Lijkt wel een spiegeleitje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Molo het volgende:
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win
Wat een wonderschoon veldje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
^quote:
Kan ik morgen pas zeggen. Miepje zag er een foldertje van staan bij de campingreceptie en vroeg of ze erheen mocht. Dus maar eens kijken, beetje mixvakantie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier?
quote:
Ja ik vind m ook wel erg tof. Googlevondstjequote:
Dat compenseert dan weer een beetje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto
Moet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer een beetje!![]()
Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland'Naja, we gaan het zien.
Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruikenDat vergt nu wat efficiënter inpakken.
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel opquote:
Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer een beetje!![]()
Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland'Naja, we gaan het zien.
Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruikenDat vergt nu wat efficiënter inpakken.
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op
Ja, nee. We huren fietsen (quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’.![]()
Een bolderkar is dan heel handig.
Heh, ik kan het me indenkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nee. We huren fietsen () zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om
Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen
Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje.
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is![]()
[ afbeelding ]
Die fietsen, hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabantquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen![]()
En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
Ahhh ja daar is het vaak wel wat frisser.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.
Ja heerlijk, en de winters vaak net iets warmerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhh ja daar is het vaak wel wat frisser.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
En nu ben ik al de hele dag ongegeneerd aan het vreten. Dat is een bijwerking. Bij mij tenminste, bij zo'n beetje alles in het leven.
Bekende bijwerkingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
En nu ben ik al de hele dag ongegeneerd aan het vreten. Dat is een bijwerking. Bij mij tenminste, bij zo'n beetje alles in het leven.
Jullie eten na middernacht pulled pork?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiPulled pork was bijzonder goed gelukt
Nu nog drie uur wachten tot de slowaakse bezoekers hier zijn
Ik wilde nog vragen wat je bedoelt met 'wat een soort volk'. Ik heb ook nog nooit van Cranenbroek gehoord hoor, maar kan me zo voorstellen dat je op een zaterdagmiddag niet rustig kunt winkelen bij een tuincentrum oid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)
Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnenwel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.
Zullen wel randstedelingen zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit iemand Vlie horen zeggen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit iemand Vlie horen zeggen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een burgerlijk dagje vandaagde jaloezie en het screen hangen op de slaapkamer. Er is eindelijk een kamer met niet-tijdelijke raambekleding
![]()
Daarna naar Willemstad voor een lunch. Het was erg lekker. Ik had de Hors 'd Oeuvre met miniversies van diverse broodjes, een kalfskroket, een uitsmijter en tomatensoep.
We hebben over de vesting gelopen en zijn daarna naar de uitkijktoren bij de Volkeraksluizen gegaan. Geinig om eens te zien.
Precies toen het begon te regenen begonnen we aan de ANWB autotocht van Willemstad naar Bergen op Zoom via diverse vestingsteden en forten. Prima vermaak voor deze druilerige dag
Thuis pot 15-20 met augurk ingemaakt en een ijsblokjesvorm met gehakte jalapenos ingevroren. Nu weer vele uren Spelen in een te korte avond proppen.
Dat is over en weer omdat ze weigeren de naam van die stad uit te spreken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook zo vreemd om Amsterdam 020 te noemen en Rotterdam 010 waarom
Er is een speciaal deel van de bevolking dat je alleen in Brabant ziet. Wij noemen het de Brabi-tokkie. Het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk ervaren. Als ik hen moest omschrijven zou ik hen een kruising tussen Scheveningers en kampers noemen met een compleet onverstaanbaar plat accent. Maar deze omschrijving doet hen geen recht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen wat je bedoelt met 'wat een soort volk'. Ik heb ook nog nooit van Cranenbroek gehoord hoor, maar kan me zo voorstellen dat je op een zaterdagmiddag niet rustig kunt winkelen bij een tuincentrum oid.
Wat een mooie en uitgebreide omschrijvingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is een speciaal deel van de bevolking dat je alleen in Brabant ziet. Wij noemen het de Brabi-tokkie. Het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk ervaren. Als ik hen moest omschrijven zou ik hen een kruising tussen Scheveningers en kampers noemen met een compleet onverstaanbaar plat accent. Maar deze omschrijving doet hen geen recht.
De favoriete winkel van de Brabo-tokkie is Van Cranenbroek. Dat is een soort hele grote Action waar je al je klusspullen, kerstspullen, letter-interieurbenodigdheden, werkkleding, dierenbenodigdheden, tuinmeubels, kippengaas, kinderspeelgoed, zwembaden en carnavalskleding koopt.
Een bezoek aan de VC is niet geslaagd als je niet minimaal één hond van een Brabo-tokkie in een winkelwagen hebt zien zitten.
Da's dan helemaal stom. Net als Vitesse fans niet naar Nijmegen willen en NEC niet naar Arnhem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is over en weer omdat ze weigeren de naam van die stad uit te spreken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een mooie en uitgebreide omschrijvingMijn dank is groot! Het klinkt als een Bucketlist-item.
Tijdens het wandelen draag ik hem niet meer. Voor de rest redelijk trouw. Niet elke dag even trouw. Ze blijven 'rollen'quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Hoe is het eigenlijk met je kous? Draag je hem al minder of zelfs niet met wandelen?
Dat klinkt als een goede middenwegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen draag ik hem niet meer. Voor de rest redelijk trouw. Niet elke dag even trouw. Ze blijven 'rollen'De tip om ze heel vaak te wassen helpt daar wel tegen en nu draag ik een kous 1-2 dagen max.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
Ah, verder lezen had ik eerder moeten doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nee. We huren fietsen () zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om
Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen
Net of dat zo'n unieke gebeurtenis is. Wowquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
Tweede prik zit erin hoor.![]()
Ze begrepen er eerst helemaal niets van. Dus het meisje van de eerste balie moest naar haar manager, die zei vervolgens dat het wel kon, maar dan moest de arts het wel goedkeuren. Arts erbij en die zei gewoon meteen 'Ja, je kunt gewoon een tweede prik nemen als je al corona hebt gehad.'.
Bij de andere balies ging het overigens allemaal wel soepel.
Ja, dit is wel te doen zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt als een goede middenweg
Oef...rest van je leven?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit is wel te doen zoLeuk is anders, maar ook niet super vervelend.
We hebben het nog niet gehad over hoe lang ik die kous moet dragen. Medicatie wel de rest van mijn leven
Yupquote:
Bah zeg! Wel serieus balen, zo'n bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Medicatie wel de rest van mijn leven
Heb lang niet meegelezen, maar is er toch nog iets nieuws uitgekomen qua informatie na bezoek aan de internist als ik je zo hoor? Of wist je dit al?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yupvanwege de lupusanticoagulant.
Er staan bagagekarren klaar die de boot opgaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik houuuuu van kamperen in een tent, maar een de Waard... Whyyyyyy
Dat si echt kwelling onder het mom van geitenwollensok willen zijn of nog in de vorige eeuw leven ofzo
Nog nooit van Vlie gehoord trouwens, maar ook nog nooit op Vlieland geweest
Hoe doe je dat dan praktisch eigenlijk? Voor je de boot op gaan alles in een bolderkar mikken oid?
Nou. Ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie eten na middernacht pulled pork?Wel een mooi welkom.
In Leeuwarden hebben ze het over DKV als ze het over Heerenveen hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook zo vreemd om Amsterdam 020 te noemen en Rotterdam 010 waarom
Waar staat DKV dan voor?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
In Leeuwarden hebben ze het over DKV als ze het over Heerenveen hebben.
En er zijn ook best wat plaatsgenoten van je die weigeren het over Nijmegen te hebben
Weet ik, en andersom. Hoorde ooit van een man, woonde in Nijmegen, kreeg een vriendin in Deventer of Zutphen. Maar ging met de trein via Den Bosch zodat hij niet in Arnhem hoefde te komen. En de broer van een vroegere vriendin net zo. Weigerde een stap in Nijmegen te zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
En er zijn ook best wat plaatsgenoten van je die weigeren het over Nijmegen te hebben
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat allemaal een ver gaande idioterie...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet ik, en andersom. Hoorde ooit van een man, woonde in Nijmegen, kreeg een vriendin in Deventer of Zutphen. Maar ging met de trein via Den Bosch zodat hij niet in Arnhem hoefde te komen. En de broer van een vroegere vriendin net zo. Weigerde een stap in Nijmegen te zetten.
Ja. Er was toch laatst ook iets met een Feyenoorder die naar Ajax gaat (of andersom) daar hadden de supporters ook iets smakeloos gedaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat allemaal een ver gaande idioterie...
Ik hou van onze de Waard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik houuuuu van kamperen in een tent, maar een de Waard... Whyyyyyy
Dat si echt kwelling onder het mom van geitenwollensok willen zijn of nog in de vorige eeuw leven ofzo
Nog nooit van Vlie gehoord trouwens, maar ook nog nooit op Vlieland geweest
Hoe doe je dat dan praktisch eigenlijk? Voor je de boot op gaan alles in een bolderkar mikken oid?
Dit speelt onder voetbalmensen. En die zijn per definitie al diep triest.quote:
Maar Cratex werkkleding schijnt heel goed te zijn en goedkoop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is een speciaal deel van de bevolking dat je alleen in Brabant ziet. Wij noemen het de Brabi-tokkie. Het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk ervaren. Als ik hen moest omschrijven zou ik hen een kruising tussen Scheveningers en kampers noemen met een compleet onverstaanbaar plat accent. Maar deze omschrijving doet hen geen recht.
De favoriete winkel van de Brabo-tokkie is Van Cranenbroek. Dat is een soort hele grote Action waar je al je klusspullen, kerstspullen, letter-interieurbenodigdheden, werkkleding, dierenbenodigdheden, tuinmeubels, kippengaas, kinderspeelgoed, zwembaden en carnavalskleding koopt.
Een bezoek aan de VC is niet geslaagd als je niet minimaal één hond van een Brabo-tokkie in een winkelwagen hebt zien zitten.
Wij ook ja. En kruiwagens, werkschoenen, worteldoekpennen, een rolmaat, reciprozaagbladen, etc etc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar Cratex werkkleding schijnt heel goed te zijn en goedkoop.
Tenminste veel Brabos die ik ken halen er hun werkkleding.
Veel hersenschade richt het niet aan als ik het zo leesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:40 schreef fietsie het volgende:
En zwembad warmtewisselaars, standaard-maten tentdoek met ramen erin, heeeeeel veel artikelen van kunststof met riante hoeveelheden oplosmiddelen erin....
Ik had al een vaccinatiebewijs met 1 van de 1 en heb nog een herstelbewijs geldig tot en met oktober.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef Molo het volgende:
(Stiekem wel benieuwd hoe dat in je twee QR codes toont)
Dat is niet hoe het werktquote:Op zondag 8 augustus 2021 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren ook de tweede prik gehad. Ik heb gelukkig nergens last van. Of gaat dat nog komen
Maar goed, als ik van de vaccins niets geen last heb, stel ik mezelf gerust dat mocht ik het virus krijgen mijn immuunsysteem dermate goed is dat amper ziek ben. Stukje niet wetenschappelijk onderbouwd wensdenken allicht![]()
Ik stond gisteren op een distelquote:Op zondag 8 augustus 2021 07:27 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga maar weer eens een flink end wandelen. Het is nattig en grijs hier.
Maar eerst wat foto'tjes.
[ afbeelding ]
De Engelwortel. Moeilijk te onderscheiden van de gewone Berenklauw. Als je het wil weten zie hier: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #65: Natte zomer
[ afbeelding ]
Jacobskruiskruid, plantje waar veel over te doen is. Verwerkt tot hooi is het erg giftig voor paarden en koeien.
Ja het ontwerp is dermate beperkt (ik hou het even netjes...) dat dat soort issues steeds aan de orde zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al een vaccinatiebewijs met 1 van de 1 en heb nog een herstelbewijs geldig tot en met oktober.
Ik laat dat nog even staan en haal m’n nieuwe vaccinatiebewijs pas over 2 weken op. Ik had wat klachten gehoord dat mensen in dezelfde situatie ineens weer 2 weken moesten wachten tot het vaccinatiebewijs geldig was. Omdat je de oude eigenlijk overschrijft. Weet niet zeker of dat al gefixt is.
Wat voor distel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond gisteren op een distel![]()
Moest aan je denken, wel vervolgens vergeten foto van te maken![]()
Gaan jullie nog naar het Spaanse?
Een paarsequote:Op zondag 8 augustus 2021 08:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor distel?
Het plan is om na volgend weekend in de auto te stappen, zonder honden, en naar Spanje te rijden. Ongeveer tien dagen later moeten we weer terug zijn.
Eens even kijken hoe we dat doen met de schapen en lammetjes hier, dat was een niet-voorziene complicatie. En het lijkt erop dat de ooien krap melk hebben voor hun lammetjes, die ene van laatst was ondervoed, er is er nu nog een die ik kan pakken. Je mag een lam niet kunnen vangen. Als ik ze vang krijgen ze voor straf een fles warme zoete melk (poedermelk voor lammetjes). Deze heeft gisteravond en vanochtend een fles warme melk gehad, direct daarna zet ik d'r weer bij moe en drinkt ze daar. Dus het is niet dat moe d'r niet wil ofzo.
Ja, we zouden steeds maar zo kort gaan! In de zomer gaan is helemaal niet ideaal, in herfst en lente gaan we graag langer. Maar we willen er nu toch graag heen, kort, om te checken of alles nog wat in orde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een paarse![]()
Ik heb geen flauw idee wat voor
En oh ja.... Onderneming wel ineens zo zeg. En wat gaan jullie kort voor zo'n reis..was dat ook voorafgaand aan de surpriselammetjes al het plan?
Iig veel plezier
Misschien zou je er goed aan doen te bedenken dat het daar ook mensen zijn, in z'n algemeenheid net zo stom en slim als anderen. Er is geen hond die denk dat die steen racistisch is, behalve jij, en dat pleit niet voor je intelligentie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef z80 het volgende:
Vandaag geleerd dat een stuk afgebroken rots racistisch kan zijn. Let wel een steen, eentje zonder enige bewerking.![]()
https://news.wisc.edu/no-(...)removed-from-campus/
Ze zijn compleet de weg kwijt daar aan de andere kant van die plas water.
Ik heb die rots in het echt gezienquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef z80 het volgende:
Vandaag geleerd dat een stuk afgebroken rots racistisch kan zijn. Let wel een steen, eentje zonder enige bewerking.![]()
https://news.wisc.edu/no-(...)removed-from-campus/
Ze zijn compleet de weg kwijt daar aan de andere kant van die plas water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Blues het volgende:
Ben wel kapot van gisteravond maar heb hele geprekken langs me heen laten gaan en naar t strand en de wolken gestaard. Niet steeds 'aan' gestaan. Na t eten nog ff lekker toen t droog was op strand in t donker gelopen
Ik wilde net vragen hoe je avond was. Was het evengoed wel een beetje fijn of vooral energieslurpend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn! Door wie zij zijn en hun reacties en gesprekkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe je avond was. Was het evengoed wel een beetje fijn of vooral energieslurpend?
130/140quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Blues het volgende:
Oh communicatiefoutje![]()
Ja lekker 120??
Heb van wandelrondje van gisteren nog een tweelingvlinderstruikbloem. Nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Ja belachelijk hoeveel mensen dat niet snappen..quote:
Het maakt voor mij doorgaans niet zo veel verschil of ik nu 120, 110 of 100 rij op een donkere, verlaten tigbaans-A2 in de nacht. Saai is het toch welquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Hoe langzamer ik rij, des te meer ik me laat afleiden als je harder kunt op een weg.
Dus een Duitse Landesstraße waar je 100km/u mag, let ik wel op. 100 op een lege A37 ben ik eerder geneigd toch even op de telefoon te kijken.
Ik hou me overigens wel aan de snelheid, boetes zijn sneu geld.
Hmm ja das dat tienbaans stuk bedoel je. Met trajectcontrole.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het maakt voor mij doorgaans niet zo veel verschil of ik nu 120, 110 of 100 rij op een donkere, verlaten tigbaans-A2 in de nacht. Saai is het toch welDus muziek aan, koude lucht en hop naar huis.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:27 schreef borisz het volgende:
De vlam is uit.... *zwart gat alert*
Hoewel morgen weer aan het werk
Arvid?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Jaloers op @:Lucky_Strike
Wij hebben net bij Flips besteld en dat was ook helemaal geen straf, trouwens.
Gisteren was er een bierfestival. We hadden er nogal een hard hoofd in of het tof zou worden want a) regen, b) met 4 man aan een tafeltje en we waren met uh, meer dan 4, c) je moest blijven zitten en d) DUUR.
Nadat we zeiknat geregend waren, creatief het '4 personen per tafel en tafels zo min mogelijk verschuiven'-probleem hadden opgelost en een paar overpriced bier hadden besteld, was het tijd voor de bier-kaas-proeverij die je bij kon boeken. Van diezelfde gozert als waar we dat een keer online van hadden gedaan en wat ook enorm tof was want toffe gozer en het klikt.
Ik had daar de hele vriendengroep enthousiast over gekregen dus we hadden 11 van de 17 kaarten.![]()
Was supergezellig en lekker. We hebben ook met een paar man in zijn tentje nageborreld. Tot sluit.![]()
Ook zijn er plannen voor de toekomst gemaakt waarbij we een proeverij gaan doen met de BBQ in de winter en ik ga eind september een paar dagen naar die gozert toe voor wat proeverijen.![]()
Vandaag was, obviously, bankhangdag.
Klinkt goed Loonquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was er een bierfestival. We hadden er nogal een hard hoofd in of het tof zou worden want a) regen, b) met 4 man aan een tafeltje en we waren met uh, meer dan 4, c) je moest blijven zitten en d) DUUR.
Nadat we zeiknat geregend waren, creatief het '4 personen per tafel en tafels zo min mogelijk verschuiven'-probleem hadden opgelost en een paar overpriced bier hadden besteld, was het tijd voor de bier-kaas-proeverij die je bij kon boeken. Van diezelfde gozert als waar we dat een keer online van hadden gedaan en wat ook enorm tof was want toffe gozer en het klikt.
Ik had daar de hele vriendengroep enthousiast over gekregen dus we hadden 11 van de 17 kaarten.![]()
Was supergezellig en lekker. We hebben ook met een paar man in zijn tentje nageborreld. Tot sluit.![]()
Ook zijn er plannen voor de toekomst gemaakt waarbij we een proeverij gaan doen met de BBQ in de winter en ik ga eind september een paar dagen naar die gozert toe voor wat proeverijen.![]()
Vandaag was, obviously, bankhangdag.
Ohh! Jaloers!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Myraela het volgende:
Maar nog maar 3 weken aftellen tot de vakantie.![]()
Vandaag besloten dat we ook een dagje Venetië meepakken. Zin in.
Wat bijzonderquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Blues het volgende:
Oh communicatiefoutje![]()
Ja lekker 120??
Heb van wandelrondje van gisteren nog een tweelingvlinderstruikbloem. Nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Ja altijd nog blij mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bijzonderNee, ook nog nooit gezien. Nou ja, nu dus wel. Dankzij jou
![]()
En fijn dat het gisteravond leuk was. Mooie foto ook van jullie op het strandJullie boffen maar dat jullie zo dichtbij het strand wonen. Nu heeft Nederland natuurlijk heel veel mooie en fijne plekjes, maar de zee vind ik gewoon erg mooi.
Kous geen idee, niet over een tijd gehad. Januari weer afspraak, dus in ieder geval tot dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:18 schreef Blues het volgende:
Ja altijd nog blij mee.
En die kous hoelang moet dat nog?
En vervelend die levenslange medicatie. Hebben ze ook nog bijwerkingen?
Ik begin steeds meer af te vragen of ik niet stiekem een placebo heb gekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef Myraela het volgende:
Meh. Dat was het weekend. Eigenlijk na m'n vaccinatie gisteren vooral op bed gelegen. Nu voel ik me wel weer wat beter, dus waarschijnlijk morgen weer helemaal fris. Kan ik weer lekker aan het werk.
Waar ga je de overige tijd heen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Myraela het volgende:
Maar nog maar 3 weken aftellen tot de vakantie.![]()
Vandaag besloten dat we ook een dagje Venetië meepakken. Zin in.
Ik volg op dit moment op Facebook een aantal oud klasgenoten die onderweg zijn naar Noorwegen; lange files in Zweden voor de Noorse grens.... en dan moeten ze daar 3 dagen in (zelf) quarantaine voor hun kinderen worden vrijgegevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Venetië is tof![]()
Één keer in het al wat drukkere seizoen geweest; dat was wel echt druk, maar wel prachtig en erg zonnig. En een keer in het naseizoen. Dat was een stuk relaxter, maar wel iets minder zonnig en toch ook wel wat minder bedrijvigheid.
Wij gaan dit jaar naar Slovenië. Misschien blijven we ergens op de terugweg nog wel plakken in Oostenrijk of Italië ofzo, maar we willen in elk geval naar het Triglav gebergte en nog een paar dagen naar Bled, camperen aan de Sava-rivier. Echt al tig jaar niet meer geweest, maar goede herinneringen aan.
(En we hebben ook nog wel gekeken naar Noorwegen, maar zeikweer en laat in seizoen. Dus laat maar, dat moeten we gewoon weer eens in juni doen)
Ook daar geslapen of een dag geweest? Hadden jullie ook niet zo'n gondel gehuurd? Zoiets herinner ik me.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:33 schreef Blues het volgende:
Ik vond het prachtig, Venetië. Wij waren er in 2013
Wel druk
Klopt! Hadden we gisteren ook gekeken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:37 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela deze serie https://www.npostart.nl/d(...)se-zee/VPWON_1322855 en de laatste aflevering gister ging over Venetië.
Mooie ontmoetingen en ook een bezoek in een palazzo.
Nu was het er stilletjes mbt touristen.
Oh, vandaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 07:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt! Hadden we gisteren ook gekeken.
Heenreis doen we met een nachtje Strasbourg en Piacenzaquote:
Ja, we keken dat en toen zocht m'n vriend op hoe ver het rijden zou zijn. En dat was eigenlijk helemaal niet ver. Leuk wel. Ben er als kind wel eens geweest, maar dan blijft het toch niet echt hangen.quote:
Hoe lang heb je vrij?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:09 schreef gcjoel het volgende:
Vind het zo leuk om over vakantieplannen te lezen![]()
Ik heb nu echt geen idee wat ik begin september wil doen. Weg, dat wel. Nja er komt vast nog wel iets in mij op.
Is inderdaad fijn. Ik vind vroeg ook lekker, dan pak je juist al wat zon voordat de zomer hier echt gaat beginnen. Al was dat dit jaar minder tof geweest, want we hebben echt een rare zomer qua weer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:14 schreef gcjoel het volgende:
Ik hou van late zomer vakantie!![]()
dan heb je nog echt even mooi weer terwijl het hier al echt kouder wordt, dan geniet ik nog meer van het laatste beetje zon
Nee zou ik ook echt niet doen!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is inderdaad fijn. Ik vind vroeg ook lekker, dan pak je juist al wat zon voordat de zomer hier echt gaat beginnen. Al was dat dit jaar minder tof geweest, want we hebben echt een rare zomer qua weer.
Voor m'n werk is het niet ideaal dat ik buiten het reces op vakantie ga. Maar zolang ik geen kinderen heb, ben ik nog niet echt van plan om dat te veranderen.
En voor dat geld dan nog in de drukte zitten ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Zonder kinderen vooral niet in het hoogseizoen op vakantie gaan! Je gaat toch niet overal de hoofdprijs betalen
Geinig!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:43 schreef sigme het volgende:
Mooie stekelbolletjes. Dit is wat een boterbloem ervan bakt nadat de bloemen weg zijn.
Heh, sterkte daarmee donderdag! Waar ga je heen, zo dichtbij huis?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet nog vier dagen werken tot vakantie(die overigens grotendeels maar 35 minuten verderop is
) we vertrekken donderdag direct na het werk en ik had bedacht dat ik dan misschien wel thuis kon werken. Maar er druppelden steeds meer afspraken binnen en al met al heb ik donderdag de drukste dag in máánden
het universum wil me een lesje leren geloof ik. En we hebben ook nog een ingewikkelde constructie met verschillende etappes enzo. Maar goed, ik ben nu druk lijstjes aan het maken, dat is mijn coping en dan hoop ik het donderdagavond allemaal achter me te laten.
Ah, nog een reden om niet te gaan. Die files dan. (of we zouden de boot moeten nemen, maar dan staat de datum van je terugreis gelijk al zo vast en dat vind ik eind augustus/begin september gekeken naar het weer niet ideaal...)quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik volg op dit moment op Facebook een aantal oud klasgenoten die onderweg zijn naar Noorwegen; lange files in Zweden voor de Noorse grens.... en dan moeten ze daar 3 dagen in (zelf) quarantaine voor hun kinderen worden vrijgegeven
Slovenië is heel mooi jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Bij ons stonden Portugal en Zweden op het programma voor 2020. Misschien 2022 dan maar![]()
En ik wil nog naar Londen! Liefst dit jaar nog. Gevaccineerden hoeven niet meer in quarantaine, dus het kan.
Slovenië lijkt me fantastische natuur hebbenOostenrijk en Italië zijn sowieso mooi, prima als tussenstop.
Venetië nooit geweest. Trekt me op zich ook niet, maar dat ligt aan mijn beeld van een stad vól toeristen en niet aan Venetië zelf. Je zou verwachten dat het nu rustiger is, want ik verwacht er momenteel eigenlijk geen of nauwelijks Amerikaanse of Aziatische toeristen.
Veel plezier, ik had ze vrijdag op zaterdag. Glow in the dark midgetgolf?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:47 schreef Myraela het volgende:
Morgen komen trouwens m'n neefje en nichtje weer logeren. Ze zijn 10 en 12 jaar oud. Iemand toevallig nog een toffe tip hoe ik het nog net iets leuker voor ze kan maken?
We gaan in ieder geval naar de Arcadehal en KFC. Daarna thuis verder gamen waarschijnlijk. De vorige keer was het ook vooral zoveel mogelijk gamen.
SCHUURFEEST!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze thuisvakantie bevalt prima. Vandaag dus bus huren voor de schuuropruiming. Daarna naar de pannenkoekenboerderij.
Ik noteer het!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Niet naar Slovenië zonder de ¦kocjan-grotten, ik smeek het je!
Ah, de treintjesgrotten van Postojna. Ik ben een sucker voor ritsysteempjes dus dat scheelt, maar inderdaad, verder meh.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik noteer het!![]()
We zijn ooit wel naar grotten geweest maar dat was met een treintje. (Dat was zeg maar eens maar niet per se weer... belachelijk toeristisch. Wel mooie grot verder hoor, maar toch..)
Niet met zo'n epische brug als ik zie als ik op ¦kocjan google.
Ja, die ja! Was wel grappig inderdaad, maar gewoon leuk voor een keertje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, de treintjesgrotten van Postojna. Ik ben een sucker voor ritsysteempjes dus dat scheelt, maar inderdaad, verder meh.
¦kocjangrottenstelsel echter op afstand de mooiste grot en sowieso eigelijk in het algemeen de mooiste plek waar ik ooit geweest ben
Onvergelijkbaar!
Hoera!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Benieuwd naar die ¦kocjan, gaan we zeker doen dan!
Mijn vriend heeft het geluk dat we niet gaan trouwen, want anders had 'ie me al die trappen van dat kerkje (op dat eiland midden in het meer) moeten optillenquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook nog naar Slovenië, 1x paar dagen in Bled geweest na Kroatië en ik wil nog altijd eens terug.
Hebben ze toevallig afgelopen week al gedaan in hun vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier, ik had ze vrijdag op zaterdag. Glow in the dark midgetgolf?
Staat ook heel hoog op m'n lijstje. Was eigenlijk het plan net tijdens de eerste weken corona, maar dat ging niet door.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook nog naar Slovenië, 1x paar dagen in Bled geweest na Kroatië en ik wil nog altijd eens terug.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het geluk dat we niet gaan trouwen, want anders had 'ie me al die trappen van dat kerkje (op dat eiland midden in het meer) moeten optillen![]()
We hebben wel ooit zo'n houten zwanenbootje gehuurd. Dat klinkt wel iets romantischer dan het is, want het is gewoon een roeiboot en dus hard werken. Maar goed.
We gaan nu ook eerst richting Bled, en later richting het meer van Bohinj (Triglav gebergte) . Denken we nu, misschien wijzigen onze plannen nog 6x, ons kennende.
Ik heb een hekel aan opgetild worden. Doet zeer en ik vind het irritantquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het geluk dat we niet gaan trouwen, want anders had 'ie me al die trappen van dat kerkje (op dat eiland midden in het meer) moeten optillen![]()
We hebben wel ooit zo'n houten zwanenbootje gehuurd. Dat klinkt wel iets romantischer dan het is, want het is gewoon een roeiboot en dus hard werken. Maar goed.
We gaan nu ook eerst richting Bled, en later richting het meer van Bohinj (Triglav gebergte) . Denken we nu, misschien wijzigen onze plannen nog 6x, ons kennende.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig afgelopen week al gedaan in hun vakantie.
Ik denk ook niet dat het echt een succes wordt als wij het proberen. Ik weeg 64 kg en mijn vriend slechts 10kg meer. Hij is wel vrij sterk voor z'n omvang,maar tochquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan opgetild worden. Doet zeer en ik vind het irritantDus mocht ik gaan trouwen gebeurt dat ammenooitniet
Ik verbaas me eigenlijk altijd al over mensen die hun paard overal maar naartoe nemen om ergens te gaan rijden. Maar realiseerde me tijdens deze spelen pas dat dat binnen de paardensport natuurlijk echt de normaalste zaak van de wereld is. Niet alleen een uurtje met een trailer, maar gewoon naar de andere kant van de wereld vliegen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag net het OS fragment waarbij een paard weigert de hindernissen te nemen en een of andere trut als een maniak zit te trekken en te beuken en te janken. (Het zal vast heel frustrerend zijn hoor, dat je van de eerste plaats afdondert, maar reageer dat niet op het dier af. Er is kennelijk iets dat hem laat blokkeren. Het is verdomme geen machine maar een levend wezen) En ik dacht alleen maar: goed zo paard, laat die tuthola maar zien dat ze zelf lekker over die hindernissen mag springen.
Wel gelijk z'n doodvonnis getekend, maar toch. Achterlijke 'sport'.
Ja, absoluut. Zeker in de wedstrijdwereld is dat heel normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk altijd al over mensen die hun paard overal maar naartoe nemen om ergens te gaan rijden. Maar realiseerde me tijdens deze spelen pas dat dat binnen de paardensport natuurlijk echt de normaalste zaak van de wereld is. Niet alleen een uurtje met een trailer, maar gewoon naar de andere kant van de wereld vliegen.
Eigenlijk is dat toch gewoon al absurd.
oh wow zegquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWat een weekend
De schoonfamilie kwam om 00:30 aanzetten zaterdagavond met vier tassen proviand. Een tas met appels, een gigantische berg eigen knoflook, Slovaakse koekjes, snoepjes en weet ik wat nog meer. En twee koelboxen vol met vlees: gerookte ham, paar stukken varkensschouder met bot, nog wat onidentificeerbaar vlees en een complete geslachte gans. Ik mag hopen dat dat allemaal goed is gebleven
Niet haar paard. Bij dit onderdeel krijg je een willekeurig paard onder je kont.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:56 schreef Candaasje het volgende:
hoe die Duitse amazone op d'r paard gefrustreerd zat te meppen
Ja ok, maar is onderdeel van deze tak van sport. Is ook gelijk de moeilijkheid ervan natuurlijk. Als je daar niet mee kan dealen, moet je sowieso niet meedoen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet haar paard. Bij dit onderdeel krijg je een willekeurig paard onder je kont.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWat een weekend
De schoonfamilie kwam om 00:30 aanzetten zaterdagavond met vier tassen proviand. Een tas met appels, een gigantische berg eigen knoflook, Slovaakse koekjes, snoepjes en weet ik wat nog meer. En twee koelboxen vol met vlees: gerookte ham, paar stukken varkensschouder met bot, nog wat onidentificeerbaar vlees en een complete geslachte gans. Ik mag hopen dat dat allemaal goed is gebleven
Geen moeite mee hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo herkenbaarfamilie van mijn tante kwam ook ooit met een compleet geslachte kip aan. Volgens mij heeft niemand het durven eten.
Schoonouders hebben een halve boerderij achter het huis. Dat is een beetje de gewoonte daar in de regio lijkt het wel. Alles wat je zelf maakt, hoef je niet te kopen. En vergis je niet: diensten / manuren zijn daar goedkoop, maar goederen en versproducten zijn net zo duur als in NL en de salarissen zijn maar 1/3 van de NL-salarissen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom al dat eten.Ik snap de specifieke dingen die je hier niet kunt krijgen wel, maar voor de rest kun je toch gewoon hier boodschappen doen.
Dat ook nog! Dan is mijn conclusie, dat paard het beter weet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet haar paard. Bij dit onderdeel krijg je een willekeurig paard onder je kont.
Dat is idd wat minder fijn, maar dit was iig gekoeldquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah na 24u in een hete auto in een emmertje vond ik het niet heel aantrekkelijk.
Mini-G is nog niet terug. Die blijft nog 2 weken (hij keek wel beteuterd toen we vanmorgen belden met hem want bij deze opa en oma is minder te doen dus hij is afhankelijk van G's broer om leuke uitjes te doenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat ook nog! Dan is mijn conclusie, dat paard het beter weet.
Je zal maar zien, dat een collega ‘jouw’ paard zo behandelt.
@:P Hoe vond miniG het om terug te zijn? na al die weken op de boerderij.
Jeetje…wat een vakantieplanning heen en weer 😂quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mini-G is nog niet terug. Die blijft nog 2 weken (hij keek wel beteuterd toen we vanmorgen belden met hem want bij deze opa en oma is minder te doen dus hij is afhankelijk van G's broer om leuke uitjes te doenMAar goed....vandaag stond een bezoekje aan de professionele brandweerkazerne op het programma geloof ik. Broer werkt bij de vrijwillige brandweer in het dorp dus heeft zo zijn connecties
).
Schoonbroer- en zus zijn uit Slowakije komen rijden. Schoonmoeder komt ook twee weekjes in het weekend.
Huh, wat doen ze dan? Zomaar ander voer ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:05 schreef Lonaa het volgende:
*mopper
Had weer beestjes eten besteld en ze hebben weer mijn bestelling zelfstandig aangepast wegens iets niet op voorraad hebben .En dan bel je daar achteraan om dat terug te draaien want dat wil ik niet en dan zijn ze toch somewhat geergerd.
Dat is niet hoe het werkt he.
Nee geen gondel. Wel in die 'boottaxis' gezeten. Ben ff de naam kwijt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ook daar geslapen of een dag geweest? Hadden jullie ook niet zo'n gondel gehuurd? Zoiets herinner ik me.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Huh, wat doen ze dan? Zomaar ander voer ofzo?
Oh lekker dan, misschien lust je huisdier die smaak niet eens.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
ze krijgen vers en ik parelhoenkarkassen waren blijkbaar op en toen had ze dat maar veranderd in kipkarkassen want 'die had ik toch al besteld'
Vorige keer was er geen paardenvlees, hadden ze me kalkoenvlees gegeven. Om me daar van op de hoogte te brengen hadden ze me 1x gebeld en geen voicemail ingesproken. Dus dat zag ik pas toen ik m'n bestelling kreeg.
Nee, precies. En dat moet je er dus zelf achteraan bellen. Vroeg of ze dan eendenrug had, ja nee dat was ook op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh lekker dan, misschien lust je huisdier die smaak niet eens.
Raar! Zou ik ook niet blij mee zijn.
Ja en hoeveel moeite kan dat regelen geweest zijn als je gewoon zelf aanpast want je handig vindquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. En dat moet je er dus zelf achteraan bellen. Vroeg of ze dan eendenrug had, ja nee dat was ook op.
Ja nou, dan doe maar nog 2x konijn. Vindt de hond niet zo lekker maar moet dan maar. *zucht, ja ik had het net allemaal geregeld.
Ja uh, dat is niet mijn schuld? wtf.
Ik heb ook nog steeds geen nieuwe bevstiging gehad van de wijziging naar wat ik wil. En telefoontje was uur geledenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en hoeveel moeite kan dat regelen geweest zijn als je gewoon zelf aanpast want je handig vind
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeetje…wat een vakantieplanning heen en weer 😂
Al een paar keer geweest. Die markt is inderdaad wel leuk, maar voor de rest schijn ik een van de weinige te zijn die niet zoveel met Florence heeft. Denk dat we die deze keer daarom maar overslaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela, gaan jullie ook naar Florence? De Mercato Centrale is zo geweldig. Ik wilde daar persé naar toe. Vriendin met wie ik was "hobbelde" voor de gezelligheid mee. Maar die was er niet meer weg te slaan. Ze had het er een paar weken geleden nog over en wij waren in 2011![]()
Er is appelcake gefabriceerd en er staat nu een droogoven aan voor appelchipsquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een fijne voorraad @:PdeHoog. Hebben jullie ook een kelder in het huis om de appels koel te bewaren of ga je meteen liters appelmoes maken?
https://www.lupa-diervoeding.nl/quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen nieuwe bevstiging gehad van de wijziging naar wat ik wil. En telefoontje was uur geleden
Denk wel dat dit de laatste keer is dat ik daar bestel. Volgende keer ergens anders, dan betaal ik wel wat meer.
We gaan eerst een nacht naar Bremen, met de trein, en dan naar Nunspeet. Mijn ouders hebben daar sinds jaar en dag een huisje in het bos, dus daar gaan we lekker rondhangen. De cavia's gaan ook meequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, sterkte daarmee donderdag! Waar ga je heen, zo dichtbij huis?
Ik heb in het verleden best wel vaak bij Lupa besteld. Maar dan heb ik het over 10 jaar geleden. Die hebben ook een periode gehad met enorm matige communicatie en slechte leveringen. Sindsdien bestel ik er niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://www.lupa-diervoeding.nl/![]()
Jolanda heeft me vorige week wel drie keer gebeld. Eerste keer omdat niet alles binnen was, daarna om te checken of ik thuis was op de nieuwe afleverdatum.
En toen nog een keer toen ze onderweg was![]()
En dan een vette HOUDOE! als afscheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Update voor wie wilt:Echt balen zeg! snap dat je er moedeloos van wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is er in jouw branche veel werk te vinden, bijna overal zijn nu tekorten.
het feit dat je wel op gesprekken mag komen betekend in ieder geval dat je interessant bent.![]()
Ik werk in de verzekeringen, mijn werk geeft gewoon 1000 euro bonus als we iemand aanbrengen. Zo moeilijk kunnen ze mensen vinden.
Dus mocht je in de verzekeringen willen![]()
Update voor wie wilt:Gets wat vervelend. Juist het bedrijf wat bij jou bovenaan staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Update voor wie wilt:Jasses. Als de brieven en cv goed genoeg zijn om door te gaan voor een gesprek. Hou volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je met iemand een gesprek ‘oefenen’?
Update voor wie wilt:Oh balen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig verder zoeken maar?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Goede plannen. Lijkt me ook een raar gevoel maar het is nu nog heel kortgeledenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag!
Niet werken blijft, hoe lekker, best wel een vreemd gevoel. Met vakantie weet je wanneer het niets doen stopt. Ga nu toch maar eens een "to do" lijstje maken.
Vrijdag met een vriendin naar een winkel om te gaan proefzitten op een bank en een paar stoelen. De huidige is echt de miskoop van deze eeuw (de diva's hebben een andere mening.
haha als ik niet keihard hoef te liegen en geen maandelijkse target moet behalen primaquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt balen zeg! snap dat je er moedeloos van wordt.
Hopelijk is er in jouw branche veel werk te vinden, bijna overal zijn nu tekorten.
het feit dat je wel op gesprekken mag komen betekend in ieder geval dat je interessant bent.![]()
Ik werk in de verzekeringen, mijn werk geeft gewoon 1000 euro bonus als we iemand aanbrengen. Zo moeilijk kunnen ze mensen vinden.
Dus mocht je in de verzekeringen willen
Haha nee, verzekeringen hoef je niet te liegen en we hebben gelukkig geen targets.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha als ik niet keihard hoef te liegen en geen maandelijkse target moet behalen prima
Het is een achtbaan van emoties want als ik ergens word uitgenodigd ben ik weer blij en na een afwijzing voel ik me weer zo klote alsof het nooit wat wordt. Maar hoop snel positief te kunnen denken want word wel idd best veel uitgenodigd. Eerst de rest maar afwachten.
Klinkt leuk allemaal, veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We gaan eerst een nacht naar Bremen, met de trein, en dan naar Nunspeet. Mijn ouders hebben daar sinds jaar en dag een huisje in het bos, dus daar gaan we lekker rondhangen. De cavia's gaan ook mee![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:59 schreef Blues het volgende:
Oh wat jammer FFT en vooral omdat jij er wél een goed gevoel over had!
Zo gek is dat dan en ga je aan jezelf twijfelen maar je wéét gewoon niet wat ze zoeken, dat is gewoon lastig. blijf vertrouwen op jezelf! Ik had dit ook toen ik hier kwam wonen en wel 25 sollicitaties en 10 gesprekken en elke keer dacht ik: oh dit kan m worden en zó teleurgesteld als de afwijzing kwamIk dacht dit gaat nooit lukken!
Maar ineens heb je bingo hoor, écht! En uit een heel onverwachte hoek of dat je denkt: dit wordt niks en heb je ineens beet. Hou vol![]()
Da's een goede gedachte! En ze weten niet wat ze mislopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik doen Blues. Moet ook zo denken.
Als ze mij niet willen dan had ik het er misschien ook niet naar m'n zin gehad dus beter zo.
Thanks iedereen voor de steun
Noh!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden best wel vaak bij Lupa besteld. Maar dan heb ik het over 10 jaar geleden. Die hebben ook een periode gehad met enorm matige communicatie en slechte leveringen. Sindsdien bestel ik er niet meer
Update voor wie wilt:BalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan zo ontzettend subjectief zijn he.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tsk… zo droppen zonder toelichtingquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net uit bed en beetje bij gelezen. Ik vind het eigenlijk altijd fijn jullie dagelijkse beslommeringen te lezen. Hier niet veel te melden, de nachtdiensten waren redelijk rustig en 1 nacht heel intensief Sherlock Holmes gespeeld.
FFT volhouden hoorIk begrijp heel goed dat het heel rot voelt om steeds afgewezen te worden, maar ik ben met Blues hoor. Die leuke baan is vast ergens! En als je niet door gaat, dan vind je die baan niet.
P succes met al het etenDe pulled pork is zeker al op?
Jup. Bij mijn vorige bestellingquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noh!Ik bestel er sinds een jaar of vijf. Nooit klachten gehad.
Al kan ik het me ergens ook wel voorstellen. Ze is een beetje van de hak op de tak en omdat ik zo dichtbij woon kan ze me er altijd makkelijk tussen proppen. Verder weg is meer plannen en dat is misschien minder succesvol.
We hebben dit gesprek vast al vaker gevoerd he
quote:
Ik had het ook al vaker gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
We hebben dit gesprek vast al vaker gevoerd he
Sorry ik kom nu pas weer kijken maar zag dat het al treffend uitgelegd wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen wat je bedoelt met 'wat een soort volk'. Ik heb ook nog nooit van Cranenbroek gehoord hoor, maar kan me zo voorstellen dat je op een zaterdagmiddag niet rustig kunt winkelen bij een tuincentrum oid.
Ja, dat deed Lucky heel mooi en beeldendquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry ik kom nu pas weer kijken maar zag dat het al treffend uitgelegd was
Wij gaan in September ben wel heel benieuwd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al een paar keer geweest. Die markt is inderdaad wel leuk, maar voor de rest schijn ik een van de weinige te zijn die niet zoveel met Florence heeft. Denk dat we die deze keer daarom maar overslaan.
Oh ja 100%quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat deed Lucky heel mooi en beeldendMaar je staat dus achter haar beschrijving? Mooi
Ja. Rondje Delft, rondje zee, rondje Giethoorn en misschien Marken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:54 schreef Tele6 het volgende:
alle 5G antennes zijn nu geplaatst.
hopelijk weer geen centje pijn net zoals vorige keer.
@:FutureFairytale ik weet zeker dat je wat gaat vinden! Er moet wel een plek zijn die jouw waarde ziet.
@:PdeHoog wauw
Hebben jullie nog plannen voor uitjes met het bezoek?
Goed idee een todo lijstje lijkt me als je werk zo wegvalt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemiddag!
Niet werken blijft, hoe lekker, best wel een vreemd gevoel. Met vakantie weet je wanneer het niets doen stopt. Ga nu toch maar eens een "to do" lijstje maken.
Vrijdag met een vriendin naar een winkel om te gaan proefzitten op een bank en een paar stoelen. De huidige is echt de miskoop van deze eeuw (de diva's hebben een andere mening.
Ik heb nog een leuk uitje voor je bonuskind als ie weer thuis is. Wij gaan er ook naar toe met de k.kinderen. Legoblocks-art Kalverpassage Amsterdam. Zie googel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Rondje Delft, rondje zee, rondje Giethoorn en misschien Marken.
Lekker zo ff vakantie. Doe je goed.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoef pas een week voor ontslagdatum iets te doen op de uwv site. Ga natuurlijk wel eerder er eens goed naar kijken. Ik heb mezelf vorige week en deze week vakantie gegevenDus mag gewoon ook niets doen of tv kijken of zo. En die to-do lijst daar komt ook cv maken etc. op te staan (naast schuur opruimen oa
)
Als ik jou zo hoor over muziek maken, lijkt me dat ook gaaf, maar aangezien ik zo ontzettend niet muzikaal ben schiet dat echt niet op (noten lezen is ook nooit gelukt). Maar dat zal ook een soort "afleiding" van piekeren zijn voor jou? Want hoe slaap je nu, nu je andere piekermomenten hebt? Moest daar vannacht aan denken toen ik even wakker lag (en niet piekerde maar gewoon wakker)
Graagquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende keer weer hetzelfde rondje?
Ah ja. Dat heb ik gezienquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk uitje voor je bonuskind als ie weer thuis is. Wij gaan er ook naar toe met de k.kinderen. Legoblocks-art Kalverpassage Amsterdam. Zie googel.
Je gaat al prima vooruit. Best snelquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker zo ff vakantie. Doe je goed.
Ja muziekmaken is heerlijk. Bijna elke middag wel 1 à 2 uur. (in)slapen is nog matig. Het helpt wel als io ga avondwandelen..als ik dat niet doe lig ik nog langer wakker en ben dan w.s. niet moe genoeg of zo. En met dat uren wakker liggen komen er wel gedachtes maar het grote vervelende gepieker is wel weg. Ook overdag met wandelen en de powernaps gaat dat echt al beter. Het is rustiger in mn hoofd aan t worden.
Er 'moeten' bijna geen dingen meer dus het vooruit denken is bijna weg en ik probeer gewoon pas op de dag zelf 'op iets te komen wat ik kan gaan doen' iets waar ik zin in heb.
Ik ben een enorme regeerder en vooruitdenker dat probeer ik los te laten. Meer in het nu zijn.
Ik wacht op de aanmelding bij Therapieland door de psych hopelijk haal ik daar ook nog wat uit.
Het grootste ding in mijn hoofd is ook vaak: waarom ben ik hier, zingeving vraagstuk 2.0
Gewoon 'zijn' geeft me minder hoofdbrekens. Want deze vraag kan niemand voor je beantwoordendus hoe laat ik die het beste los en 'leef' ik gewoon.
Nou ja dat en zoiets
Dat ik prima vooruit ga zie ik niet zo hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Je gaat al prima vooruit. Best snelHoop dat het vanaf hier alleen maar beter gaat.
Een lekker ding lijkt mequote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Lonaa het volgende:
I made a thing.
[ afbeelding ]
Met 5 verschillende soorten tomaten uit de tuin.
Ja, was heerlijk! Flammkuchen-deeg, gekarameliseerde ui met tijm, geitenkaas, ansjovis en alle tomatenquote:
dat wil ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Lonaa het volgende:
I made a thing.
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat ik ansjovis zagquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja, was heerlijk! Flammkuchen-deeg, gekarameliseerde ui met tijm, geitenkaas, ansjovis en alle tomaten
Ansjovisquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm ik heb bijna alles in huis, zet het deeg op de boodschappenlijst (en de ansjovis niet)
Purdyquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Lonaa het volgende:
I made a thing.
[ afbeelding ]
Wat is schmand? Speckquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Oke kunnen we dan allemaal even wel jubelen over de tomaten?![]()
oeh, roomquote:
Ik denk dat de Schmand dat oplost.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Er zit echt enorm veel verschil in kcal tussen pizzadeeg en flammkuchendeeg.
Heb je het deeg zelf gemaakt of zo gekocht? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar wel ooit bij HelloFresh gekregen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Er zit echt enorm veel verschil in kcal tussen pizzadeeg en flammkuchendeeg.
Ik koop flammkuchendeeg bij AH of Jumbo (merknaam tante fanny)quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het deeg zelf gemaakt of zo gekocht? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar wel ooit bij HelloFresh gekregen.
Overigens had ik afgelopen week mijn nieuwe favoriete bulgursalade van HF. Die was zó lekker
maaltijdsalade met halloumi en bulgur
Ja, die kregen we ook van HelloFresh, tante Fannyquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik koop flammkuchendeeg bij AH of Jumbo (merknaam tante fanny)
Dit staat op hun sitequote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die kregen we ook van HelloFresh, tante FannyMijn eigen AH heeft het in ieder geval niet, maar die hebben zoveel niet
quote:Wat is het verschil tussen flammkuchen deeg en pizzadeeg?
In pizzadeeg is gist verwerkt en in flammkuchen niet. Flammkuchen komt oorspronkelijk uit de Elzas. Dat ligt in het noordoosten van Frankrijk aan de linkeroever van de Rijn, waar het de grens met Duitsland vormt. Het verhaal gaat dat met het deeg getest werd of de oven heet genoeg was.
Het ligt vaak in de koeling bij die blikjes danarollesquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het deeg zelf gemaakt of zo gekocht? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar wel ooit bij HelloFresh gekregen.
Overigens had ik afgelopen week mijn nieuwe favoriete bulgursalade van HF. Die was zó lekker
Ik ga volgende week bij Vegan Masters bestellen, een proef maaltijdbox.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef Blues het volgende:
Wij waren ook bezig met een keertje een maaltijdbox te bestellen.
HF bezorgt hier niet
MS wel, dus voor vlg week 3 maaltijden. Ben benieuwd.
Nou zeg…en wèl op Texelquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef Blues het volgende:
Wij waren ook bezig met een keertje een maaltijdbox te bestellen.
HF bezorgt hier niet
MS wel, dus voor vlg week 3 maaltijden. Ben benieuwd.
Laat haar het doen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik liep 8,4 kilometer hard na het werkDoor de stromende regen
Toen bad en soep en vegan brownies en nu ben ik lui. Ik zóu een tas kunnen inpakken maar ik heb 0 zin
Tof! Wat voor locatie is het?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed bezig clubsoda
Hier onderweg naar werk voor 'n nachtdienst. Vanmiddag locatie bekeken voor trouwfeest, echt zo tof. We hebben 'n optie erop gekregen maar we gaan het wel doen
Kwam mee met Picnic.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast in de server ruimte van Dannyquote:
Wat snoezigquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan hebben we vier zoveel tassen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |