Het klinkt zo heerlijk avontuurlijk, camper pakken en gaan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Enorm![]()
Wij hebben de laatste avond op de camping in Zuid-Frankrijk. Morgen vertrekken we en we rijden in 4 dagen naar Nederland. Dan wordt het daar ook goed weer dus dat is een mooie timingIk ben echt zo blij dat ik deze camping geboekt heb en dat we gegaan zijn!
Die vond het super! En vindt het nog steeds leuk. De camper zorgt ervoor dat hij altijd in hetzelfde bed slaapt en dat al zijn spulletjes mee gaan, dat vindt hij heel fijn. Hij houdt van avontuur en natuur. We stopten op de heenweg bij een heel mooi meer ergens in de Alpen. Hij kwam naar me toe, gaf me een knuffel en zei: “ik vind het zo mooi dat ik een traantje in mij oog krijg.”quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:31 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Het klinkt zo heerlijk avontuurlijk, camper pakken en gaan!Hoe vond Sjaak het?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die vond het super! En vindt het nog steeds leuk. De camper zorgt ervoor dat hij altijd in hetzelfde bed slaapt en dat al zijn spulletjes mee gaan, dat vindt hij heel fijn. Hij houdt van avontuur en natuur. We stopten op de heenweg bij een heel mooi meer ergens in de Alpen. Hij kwam naar me toe, gaf me een knuffel en zei: “ik vind het zo mooi dat ik een traantje in mij oog krijg.”Ik smolt ter plekke.
wij hebben geen auto en doen dingen met de trein, is dat geen optie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zit even flink te balen, heb sinds vandaag 3 weken vakantie en het leek er op dat vriend ook 3 weken vrij zou zijn dus was al dagjes uit aan het bekijken met de kinderen. Nu is is hij opeens toch ingepland voor een paar klussen dus dat wordt 3 weken saai thuiszitten. Er is hier in de buurt geen hol te doen en heb geen auto en het zwembad blijkt doordeweeks ook nog gesloten te zijn ivm personeelsgebrek, maar daar was het ook al niet echt lekker weer voor. Festival wat mijn jaarlijkse uitje is gaat ook al niet door en ben al 12 jaar niet op vakantie geweest. Bah, heb echt een pesthumeur.
Ja dat had gekund, maar ligt allemaal een beetje gecompliceerd. Ik heb ASS en ADD en daardoor is het voor mij vaak moeilijk om zelfstandig op pad te gaan, ik heb iemand nodig die mij een beetje op sleeptouw neemt zeg maar. En qua budget kan ik ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:38 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
wij hebben geen auto en doen dingen met de trein, is dat geen optie?
al hangt 1 en ander af van welke provincie je woont maar veel is te bereiken met ov.
miss een vriendin (met of zonder kinderen) die ook vrij is en dagjes samen wil doen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ja dat had gekund, maar ligt allemaal een beetje gecompliceerd. Ik heb ASS en ADD en daardoor is het voor mij vaak moeilijk om zelfstandig op pad te gaan, ik heb iemand nodig die mij een beetje op sleeptouw neemt zeg maar. En qua budget kan ik ook niet zoveel.
Nee helaas niet, heb al allerlei opties lopen bedenken, maar niks is haalbaar. Het zijt zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss een vriendin (met of zonder kinderen) die ook vrij is en dagjes samen wil doen?
Dus je kunt drie hele weken helemaal niks omdat je vriend moet werken? Dat kan toch niet waar zijn. Maak je het niet gewoon te moeilijk in je hoofd nu omdat je boos bent omdat de situatie wijzigt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Nee helaas niet, heb al allerlei opties lopen bedenken, maar niks is haalbaar. Het zijt zo.
Ik ben niet boos, ik vind het gewoon jammer. Ik zei al dat het wat gecompliceerd lag. Als mijn vriend ons een dagje mee uit zou nemen dan hoef ik me over het vervoer en entreekosten geen zorgen te maken. Ik heb zelf geen budget en geen vervoer en hij is niet het type die mij wat geld in mijn handen drukt en zegt dat ik een leuke dag moet gaan hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Dus je kunt drie hele weken helemaal niks omdat je vriend moet werken? Dat kan toch niet waar zijn. Maak je het niet gewoon te moeilijk in je hoofd nu omdat je boos bent omdat de situatie wijzigt?
Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent. Ik vraag me wel af.. het is toch ook zijn kind? Wilt hij niet dat je jullie kind vermaakt? Daarnaast zijn jullie een stel. Zijn budget is jouw budget. Dat zou het tenminste wel moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:23 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik vind het gewoon jammer. Ik zei al dat het wat gecompliceerd lag. Als mijn vriend ons een dagje mee uit zou nemen dan hoef ik me over het vervoer en entreekosten geen zorgen te maken. Ik heb zelf geen budget en geen vervoer en hij is niet het type die mij wat geld in mijn handen drukt en zegt dat ik een leuke dag moet gaan hebben.
Ik was aan het zoeken naar indooractiviteiten ivm weersomstandigheden en kwam uit op de orchideeënhoeve in Flevoland, de naam klinkt misschien saai maar toen ik op de site ging kijken leek het me wel heel leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef CaVaBien het volgende:
Nu heb ik dus geen plannen meer voor de komende twee weken. Ik ga maar eens het huis grondig opruimen en overdag wat tripjes inplannen om de peuter te vermaken. Tips zijn welkom
Het is niet zijn kind, we hebben 6 jaar een relatie en wonen bewust niet samen omdat we allebei onze patronen en riedeltjes hebben en we zijn zo ongeveer buren, en ook al zijn we bijna buren komt het vaak voor dat we elkaar soms een week niet zien. Klinkt voor heel veel mensen gek maar voor ons werkt het goed op deze manier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent. Ik vraag me wel af.. het is toch ook zijn kind? Wilt hij niet dat je jullie kind vermaakt? Daarnaast zijn jullie een stel. Zijn budget is jouw budget. Dat zou het tenminste wel moeten zijn.
Hij is alweer thuis en ligt naast me te slapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:58 schreef Lemijn het volgende:
Nee joh, dat wordt hij uitslapen daar! Ik hoop dat het een succes wordt arvensis.
Lekker dat je niet tot middernacht hoefde te wachten op dat telefoontjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hij is alweer thuis en ligt naast me te slapen![]()
Ken je geocachen? Misschien is dat iets om een keer te proberen met kind?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind, we hebben 6 jaar een relatie en wonen bewust niet samen omdat we allebei onze patronen en riedeltjes hebben en we zijn zo ongeveer buren, en ook al zijn we bijna buren komt het vaak voor dat we elkaar soms een week niet zien. Klinkt voor heel veel mensen gek maar voor ons werkt het goed op deze manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@arvensis slaap lekker, je wordt in elk geval niet net in slaap weer uit bed gebeld om hem op te halen
Fake it till you make it...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:04 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ken je geocachen? Misschien is dat iets om een keer te proberen met kind?
Is buiten (moet je wel het weer mee hebben), is gratis. En er liggen overal geocaches.
Of gewoon een stukje wandelen, stenen zoeken en die beschilderen en dan weer verstoppen (happystones)?Die app heb ik toevallig vorige week geïnstalleerd maar nog niet verder in verdiept, en was ook weer even naar mijn achterhoofd verdwenen, daar ga ik morgen even naar kijken, goeie! Morgen komt een vriendinnetje spelen en die vermaken zich altijd wel, dus voor morgen is de dag wel ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:arvensis slaap lekker, je wordt in elk geval niet net in slaap weer uit bed gebeld om hem op te halen![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hij is alweer thuis en ligt naast me te slapen![]()
Dat soort dingen proberen we te doen, beeldscherm liever wat minder. Maar ik heb een fornuis met oven uit de jaren 50, en kan geen temperatuur instellen, dus alles mislukt en we moeten ook nog op de calorieën denken. En knutselen met een beetje papier zijn we slecht in, we hebben vaak briljante knutselideeën maar hebben dan daar ook weer spul voor nodig wat ik hier niet in de kast heb liggen. Ik klink als een zeikerd, maar alle tips die ik in mijn omgeveving al krijg zijn al meerdere keren door mijn hoofd gegaan. Ik hoef verder ook geen tips hoor, maar wou alleen even van mij afpraten. Het is gewoon even zo als het isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef arvensis het volgende:
Precies! Vind het al heel wat dat hij de stap überhaupt heeft gezet.
@:krijtlijk misschien wat leuks binnenhuis doen, dan? Filmdag, taart bakken, iets creatiefs doen?
Nee hoor, totaal niet. Alles op zijn eigen tempo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef hilliebillie het volgende:
@:arvensis wat jammer dat het logeren nog wat te spannend is.
Helaas, uiteindelijk alsnog anderhalf uur met m doorgebrachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:24 schreef SQ het volgende:
Wat een positieve berichten!
Ik zit pas 7 minuten naast mijn baby en hij lijkt al bijna in diepe slaapik denk dat ik de kamer wel durf te verlaten. 🤞
Als hij zo dichtbij woont kun je misschien wel zijn oven gebruiken om wat lekkers te bakkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:33 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Dat soort dingen proberen we te doen, beeldscherm liever wat minder. Maar ik heb een fornuis met oven uit de jaren 50, en kan geen temperatuur instellen, dus alles mislukt en we moeten ook nog op de calorieën denken. En knutselen met een beetje papier zijn we slecht in, we hebben vaak briljante knutselideeën maar hebben dan daar ook weer spul voor nodig wat ik hier niet in de kast heb liggen. Ik klink als een zeikerd, maar alle tips die ik in mijn omgeveving al krijg zijn al meerdere keren door mijn hoofd gegaan. Ik hoef verder ook geen tips hoor, maar wou alleen even van mij afpraten. Het is gewoon even zo als het is
Dat is leuk!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar indooractiviteiten ivm weersomstandigheden en kwam uit op de orchideeënhoeve in Flevoland, de naam klinkt misschien saai maar toen ik op de site ging kijken leek het me wel heel leuk.
Is een ander land geen optie? Italië is prachtig, maar als je geen accommodatie kunt vinden, dan houd 't wel een beetje op. Jullie zijn met de auto, toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:07 schreef MaJo het volgende:
Ik begin een beetje in paniek te raken. We zitten tot morgen in ons hotel in Slovenië en wilde door naar Italië. Nog niks geboekt wegens weer/covid en nu ik kijk zit werkelijk alles volgeboektAlleen de scruffy hotels zijn nog over (en hotels van een paar duizend euro voor een week
). Hopelijk kunnen we toch nog iets vinden
Slaapt Aapie al intussen?quote:Ondertussen zit ik in een hotelkamer met Aapie. Manlief is naar de wasserette en ik heb Aapie op bed gelegd zodat hij kan slapen en we daarna weer iets actiefs kunnen ondernemen. Het is inmiddels 1,5 uur later en slapen ho maar![]()
Ik zit nu naar Oostenrijk te kijken, daar is een stuk meer te vinden. Zo maar eens met man overleggenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:27 schreef Celestien het volgende:
[..]
Is een ander land geen optie? Italië is prachtig, maar als je geen accommodatie kunt vinden, dan houd 't wel een beetje op. Jullie zijn met de auto, toch?
Nopequote:Slaapt Aapie al intussen?
Wat is dat balen, hè? Weet je 't eindelijk, ga je ervoor en dan: Bam! Volgeboekt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:18 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn nu in NL op vakantie, maar het voelt niet echt als vakantie. We waren aan het kijken om toch nog een weekje naar het buitenland te gaan. Hadden iets gezien, weekje Bulgarije, moeten nog even een kleine rekensom doen, besloten om het te doen... volgeboekt 🤬😭
Wie weet in regio Innsbruck? Mooie omgeving, goede wegen & veel natuurschoon.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit nu naar Oostenrijk te kijken, daar is een stuk meer te vinden. Zo maar eens met man overleggen
Agossie... Arm kleintjequote:Nope
Ik kijk nu inderdaad naar Innsbruckquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:30 schreef Celestien het volgende:
[..]
Wie weet in regio Innsbruck? Mooie omgeving, goede wegen & veel natuurschoon.
[..]
Agossie... Arm kleinte
Hoop dat de slaap alsnog snel zal volgen.
Airbnb?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:07 schreef MaJo het volgende:
Ik begin een beetje in paniek te raken. We zitten tot morgen in ons hotel in Slovenië en wilde door naar Italië. Nog niks geboekt wegens weer/covid en nu ik kijk zit werkelijk alles volgeboektAlleen de scruffy hotels zijn nog over (en hotels van een paar duizend euro voor een week
). Hopelijk kunnen we toch nog iets vinden
Ondertussen zit ik in een hotelkamer met Aapie. Manlief is naar de wasserette en ik heb Aapie op bed gelegd zodat hij kan slapen en we daarna weer iets actiefs kunnen ondernemen. Het is inmiddels 1,5 uur later en slapen ho maar![]()
Hoop dat je wat vindt! Heb evt. wel een adresje in Sölden (regio Ötztal, even onder Innsbruck), waar wij geweest zijn tijdens onze vakantie een paar jaar geleden. Is een appartement.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kijk nu inderdaad naar InnsbruckVorig jaar zaten we in de omgeving van Salzburg dus wel leuk om even iets anders te doen. En Oostenrijk is prachtig
Wie weet dat wat frisse lucht hem goed doet.quote:Ik hoop het ook maar ik sta eigenlijk op het punt om hem maar uit bed te halen en maar even naar buiten te gaan ofzo.
Wat een cool ideequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:35 schreef Celestien het volgende:
Ik heb net een 'Vermist' poster ontworpen voor de missende 'Hatchimal CollEGGtible' van mijn dochter van 5. We kwamen er onlangs achter dat hij ontbrak en hebben alle speelgoedbakken al omgekieperd, but to no avail. Meisje verdrietig, maar mamma geeft niet zomaar op: dus poster ontworpen, foto erbij, kenmerken & als beloning 'Een hele dikke knuffel van Hamster'. Heb de jpg naar al haar opa's en oma's gestuurd. Je weet 't nooit
quote:
Totaal niet aan gedachtquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Vaiana het volgende:
@:MaJo Heb je ook op airbnb gekeken? Daar hebben wij in Italië een mega fijn huisje via geboekt, al was dat wel pre-Corona enzo. Maar iig het proberen waard, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Meisje van 14 alleen op vakantie met vrienden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje zit nu met het gezin op de bonnefooi in Rome , airbnb doen zij altijd.
Ze hebben middelste echt met dikke tegenzin opgehaald met de auto![]()
Die van 14 was daar met vrienden en die zou gewoon met die vrienden naar huis vliegen maar ze wilden sowieso nog zelf ook op vakantie en zijn tegen haar wil in die kant op gereden om haar op te halen en gewoon via hoe het uit komt naar huis te komen.
Je mag me een PM sturenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:38 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hoop dat je wat vindt! Heb evt. wel een adresje in Sölden (regio Ötztal, even onder Innsbruck), waar wij geweest zijn tijdens onze vakantie een paar jaar geleden. Is een appartement.
[..]
Wie weet dat wat frisse lucht hem goed doet.
Het is het proberen waard. Als ze moe genoeg zijn dan gaan die ogen wel dicht, hoop ik.
Zou me niet verbazenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een cool ideeHopelijk komt het vermiste speelgoed alsnog boven water
Done. Wij wilden afgelopen zomer ook weer gaan, maar toen kwam covid. Grmbl. Volgend jaar zomer doen we weer een poging.quote:Je mag me een PM sturen
Aawww, gelukkig! Vervelend ook, zo'n poepluier. Gelukkig nu lekker aan het slapen. Slaapt hij nog lang 's middags?quote:Ik heb Aapie uit bed gehaald en rook dat hij een poepluier had. Verschoond, weer even in bed gelegd en zelf wat gaan rommelen in de kamer. 5 minuten later lag hij opgekruld boven in het bedjeIk denk dus dat de poepluier de reden was
Bijzonder altijd wel hoe speelgoed kan verdwijnen en zo weer boven kan komenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:31 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen
Dikke kans dat hij ergens in de afgelopen maanden bij opa en oma in de speelgoedbak terecht is gekomen.
[..]
Done. Wij wilden afgelopen zomer ook weer gaan, maar toen kwam covid. Grmbl. Volgend jaar zomer doen we weer een poging.
[..]
Aawww, gelukkig! Vervelend ook, zo'n poepluier. Gelukkig nu lekker aan het slapen. Slaapt hij nog lang 's middags?
Ik mis die tijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijzonder altijd wel hoe speelgoed kan verdwijnen en zo weer boven kan komenIk heb daar vooralsnog geen last van met baby, wel dat ik voortdurend op allemaal speelgoed sta
Aapie doet nog 2 tukkies per dag, variërend van een half uur tot 3 uur en alles er tussenin. Maar meestal is het zo 1,5 uur per keer
Ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, ik kan heel slecht tegen gillende kinderen. Hopelijk is het minder erg met je eigen kindquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik mis die tijd.
Mijn dochter is alweer vijf en springt de hele dag door het huis. Incl geluidseffecten
Hij had nu eigenlijk Lowlands moeten opbouwen maar dat is gecanceld, dus had gehoopt dat hij aankomende weken vrij zou zijn, maar hij is nu opeens ingepland voor andere klussen, dus helaas geen vrij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef hilliebillie het volgende:
@:krijtlijk balen dat zijn vakantie last minute niet door gaat. Is het bekend waarom dat ineens niet kan en heeft hij wellicht wel een paar dagen vrij in de weken dat jij vakantie hebt? Of is het gewoon volle bak werken voor hem. Snap dat je er van baalt.
Hopelijk gaan jullie nog wat leuke dingen met zijn tweeën kunnen plannen, ook al zijn het dan misschien andere dingen als dat je vooraf bedacht had.
En de geocache-tip die eerder gegeven werd, dat is echt leuk om te doen. Kan zo kort of zo uitgebreid als je zelf zou willen aangezien er veel keuze is.
Niet alle kinderen gillen, gelukkigquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, ik kan heel slecht tegen gillende kinderen. Hopelijk is het minder erg met je eigen kind
Wat een goed plan! En Wenen is ook prachtig, natuurlijk. Graz ken ik dan weer niet. Laat me weten als het goed bevalt. Wie weet kan ik er iets mee voor ons volgende uitjequote:We hebben trouwens besloten om via Graz en Wenen terug te reizen. We hebben voor morgen 2 overnachtingen in Graz geboekt en de rest bekijk ik verder vanavond even
Mochten ze al zelfstandig vliegen op die leeftijd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze gingen met 6 14 jarigen naar het vakantiehuis van de ouders van een van die kids. Met het vliegtuig. Voor zover we weten is er niemand erg dronken geworden of zwanger geraakt en leven ze allemaal nog. Dit zijn echt hele zelfstandige kinderen, ach ja mijn zusje en ik gingen op die leeftijd ook alleen naar concerten en festivals en zo, geloof ook wel naar Londen weekendjes als we iets wilden daar.
Ja hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mochten ze al zelfstandig vliegen op die leeftijd?
Ik besef dat ik dat eigenlijk niet eens weet...
Ik vind het nogal wat zes pubers naar het buitenland, maar de ouders zullen er veel vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze gingen met 6 14 jarigen naar het vakantiehuis van de ouders van een van die kids. Met het vliegtuig. Voor zover we weten is er niemand erg dronken geworden of zwanger geraakt en leven ze allemaal nog. Dit zijn echt hele zelfstandige kinderen, ach ja mijn zusje en ik gingen op die leeftijd ook alleen naar concerten en festivals en zo, geloof ook wel naar Londen weekendjes als we iets wilden daar.
De laatste keer dat ik in Wenen was is ook alweer 20 jaar geleden dus ik vind het wel leuk om er weer heen te gaan! Ik hoop er over een half jaar nog eens heen te gaan (mijn favoriete musical Miss Saigon wordt er dan opgevoerd) maar dat lijkt me niet zo haalbaar met (of eigenlijk zonderquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:59 schreef Celestien het volgende:
[..]
Niet alle kinderen gillen, gelukkig
[..]
Wat een goed plan! En Wenen is ook prachtig, natuurlijk. Graz ken ik dan weer niet. Laat me weten als het goed bevalt. Wie weet kan ik er iets mee voor ons volgende uitje
Wat heerlijk zo'n verhaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat een toffe ervaring voor ze @:oh-oh . Al moet ik er nog even niet aan denken dat mijn elfjarige over 3 jaar alleen op het vliegtuig zou stappen met haar vriendinnen.
Wij hebben de kinderen wijsgemaakt dat er een maffiabaas tegenover ons woont op de camping in Italië, hij ziet er namelijk nogal stereotype maffia uit.Ze zijn helemaal onder de indruk en gaan nu stiekem al fluisterend op onderzoek uit. Ze hebben al ontdekt dat hij twee vrouwen heeft, mazzelaar.
En ik, ik geniet vanaf onze veranda van hun avontuur.
Oh heerlijk dit!quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben de kinderen wijsgemaakt dat er een maffiabaas tegenover ons woont op de camping in Italië, hij ziet er namelijk nogal stereotype maffia uit.Ze zijn helemaal onder de indruk en gaan nu stiekem al fluisterend op onderzoek uit. Ze hebben al ontdekt dat hij twee vrouwen heeft, mazzelaar.
En ik, ik geniet vanaf onze veranda van hun avontuur.
Wij rijden komend weekend over Graz naar Hongarije. Echt een hele mooie omgeving daarquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, ik kan heel slecht tegen gillende kinderen. Hopelijk is het minder erg met je eigen kind
We hebben trouwens besloten om via Graz en Wenen terug te reizen. We hebben voor morgen 2 overnachtingen in Graz geboekt en de rest bekijk ik verder vanavond even
Pfffff... sterkte met die laatste loodjes voor de vakantie dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LeSage het volgende:
Hm... dat je vrijdagnacht op vakantie gaat en deze week door een collega in quarantaine ineens 42 uur moet werken ipv de gebruikelijke 24![]()
So far voor mijn relaxte voorbereidingsdagen. Nu nog fijner dat vriend deze week al vakantie heeft en dus in zijn eentje mag gaan regelen
Oei pittig! Maar daarna extra verdiend dan de vakantiequote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LeSage het volgende:
Hm... dat je vrijdagnacht op vakantie gaat en deze week door een collega in quarantaine ineens 42 uur moet werken ipv de gebruikelijke 24![]()
So far voor mijn relaxte voorbereidingsdagen. Nu nog fijner dat vriend deze week al vakantie heeft en dus in zijn eentje mag gaan regelen
Ik ga uiteraard een deel wel zelf inpakken en lijstjes klaarmaken. Hij moet gewoon de was doen, boodschappen halen, auto poetsen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is balen LeSage. Dan begin je een stuk gestresster aan je vakantie… en ik zou geen vertrouwen hebben in de inpakkunsten van mijn man, dan zouden we opeens 2x zoveel kleding mee hebben, een aparte koffer voor alle (drogisterij)medicijnen en missen we de helft van de andere spullen. Maar van de positieve kant gezien, heb je wel gelijk bijna 1 week vakantie terug verdiend.
Nee maar dat kind van wiens ouders het huis is komt daar wel al haar hele leven natuurlijk. Ik zie mijn neefje van 12 dat nu ook nog niet over 2 jaar doen maar eerlijk is eerlijk, de middelste die het nu wel deed was altijd de bangeschijter van het stel, en gedraagd zich nu als een volwassene, dus ik denk dat het echt van het kind af hangt hoor en mijn neefje heeft ook bizarre sprongen vooruit gemaakt het afgelopen jaar, die ging van af en toe nog complete kleuter naar behulpzame charmeur in 1 jaar tijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen enkele ouder mee?
Ook niet in het vakantiehuis?
Ik ben benieuwd! Ben je ook wel eens in Graz zelf geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:11 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wij rijden komend weekend over Graz naar Hongarije. Echt een hele mooie omgeving daar
Oh dat is wel balen jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LeSage het volgende:
Mijn man heeft juist veel meer ruimtelijk inzicht dus die pakt altijd de tassen en de auto inquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:28 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is balen LeSage. Dan begin je een stuk gestresster aan je vakantie… en ik zou geen vertrouwen hebben in de inpakkunsten van mijn man, dan zouden we opeens 2x zoveel kleding mee hebben, een aparte koffer voor alle (drogisterij)medicijnen en missen we de helft van de andere spullen. Maar van de positieve kant gezien, heb je wel gelijk bijna 1 week vakantie terug verdiend.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vrij gevraagd, 3 dagen, voor als de puppy komt en de kinderen komen ( hij komt donderdagavond, vrijdag ben ik sowieso vrij ) maar ik ben gewoon ingeroosterd. Die nieuwe baan valt echt smerig tegen hoor.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef BE het volgende:
Kunnen jullie echtgenoten/-s/partners überhaupt wel alleen overleven on de wereld? Of zouden ze in een begeleid wonen project zitten als ze jullie niet tegen gekomen waren?![]()
Ik verbaas me echt over hoe weinig vertrouwen ze van sommigen krijgen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vrij gevraagd, 3 dagen, voor als de puppy komt en de kinderen komen ( hij komt donderdagavond, vrijdag ben ik sowieso vrij ) maar ik ben gewoon ingeroosterd. Die nieuwe baan valt echt smerig tegen hoor.
Weinig vertrouwen? Qua koffers pakken is hij gemakzuchtig omdat we daar eerst naar ons eigen huis gaan. Staat verder los van hoe hij verder is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef BE het volgende:
Kunnen jullie echtgenoten/-s/partners überhaupt wel alleen overleven on de wereld? Of zouden ze in een begeleid wonen project zitten als ze jullie niet tegen gekomen waren?![]()
Nee, ik heb vandaag om opheldering gevraagd, ik heb sinds eind mei vorig jaar alleen maar een keer een week vrij gehad na een spoedoperatie dus ik vind het wel welletjes eerlijk gezegd.quote:
De mijne pakt altijd zijn eigen koffer in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef BE het volgende:
Echt he. Ik weet niet wat er precies in dat hoofd gebeurt als ie was vouwt. Maar als ik een door hem gevouwen shirt uit de kast pak, dan ontvouwt het zich al zodra ik het aanraakquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:09 schreef Vicky het volgende:
Mijne is ook van de "ze hebben op vakantie ook wel winkels, mocht je iets vergeten zijn".
Ik ben van de lijstje. Het grappige is dat A en T mijn lijstjes-tik hebben overgenomen. Beiden hebben zelf hun spullen gepakt. Samen hebben we gekeken of het goed was. A heeft haar eigen tas gedaan.
Mijn man zou het prima redden. Hij kookt, hij wast, hij ruimt op, hij zeemt ramen. Hij vouwt alleen de was niet.. maar dat mag ook niet van mij 🤐🤐🤣🤣
Whaha zo erg??quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Echt he. Ik weet niet wat er precies in dat hoofd gebeurt als ie was vouwt. Maar als ik een door hem gevouwen shirt uit de kast pak, dan ontvouwt het zich al zodra ik het aanraak
Hier ook, maar wel op een bloedirritante manier.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:56 schreef Books1 het volgende:
[..]
De mijne pakt altijd zijn eigen koffer in.
Heerlijk, ik kan niet wachten tot ik serieus kan gaan delegeren naar het tuig. Momenteel vinden ze zichzelf al extreem uitgebuit omdat ze 1 keer in de week hun kamer helemaal moeten opruimen en dagelijks de tafel moeten afruimen na het eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whaha zo erg??
Mijne begint er niet eens aan omdat ie het dan volgens hem toch niet goed doet. Maar hij wil het ook niet leren.
Och, hij was de hele teringzooi weg als ik aan het werk ben, das al prima.
A is op zondag verantwoordelijk voor de beddengoed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |