abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:53:14 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795681
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200795719
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:56:19 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795747
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win ^O^
pi_200795764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
Lijkt wel een spiegeleitje! O+

..maar dat kan ook komen omdat ik vandaag de catering doe van twee gelijktijdige verhuizingen in de schoonfamilie en er tot dusver.. even kijken.. al tweeënvijftig eieren doorheen zijn gegaan sinds half zes vanmorgen :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_200795771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Molo het volgende:
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win ^O^
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier? :Y)
pi_200795788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wonderschoon veldje!
Mijn app zegt dat het Gekroonde Ganzenbloem is. Die ken ik niet, ik heb wel in de tuin hier (gewone gele) Ganzenbloem staan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200795797
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:53 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf plaatje!
pi_200795802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf plaatje!
^

Wat zij zegt :Y
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:03:35 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier? :Y)
Kan ik morgen pas zeggen. Miepje zag er een foldertje van staan bij de campingreceptie en vroeg of ze erheen mocht. Dus maar eens kijken, beetje mixvakantie.
Dit een dagje overleven gaat vast lukken.

Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto _O_
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:04:21 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf plaatje!
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:00 schreef sigme het volgende:

[..]

^

Wat zij zegt :Y
Ja ik vind m ook wel erg tof. Googlevondstje O+
pi_200795950
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto _O_
Dat compenseert dan weer een beetje! ;) O+

Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland' :X Naja, we gaan het zien.

Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruiken :') Dat vergt nu wat efficiënter inpakken. oO<
pi_200796024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland' :X Naja, we gaan het zien.

Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruiken :') Dat vergt nu wat efficiënter inpakken. oO<
Moet?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200796240
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Moet?
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:31:51 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’. :wtf:

Een bolderkar is dan heel handig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200796360
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op :)
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
pi_200796371
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’. :wtf:

Een bolderkar is dan heel handig.
Ja, nee. We huren fietsen ( :r ) zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om :')

Oh en @Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen O+
pi_200796379
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
Heh, ik kan het me indenken :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:38:40 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796411
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, nee. We huren fietsen ( :r ) zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om :')

Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen O+
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje. :+
pi_200796420
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is O+

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200796425
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje. :+
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo :7
pi_200796475
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is O+

[ afbeelding ]
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus ^O^ ) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes ;)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:53:35 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796623
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo :7
Die fietsen, hè.
pi_200796630
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus ^O^ ) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes ;)
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen ;)

En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
pi_200796693
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen ;)

En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant :D
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
pi_200796713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant :D
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.
pi_200796724
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:00 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.
Ahhh ja daar is het vaak wel wat frisser.
pi_200796776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahhh ja daar is het vaak wel wat frisser.
Ja heerlijk, en de winters vaak net iets warmer
pi_200797620
@minilot @sigme
Ik kom bij de club. Heb net "barefoot" survivalschoenen gekocht :o
Vind het een enigszins wazig idee, want ze hebben dus wel noppen voor grip in modder, maar ze zijn zo plat en flexibel als maar kan dus dan is het kennelijk toch barefoot.
Ze zitten heerlijk en ik ga ervan lopen als een jonge hinde O+

Met fietsen naar de survivalwinkel erbij zitten we vandaag ook weer op ruim 80 km. Dat was de laatste fietsdag van m'n vakantietje. Morgen nog survivallen en met kennissen wandelen. ^O^
pi_200798422
Tweede prik zit erin hoor. *O*

Ze begrepen er eerst helemaal niets van. Dus het meisje van de eerste balie moest naar haar manager, die zei vervolgens dat het wel kon, maar dan moest de arts het wel goedkeuren. Arts erbij en die zei gewoon meteen 'Ja, je kunt gewoon een tweede prik nemen als je al corona hebt gehad.'.

Bij de andere balies ging het overigens allemaal wel soepel.

En nu ben ik al de hele dag ongegeneerd aan het vreten. Dat is een bijwerking. Bij mij tenminste, bij zo'n beetje alles in het leven.
pi_200798572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
En nu ben ik al de hele dag ongegeneerd aan het vreten. Dat is een bijwerking. Bij mij tenminste, bij zo'n beetje alles in het leven.
:D O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200799302
Èn weer een ongeluk voor de deur, scooter vs auto. Kon nu niet zien wie er door rood gereden is.

De laan waar ik aan woon gaat op de schop, kan niet goed zien of dat stuk ook aangepast gaat worden, maar ik hoop het wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200799612
quote:

Bekende bijwerking :Y
Alleen duurt ie bij mij al 3 dagen :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:09:34 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200801717
Na twee weken Spelen is het gemekker tegen elkaar en de scheids bij Ajax PSV toch wel weer jammer :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200801841
Hoi *O* Pulled pork was bijzonder goed gelukt O+ Nu nog drie uur wachten tot de slowaakse bezoekers hier zijn :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200802019
Wat een burgerlijk dagje vandaag O+ de jaloezie en het screen hangen op de slaapkamer. Er is eindelijk een kamer met niet-tijdelijke raambekleding *O*

Daarna naar Willemstad voor een lunch. Het was erg lekker. Ik had de Hors 'd Oeuvre met miniversies van diverse broodjes, een kalfskroket, een uitsmijter en tomatensoep.

We hebben over de vesting gelopen en zijn daarna naar de uitkijktoren bij de Volkeraksluizen gegaan. Geinig om eens te zien.

Precies toen het begon te regenen begonnen we aan de ANWB autotocht van Willemstad naar Bergen op Zoom via diverse vestingsteden en forten. Prima vermaak voor deze druilerige dag :)

Thuis pot 15-20 met augurk ingemaakt en een ijsblokjesvorm met gehakte jalapenos ingevroren. Nu weer vele uren Spelen in een te korte avond proppen.
Spoilers!
pi_200802066
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi *O* Pulled pork was bijzonder goed gelukt O+ Nu nog drie uur wachten tot de slowaakse bezoekers hier zijn :P
Jullie eten na middernacht pulled pork? :+ Wel een mooi welkom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200802081
Vlie ipv Vlieland is ook suf. Spijk ipv Spijkenisse is nog suffer aangezien Spijk een heel andere plaats is.
Spoilers!
pi_200802107
Ik heb nog nooit iemand Vlie horen zeggen.
pi_200802187
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Maakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)

Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnen _O- wel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.
Ik wilde nog vragen wat je bedoelt met 'wat een soort volk'. Ik heb ook nog nooit van Cranenbroek gehoord hoor, maar kan me zo voorstellen dat je op een zaterdagmiddag niet rustig kunt winkelen bij een tuincentrum oid.
pi_200802195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Zullen wel randstedelingen zijn :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200802201
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook niet :N
Mijn nichtje werkt er al een jaar of tien elke zomer, en mijn neefje deze zomer voor het eerst. Maar Vlie hoor ik nie.
pi_200802242
Schier is daarentegen wel gebruikelijk :Y
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:27:06 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_200802254
Lekker P

Als ik naar het wad wandel 3km dan kijk ik gelijk op Schier rechtvoor en links Rottemurplaat. Dan nog meer links de Eemshaven

Schier en Vlie... snap het wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:27:13 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200802256
Horen zeggen niet, gelezen wel. “Tot Vlie!” was de afsluitende groet van onze verhuurder.
pi_200802294
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zullen wel randstedelingen zijn :{w
:Y Regio Amsterdam vooral.
pi_200802321
Ook zo vreemd om Amsterdam 020 te noemen en Rotterdam 010 waarom :?
pi_200802332
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een burgerlijk dagje vandaag O+ de jaloezie en het screen hangen op de slaapkamer. Er is eindelijk een kamer met niet-tijdelijke raambekleding *O*

Daarna naar Willemstad voor een lunch. Het was erg lekker. Ik had de Hors 'd Oeuvre met miniversies van diverse broodjes, een kalfskroket, een uitsmijter en tomatensoep.

We hebben over de vesting gelopen en zijn daarna naar de uitkijktoren bij de Volkeraksluizen gegaan. Geinig om eens te zien.

Precies toen het begon te regenen begonnen we aan de ANWB autotocht van Willemstad naar Bergen op Zoom via diverse vestingsteden en forten. Prima vermaak voor deze druilerige dag :)

Thuis pot 15-20 met augurk ingemaakt en een ijsblokjesvorm met gehakte jalapenos ingevroren. Nu weer vele uren Spelen in een te korte avond proppen.
O+ !
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:31:00 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200802355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is over en weer omdat ze weigeren de naam van die stad uit te spreken.
pi_200802478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde nog vragen wat je bedoelt met 'wat een soort volk'. Ik heb ook nog nooit van Cranenbroek gehoord hoor, maar kan me zo voorstellen dat je op een zaterdagmiddag niet rustig kunt winkelen bij een tuincentrum oid.
Er is een speciaal deel van de bevolking dat je alleen in Brabant ziet. Wij noemen het de Brabi-tokkie. Het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk ervaren. Als ik hen moest omschrijven zou ik hen een kruising tussen Scheveningers en kampers noemen met een compleet onverstaanbaar plat accent. Maar deze omschrijving doet hen geen recht.

De favoriete winkel van de Brabo-tokkie is Van Cranenbroek. Dat is een soort hele grote Action waar je al je klusspullen, kerstspullen, letter-interieurbenodigdheden, werkkleding, dierenbenodigdheden, tuinmeubels, kippengaas, kinderspeelgoed, zwembaden en carnavalskleding koopt.
Een bezoek aan de VC is niet geslaagd als je niet minimaal één hond van een Brabo-tokkie in een winkelwagen hebt zien zitten.
Spoilers!
pi_200802549
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Er is een speciaal deel van de bevolking dat je alleen in Brabant ziet. Wij noemen het de Brabi-tokkie. Het is moeilijk uit te leggen. Je moet het eigenlijk ervaren. Als ik hen moest omschrijven zou ik hen een kruising tussen Scheveningers en kampers noemen met een compleet onverstaanbaar plat accent. Maar deze omschrijving doet hen geen recht.

De favoriete winkel van de Brabo-tokkie is Van Cranenbroek. Dat is een soort hele grote Action waar je al je klusspullen, kerstspullen, letter-interieurbenodigdheden, werkkleding, dierenbenodigdheden, tuinmeubels, kippengaas, kinderspeelgoed, zwembaden en carnavalskleding koopt.
Een bezoek aan de VC is niet geslaagd als je niet minimaal één hond van een Brabo-tokkie in een winkelwagen hebt zien zitten.
Wat een mooie en uitgebreide omschrijving O+ Mijn dank is groot! Het klinkt als een Bucketlist-item.
pi_200802591
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is over en weer omdat ze weigeren de naam van die stad uit te spreken.
Da's dan helemaal stom. Net als Vitesse fans niet naar Nijmegen willen en NEC niet naar Arnhem.
pi_200802628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een mooie en uitgebreide omschrijving O+ Mijn dank is groot! Het klinkt als een Bucketlist-item.
:D

Hoe is het eigenlijk met je kous? Draag je hem al minder of zelfs niet met wandelen?
Spoilers!
pi_200802689
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hoe is het eigenlijk met je kous? Draag je hem al minder of zelfs niet met wandelen?
Tijdens het wandelen draag ik hem niet meer. Voor de rest redelijk trouw. Niet elke dag even trouw. Ze blijven 'rollen' :') De tip om ze heel vaak te wassen helpt daar wel tegen en nu draag ik een kous 1-2 dagen max.
pi_200802772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tijdens het wandelen draag ik hem niet meer. Voor de rest redelijk trouw. Niet elke dag even trouw. Ze blijven 'rollen' :') De tip om ze heel vaak te wassen helpt daar wel tegen en nu draag ik een kous 1-2 dagen max.
Dat klinkt als een goede middenweg :)
Spoilers!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:44:34 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200802850
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:

[..]

_O-

Ik houuuuu van kamperen in een tent, maar een de Waard... Whyyyyyy
Dat si echt kwelling onder het mom van geitenwollensok willen zijn of nog in de vorige eeuw leven ofzo

Nog nooit van Vlie gehoord trouwens, maar ook nog nooit op Vlieland geweest
Hoe doe je dat dan praktisch eigenlijk? Voor je de boot op gaan alles in een bolderkar mikken oid?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:43 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200802894
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen O+
Ah, verder lezen had ik eerder moeten doen :+

Hier as we speak hele dikke Zweedse mannen die vanuit de sauna het meer in springen bommetje style _O-
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:49:01 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200802993
quote:
Tweede prik zit erin hoor. *O*

Ze begrepen er eerst helemaal niets van. Dus het meisje van de eerste balie moest naar haar manager, die zei vervolgens dat het wel kon, maar dan moest de arts het wel goedkeuren. Arts erbij en die zei gewoon meteen 'Ja, je kunt gewoon een tweede prik nemen als je al corona hebt gehad.'.

Bij de andere balies ging het overigens allemaal wel soepel.

Net of dat zo'n unieke gebeurtenis is. Wow :D :D

Maar mooi dat jij ook klaar bent ermee. Hatsaa ^O^

(Stiekem wel benieuwd hoe dat in je twee QR codes toont :+ )
pi_200803030
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat klinkt als een goede middenweg :)
Ja, dit is wel te doen zo :Y Leuk is anders, maar ook niet super vervelend.
We hebben het nog niet gehad over hoe lang ik die kous moet dragen. Medicatie wel de rest van mijn leven -O-
pi_200803124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit is wel te doen zo :Y Leuk is anders, maar ook niet super vervelend.
We hebben het nog niet gehad over hoe lang ik die kous moet dragen. Medicatie wel de rest van mijn leven -O-
Oef...rest van je leven? -O-
pi_200803153
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Oef...rest van je leven? -O-
Yup :Y vanwege de lupusanticoagulant.
pi_200803194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Medicatie wel de rest van mijn leven -O-
Bah zeg! Wel serieus balen, zo'n bijkomstigheid. :*
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:55:59 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200803279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yup :Y vanwege de lupusanticoagulant.
Heb lang niet meegelezen, maar is er toch nog iets nieuws uitgekomen qua informatie na bezoek aan de internist als ik je zo hoor? Of wist je dit al?

Wat naar zeg -O-
pi_200803285
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Dat si echt kwelling onder het mom van geitenwollensok willen zijn of nog in de vorige eeuw leven ofzo

Hoe doe je dat dan praktisch eigenlijk? Voor je de boot op gaan alles in een bolderkar mikken oid?
Er staan bagagekarren klaar die de boot opgaan.
pi_200803296
De verhuizingen in de schoonfamilie zijn overigens nog ongoing :') Ik ben toch wel blij dat ik die hoardergenen er bij J. drastisch uitgeconditioneerd heb :+
pi_200803517
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jullie eten na middernacht pulled pork? :+ Wel een mooi welkom.
Nou. Ik niet hoor :P Ik heb wel genoeg gehad voorlopig :D Morgen weer een broodje of zo :P En mini-G vond dat we wat moesten bewaren want hij wilde ook wel als hij weer thuis was :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:05:52 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200803558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
In Leeuwarden hebben ze het over DKV als ze het over Heerenveen hebben. :+
En er zijn ook best wat plaatsgenoten van je die weigeren het over Nijmegen te hebben :P
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:07:03 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200803590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef borisz het volgende:

[..]

En er zijn ook best wat plaatsgenoten van je die weigeren het over Nijmegen te hebben :P
Waar staat DKV dan voor?
pi_200803605
quote:

[..]

Weet ik, en andersom. Hoorde ooit van een man, woonde in Nijmegen, kreeg een vriendin in Deventer of Zutphen. Maar ging met de trein via Den Bosch zodat hij niet in Arnhem hoefde te komen. En de broer van een vroegere vriendin net zo. Weigerde een stap in Nijmegen te zetten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:09:01 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200803634
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar staat DKV dan voor?
Dertig Kilometer Verderop
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:10:05 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200803660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef borisz het volgende:

[..]

:')

Wat treurig man :D
pi_200803667
quote:

[..]

Nog nooit van gehoord
pi_200803679
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef borisz het volgende:

[..]

_O-
pi_200803846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Weet ik, en andersom. Hoorde ooit van een man, woonde in Nijmegen, kreeg een vriendin in Deventer of Zutphen. Maar ging met de trein via Den Bosch zodat hij niet in Arnhem hoefde te komen. En de broer van een vroegere vriendin net zo. Weigerde een stap in Nijmegen te zetten.
Wat allemaal een ver gaande idioterie...
pi_200803924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat allemaal een ver gaande idioterie...
Ja. Er was toch laatst ook iets met een Feyenoorder die naar Ajax gaat (of andersom) daar hadden de supporters ook iets smakeloos gedaan.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:27:30 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200804105
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Ik hou van onze de Waard. O+
maar het is meestal wel apart volk _O-

Gebruiken nu meestal de kleine tent. Maar toch blijft het een heerlijke tent.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:06:08 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200804929
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

:')

Wat treurig man :D
Dit speelt onder voetbalmensen. En die zijn per definitie al diep triest.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:26:09 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200805322
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar Cratex werkkleding schijnt heel goed te zijn en goedkoop.

Tenminste veel Brabos die ik ken halen er hun werkkleding.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200805512
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar Cratex werkkleding schijnt heel goed te zijn en goedkoop.

Tenminste veel Brabos die ik ken halen er hun werkkleding.
Wij ook ja. En kruiwagens, werkschoenen, worteldoekpennen, een rolmaat, reciprozaagbladen, etc etc.
Spoilers!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:40:18 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200805589
En zwembad warmtewisselaars, standaard-maten tentdoek met ramen erin, heeeeeel veel artikelen van kunststof met riante hoeveelheden oplosmiddelen erin....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200808791
Mogge :W

Ik hielp gisteren 3 uur lang met het nieuwe hockey clubhuis leeg sjouwen zodat de vloer gestort kan worden komende week en had een gezellige avond bij de buurvrouw. Was pas 00.30 thuis, lag 1u in bed, half uur wakker gelegen van de spierpijn in armen en handen die kwam opzetten, toch maar paracetamol genomen en toen in slaap gevallen. En om 6.30 weer wakker.. whyyy :X
Hopelijk nog even uurtje of anderhalf slapen zo voor ik naar m'n ouders ga. En anders daar maar een middagdutje of zo :+
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 07:09:40 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200808885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:40 schreef fietsie het volgende:
En zwembad warmtewisselaars, standaard-maten tentdoek met ramen erin, heeeeeel veel artikelen van kunststof met riante hoeveelheden oplosmiddelen erin....
Veel hersenschade richt het niet aan als ik het zo lees :P
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 07:17:59 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200808928
Gisteren ook de tweede prik gehad. Ik heb gelukkig nergens last van. Of gaat dat nog komen :+

Maar goed, als ik van de vaccins niets geen last heb, stel ik mezelf gerust dat mocht ik het virus krijgen mijn immuunsysteem dermate goed is dat amper ziek ben. Stukje niet wetenschappelijk onderbouwd wensdenken allicht :+
pi_200808974
Goedemorgen!
Ik ga maar weer eens een flink end wandelen. Het is nattig en grijs hier.
Maar eerst wat foto'tjes.

De Engelwortel. Moeilijk te onderscheiden van de gewone Berenklauw. Als je het wil weten zie hier: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #65: Natte zomer

Jacobskruiskruid, plantje waar veel over te doen is. Verwerkt tot hooi is het erg giftig voor paarden en koeien.
pi_200809074
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef Molo het volgende:
(Stiekem wel benieuwd hoe dat in je twee QR codes toont :+ )
Ik had al een vaccinatiebewijs met 1 van de 1 en heb nog een herstelbewijs geldig tot en met oktober.

Ik laat dat nog even staan en haal m’n nieuwe vaccinatiebewijs pas over 2 weken op. Ik had wat klachten gehoord dat mensen in dezelfde situatie ineens weer 2 weken moesten wachten tot het vaccinatiebewijs geldig was. Omdat je de oude eigenlijk overschrijft. Weet niet zeker of dat al gefixt is.
  zondag 8 augustus 2021 @ 08:28:07 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200809299
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren ook de tweede prik gehad. Ik heb gelukkig nergens last van. Of gaat dat nog komen :+

Maar goed, als ik van de vaccins niets geen last heb, stel ik mezelf gerust dat mocht ik het virus krijgen mijn immuunsysteem dermate goed is dat amper ziek ben. Stukje niet wetenschappelijk onderbouwd wensdenken allicht :+
Dat is niet hoe het werkt :+

Maar gezien leeftijd heb je toch weinig te vrezen van corona dus och ;)
  zondag 8 augustus 2021 @ 08:29:04 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200809309
quote:
7s.gif Op zondag 8 augustus 2021 07:27 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga maar weer eens een flink end wandelen. Het is nattig en grijs hier.
Maar eerst wat foto'tjes.

[ afbeelding ]
De Engelwortel. Moeilijk te onderscheiden van de gewone Berenklauw. Als je het wil weten zie hier: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #65: Natte zomer

[ afbeelding ]
Jacobskruiskruid, plantje waar veel over te doen is. Verwerkt tot hooi is het erg giftig voor paarden en koeien.
Ik stond gisteren op een distel :o
Moest aan je denken, wel vervolgens vergeten foto van te maken :+

Gaan jullie nog naar het Spaanse?
  zondag 8 augustus 2021 @ 08:31:00 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200809316
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 07:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had al een vaccinatiebewijs met 1 van de 1 en heb nog een herstelbewijs geldig tot en met oktober.

Ik laat dat nog even staan en haal m’n nieuwe vaccinatiebewijs pas over 2 weken op. Ik had wat klachten gehoord dat mensen in dezelfde situatie ineens weer 2 weken moesten wachten tot het vaccinatiebewijs geldig was. Omdat je de oude eigenlijk overschrijft. Weet niet zeker of dat al gefixt is.
Ja het ontwerp is dermate beperkt (ik hou het even netjes...) dat dat soort issues steeds aan de orde zijn.
Daarom ook benieuwd. De internationale zou wel meteen ok moeten zijn.
Maar ben benieuwd hoe het er uit ziet, hopelijk geen gedoe voor je daarmee.
En hopelijk snel überhaupt niet meer nodig die codes maar dat is ene illusie geloof ik
pi_200809342
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik stond gisteren op een distel :o
Moest aan je denken, wel vervolgens vergeten foto van te maken :+

Gaan jullie nog naar het Spaanse?
Wat voor distel?

Het plan is om na volgend weekend in de auto te stappen, zonder honden, en naar Spanje te rijden. Ongeveer tien dagen later moeten we weer terug zijn.

Eens even kijken hoe we dat doen met de schapen en lammetjes hier, dat was een niet-voorziene complicatie. En het lijkt erop dat de ooien krap melk hebben voor hun lammetjes, die ene van laatst was ondervoed, er is er nu nog een die ik kan pakken. Je mag een lam niet kunnen vangen. Als ik ze vang krijgen ze voor straf een fles warme zoete melk (poedermelk voor lammetjes). Deze heeft gisteravond en vanochtend een fles warme melk gehad, direct daarna zet ik d'r weer bij moe en drinkt ze daar. Dus het is niet dat moe d'r niet wil ofzo.
pi_200809371
Heeft dat ook met de tijd van het jaar te maken dat de ooien niet zoveel melk hebben? Of wat kan daar de oorzaak van zijn?

En ik kwam deze net tegen O+ Niet dat ik dat woord ooit nodig had, maar toch.
  zondag 8 augustus 2021 @ 08:49:06 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200809409
quote:
7s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat voor distel?

Het plan is om na volgend weekend in de auto te stappen, zonder honden, en naar Spanje te rijden. Ongeveer tien dagen later moeten we weer terug zijn.

Eens even kijken hoe we dat doen met de schapen en lammetjes hier, dat was een niet-voorziene complicatie. En het lijkt erop dat de ooien krap melk hebben voor hun lammetjes, die ene van laatst was ondervoed, er is er nu nog een die ik kan pakken. Je mag een lam niet kunnen vangen. Als ik ze vang krijgen ze voor straf een fles warme zoete melk (poedermelk voor lammetjes). Deze heeft gisteravond en vanochtend een fles warme melk gehad, direct daarna zet ik d'r weer bij moe en drinkt ze daar. Dus het is niet dat moe d'r niet wil ofzo.
Een paarse :P
Ik heb geen flauw idee wat voor

En oh ja.... Onderneming wel ineens zo zeg. En wat gaan jullie kort voor zo'n reis..was dat ook voorafgaand aan de surpriselammetjes al het plan?

Iig veel plezier ^O^
pi_200810987
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Een paarse :P
Ik heb geen flauw idee wat voor

En oh ja.... Onderneming wel ineens zo zeg. En wat gaan jullie kort voor zo'n reis..was dat ook voorafgaand aan de surpriselammetjes al het plan?

Iig veel plezier ^O^
Ja, we zouden steeds maar zo kort gaan! In de zomer gaan is helemaal niet ideaal, in herfst en lente gaan we graag langer. Maar we willen er nu toch graag heen, kort, om te checken of alles nog wat in orde is.
  zondag 8 augustus 2021 @ 11:23:51 #92
63722 z80
I fink you freaky
pi_200811170
Vandaag geleerd dat een stuk afgebroken rots racistisch kan zijn. Let wel een steen, eentje zonder enige bewerking. |:(
https://news.wisc.edu/no-(...)removed-from-campus/
Ze zijn compleet de weg kwijt daar aan de andere kant van die plas water.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200811405
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef z80 het volgende:
Vandaag geleerd dat een stuk afgebroken rots racistisch kan zijn. Let wel een steen, eentje zonder enige bewerking. |:(
Misschien zou je er goed aan doen te bedenken dat het daar ook mensen zijn, in z'n algemeenheid net zo stom en slim als anderen. Er is geen hond die denk dat die steen racistisch is, behalve jij, en dat pleit niet voor je intelligentie.
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:18:02 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200812016
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef z80 het volgende:
Ik heb die rots in het echt gezien :)

Bijzonder dit zo in het nieuws van daar te lezen...
  zondag 8 augustus 2021 @ 12:54:11 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200812504
@minilot

Zelfde hel als in Nederland, wel iets ruimer opgezet en goeie koffie

Koos was vergeten sokken aan te doen dus heeft nu themasokken van hier met babyolifanten erop :+
pi_200812536
Straks naar de film! Ik ga naar Space Jam 8-) In het Nederlands (8>
Met mijn jongeman want die vindt animatie leuk en kan niks met ondertitels.

Dacht daarna ergens simpel een pizzaatje te gaan eten… het is óf alleen afhaal en de goede Italianen zijn blijkbaar gesloten :') Straks bij de woongroep maar vragen of hij wat meer geld meeneemt :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200813890
Space jam was leuk :Y
Zo leuk dat je dit doet.
pi_200813961
Ben wel kapot van gisteravond maar heb hele geprekken langs me heen laten gaan en naar t strand en de wolken gestaard. Niet steeds 'aan' gestaan. Na t eten nog ff lekker toen t droog was op strand in t donker gelopen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200814005
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Blues het volgende:
Ben wel kapot van gisteravond maar heb hele geprekken langs me heen laten gaan en naar t strand en de wolken gestaard. Niet steeds 'aan' gestaan. Na t eten nog ff lekker toen t droog was op strand in t donker gelopen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net vragen hoe je avond was. Was het evengoed wel een beetje fijn of vooral energieslurpend?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200814097
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen hoe je avond was. Was het evengoed wel een beetje fijn of vooral energieslurpend?
Fijn! Door wie zij zijn en hun reacties en gesprekken O+
Was heel gespannen en erg vermoeid in hoofd vooraf juist. o|O Daarna kwam de rust in mn hoofd toen ze er waren en liet ik t gewoon over me heen komen. Ze niet meer binnen gevraagd voor koffie en samen nog ff een half uurtje heel zen een dierentuin programma zitten kijken met een borrel erbij om af te kicken. :D
pi_200814120
Ik was gisteren ‘even’ naar Zwolle op en neer gereden. Het werd wat ingewikkelder omdat moederpoes medicatie moest dus wat geschoven met de tijden. Vriendin had sushi en avondbezoekje aan museum geregeld. Ging dus een latertje worden maar dat is geen probleem.
Vertelt ze onder het eten dat ze thuis nog een wijntje heeft staan voor als we terug zijn.

Uhm.. ik moet nog 2 uur naar huis rijden in het donker, drink zelden maar nu laat ik die zeker aan me voorbij gaan.
En toen vielen onze kwartjes: normaal blijf ik logeren (of zij bij mij). Maar dat hadden we deze keer niet echt overlegd… En omdat ik opvangers heb was logeren deze keer geen optie voor me.
Zij had haar logeerkamer opgeruimd en was al verbaasd dat ik zo weinig bagage bij me had _O-

Het viel me op de terugweg wel op hoeveel mensen de memo hebben gemist dat je na 19.00 uur harder mag dan 100 km/u. ZOEFFFFFF!
pi_200814181
Oh communicatiefoutje :P
Ja lekker 120??

Heb van wandelrondje van gisteren nog een tweelingvlinderstruikbloem. Nog nooit gezien.

pi_200814196
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Blues het volgende:
Ja lekker 120??

Heb van wandelrondje van gisteren nog een tweelingvlinderstruikbloem. Nog nooit gezien.

[ afbeelding ]
130/140 :P

Je foto :o Horny……
pi_200814302
Woeiii ja 130 :+
  zondag 8 augustus 2021 @ 15:07:57 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200815098
Loungeset eindelijk besteld *O*

Over een maandje is ie er en dan gaan we voor een mooie na-zomer :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 8 augustus 2021 @ 15:08:20 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200815105
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:26 schreef Blues het volgende:
Woeiii ja 130 :+
Ja belachelijk hoeveel mensen dat niet snappen..
Zoals mn ouders }:|
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 augustus 2021 @ 15:27:30 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200815497
De vlam is uit.... *zwart gat alert*
Hoewel morgen weer aan het werk :P
pi_200816121
Portobellos in de oven.
Zin in
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200816167
Ik rij ook 's nachts terug naar huis geen 130 ...

... maar dat mag ook niet op de A2. Daar staan bordjes met 120 ;)

Overigens, ik rij sowieso vaker 110 km/h. Is toch wat zuiniger, vind het ook net wat relaxter. Tenzij ik haast heb natuurlijk, dan moet ik ook overdag uitkijken dat ik niet over de 120 knal :P .

@Blues : oh dat 'kot-debacle' is uiteindelijk goed afgelopen. Ik moest er nog wel even een dreigend mailtje na 3 maanden achteraan sturen dat ik het geld van de borg echt wel graag wilde ontvangen, en we het anders maar via 'Kotweb' moesten laten bemiddelen. (Dat is de site waar alle kamers op aangeboden worden). Kreeg nog een snauw via de mail terug, maar het geld werd wel teruggestort. *O*

Ik lees jouw verhalen wel hoor, maar even weinig tijd om serieus en doordacht te reageren :@
Ik vind het in elk geval knap dat je de spreekwoordelijke koe bij de horens vat! :*

Nog even een dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken. Ik lees jullie verhalen ook, maar mijn hoofd liep/loopt even over. Niks ernstigs, gewoon veel info die mijn chaotische brein wat lastig weet te ordenen :+
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 17:21:10 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200817159
Hoe langzamer ik rij, des te meer ik me laat afleiden als je harder kunt op een weg.
Dus een Duitse Landesstraße waar je 100km/u mag, let ik wel op. 100 op een lege A37 ben ik eerder geneigd toch even op de telefoon te kijken.

Ik hou me overigens wel aan de snelheid, boetes zijn sneu geld.
pi_200817422
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Hoe langzamer ik rij, des te meer ik me laat afleiden als je harder kunt op een weg.
Dus een Duitse Landesstraße waar je 100km/u mag, let ik wel op. 100 op een lege A37 ben ik eerder geneigd toch even op de telefoon te kijken.

Ik hou me overigens wel aan de snelheid, boetes zijn sneu geld.
Het maakt voor mij doorgaans niet zo veel verschil of ik nu 120, 110 of 100 rij op een donkere, verlaten tigbaans-A2 in de nacht. Saai is het toch wel :P Dus muziek aan, koude lucht en hop naar huis.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 18:25:23 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200817891
quote:
7s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het maakt voor mij doorgaans niet zo veel verschil of ik nu 120, 110 of 100 rij op een donkere, verlaten tigbaans-A2 in de nacht. Saai is het toch wel :P Dus muziek aan, koude lucht en hop naar huis.
Hmm ja das dat tienbaans stuk bedoel je. Met trajectcontrole.

Laatste keer dat ik tienbaans reed, reed ik op 150 op de derde baan. _O_
  zondag 8 augustus 2021 @ 18:26:50 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200817899
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 15:27 schreef borisz het volgende:
De vlam is uit.... *zwart gat alert*
Hoewel morgen weer aan het werk :P
Ja -O-

We zijn nog niet helemaal klaar met kijken maar moeten eerst even uit eten. We hebben nog een aantal sporten zonder Nederlanders bewaard voor volgende week. Dan kunnen we langzaam afkicken. En veel De Slimste inhalen.

We hebben vandaag de schuur opgeruimd. Morgen huren we een bus om naar de metaalhandel en de milieustraat te gaan. Dat zal lekker opruimen.
Ik heb weer 2 potten jalapenos voor de voorraad en verder was het lekker bankhangen *;

Nu dus uit eten. Eindelijk naar Het Hooihuis @Lonaa :9
Spoilers!
pi_200818356
Jaloers op @Lucky_Strike :9

Wij hebben net bij Flips besteld en dat was ook helemaal geen straf, trouwens.

Gisteren was er een bierfestival. We hadden er nogal een hard hoofd in of het tof zou worden want a) regen, b) met 4 man aan een tafeltje en we waren met uh, meer dan 4, c) je moest blijven zitten en d) DUUR.

Nadat we zeiknat geregend waren, creatief het '4 personen per tafel en tafels zo min mogelijk verschuiven'-probleem hadden opgelost en een paar overpriced bier hadden besteld, was het tijd voor de bier-kaas-proeverij die je bij kon boeken. Van diezelfde gozert als waar we dat een keer online van hadden gedaan en wat ook enorm tof was want toffe gozer en het klikt.
Ik had daar de hele vriendengroep enthousiast over gekregen dus we hadden 11 van de 17 kaarten. _O-
Was supergezellig en lekker. We hebben ook met een paar man in zijn tentje nageborreld. Tot sluit. _O_

Ook zijn er plannen voor de toekomst gemaakt waarbij we een proeverij gaan doen met de BBQ in de winter en ik ga eind september een paar dagen naar die gozert toe voor wat proeverijen. :')

Vandaag was, obviously, bankhangdag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200818498
quote:
2s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Jaloers op @:Lucky_Strike :9

Wij hebben net bij Flips besteld en dat was ook helemaal geen straf, trouwens.

Gisteren was er een bierfestival. We hadden er nogal een hard hoofd in of het tof zou worden want a) regen, b) met 4 man aan een tafeltje en we waren met uh, meer dan 4, c) je moest blijven zitten en d) DUUR.

Nadat we zeiknat geregend waren, creatief het '4 personen per tafel en tafels zo min mogelijk verschuiven'-probleem hadden opgelost en een paar overpriced bier hadden besteld, was het tijd voor de bier-kaas-proeverij die je bij kon boeken. Van diezelfde gozert als waar we dat een keer online van hadden gedaan en wat ook enorm tof was want toffe gozer en het klikt.
Ik had daar de hele vriendengroep enthousiast over gekregen dus we hadden 11 van de 17 kaarten. _O-
Was supergezellig en lekker. We hebben ook met een paar man in zijn tentje nageborreld. Tot sluit. _O_

Ook zijn er plannen voor de toekomst gemaakt waarbij we een proeverij gaan doen met de BBQ in de winter en ik ga eind september een paar dagen naar die gozert toe voor wat proeverijen. :')

Arvid?
Dat is wel een bijzondere :D
pi_200818509
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Arvid?
Dat is wel een bijzondere :D
Ja, ik ook, dat zal wel zijn waarom het werkt. :D
pi_200819324
quote:
2s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Lonaa het volgende:

Klinkt goed Loon ^O^ B:)B
pi_200819477
Meh. Dat was het weekend. Eigenlijk na m'n vaccinatie gisteren vooral op bed gelegen. Nu voel ik me wel weer wat beter, dus waarschijnlijk morgen weer helemaal fris. Kan ik weer lekker aan het werk. :')
pi_200819538
Maar nog maar 3 weken aftellen tot de vakantie. *O*

Vandaag besloten dat we ook een dagje Venetië meepakken. Zin in.
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:54:42 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200819804
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Myraela het volgende:

Ohh! Jaloers!

Ik heb nu in October 1 x 2 weken en 1x 1 week in de planning staan.. nog geen idee wat te doen.

Er staat ook nog een weekendje Helsinki met potlood in de kantlijn.. iemand nog tips?
pi_200820110
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Blues het volgende:
Ja lekker 120??

[ afbeelding ]
Wat bijzonder :o Nee, ook nog nooit gezien. Nou ja, nu dus wel. Dankzij jou O+
En fijn dat het gisteravond leuk was. Mooie foto ook van jullie op het strand O+ Jullie boffen maar dat jullie zo dichtbij het strand wonen. Nu heeft Nederland natuurlijk heel veel mooie en fijne plekjes, maar de zee vind ik gewoon erg mooi.
pi_200820327
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat bijzonder :o Nee, ook nog nooit gezien. Nou ja, nu dus wel. Dankzij jou O+
En fijn dat het gisteravond leuk was. Mooie foto ook van jullie op het strand O+ Jullie boffen maar dat jullie zo dichtbij het strand wonen. Nu heeft Nederland natuurlijk heel veel mooie en fijne plekjes, maar de zee vind ik gewoon erg mooi.
Ja altijd nog blij mee.

En die kous hoelang moet dat nog?
En vervelend die levenslange medicatie. Hebben ze ook nog bijwerkingen?
pi_200820851
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:18 schreef Blues het volgende:

Ja altijd nog blij mee.

En die kous hoelang moet dat nog?
En vervelend die levenslange medicatie. Hebben ze ook nog bijwerkingen?
Kous geen idee, niet over een tijd gehad. Januari weer afspraak, dus in ieder geval tot dan.
Online vind je tot wel 2 jaar (oa NHS heeft dat als advies) en de kousenmevrouw die mijn been heeft opgemeten had het over 3 jaar :')

Ik merk er niet veel van, van de medicatie. Alleen heb ik soms rare pijn in mijn kuiten (bdz) en warm en koud gevoel. Rare sensaties. Dat was volgens de internist dus een bijwerking.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 21:57:58 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200821141
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef Myraela het volgende:
Meh. Dat was het weekend. Eigenlijk na m'n vaccinatie gisteren vooral op bed gelegen. Nu voel ik me wel weer wat beter, dus waarschijnlijk morgen weer helemaal fris. Kan ik weer lekker aan het werk. :')
Ik begin steeds meer af te vragen of ik niet stiekem een placebo heb gekregen :P Zelfs het kleine plekje in m'n arm verneem ik niet meer.
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 21:58:45 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200821154
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Myraela het volgende:

Waar ga je de overige tijd heen dan?
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:56:50 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200822043
B:)B
pi_200822250
Venetië is tof O+
Één keer in het al wat drukkere seizoen geweest; dat was wel echt druk, maar wel prachtig en erg zonnig. En een keer in het naseizoen. Dat was een stuk relaxter, maar wel iets minder zonnig en toch ook wel wat minder bedrijvigheid.

Wij gaan dit jaar naar Slovenië O+ . Misschien blijven we ergens op de terugweg nog wel plakken in Oostenrijk of Italië ofzo, maar we willen in elk geval naar het Triglav gebergte en nog een paar dagen naar Bled, camperen aan de Sava-rivier. Echt al tig jaar niet meer geweest, maar goede herinneringen aan.
(En we hebben ook nog wel gekeken naar Noorwegen, maar zeikweer en laat in seizoen. Dus laat maar, dat moeten we gewoon weer eens in juni doen :D )
  zondag 8 augustus 2021 @ 23:22:45 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200822376
quote:
7s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:13 schreef Candaasje het volgende:
Venetië is tof O+
Één keer in het al wat drukkere seizoen geweest; dat was wel echt druk, maar wel prachtig en erg zonnig. En een keer in het naseizoen. Dat was een stuk relaxter, maar wel iets minder zonnig en toch ook wel wat minder bedrijvigheid.

Wij gaan dit jaar naar Slovenië O+ . Misschien blijven we ergens op de terugweg nog wel plakken in Oostenrijk of Italië ofzo, maar we willen in elk geval naar het Triglav gebergte en nog een paar dagen naar Bled, camperen aan de Sava-rivier. Echt al tig jaar niet meer geweest, maar goede herinneringen aan.
(En we hebben ook nog wel gekeken naar Noorwegen, maar zeikweer en laat in seizoen. Dus laat maar, dat moeten we gewoon weer eens in juni doen :D )
Ik volg op dit moment op Facebook een aantal oud klasgenoten die onderweg zijn naar Noorwegen; lange files in Zweden voor de Noorse grens.... en dan moeten ze daar 3 dagen in (zelf) quarantaine voor hun kinderen worden vrijgegeven
pi_200822405
Bij ons stonden Portugal en Zweden op het programma voor 2020. Misschien 2022 dan maar :+
En ik wil nog naar Londen! Liefst dit jaar nog. Gevaccineerden hoeven niet meer in quarantaine, dus het kan.

Slovenië lijkt me fantastische natuur hebben _O_ Oostenrijk en Italië zijn sowieso mooi, prima als tussenstop.

Venetië nooit geweest. Trekt me op zich ook niet, maar dat ligt aan mijn beeld van een stad vól toeristen en niet aan Venetië zelf. Je zou verwachten dat het nu rustiger is, want ik verwacht er momenteel eigenlijk geen of nauwelijks Amerikaanse of Aziatische toeristen.
pi_200822493
Ik vond het prachtig, Venetië. Wij waren er in 2013
Wel druk :X
pi_200822531
En verder is de lijst voor wat ik nog wil zien zó lang, ik kan niet meer kiezen.
_O-
pi_200822556
Dubbelt.Laat.
pi_200822572
@Myraela deze serie https://www.npostart.nl/d(...)se-zee/VPWON_1322855 en de laatste aflevering gister ging over Venetië.
Mooie ontmoetingen en ook een bezoek in een palazzo.
Nu was het er stilletjes mbt touristen.
pi_200822706
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:33 schreef Blues het volgende:
Ik vond het prachtig, Venetië. Wij waren er in 2013
Wel druk :X
Ook daar geslapen of een dag geweest? Hadden jullie ook niet zo'n gondel gehuurd? Zoiets herinner ik me.
pi_200823766
Goeiemorgen. Gewinkeld. En een roterende krulborstel besteld.
Wie ontwerpt dit soort producten? Wat heb je dan gestudeerd?
Vanuit bed nog wel. B-)

#consument
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 07:18:27 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200823795
Goedemorgen! Waarom is er geen sport op TV? :+
Zo weer eens naar kantoor.

Wellicht dit najaar of volgend voor jaar stedentrip naar Wenen. Dat lijkt me leuk :Y.
pi_200823811
En dank aan P&T voor de excursie in en rond Venetië!👍🏼

Werk ze @borisz. Even afkicken. Er waren hele (sport)momenten bij.
pi_200823913
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:37 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela deze serie https://www.npostart.nl/d(...)se-zee/VPWON_1322855 en de laatste aflevering gister ging over Venetië.
Mooie ontmoetingen en ook een bezoek in een palazzo.
Nu was het er stilletjes mbt touristen.
Klopt! Hadden we gisteren ook gekeken. :D
pi_200823942
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 07:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klopt! Hadden we gisteren ook gekeken. :D
Oh, vandaar :D
pi_200824026
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Waar ga je de overige tijd heen dan?
Heenreis doen we met een nachtje Strasbourg en Piacenza
Dan blijven we 3 nachten bij de trouwlocatie in de buurt van Florence
Dan een weekje nog wat lager in de buurt van Arezzo
En dan nog een weekje in de buurt van Bologna
En terug met een nachtje Mulhouse

quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 07:47 schreef AnneX het volgende:
Oh, vandaar :D
Ja, we keken dat en toen zocht m'n vriend op hoe ver het rijden zou zijn. En dat was eigenlijk helemaal niet ver. Leuk wel. Ben er als kind wel eens geweest, maar dan blijft het toch niet echt hangen.
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:09:17 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824085
Vind het zo leuk om over vakantieplannen te lezen O+ :D

Ik heb nu echt geen idee wat ik begin september wil doen. Weg, dat wel. Nja er komt vast nog wel iets in mij op.
pi_200824102
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:09 schreef gcjoel het volgende:
Vind het zo leuk om over vakantieplannen te lezen O+ :D

Ik heb nu echt geen idee wat ik begin september wil doen. Weg, dat wel. Nja er komt vast nog wel iets in mij op.
Hoe lang heb je vrij?
pi_200824107
Ik vind het zo'n vreemd besef dat ik nu zo bezig ben met m'n zomervakantie. Maar omdat we zo 'laat' gaan, is het bijna oktober als we terugkomen. Dat is in mijn boekje gewoon al bijna kerstmis. :D
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:13:55 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824128
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe lang heb je vrij?
maar 1 week, dat is dus ook beetje het lastige. Het mag niet te ver zijn
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:14:33 #145
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824131
Ik hou van late zomer vakantie! O+
dan heb je nog echt even mooi weer terwijl het hier al echt kouder wordt, dan geniet ik nog meer van het laatste beetje zon O+
pi_200824143
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:14 schreef gcjoel het volgende:
Ik hou van late zomer vakantie! O+
dan heb je nog echt even mooi weer terwijl het hier al echt kouder wordt, dan geniet ik nog meer van het laatste beetje zon O+
Is inderdaad fijn. Ik vind vroeg ook lekker, dan pak je juist al wat zon voordat de zomer hier echt gaat beginnen. Al was dat dit jaar minder tof geweest, want we hebben echt een rare zomer qua weer.

Voor m'n werk is het niet ideaal dat ik buiten het reces op vakantie ga. Maar zolang ik geen kinderen heb, ben ik nog niet echt van plan om dat te veranderen. :D
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:19:51 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824171
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is inderdaad fijn. Ik vind vroeg ook lekker, dan pak je juist al wat zon voordat de zomer hier echt gaat beginnen. Al was dat dit jaar minder tof geweest, want we hebben echt een rare zomer qua weer.

Voor m'n werk is het niet ideaal dat ik buiten het reces op vakantie ga. Maar zolang ik geen kinderen heb, ben ik nog niet echt van plan om dat te veranderen. :D
Nee zou ik ook echt niet doen!
Als je zag hoe druk het op de wegen was afgelopen weken. En alles veel duurder.

Ik ga liefst in voor en najaar. Ben wat dat betreft wel verwend _O-
pi_200824236
Zonder kinderen vooral niet in het hoogseizoen op vakantie gaan! Je gaat toch niet overal de hoofdprijs betalen 8)7
pi_200824321
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Zonder kinderen vooral niet in het hoogseizoen op vakantie gaan! Je gaat toch niet overal de hoofdprijs betalen 8)7
En voor dat geld dan nog in de drukte zitten ook. :D Plus ik vind het juist wel lekker als het net iets koeler is dan echt de heetste dagen.
pi_200824323
We hebben hier eigenlijk al jaren "laat" zomervakantie. Vin wel aangenaam. Eerst paar weken rust in de buurt en op straat en dan als iedereen weer begint zelf weggaan. :+
pi_200824363
Ik moet nog vier dagen werken tot vakantie O+ (die overigens grotendeels maar 35 minuten verderop is :P ) we vertrekken donderdag direct na het werk en ik had bedacht dat ik dan misschien wel thuis kon werken. Maar er druppelden steeds meer afspraken binnen en al met al heb ik donderdag de drukste dag in máánden :') het universum wil me een lesje leren geloof ik. En we hebben ook nog een ingewikkelde constructie met verschillende etappes enzo. Maar goed, ik ben nu druk lijstjes aan het maken, dat is mijn coping en dan hoop ik het donderdagavond allemaal achter me te laten.
pi_200824395
Mogge!
't Was heerlijk fietsen vanochtend.

Foto's! Van platjes die al wel eens eerder op de foto hebben gestaan, maar nu anders.

Gewone hennepnetel, nu in twee kleuren (de lila had ik al eens)

Mooie stekelbolletjes. Dit is wat een boterbloem ervan bakt nadat de bloemen weg zijn.
pi_200824445
Morgen komen trouwens m'n neefje en nichtje weer logeren. Ze zijn 10 en 12 jaar oud. Iemand toevallig nog een toffe tip hoe ik het nog net iets leuker voor ze kan maken?

We gaan in ieder geval naar de Arcadehal en KFC. Daarna thuis verder gamen waarschijnlijk. De vorige keer was het ook vooral zoveel mogelijk gamen. :')
pi_200824577
@Candaasje Niet naar Slovenië zonder de ¦kocjan-grotten, ik smeek het je!
pi_200824588
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:43 schreef sigme het volgende:
Mooie stekelbolletjes. Dit is wat een boterbloem ervan bakt nadat de bloemen weg zijn.
Geinig! O+
pi_200824603
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet nog vier dagen werken tot vakantie O+ (die overigens grotendeels maar 35 minuten verderop is :P ) we vertrekken donderdag direct na het werk en ik had bedacht dat ik dan misschien wel thuis kon werken. Maar er druppelden steeds meer afspraken binnen en al met al heb ik donderdag de drukste dag in máánden :') het universum wil me een lesje leren geloof ik. En we hebben ook nog een ingewikkelde constructie met verschillende etappes enzo. Maar goed, ik ben nu druk lijstjes aan het maken, dat is mijn coping en dan hoop ik het donderdagavond allemaal achter me te laten.
Heh, sterkte daarmee donderdag! Waar ga je heen, zo dichtbij huis? :)
pi_200824691
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik volg op dit moment op Facebook een aantal oud klasgenoten die onderweg zijn naar Noorwegen; lange files in Zweden voor de Noorse grens.... en dan moeten ze daar 3 dagen in (zelf) quarantaine voor hun kinderen worden vrijgegeven
Ah, nog een reden om niet te gaan. Die files dan. (of we zouden de boot moeten nemen, maar dan staat de datum van je terugreis gelijk al zo vast en dat vind ik eind augustus/begin september gekeken naar het weer niet ideaal...)

quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Bij ons stonden Portugal en Zweden op het programma voor 2020. Misschien 2022 dan maar :+
En ik wil nog naar Londen! Liefst dit jaar nog. Gevaccineerden hoeven niet meer in quarantaine, dus het kan.

Slovenië lijkt me fantastische natuur hebben _O_ Oostenrijk en Italië zijn sowieso mooi, prima als tussenstop.

Venetië nooit geweest. Trekt me op zich ook niet, maar dat ligt aan mijn beeld van een stad vól toeristen en niet aan Venetië zelf. Je zou verwachten dat het nu rustiger is, want ik verwacht er momenteel eigenlijk geen of nauwelijks Amerikaanse of Aziatische toeristen.
Slovenië is heel mooi ja :Y Enig nadeel is dat het nu wel 30 graden is. Hoger in de bergen is het wel koeler. Vriend wilde misschien nog naar Kroatië, maar dat heb ik voor nu gevetood. Ik word echt heel chagrijnig van teveel warmte :P .

Normaal gaan we dus ook niet in het hoogseizoen, liever in juni als alles nog in bloei staat en de temperaturen lager liggen. Maar dit jaar kwam het door Covid en vakantieplannen van collega's van vriend, en mijn nieuwe baan natuurlijk, zo beter uit. September doen we ook wel eens, maar dan is het weer in de bergen vaak al weer wat onstuimiger en kouder. Canada deden we wel rond die tijd, wegens de grootste kans op diverse wildlife te kunnen spotten.

En vergeleken onze reizen naar Canada en Noorwegen is zelfs het hoogseizoen hier goedkoop, dus we letten maar niet teveel op de prijzen :') . Scheelt ook wel dat we een klein tentje en geen kinderen hebben. :)
pi_200824693
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:47 schreef Myraela het volgende:
Morgen komen trouwens m'n neefje en nichtje weer logeren. Ze zijn 10 en 12 jaar oud. Iemand toevallig nog een toffe tip hoe ik het nog net iets leuker voor ze kan maken?

We gaan in ieder geval naar de Arcadehal en KFC. Daarna thuis verder gamen waarschijnlijk. De vorige keer was het ook vooral zoveel mogelijk gamen. :')
Veel plezier, ik had ze vrijdag op zaterdag. Glow in the dark midgetgolf?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200824707
Onze thuisvakantie bevalt prima. Vandaag dus bus huren voor de schuuropruiming. Daarna naar de pannenkoekenboerderij.
Spoilers!
pi_200824712
Ik krijg van al die plannen van jullie niet per se meer zin om over twee weken naar Vlieland te gaan :+
pi_200824720
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze thuisvakantie bevalt prima. Vandaag dus bus huren voor de schuuropruiming. Daarna naar de pannenkoekenboerderij.
SCHUURFEEST! *O*
pi_200824729
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:58 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Niet naar Slovenië zonder de ¦kocjan-grotten, ik smeek het je!
Ik noteer het! *O*

We zijn ooit wel naar grotten geweest maar dat was met een treintje. (Dat was zeg maar eens maar niet per se weer... belachelijk toeristisch. Wel mooie grot verder hoor, maar toch..)
Niet met zo'n epische brug als ik zie als ik op ¦kocjan google.
pi_200824733
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:07 schreef minilot het volgende:

[..]

SCHUURFEEST! *O*
Spoilers!
pi_200824776
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik noteer het! *O*

We zijn ooit wel naar grotten geweest maar dat was met een treintje. (Dat was zeg maar eens maar niet per se weer... belachelijk toeristisch. Wel mooie grot verder hoor, maar toch..)
Niet met zo'n epische brug als ik zie als ik op ¦kocjan google.
Ah, de treintjesgrotten van Postojna. Ik ben een sucker voor ritsysteempjes dus dat scheelt, maar inderdaad, verder meh. :Y

¦kocjangrottenstelsel echter op afstand de mooiste grot en sowieso eigelijk in het algemeen de mooiste plek waar ik ooit geweest ben O+
Onvergelijkbaar!
pi_200824806
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, de treintjesgrotten van Postojna. Ik ben een sucker voor ritsysteempjes dus dat scheelt, maar inderdaad, verder meh. :Y

¦kocjangrottenstelsel echter op afstand de mooiste grot en sowieso eigelijk in het algemeen de mooiste plek waar ik ooit geweest ben O+
Onvergelijkbaar!
Ja, die ja! Was wel grappig inderdaad, maar gewoon leuk voor een keertje.
Benieuwd naar die ¦kocjan, gaan we zeker doen dan! ^O^
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:15:29 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824828
Ik wil ook nog naar Slovenië, 1x paar dagen in Bled geweest na Kroatië en ik wil nog altijd eens terug. O+
pi_200824831
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Benieuwd naar die ¦kocjan, gaan we zeker doen dan! ^O^
Hoera! O+
pi_200824869
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook nog naar Slovenië, 1x paar dagen in Bled geweest na Kroatië en ik wil nog altijd eens terug. O+
Mijn vriend heeft het geluk dat we niet gaan trouwen, want anders had 'ie me al die trappen van dat kerkje (op dat eiland midden in het meer) moeten optillen :D
We hebben wel ooit zo'n houten zwanenbootje gehuurd O+ . Dat klinkt wel iets romantischer dan het is, want het is gewoon een roeiboot en dus hard werken. Maar goed.

We gaan nu ook eerst richting Bled, en later richting het meer van Bohinj (Triglav gebergte) . Denken we nu, misschien wijzigen onze plannen nog 6x, ons kennende.
pi_200824870
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier, ik had ze vrijdag op zaterdag. Glow in the dark midgetgolf?
Hebben ze toevallig afgelopen week al gedaan in hun vakantie. :D
pi_200824887
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
Staat ook heel hoog op m'n lijstje. Was eigenlijk het plan net tijdens de eerste weken corona, maar dat ging niet door.
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:20:59 #171
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200824901
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft het geluk dat we niet gaan trouwen, want anders had 'ie me al die trappen van dat kerkje (op dat eiland midden in het meer) moeten optillen :D
We hebben wel ooit zo'n houten zwanenbootje gehuurd O+ . Dat klinkt wel iets romantischer dan het is, want het is gewoon een roeiboot en dus hard werken. Maar goed.

We gaan nu ook eerst richting Bled, en later richting het meer van Bohinj (Triglav gebergte) . Denken we nu, misschien wijzigen onze plannen nog 6x, ons kennende.
_O-
Het is zo lang geleden dat ik er niet eens meer veel van weet. Wel die kerk.
En ergens 1 miljoen trappen omhoog voor een uitzicht ofzo :(
pi_200824921
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan opgetild worden. Doet zeer en ik vind het irritant :') Dus mocht ik gaan trouwen gebeurt dat ammenooitniet :D
pi_200824931
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hebben ze toevallig afgelopen week al gedaan in hun vakantie. :D
Naar de film gaan; The Croods 2 (3D of gewoon).
The Croods 1 vond ik een leuke film.
pi_200824952
Tevens goeiemorgen deze maandag :W

Slecht geslapen want jeuk. Heb een nikkelallergie sinds een paar weken ineens en gisteren horloge omgedaan zonder na te denken. En er zoemde een mug. Maar komt goed.
pi_200824998
Goedemorgen :W

Ik moet op een pakketje wachten, een goed excuus om geen onkruid te gaan plukken :+
pi_200825008
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan opgetild worden. Doet zeer en ik vind het irritant :') Dus mocht ik gaan trouwen gebeurt dat ammenooitniet :D
Ik denk ook niet dat het echt een succes wordt als wij het proberen. Ik weeg 64 kg en mijn vriend slechts 10kg meer. Hij is wel vrij sterk voor z'n omvang,maar toch :P
pi_200825143
Inderdaad met vakantie voor of na de scholen. Scheelde thuis ook heerlijk in files tijdens de vakantie.
Temperatuur kon nog nog flink hoog zijn eind september in zuidelijke landen.
Het was alleen wel ongezellig stil ‘s avonds met uit eten, als wij op niét toeristische plaatsen waren.
Nog steeds geen plannen om daadwerkelijk te gaan. :N
pi_200825171
De buren zijn terug uit Zweden: 3 weken met de camper van dochter. Hebben genoten, gezwommen in zee, relatieve rust. Op de terugweg Kopenhagen aangedaan.
Niks gehoord over files.
pi_200825203
Mogguh :O Wat een weekend :O De schoonfamilie kwam om 00:30 aanzetten zaterdagavond met vier tassen proviand. Een tas met appels, een gigantische berg eigen knoflook, Slovaakse koekjes, snoepjes en weet ik wat nog meer. En twee koelboxen vol met vlees: gerookte ham, paar stukken varkensschouder met bot, nog wat onidentificeerbaar vlees en een complete geslachte gans. Ik mag hopen dat dat allemaal goed is gebleven :X
pi_200825205
Ik zag net het OS fragment waarbij een paard weigert de hindernissen te nemen en een of andere trut als een maniak zit te trekken en te beuken en te janken. (Het zal vast heel frustrerend zijn hoor, dat je van de eerste plaats afdondert, maar reageer dat niet op het dier af. Er is kennelijk iets dat hem laat blokkeren. Het is verdomme geen machine maar een levend wezen) En ik dacht alleen maar: goed zo paard, laat die tuthola maar zien dat ze zelf lekker over die hindernissen mag springen.

Wel gelijk z'n doodvonnis getekend, maar toch. Achterlijke 'sport'. }:|
pi_200825291
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag net het OS fragment waarbij een paard weigert de hindernissen te nemen en een of andere trut als een maniak zit te trekken en te beuken en te janken. (Het zal vast heel frustrerend zijn hoor, dat je van de eerste plaats afdondert, maar reageer dat niet op het dier af. Er is kennelijk iets dat hem laat blokkeren. Het is verdomme geen machine maar een levend wezen) En ik dacht alleen maar: goed zo paard, laat die tuthola maar zien dat ze zelf lekker over die hindernissen mag springen.

Wel gelijk z'n doodvonnis getekend, maar toch. Achterlijke 'sport'. }:|
Ik verbaas me eigenlijk altijd al over mensen die hun paard overal maar naartoe nemen om ergens te gaan rijden. Maar realiseerde me tijdens deze spelen pas dat dat binnen de paardensport natuurlijk echt de normaalste zaak van de wereld is. Niet alleen een uurtje met een trailer, maar gewoon naar de andere kant van de wereld vliegen.

Eigenlijk is dat toch gewoon al absurd.
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:55:24 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200825344
Vind het sowieso absurd dat het een olympische sport is.
In mijn ogen heeft het niks te maken met sport. Die arme beesten allerlei trucjes leren, en wie het duurste beste paard heeft wint. Weinig te maken met goede sporters. :r
pi_200825369
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik verbaas me eigenlijk altijd al over mensen die hun paard overal maar naartoe nemen om ergens te gaan rijden. Maar realiseerde me tijdens deze spelen pas dat dat binnen de paardensport natuurlijk echt de normaalste zaak van de wereld is. Niet alleen een uurtje met een trailer, maar gewoon naar de andere kant van de wereld vliegen.

Eigenlijk is dat toch gewoon al absurd.
Ja, absoluut. Zeker in de wedstrijdwereld is dat heel normaal.
Dat iemand z'n paard met de trailer meeneemt naar het strand of de bossen snap ik nog wel ergens (hoewel ik denk dat je een paard gelukkiger houdt door hem/haar in de kudde te laten blijven) maar zeker al die paarden per vliegtuig de wereld over slepen.... nouja, sowieso al niet mijn ding.

En als je dan ziet hoe die Duitse amazone op d'r paard gefrustreerd zat te meppen en te beuken en te trekken.... ik heb ooit paardgereden, en één ding was daar een zekerheid; als je jezelf en je emoties niet onder controle kreeg, was je af.....
pi_200825400
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Wat een weekend :O De schoonfamilie kwam om 00:30 aanzetten zaterdagavond met vier tassen proviand. Een tas met appels, een gigantische berg eigen knoflook, Slovaakse koekjes, snoepjes en weet ik wat nog meer. En twee koelboxen vol met vlees: gerookte ham, paar stukken varkensschouder met bot, nog wat onidentificeerbaar vlees en een complete geslachte gans. Ik mag hopen dat dat allemaal goed is gebleven :X
oh wow zeg :o
pi_200825404
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:56 schreef Candaasje het volgende:
hoe die Duitse amazone op d'r paard gefrustreerd zat te meppen
Niet haar paard. Bij dit onderdeel krijg je een willekeurig paard onder je kont.
pi_200825462
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet haar paard. Bij dit onderdeel krijg je een willekeurig paard onder je kont.
Ja ok, maar is onderdeel van deze tak van sport. Is ook gelijk de moeilijkheid ervan natuurlijk. Als je daar niet mee kan dealen, moet je sowieso niet meedoen.

Ik vind het overigens idioot hoor, dat je dus ook nog eens als paard een ruiter op je rug krijgt die helemaal niet op je is ingespeeld. Die je net weer anderen 'hulpen' geeft als dat je gewend bent. En het moet ook net klikken.
pi_200825621
Ik ga vandaag naar Amsterdam. (OV en daarna hopelijk met een OV fiets verder...hopelijk blijft het ook een beetje droog-ish). Ik ga met 2 bekenden mee die sinds een jaar de duiven bevrijden van haar, draad en andere meuk rond hun pootjes. (Eentje heeft daar ook bij de dierenambulance gewerkt).

Dus eens zien hoe goed ik duiven kan vangen :D

Fijne dag allen! :W
pi_200825647
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zo herkenbaar :D familie van mijn tante kwam ook ooit met een compleet geslachte kip aan. Volgens mij heeft niemand het durven eten.
pi_200825874
Maar waarom al dat eten. :D Ik snap de specifieke dingen die je hier niet kunt krijgen wel, maar voor de rest kun je toch gewoon hier boodschappen doen.
pi_200826226
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo herkenbaar :D familie van mijn tante kwam ook ooit met een compleet geslachte kip aan. Volgens mij heeft niemand het durven eten.
Geen moeite mee hoor :D

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom al dat eten. :D Ik snap de specifieke dingen die je hier niet kunt krijgen wel, maar voor de rest kun je toch gewoon hier boodschappen doen.
Schoonouders hebben een halve boerderij achter het huis. Dat is een beetje de gewoonte daar in de regio lijkt het wel. Alles wat je zelf maakt, hoef je niet te kopen. En vergis je niet: diensten / manuren zijn daar goedkoop, maar goederen en versproducten zijn net zo duur als in NL en de salarissen zijn maar 1/3 van de NL-salarissen.
Ze laten de vijf kinderen meedelen in de oogsten.

Van mij hoeft het ook niet zo nodig, maar ik ga de discussie niet aan :) Schoonouders blij, G blij dus waarom zou ik erover beginnen?

Ik begreep wel dat er ook een of twee potten kapusta meekwamen en dat is dan wel weer lekker :9 https://bratislavafoodtou(...)ica-sauerkraut-soup/
pi_200826447
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen moeite mee hoor :D

Mwah na 24u in een hete auto in een emmertje vond ik het niet heel aantrekkelijk.
pi_200826573
quote:
7s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat ook nog! Dan is mijn conclusie, dat paard het beter weet.
Je zal maar zien, dat een collega ‘jouw’ paard zo behandelt.

@P Hoe vond miniG het om terug te zijn? na al die weken op de boerderij.
pi_200826731
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah na 24u in een hete auto in een emmertje vond ik het niet heel aantrekkelijk.
Dat is idd wat minder fijn, maar dit was iig gekoeld :D Voorlopig ligt het goed inde vriezer ;) En bij het ontdooien even goed afgaan op de neus en het gevoel. We zien wel waar het schip strand :)
pi_200826754
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat ook nog! Dan is mijn conclusie, dat paard het beter weet.
Je zal maar zien, dat een collega ‘jouw’ paard zo behandelt.

@:P Hoe vond miniG het om terug te zijn? na al die weken op de boerderij.
Mini-G is nog niet terug. Die blijft nog 2 weken (hij keek wel beteuterd toen we vanmorgen belden met hem want bij deze opa en oma is minder te doen dus hij is afhankelijk van G's broer om leuke uitjes te doen :+ MAar goed....vandaag stond een bezoekje aan de professionele brandweerkazerne op het programma geloof ik. Broer werkt bij de vrijwillige brandweer in het dorp dus heeft zo zijn connecties ;) ).

Schoonbroer- en zus zijn uit Slowakije komen rijden. Schoonmoeder komt ook twee weekjes in het weekend.
pi_200827146
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mini-G is nog niet terug. Die blijft nog 2 weken (hij keek wel beteuterd toen we vanmorgen belden met hem want bij deze opa en oma is minder te doen dus hij is afhankelijk van G's broer om leuke uitjes te doen :+ MAar goed....vandaag stond een bezoekje aan de professionele brandweerkazerne op het programma geloof ik. Broer werkt bij de vrijwillige brandweer in het dorp dus heeft zo zijn connecties ;) ).

Schoonbroer- en zus zijn uit Slowakije komen rijden. Schoonmoeder komt ook twee weekjes in het weekend.
Jeetje…wat een vakantieplanning heen en weer 😂
pi_200827199
*mopper
Had weer beestjes eten besteld en ze hebben weer mijn bestelling zelfstandig aangepast wegens iets niet op voorraad hebben .En dan bel je daar achteraan om dat terug te draaien want dat wil ik niet en dan zijn ze toch somewhat geergerd.

Dat is niet hoe het werkt he. :')
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:29:57 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200827597
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:05 schreef Lonaa het volgende:
*mopper
Had weer beestjes eten besteld en ze hebben weer mijn bestelling zelfstandig aangepast wegens iets niet op voorraad hebben .En dan bel je daar achteraan om dat terug te draaien want dat wil ik niet en dan zijn ze toch somewhat geergerd.

Dat is niet hoe het werkt he. :')
Huh, wat doen ze dan? Zomaar ander voer ofzo?
pi_200827646
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:53 schreef Isabeau het volgende:

Ook daar geslapen of een dag geweest? Hadden jullie ook niet zo'n gondel gehuurd? Zoiets herinner ik me.
Nee geen gondel. Wel in die 'boottaxis' gezeten. Ben ff de naam kwijt.
We zaten ergens boven Venetië voor 4 dagen en gingen elke dag met de bus naar de stad. En dan daar met die boten en ook uitstapjes gemaakt naar andere eilandjes. (staan in die link)
Zelf even gekeken, want we waren daar in 2013 dus alweer zoveel vergeten (en dan zo blij met onze vakantiesite O+ )
We zaten in Mestre, Hotel Aaron
Daar OV kaarten gekocht voor alle boten en bussen met als extraatje toegang op de museumboot.
De bushalte naar Venetië lag op 50 meter lopen van het Hotel

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 09-08-2021 12:45:46 ]
pi_200827699
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Huh, wat doen ze dan? Zomaar ander voer ofzo?
Ja.
ze krijgen vers en ik parelhoenkarkassen waren blijkbaar op en toen had ze dat maar veranderd in kipkarkassen want 'die had ik toch al besteld'

Vorige keer was er geen paardenvlees, hadden ze me kalkoenvlees gegeven. Om me daar van op de hoogte te brengen hadden ze me 1x gebeld en geen voicemail ingesproken. Dus dat zag ik pas toen ik m'n bestelling kreeg.
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:40:50 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200827744
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja.
ze krijgen vers en ik parelhoenkarkassen waren blijkbaar op en toen had ze dat maar veranderd in kipkarkassen want 'die had ik toch al besteld'

Vorige keer was er geen paardenvlees, hadden ze me kalkoenvlees gegeven. Om me daar van op de hoogte te brengen hadden ze me 1x gebeld en geen voicemail ingesproken. Dus dat zag ik pas toen ik m'n bestelling kreeg.
Oh lekker dan, misschien lust je huisdier die smaak niet eens.
Raar! Zou ik ook niet blij mee zijn.
pi_200827772
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh lekker dan, misschien lust je huisdier die smaak niet eens.
Raar! Zou ik ook niet blij mee zijn.
Nee, precies. En dat moet je er dus zelf achteraan bellen. Vroeg of ze dan eendenrug had, ja nee dat was ook op.

Ja nou, dan doe maar nog 2x konijn. Vindt de hond niet zo lekker maar moet dan maar. *zucht, ja ik had het net allemaal geregeld.

Ja uh, dat is niet mijn schuld? wtf. :')
pi_200827774
Leuk allemaal Pee, maar wel een hele organisatie en logistiek :D
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:43:32 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200827785
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, precies. En dat moet je er dus zelf achteraan bellen. Vroeg of ze dan eendenrug had, ja nee dat was ook op.

Ja nou, dan doe maar nog 2x konijn. Vindt de hond niet zo lekker maar moet dan maar. *zucht, ja ik had het net allemaal geregeld.

Ja uh, dat is niet mijn schuld? wtf. :')
Ja en hoeveel moeite kan dat regelen geweest zijn als je gewoon zelf aanpast want je handig vind :')
pi_200827801
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja en hoeveel moeite kan dat regelen geweest zijn als je gewoon zelf aanpast want je handig vind :')
Ik heb ook nog steeds geen nieuwe bevstiging gehad van de wijziging naar wat ik wil. En telefoontje was uur geleden :')

Denk wel dat dit de laatste keer is dat ik daar bestel. Volgende keer ergens anders, dan betaal ik wel wat meer.
pi_200827831
Oh de waterbus in Venetië heet de Vaporetto.
(was ik ook vergeten :') ) En we waren in het guggenheim museum O+
pi_200827885
Afspraak gemaakt voor de shiatsu massage voor a.s. vrijdagmiddag.
Telefonische intake en uitleg... ik weet nog steeds niet of ik het wel wat ga vinden.. maar 1x lijkt me sowieso gewoon goed om eens te proberen.
pi_200827979
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jeetje…wat een vakantieplanning heen en weer 😂
Klopt _O- Het leven is er niet simpeler op geworden _O- Maar schoonzus werkt hier in NL in Oosterhout, schoonbroer had vakantie, was al even in twee dagen op en neer naar Venetie gereden en besloot dat hij dan ook wel zus naar huis kon brengen en gelijk wat kon chillen bij ons _O- En mini-G moet een keer naar school en G vond het leuk om haar moeder over de vloer te hebben dus dat was ook snel geregeld :+
pi_200828282
Goedemiddag!

Niet werken blijft, hoe lekker, best wel een vreemd gevoel. Met vakantie weet je wanneer het niets doen stopt. Ga nu toch maar eens een "to do" lijstje maken.
Vrijdag met een vriendin naar een winkel om te gaan proefzitten op een bank en een paar stoelen. De huidige is echt de miskoop van deze eeuw (de diva's hebben een andere mening.

Vrienden van mij zijn de laatste week van juli naar Venetië geweest, Op de foto's moest je zoeken naar andere toeristen, het was heel erg rustig volgens hen. De cruiseschepen varen volgens mij ook nog niet.

Wat een fijne voorraad @PdeHoog. Hebben jullie ook een kelder in het huis om de appels koel te bewaren of ga je meteen liters appelmoes maken?

Vervelend @Lonaa dat ze je zo laat (en bozig) op de hoogte stellen. Op een veel minder erg level, dat je 's morgens een mailtje krijgt van de AH dat bij het inpakken van je boodschappen niet alles op voorraad was.

@Myraela, gaan jullie ook naar Florence? De Mercato Centrale is zo geweldig. Ik wilde daar persé naar toe. Vriendin met wie ik was "hobbelde" voor de gezelligheid mee. Maar die was er niet meer weg te slaan. Ze had het er een paar weken geleden nog over en wij waren in 2011 _O-

Ik ging ook altijd in het voorseizoen (europa) op vakantie of in het naseizoen (afrika/egypte/midden oosten) of zelfs midden in de winter (zuid afrika)
pi_200828345
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela, gaan jullie ook naar Florence? De Mercato Centrale is zo geweldig. Ik wilde daar persé naar toe. Vriendin met wie ik was "hobbelde" voor de gezelligheid mee. Maar die was er niet meer weg te slaan. Ze had het er een paar weken geleden nog over en wij waren in 2011 _O-
Al een paar keer geweest. Die markt is inderdaad wel leuk, maar voor de rest schijn ik een van de weinige te zijn die niet zoveel met Florence heeft. Denk dat we die deze keer daarom maar overslaan.
pi_200828657
quote:

Wat een fijne voorraad @:PdeHoog. Hebben jullie ook een kelder in het huis om de appels koel te bewaren of ga je meteen liters appelmoes maken?

Er is appelcake gefabriceerd en er staat nu een droogoven aan voor appelchips :9
pi_200828658
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen nieuwe bevstiging gehad van de wijziging naar wat ik wil. En telefoontje was uur geleden :')

Denk wel dat dit de laatste keer is dat ik daar bestel. Volgende keer ergens anders, dan betaal ik wel wat meer.
https://www.lupa-diervoeding.nl/ O+

Jolanda heeft me vorige week wel drie keer gebeld. Eerste keer omdat niet alles binnen was, daarna om te checken of ik thuis was op de nieuwe afleverdatum.
En toen nog een keer toen ze onderweg was ^O^

En dan een vette HOUDOE! als afscheid O+
pi_200828660
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, sterkte daarmee donderdag! Waar ga je heen, zo dichtbij huis? :)
We gaan eerst een nacht naar Bremen, met de trein, en dan naar Nunspeet. Mijn ouders hebben daar sinds jaar en dag een huisje in het bos, dus daar gaan we lekker rondhangen. De cavia's gaan ook mee :+
pi_200828698
De kop is eraf, nu halverwege de eerste werkdag na vakantie. Duidelijk komkommertijd, helemaal niks wat NUNUNU afgehandeld moet worden.

Dag 1 van 10 werkdagen op rij *O* :X
Maar misschien zondag vrij, collega had min-uren. Die mag dus best wat van mijn plusplus uren overnemen.
pi_200828705
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://www.lupa-diervoeding.nl/ O+

Jolanda heeft me vorige week wel drie keer gebeld. Eerste keer omdat niet alles binnen was, daarna om te checken of ik thuis was op de nieuwe afleverdatum.
En toen nog een keer toen ze onderweg was ^O^

En dan een vette HOUDOE! als afscheid O+
Ik heb in het verleden best wel vaak bij Lupa besteld. Maar dan heb ik het over 10 jaar geleden. Die hebben ook een periode gehad met enorm matige communicatie en slechte leveringen. Sindsdien bestel ik er niet meer :+
pi_200828729
Update voor wie wilt:
SPOILER
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:53:19 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200828795
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Update voor wie wilt:
SPOILER
Echt balen zeg! snap dat je er moedeloos van wordt.
Hopelijk is er in jouw branche veel werk te vinden, bijna overal zijn nu tekorten.
het feit dat je wel op gesprekken mag komen betekend in ieder geval dat je interessant bent. ^O^
Ik werk in de verzekeringen, mijn werk geeft gewoon 1000 euro bonus als we iemand aanbrengen. Zo moeilijk kunnen ze mensen vinden.
Dus mocht je in de verzekeringen willen ;)
pi_200828859
quote:
Update voor wie wilt:
SPOILER
Gets wat vervelend. Juist het bedrijf wat bij jou bovenaan staat.
pi_200829097
quote:
Update voor wie wilt:
SPOILER
Jasses. Als de brieven en cv goed genoeg zijn om door te gaan voor een gesprek. Hou vol :*
Kun je met iemand een gesprek ‘oefenen’?
pi_200829227
quote:
Update voor wie wilt:
SPOILER
Oh balen joh -O- Rustig verder zoeken maar?
pi_200829411
quote:
Goedemiddag!

Niet werken blijft, hoe lekker, best wel een vreemd gevoel. Met vakantie weet je wanneer het niets doen stopt. Ga nu toch maar eens een "to do" lijstje maken.
Vrijdag met een vriendin naar een winkel om te gaan proefzitten op een bank en een paar stoelen. De huidige is echt de miskoop van deze eeuw (de diva's hebben een andere mening.

Goede plannen. Lijkt me ook een raar gevoel maar het is nu nog heel kortgeleden :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Echt balen zeg! snap dat je er moedeloos van wordt.
Hopelijk is er in jouw branche veel werk te vinden, bijna overal zijn nu tekorten.
het feit dat je wel op gesprekken mag komen betekend in ieder geval dat je interessant bent. ^O^
Ik werk in de verzekeringen, mijn werk geeft gewoon 1000 euro bonus als we iemand aanbrengen. Zo moeilijk kunnen ze mensen vinden.
Dus mocht je in de verzekeringen willen ;)
haha als ik niet keihard hoef te liegen en geen maandelijkse target moet behalen prima :P

Het is een achtbaan van emoties want als ik ergens word uitgenodigd ben ik weer blij en na een afwijzing voel ik me weer zo klote alsof het nooit wat wordt. Maar hoop snel positief te kunnen denken want word wel idd best veel uitgenodigd. Eerst de rest maar afwachten.
  maandag 9 augustus 2021 @ 14:36:34 #221
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200829495
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha als ik niet keihard hoef te liegen en geen maandelijkse target moet behalen prima :P

Het is een achtbaan van emoties want als ik ergens word uitgenodigd ben ik weer blij en na een afwijzing voel ik me weer zo klote alsof het nooit wat wordt. Maar hoop snel positief te kunnen denken want word wel idd best veel uitgenodigd. Eerst de rest maar afwachten.
Haha nee, verzekeringen hoef je niet te liegen en we hebben gelukkig geen targets.
Maar het moet je wel liggen, veel mensen vinden het saaaai :O

Ja ik herken dat wel hoor, heb dat ook altijd heel erg. Zeker als je zelf wel enthousiast bent.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 14:37:38 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200829506
:* FFT knuffel.
pi_200829829
Oh wat jammer FFT en vooral omdat jij er wél een goed gevoel over had!
Zo gek is dat dan en ga je aan jezelf twijfelen maar je wéét gewoon niet wat ze zoeken, dat is gewoon lastig. blijf vertrouwen op jezelf! Ik had dit ook toen ik hier kwam wonen en wel 25 sollicitaties en 10 gesprekken en elke keer dacht ik: oh dit kan m worden en zó teleurgesteld als de afwijzing kwam :( Ik dacht dit gaat nooit lukken!
Maar ineens heb je bingo hoor, écht! En uit een heel onverwachte hoek of dat je denkt: dit wordt niks en heb je ineens beet. Hou vol ^O^ :*
pi_200829841
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

We gaan eerst een nacht naar Bremen, met de trein, en dan naar Nunspeet. Mijn ouders hebben daar sinds jaar en dag een huisje in het bos, dus daar gaan we lekker rondhangen. De cavia's gaan ook mee :+
Klinkt leuk allemaal, veel plezier!
pi_200830991
Ik ben net uit bed en beetje bij gelezen. Ik vind het eigenlijk altijd fijn jullie dagelijkse beslommeringen te lezen. Hier niet veel te melden, de nachtdiensten waren redelijk rustig en 1 nacht heel intensief Sherlock Holmes gespeeld.

FFT volhouden hoor :* Ik begrijp heel goed dat het heel rot voelt om steeds afgewezen te worden, maar ik ben met Blues hoor. Die leuke baan is vast ergens! En als je niet door gaat, dan vind je die baan niet.

P succes met al het eten :D De pulled pork is zeker al op?
pi_200831042
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:59 schreef Blues het volgende:
Oh wat jammer FFT en vooral omdat jij er wél een goed gevoel over had!
Zo gek is dat dan en ga je aan jezelf twijfelen maar je wéét gewoon niet wat ze zoeken, dat is gewoon lastig. blijf vertrouwen op jezelf! Ik had dit ook toen ik hier kwam wonen en wel 25 sollicitaties en 10 gesprekken en elke keer dacht ik: oh dit kan m worden en zó teleurgesteld als de afwijzing kwam :( Ik dacht dit gaat nooit lukken!
Maar ineens heb je bingo hoor, écht! En uit een heel onverwachte hoek of dat je denkt: dit wordt niks en heb je ineens beet. Hou vol ^O^ :*
:) :) :) Zal ik doen Blues. Moet ook zo denken.
Als ze mij niet willen dan had ik het er misschien ook niet naar m'n zin gehad dus beter zo.

Thanks iedereen voor de steun O+
pi_200831060
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:) :) :) Zal ik doen Blues. Moet ook zo denken.
Als ze mij niet willen dan had ik het er misschien ook niet naar m'n zin gehad dus beter zo.

Thanks iedereen voor de steun O+
Da's een goede gedachte! En ze weten niet wat ze mislopen.
pi_200831187
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden best wel vaak bij Lupa besteld. Maar dan heb ik het over 10 jaar geleden. Die hebben ook een periode gehad met enorm matige communicatie en slechte leveringen. Sindsdien bestel ik er niet meer :+
Noh! :o Ik bestel er sinds een jaar of vijf. Nooit klachten gehad.
Al kan ik het me ergens ook wel voorstellen. Ze is een beetje van de hak op de tak en omdat ik zo dichtbij woon kan ze me er altijd makkelijk tussen proppen. Verder weg is meer plannen en dat is misschien minder succesvol.

We hebben dit gesprek vast al vaker gevoerd he :')
pi_200831197
quote:
Update voor wie wilt:
SPOILER
Balen -O-

Het kan zo ontzettend subjectief zijn he.
pi_200831223
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net uit bed en beetje bij gelezen. Ik vind het eigenlijk altijd fijn jullie dagelijkse beslommeringen te lezen. Hier niet veel te melden, de nachtdiensten waren redelijk rustig en 1 nacht heel intensief Sherlock Holmes gespeeld.

FFT volhouden hoor :* Ik begrijp heel goed dat het heel rot voelt om steeds afgewezen te worden, maar ik ben met Blues hoor. Die leuke baan is vast ergens! En als je niet door gaat, dan vind je die baan niet.

P succes met al het eten :D De pulled pork is zeker al op?
Tsk… zo droppen zonder toelichting :(
pi_200831235
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Noh! :o Ik bestel er sinds een jaar of vijf. Nooit klachten gehad.
Al kan ik het me ergens ook wel voorstellen. Ze is een beetje van de hak op de tak en omdat ik zo dichtbij woon kan ze me er altijd makkelijk tussen proppen. Verder weg is meer plannen en dat is misschien minder succesvol.

Jup. Bij mijn vorige bestelling :7
pi_200831253
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jup. Bij mijn vorige bestelling :7
:@ _O-

Volgende keer weer hetzelfde rondje? O+
pi_200831545
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik had het ook al vaker gelezen :+ Ook ivm raar gegane bestelling van Lonaa waarbij iets zonder te overleggen was vervangen en ze daar pissig over was.
pi_200831570
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry ik kom nu pas weer kijken maar zag dat het al treffend uitgelegd was _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200831581
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Sorry ik kom nu pas weer kijken maar zag dat het al treffend uitgelegd was _O-
Ja, dat deed Lucky heel mooi en beeldend _O_ Maar je staat dus achter haar beschrijving? Mooi :7
pi_200831627
:W alle 5G antennes zijn nu geplaatst. ^O^ hopelijk weer geen centje pijn net zoals vorige keer.

@FutureFairytale ik weet zeker dat je wat gaat vinden! Er moet wel een plek zijn die jouw waarde ziet.

@PdeHoog wauw _O-
Hebben jullie nog plannen voor uitjes met het bezoek?
pi_200831683
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Al een paar keer geweest. Die markt is inderdaad wel leuk, maar voor de rest schijn ik een van de weinige te zijn die niet zoveel met Florence heeft. Denk dat we die deze keer daarom maar overslaan.
Wij gaan in September ben wel heel benieuwd.

De man voor ons bij dr kassa rekende af en stak toen zijn sigaret al aan en liep toen pas weg bij de kassa richting de uitgang. Moest echt even 2 keer knipperen.
pi_200831687
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat deed Lucky heel mooi en beeldend _O_ Maar je staat dus achter haar beschrijving? Mooi :7
Oh ja 100% _O-
pi_200831747
Alle delen van The pianoman zitten er in.
Nu nog soepeler spelen én de overgangetjes instuderen.
#nieuwpianoproject O+
pi_200831769
@Isabeau: er is nog. Vanavond weer. Alleen ff bedenken wat erbij qua groenten :P
pi_200831777
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:54 schreef Tele6 het volgende:
:W alle 5G antennes zijn nu geplaatst. ^O^ hopelijk weer geen centje pijn net zoals vorige keer.

@:FutureFairytale ik weet zeker dat je wat gaat vinden! Er moet wel een plek zijn die jouw waarde ziet.

@:PdeHoog wauw _O-
Hebben jullie nog plannen voor uitjes met het bezoek?
Ja. Rondje Delft, rondje zee, rondje Giethoorn en misschien Marken.
pi_200831781
quote:
Goedemiddag!

Goed idee een todo lijstje lijkt me als je werk zo wegvalt.
Lukt t met de uwvsite? Ik hoor daar wisselende dingen over.
En ga je eerst even alles laten bezinken voor je naar vacatures kijkt?
pi_200831824
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef PdeHoog het volgende:

Ja. Rondje Delft, rondje zee, rondje Giethoorn en misschien Marken.
Ik heb nog een leuk uitje voor je bonuskind als ie weer thuis is. Wij gaan er ook naar toe met de k.kinderen. Legoblocks-art Kalverpassage Amsterdam. Zie googel.
pi_200831916
Ik hoef pas een week voor ontslagdatum iets te doen op de uwv site. Ga natuurlijk wel eerder er eens goed naar kijken. Ik heb mezelf vorige week en deze week vakantie gegeven :P Dus mag gewoon ook niets doen of tv kijken of zo. En die to-do lijst daar komt ook cv maken etc. op te staan (naast schuur opruimen oa :D )

Als ik jou zo hoor over muziek maken, lijkt me dat ook gaaf, maar aangezien ik zo ontzettend niet muzikaal ben schiet dat echt niet op (noten lezen is ook nooit gelukt). Maar dat zal ook een soort "afleiding" van piekeren zijn voor jou? Want hoe slaap je nu, nu je andere piekermomenten hebt? Moest daar vannacht aan denken toen ik even wakker lag (en niet piekerde maar gewoon wakker)
pi_200832125
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoef pas een week voor ontslagdatum iets te doen op de uwv site. Ga natuurlijk wel eerder er eens goed naar kijken. Ik heb mezelf vorige week en deze week vakantie gegeven :P Dus mag gewoon ook niets doen of tv kijken of zo. En die to-do lijst daar komt ook cv maken etc. op te staan (naast schuur opruimen oa :D )

Als ik jou zo hoor over muziek maken, lijkt me dat ook gaaf, maar aangezien ik zo ontzettend niet muzikaal ben schiet dat echt niet op (noten lezen is ook nooit gelukt). Maar dat zal ook een soort "afleiding" van piekeren zijn voor jou? Want hoe slaap je nu, nu je andere piekermomenten hebt? Moest daar vannacht aan denken toen ik even wakker lag (en niet piekerde maar gewoon wakker)
Lekker zo ff vakantie. Doe je goed.

Ja muziekmaken is heerlijk. Bijna elke middag wel 1 à 2 uur. (in)slapen is nog matig. Het helpt wel als io ga avondwandelen..als ik dat niet doe lig ik nog langer wakker en ben dan w.s. niet moe genoeg of zo. En met dat uren wakker liggen komen er wel gedachtes maar het grote vervelende gepieker is wel weg. Ook overdag met wandelen en de powernaps gaat dat echt al beter. Het is rustiger in mn hoofd aan t worden.
Er 'moeten' bijna geen dingen meer dus het vooruit denken is bijna weg en ik probeer gewoon pas op de dag zelf 'op iets te komen wat ik kan gaan doen' iets waar ik zin in heb.
Ik ben een enorme regeerder en vooruitdenker dat probeer ik los te laten. Meer in het nu zijn.

Ik wacht op de aanmelding bij Therapieland door de psych hopelijk haal ik daar ook nog wat uit.
Het grootste ding in mijn hoofd is ook vaak: waarom ben ik hier, zingeving vraagstuk 2.0
Gewoon 'zijn' geeft me minder hoofdbrekens. Want deze vraag kan niemand voor je beantwoorden 8)7 dus hoe laat ik die het beste los en 'leef' ik gewoon.

Nou ja dat en zoiets :D
pi_200832209
Oh Pee dit is de link:
https://artofthebrick.tic(...)BWlkClxoCVA4QAvD_BwE

De kinderen hadden kaartjes via vak.veilingen of zo. Stuk goedkoper ^O^
pi_200832224
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:@ _O-

Volgende keer weer hetzelfde rondje? O+
Graag O+
pi_200832296
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuk uitje voor je bonuskind als ie weer thuis is. Wij gaan er ook naar toe met de k.kinderen. Legoblocks-art Kalverpassage Amsterdam. Zie googel.
Ah ja. Dat heb ik gezien :)
pi_200833033
Ik reserveer iets voor over meer dan een week. Ik moet plechtig beloven dat ik geen corona-klachten heb, nu. Ja hoor, dat wil ik nu wel beloven, maar hoe nuttig is dat 8)7
pi_200833144
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Lekker zo ff vakantie. Doe je goed.

Ja muziekmaken is heerlijk. Bijna elke middag wel 1 à 2 uur. (in)slapen is nog matig. Het helpt wel als io ga avondwandelen..als ik dat niet doe lig ik nog langer wakker en ben dan w.s. niet moe genoeg of zo. En met dat uren wakker liggen komen er wel gedachtes maar het grote vervelende gepieker is wel weg. Ook overdag met wandelen en de powernaps gaat dat echt al beter. Het is rustiger in mn hoofd aan t worden.
Er 'moeten' bijna geen dingen meer dus het vooruit denken is bijna weg en ik probeer gewoon pas op de dag zelf 'op iets te komen wat ik kan gaan doen' iets waar ik zin in heb.
Ik ben een enorme regeerder en vooruitdenker dat probeer ik los te laten. Meer in het nu zijn.

Ik wacht op de aanmelding bij Therapieland door de psych hopelijk haal ik daar ook nog wat uit.
Het grootste ding in mijn hoofd is ook vaak: waarom ben ik hier, zingeving vraagstuk 2.0
Gewoon 'zijn' geeft me minder hoofdbrekens. Want deze vraag kan niemand voor je beantwoorden 8)7 dus hoe laat ik die het beste los en 'leef' ik gewoon.

Nou ja dat en zoiets :D
Je gaat al prima vooruit. Best snel ^O^ Hoop dat het vanaf hier alleen maar beter gaat.
pi_200833356
I made a thing.

Met 5 verschillende soorten tomaten uit de tuin. O+
pi_200833408
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:

Je gaat al prima vooruit. Best snel ^O^ Hoop dat het vanaf hier alleen maar beter gaat.
Dat ik prima vooruit ga zie ik niet zo hoor :D Er zijn nog veel issues waar ik beter mee moet leren dealen en die enorme verlammende vermoeidheid is nog steeds volop in mn systeem.
pi_200833418
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Lonaa het volgende:
I made a thing.
[ afbeelding ]
Een lekker ding lijkt me :9
pi_200833432
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:55 schreef Blues het volgende:

[..]

Een lekker ding lijkt me :9
Ja, was heerlijk! Flammkuchen-deeg, gekarameliseerde ui met tijm, geitenkaas, ansjovis en alle tomaten :9
pi_200833460
quote:
I made a thing.
[ afbeelding ]
dat wil ik ook
pi_200833461
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:56 schreef Lonaa het volgende:

Ja, was heerlijk! Flammkuchen-deeg, gekarameliseerde ui met tijm, geitenkaas, ansjovis en alle tomaten :9
Ik dacht al dat ik ansjovis zag :9 En geitenkaas _O_ gekarameliseerde ui _O_ 5! soorten tomaten O+
Woah, lijkt me echt leker.
pi_200833479
O+ O+ O+
pi_200833588
mmmm ik heb bijna alles in huis, zet het deeg op de boodschappenlijst (en de ansjovis niet)
pi_200833681
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm ik heb bijna alles in huis, zet het deeg op de boodschappenlijst (en de ansjovis niet)
Ansjovis :X :X
pi_200833686
quote:
I made a thing.
[ afbeelding ]
Purdy O+
Alleen jammer van die witte schimmel :P
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 19:12:43 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200833701
Flammkuchen zonder Schmand en spek ;(
pi_200833718
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:12 schreef derLudolf het volgende:
Flammkuchen zonder Schmand en spek ;(
Wat is schmand? Speck _O_
pi_200833747
Oke kunnen we dan allemaal even wel jubelen over de tomaten? *O* :D
pi_200833771
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:15 schreef Lonaa het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_200833775
quote:
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_200833789
:D O+
pi_200833811
Morgen TGTG ophalen bij Lidl en bij HEMA *O*
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 19:19:02 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200833824
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is schmand? Speck _O_
Soort creme fraiche.
pi_200833833
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:19 schreef derLudolf het volgende:

Soort creme fraiche.
oeh, room O+ Ik hou van room.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 19:21:05 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200833858
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oeh, room O+ Ik hou van room.
Schmand wordt minder vloeibaar, dus beter voor Flammkuchen
pi_200833881
quote:
*G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
pi_200833932
Er zit echt enorm veel verschil in kcal tussen pizzadeeg en flammkuchendeeg.
pi_200834402
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat de Schmand dat oplost.

PS Prachtige tomaten _O_
pi_200834606
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Heb je het deeg zelf gemaakt of zo gekocht? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar wel ooit bij HelloFresh gekregen.

Overigens had ik afgelopen week mijn nieuwe favoriete bulgursalade van HF. Die was zó lekker :9
maaltijdsalade met halloumi en bulgur
pi_200834666
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je het deeg zelf gemaakt of zo gekocht? Ik heb het hier nog nooit gezien, maar wel ooit bij HelloFresh gekregen.

Overigens had ik afgelopen week mijn nieuwe favoriete bulgursalade van HF. Die was zó lekker :9
Ik koop flammkuchendeeg bij AH of Jumbo (merknaam tante fanny)
pi_200834728
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik koop flammkuchendeeg bij AH of Jumbo (merknaam tante fanny)
Ja, die kregen we ook van HelloFresh, tante Fanny :Y Mijn eigen AH heeft het in ieder geval niet, maar die hebben zoveel niet :')
pi_200834741
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die kregen we ook van HelloFresh, tante Fanny :Y Mijn eigen AH heeft het in ieder geval niet, maar die hebben zoveel niet :')
Dit staat op hun site
Kijk hier direct waar de verse degen te koop zijn of klik op de link en bestel direct bij jouw supermarkt.
Vers pizzadeeg met potje saus: DIRK – DEKAMARKT – PICNIC – MAKRO – POIESZ – BONI – NETTORAMA
Vers pizzadeeg: JUMBO – DIRK – DEKAMARKT – PICNIC– CRISP – MAKRO – POIESZ
Vers spelt pizzadeeg: JUMBO – PICNIC – CRISP
Vers pizzadeeg rustiek rond: JUMBO – CRISP
Vers pizzadeeg rustiek met saus: DEKAMARKT – PICNIC
Vers flammkuchendeeg: ALBERT HEIJN – JUMBO – PICNIC – MAKRO – POIESZ – CRISP
Vers bladerdeeg: JUMBO – DIRK – DEKAMARKT – PICNIC – MAKRO – BONI – NETTORAMA – CRISP
Vers quiche-& taartdeeg: JUMBO – PICNIC – SLIGRO – MAKRO – HOOGVLIET – CRISP
Filo-& strudeldeeg: PICNIC – CRISP – MAKRO

Kun je het product toch niet vinden? Vraag bij de servicebalie of het voor je besteld kan worden.
pi_200834750
Ik heb dat even nagezocht, want ik had géén idee!

quote:
Wat is het verschil tussen flammkuchen deeg en pizzadeeg?

In pizzadeeg is gist verwerkt en in flammkuchen niet. Flammkuchen komt oorspronkelijk uit de Elzas. Dat ligt in het noordoosten van Frankrijk aan de linkeroever van de Rijn, waar het de grens met Duitsland vormt. Het verhaal gaat dat met het deeg getest werd of de oven heet genoeg was.
pi_200834850
Goedenavond :W
pi_200834866
quote:

[..]

Het ligt vaak in de koeling bij die blikjes danarolles :Y
pi_200834872
Wij waren ook bezig met een keertje een maaltijdbox te bestellen.
HF bezorgt hier niet :P
MS wel, dus voor vlg week 3 maaltijden. Ben benieuwd.
pi_200834920
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef Blues het volgende:
Ik ga volgende week bij Vegan Masters bestellen, een proef maaltijdbox.
pi_200835030
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef Blues het volgende:
Nou zeg…en wèl op Texel 8)7
Zaterdag kreeg ik weer 2 codes voor een gratis HF box van 3 maaltijden. Wie wil?

Met Tante Fanny filo !! deeg zaterdag heb ik loempia’s gemaakt. Ook via HF.

Plaattaart is altijd makkelijk met veel groenten. En natuurlijk met 5 VIJF soorten tomaat uit eigen tuin. :Y) :Y) :Y)
pi_200835168
Ik liep 8,4 kilometer hard na het werk *O* Door de stromende regen O+ Toen bad en soep en vegan brownies en nu ben ik lui. Ik zóu een tas kunnen inpakken maar ik heb 0 zin :@
pi_200835497
Goed bezig clubsoda *O*

Hier onderweg naar werk voor 'n nachtdienst. Vanmiddag locatie bekeken voor trouwfeest, echt zo tof. We hebben 'n optie erop gekregen maar we gaan het wel doen *O*
pi_200835911
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik liep 8,4 kilometer hard na het werk *O* Door de stromende regen O+ Toen bad en soep en vegan brownies en nu ben ik lui. Ik zóu een tas kunnen inpakken maar ik heb 0 zin :@
Laat haar het doen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:31:39 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200836332
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed bezig clubsoda *O*

Hier onderweg naar werk voor 'n nachtdienst. Vanmiddag locatie bekeken voor trouwfeest, echt zo tof. We hebben 'n optie erop gekregen maar we gaan het wel doen *O*
Tof! Wat voor locatie is het?
pi_200836340
quote:

[..]

Kwam mee met Picnic. :Y Ik maak eigenlijk geen deeg zelf want ik kan niet bakken.
pi_200836425
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tof! Wat voor locatie is het?
kan ik hier niet zeggen :+
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:51:11 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200836631
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

kan ik hier niet zeggen :+
Ok 8-)
pi_200836690
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ok 8-)
Vast in de server ruimte van Danny :P
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:56:07 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200836725
Zow. Tweede klusdag op rij achter de rug. "Twee lampjes ophangen" werd 2x 6 uur electrabuis trekken, draden trekken, schakelaars bedraden en toen de lampekappen en de hoeklamp renoveren (moderne fittingen en zulks).

Beeeetje moei.
pi_200837112
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Laat haar het doen?
Dan hebben we vier zoveel tassen nodig :')
pi_200837188
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dan hebben we vier zoveel tassen nodig :')
Wat snoezig :D
pi_200837345
Nou ja zeg. Zin in iets hartigs dus een paar stukjes truffelkaas gepakt. Nika lust het ook blijk * Kaatje1 loopt naar de keuken voor nog een stukje wat bewaakt moet worden
pi_200837697
Ik ben even bij m'n ouders, uitwaaien aan het strand en even een andere omgeving. Ik vertrok zondagochtend en ga morgen na de lunch weer naar huis, maar ik mis m'n katjes eigenlijk al best wel :D het is dat de kliniek hier redelijk dichtbij is (helft vd reistijd ten opzichte van uit Utrecht) en ik vandaag in het online startgesprek voor morgenochtend een afspraak heb kunnen plannen voor m'n prikinstructie van de hormonen, anders was ik denk ik vanavond na het eten al naar huis gereden :+ zacht ei ben ik ook.

Ik las alles maar vergat ook een hoop, maar wel een speciale vermelding voor de vijf soorten tomaten van @Lonaa die ik wel heb onthouden: *O* ^O^ _O_ .

En @Kaatje1 :D truffelkaasbewaakster haha!
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 23:07:56 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200838001
Ik ontdekte witte chocolade /citroen koekjes bij de Lidl. Ze zijn verslavend.
pi_200839315
Mogguh :O
pi_200839376
Goedemorgen!
Ik zal jullie verblijden met een foto van een klit.
pi_200839381
Een gewone of een grote, dat weet ik niet en schijnt lastig te determineren te zijn.
pi_200839386
Misschien moeten jullie maar uitmaken of het een gewone of een grote klit is.
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')