Daar kan ik in het kader van partijdigheid zelf natuurlijk niet over oordelen. Daarvoor moet je bij de andere partijen zijn die hiermee te maken hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef Fcu030 het volgende:
Als wachtwisselswatcher moet ik hier natuurlijk bij zijn. Is het proces transparant verlopen?
Betrokkenen kunnen zich bij me melden als het vermoeden bestaat dat er is gefraudeerd. Handhaving vindt plaats op basis van meldingen ivm kostenbesparing.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kan ik in het kader van partijdigheid zelf natuurlijk niet over oordelen. Daarvoor moet je bij de andere partijen zijn die hiermee te maken hebben
*meldt*quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Betrokkenen kunnen zich bij me melden als het vermoeden bestaat dat er is gefraudeerd. Handhaving vindt plaats op basis van meldingen ivm kostenbesparing.
Dat jij dit zooooooomaar laat gebeurenquote:
Ik onvang Noorse royalties hè. Dit wordt vast een prima kostenbespring.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Betrokkenen kunnen zich bij me melden als het vermoeden bestaat dat er is gefraudeerd. Handhaving vindt plaats op basis van meldingen ivm kostenbesparing.
Thanks! Maar nee, SOP gaat hem niet wordenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef SQ het volgende:
En peejtur, succes! Heb je SOP al gekoloniseerd? Dan heb je al mijn oude fora compleet
Mooie overeenkomst als ik het zo lees. Mij zitten ze achter de vodden aan met hun Klara en hun Spotify en hun gevonden voorwerpen balie van Heathrow.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik onvang Noorse royalties hè. Dit wordt vast een prima kostenbespring.
Verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |