Lijkt wel een spiegeleitje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Molo het volgende:
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win
Wat een wonderschoon veldje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
^quote:
Kan ik morgen pas zeggen. Miepje zag er een foldertje van staan bij de campingreceptie en vroeg of ze erheen mocht. Dus maar eens kijken, beetje mixvakantie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier?
quote:
Ja ik vind m ook wel erg tof. Googlevondstjequote:
Dat compenseert dan weer een beetje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto
Moet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer een beetje!![]()
Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland'Naja, we gaan het zien.
Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruikenDat vergt nu wat efficiënter inpakken.
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel opquote:
Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer een beetje!![]()
Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland'Naja, we gaan het zien.
Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruikenDat vergt nu wat efficiënter inpakken.
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op
Ja, nee. We huren fietsen (quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’.![]()
Een bolderkar is dan heel handig.
Heh, ik kan het me indenkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nee. We huren fietsen () zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om
Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen
Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje.
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is![]()
[ afbeelding ]
Die fietsen, hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabantquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen![]()
En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |