor 15 a 20 miljoen koopt, dan is een transfersom van 20 tot 25 miljoen niet echt een topbedrag te noemen. Van Alvarez ben ik niet de grootste fan, maar zolang er nog geen fatsoenlijk alternatief is, lijkt het niet verstandig om hem weg te doen.
Nice is overgenomen en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef manny het volgende:
[..]
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.
Daarnaast, waarom komen clubs als Rennes, Lille en Nice enzo ineens met budget voor dit soort transfers. Zijn de TV gelden daar enorm omhoog gegaan ofzo. Ik zit niet zo in de franse competitie en weet uiteraard dat PSG buitencategorie is, maar Rennes dat zo maar even 20 mio kan neerleggen voor Alvarez had ik niet verwacht.
Lille heeft volgens mij nog geen geld. Rennes nieuwe rijke eigenaarpquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef manny het volgende:
[..]
Houden. Zo een speler heb je nodig. En 15 zal ie altijd opbrengen; je krijgt je geld terug.
Daarnaast, waarom komen clubs als Rennes, Lille en Nice enzo ineens met budget voor dit soort transfers. Zijn de TV gelden daar enorm omhoog gegaan ofzo. Ik zit niet zo in de franse competitie en weet uiteraard dat PSG buitencategorie is, maar Rennes dat zo maar even 20 mio kan neerleggen voor Alvarez had ik niet verwacht.
Rennes heeft ook een rijke eigenaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice is overgenomen en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.
Die prikt hem Salma Hayek in het dagelijkse leven, de snoepert.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rennes heeft ook een rijke eigenaar
zal door z'n mooie ogen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die prikt hem Salma Hayek in het dagelijkse leven, de snoepert.
Linkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende: en bij Rennes gaat camavinga voor veel weg.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat naar PSG voor flink wat geld gok ik zo al wil United hem ook hebben.
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mogelijk gratis de deur uit, bedoel je.
Dat is klote ja, anderzijds zie je in het bedrijfsleven niet anders hè.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.
? Die jongen voetbalt toch gewoon voor z’n geld?quote:je krijgt er niks voor terug
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn voor Rennes maar je ziet het steeds vaker. Je geeft zo'n speler een opleiding een kans om zich te ontwikkelen en voetbal op het hoogste niveau en je krijgt er niks voor terug.
Eens ik heb gelukkig al heel lang niet meer na die zeiksnor gekeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.
Het systeem met contracten en afkoopsommen is dan ook wel een vreemd spel dat buiten de voetbalwereld niet echt terug komt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van dat Johan Derksen-gejank word ik altijd heel moe. Contractueel kan het en ze moeten het allemaal lekker zelf weten. Wie zijn wij om dat te bepalen.
De gehele voetballerij is een vreemd spel. Ver buiten onze reikwijdte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Het systeem met contracten en afkoopsommen is dan ook wel een vreemd spel dat buiten de voetbalwereld niet echt terug komt.
Tenzij psv al die andere wedstrijden net zo lelijk wint met 1-0quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah, als Ajax twee keer kansloos met 5-0 verliest van PSV en alle andere wedstrijden wint met een verschrikkelijke 1-0 is Ajax gewoon kampioen hoor.
Is ook geen slechte speler. Alleen een behoorlijk lamzakquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:57 schreef manny het volgende:
Die rare Dolberg schopt er toch weer 2 in vandaag.
Hij had er al 3 in moeten leggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is ook geen slechte speler. Alleen een behoorlijk lamzak
Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopenquote:
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je gekeken ? Mooi resultaat hoor maar dit gunde ze NEC/Schone want anders was dit VVV- stijl afgelopen
Echt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja man ze schoten express mis en tegen de keeper.
Gewoon geconfronteerd worden met een keiharde waarheid hoor.quote:
dan wordt het een zwaar seizoen voor jequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.
Prima goal gisteren andersquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zit vrij dicht tegen het Haller moe zijn aan. Kunnen ze die niet slijten aan stade rennes voor 20 miljoen. Ga lekker met Tadic in de spits spelen want vleugelspelers genoeg.
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:54 schreef Ramboetan het volgende:
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.quote:
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet heel erg logisch. Toen hij nog bij Utrecht speelde was er enorm veel twijfel over hem bij Ajax en is besloten hem niet te nemen. Natuurlijk kan iemand groeien, maar vind het geen sterke zet van het technische team. Dit is er een uit de koker van Ten Hag.
daarom, het oogt allemaal wat minder maar nuttig is hij welquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haller schiet er gewoon 20+ in dit jaar en dat is voor een Ajax-spits meer dan genoeg.
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.quote:
Dat is de grote vraag inderdaad, vooral CL. Op EL niveau heeft ie, als ik me niet vergis, al wat laten zien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden er wel eigenlijk drie moeten zijn.
Maar die gaat er met gemak 20+ maken. Benieuwd of 'ie het ook in Europa kan laten zien.
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.quote:
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb me na de 5-0 aan iedereen lopen ergeren beetje sneu om dan alleen Haller eruit te blijven pikken.
Die ene kans moest met links geloof ik zo dat was niet heel makkelijk. 2 goals had hij wel kunnen maken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij je in zo'n 1e helft als gisteren nog aan hem ergert raad ik je een pilletje aan, een Kluivert is het niet nee, dat zien wij ook wel.
We hebben geen andere spits wat zijn dan de betere alternatieven en kom niet met Tadic want dat is geen spits.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
daarnaast ook gewoon wat slordig soms. Ballen van de voet zien springen en daardoor balverlies.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haller miste wel weer 2 á 3 grote kansen toch
Ik begin ook een beetje m'n twijfels te krijgen.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
niet echt even afhankelijk van de tegenstander maar die kom je in de eredivisie niet tegen, in de CL zou je wel tegenstanders kunnen krijgen waartegen Tadic de beter optie isquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een 💊 is ook weer niet nodig. Ben gewoon niet onder de indruk van hem en ik vind dat er binnen deze selectie betere alternatieven zijn.
Dat kan wel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat wel. Dat is het mooie aan een meningsverschil hebben; het kan gewoon.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Maar in dit geval is jouw mening niet juist
Na 24 Oktober ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotjequote:Op zondag 15 augustus 2021 20:26 schreef PicoMMP het volgende:
Tot 24 oktober zou je eigenlijk alles makkelijk moeten winnen.
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgende week alweer zo'n typisch klotepotje
Die zagen er toch niet al te indrukwekkend uit en als Ajax het tempo / de energie erin gooit zoals afgelopen weekend dan winnen we daar gewoon.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Twente uit is altijd een potentiële bananenschil, zeker als we er te makkelijk over gaan denken
Zimling is nooit gekocht!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Deze toppers vergeten zeker ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadic heeft in zijn eentje meer prijzen gepakt met Ajax dan die 2 bij elkaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
Jullie vergeten voor de grap even suarez en ibrahimovic? Tadic mag de veters niet eens strikken van die grootmachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |