Gescheurde teennagel en wat eczeem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
Een steentje in zijn schoen, vind ik ook wel een goede.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)s-al-een-overwinningquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
Is er eigenlijk een interview geweest met Susan die uitviel?
Het zal aan mij liggen maar ik vind dit enkel prachtig/erg grappigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond/morgenochtend dus de marathon. We juichen niet voor deze man, in elk geval.
[ afbeelding ]
Ivan Zarco Alvarez, een Spanjaard die niet goed genoeg was om namens Spanje naar de Spelen te mogen. Dan maar voor Honduras, maar daar was hij ook niet goed genoeg voor. Dan maar een andere oplossing: hij liet iemand die wél goed genoeg was een marathon lopen onder zijn naam, jawel! De Spanjaard Camilo Santiago liep een marathon binnen de benodigde tijd onder Alvarez' naam, een paar dagen later kwam dat uit omdat iemand op een finishfoto van 'Alvarez' herkende dat het eigenlijk Santiago was.
Santiago kreeg een schorsing van twee jaar voor de fraude, maar Alvarez mag alsnog vrolijk naar de Spelen. Overigens ten koste van een daadwerkelijke Hondurese atleet die anders als wildcard mee had mogen doen in Tokyo.
Lul eerste klas, we hopen op een gestootte teen!
Valsspelen is niet grappig. Zeker niet als er andere atleten de dupe van worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik vind dit enkel prachtig/erg grappig
Totaal verloren seizoen zo dan, wel zonde op deze manierquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nos.nl/tokyo2020/(...)s-al-een-overwinning
Ja zonde voor haar. Gelukkig zijn er volgend seizoen weer meerdere grote toernooien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Totaal verloren seizoen zo dan, wel zonde op deze manier
Vindt alle Belgen "fantastisch"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elodie bij de VRT is een uitstekende analiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |