abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:53:14 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795681
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200795719
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:56:19 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795747
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win ^O^
pi_200795764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Hier nog een bloemenveldje van de vakantie. Die papaver ken ik, maar wat is de linkse gele?
[ afbeelding ]
Lijkt wel een spiegeleitje! O+

..maar dat kan ook komen omdat ik vandaag de catering doe van twee gelijktijdige verhuizingen in de schoonfamilie en er tot dusver.. even kijken.. al tweeënvijftig eieren doorheen zijn gegaan sinds half zes vanmorgen :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_200795771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Molo het volgende:
Pokkeweer hier dus morgen naar de Zweedse Monkeytown. Kan kind lekker zich uitleven daar en Koos en ik lekker koffie tanken en lezen.
Fika for the win ^O^
Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier? :Y)
pi_200795788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wonderschoon veldje!
Mijn app zegt dat het Gekroonde Ganzenbloem is. Die ken ik niet, ik heb wel in de tuin hier (gewone gele) Ganzenbloem staan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200795797
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:53 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf plaatje!
pi_200795802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf plaatje!
^

Wat zij zegt :Y
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:03:35 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Is de Zweedse minder hel op de fiets dan die hier? :Y)
Kan ik morgen pas zeggen. Miepje zag er een foldertje van staan bij de campingreceptie en vroeg of ze erheen mocht. Dus maar eens kijken, beetje mixvakantie.
Dit een dagje overleven gaat vast lukken.

Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto _O_
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:04:21 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200795881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf plaatje!
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:00 schreef sigme het volgende:

[..]

^

Wat zij zegt :Y
Ja ik vind m ook wel erg tof. Googlevondstje O+
pi_200795950
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ondertussen Astrid Lindgren en Roald Dahl als luisterboeken aan staan onderweg in de auto _O_
Dat compenseert dan weer een beetje! ;) O+

Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland' :X Naja, we gaan het zien.

Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruiken :') Dat vergt nu wat efficiënter inpakken. oO<
pi_200796024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moet over twee weken kamperen op Vlieland. Weliswaar heel mooi daar natuurlijk, naar het schijnt, maar al die lui daar hè, van die lui die 'Vlie' zeggen in plaats van 'Vlieland' :X Naja, we gaan het zien.

Lastig aan dat autoluwe van VlieLAND is wel dat onze modus operandi bij op reis gaan is dat we de auto ramvol proppen met losse zooi en de auto eenmaal op parkeerplaats kampeerterrein aanbeland gewoon als koffer gebruiken :') Dat vergt nu wat efficiënter inpakken. oO<
Moet?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200796240
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Moet?
Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:31:51 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’. :wtf:

Een bolderkar is dan heel handig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200796360
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, niet letterlijk moeten maar ik ben an sich niet 's werelds grootste kampeerfan, echter mijn echtgenoot en peuterzoon zijn nogal verzot op die spartaanse terreintjes van Staatsbosbeheer, dus ik offer me zo nu en dan wel op :)
Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
pi_200796371
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook raar, ‘Vlie’. :wtf:

Een bolderkar is dan heel handig.
Ja, nee. We huren fietsen ( :r ) zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om :')

Oh en @Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen O+
pi_200796379
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik ook eens geweest. We vielen wat uit de toon, zo zonder 'de Waard'.
Heh, ik kan het me indenken :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:38:40 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796411
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, nee. We huren fietsen ( :r ) zodra we van de veerboot af stappen en dan is er zo'n klaarblijkelijk handige bagagevervoerder die onze spullen (waaronder vijfpersoonstent en werkelijk loodzware tweepersoons slaapmat) op de kampeerplek dumpt. Het zal me benieuwen. De afgelopen twee decennia precies nul tripjes met J. gemaakt zonder auto, dus er moet even een knop om :')

Oh en @:Blues succes op het strand! Ik duim voor geen regen O+
Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje. :+
pi_200796420
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is O+

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200796425
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die luxe hadden wij nooit. Maar wel de luxe van een huisje. :+
Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo :7
pi_200796475
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan hierbij maar denken, dat dit ook Vlieland is O+

[ afbeelding ]
Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus ^O^ ) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes ;)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:53:35 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200796623
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, het kost twee euro per koffer dus niet echt alleen voor de elite ofzo :7
Die fietsen, hè.
pi_200796630
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaja, mooi wel, maar het is wél een weerkundige wetmatigheid dat het sowieso regent wanneer ik kampeer (derhalve alvast een heads up voor deze SC: geen barbecue plannen van 22 tot en met 25 augustus ^O^ ) dus ik reken maar niet op van die fraaie plaatjes ;)
Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen ;)

En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
pi_200796693
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan moet je het maar met dit ene plaatje doen ;)

En ja, dit is dan wel echt een mega koude zomer, of wordt het nog wat denk je?
Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant :D
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
pi_200796713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Koud? Dan woon jij zeker niet in Brabant :D
Het is niet zoals de afgelopen 2 zomers, maar de meeste dagen is het tussen de 22 en 25 graden.
Ik ben niet heel ver van Vlieland, voor een zomer is het koud. Hier 21 graden en ik vind dit wel een fijne temperatuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')