abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200791169
Waar we allemaal Corona-vrij op vakantie kunnen. En we misschien ook nog wat leuke opsommingen hebben
pi_200798522
Topic killer -O-
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:20:00 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200799060
Blijkbaar wel ja _O-

Zal ik dan even vertellen dat het hier echt raar weer is? En dar ik op de wc zit te fokken. En dat m'n baby bijna beter is... En dat ik over all best een fijne dag heb vandaag? En dat ik drie keer misgreep in m'n kasten vandaag en dus heel creatief moest koken, maar het toch lekker was?

Zo, opsominput O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200799078
Enorm :+

Wij hebben de laatste avond op de camping in Zuid-Frankrijk. Morgen vertrekken we en we rijden in 4 dagen naar Nederland. Dan wordt het daar ook goed weer dus dat is een mooie timing O+ Ik ben echt zo blij dat ik deze camping geboekt heb en dat we gegaan zijn!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:24:40 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_200799147
Wat een positieve berichten! *O*

Ik zit pas 7 minuten naast mijn baby en hij lijkt al bijna in diepe slaap :') ik denk dat ik de kamer wel durf te verlaten. 🤞
disclaimer
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:31:58 #6
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200799275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Enorm :+

Wij hebben de laatste avond op de camping in Zuid-Frankrijk. Morgen vertrekken we en we rijden in 4 dagen naar Nederland. Dan wordt het daar ook goed weer dus dat is een mooie timing O+ Ik ben echt zo blij dat ik deze camping geboekt heb en dat we gegaan zijn!
Het klinkt zo heerlijk avontuurlijk, camper pakken en gaan! O+ Hoe vond Sjaak het?
pi_200799482
Wij hadden net bezoek van vrienden met een 6- en 4-jarige en een baby.
Ik ben zo ver overprikkeld dat ik liefst in een hoekje zou gaan zitten wiegen nu :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200799640
Ik heb de kids net op bed gelegd en ben zo intens moe. Een overlijden in de nabije omgeving en twee jongetjes die elkaar de hele dag het leven zuur maken, hebben me uitgeput.
Ik denk dat ik zo gewoon naar bed ga. :Y
pi_200799717
Gecondoleerd, @Malteser :*

U. is voor het eerst uit logeren :o dat wordt hem wss middernacht ophalen. :')
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:58:33 #10
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200799763
Nee joh, dat wordt hij uitslapen daar! Ik hoop dat het een succes wordt arvensis.

Gecondoleerd Malteser. En naar bed klinkt als een goed idee.

Ik wil best nog even wakker blijven maar heb net white noise voor mijn krampjesbaby opgezet en nu vallen mijn ogen ook bijna dicht :O . Werkt dat zo op volwassenen of ben ik gewoon moe omdat het al acht uur is? :') .

edit: oh wacht, misschien omdat ik gisteren tot na middernacht een film zat te kijken _O- .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200800338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:31 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Het klinkt zo heerlijk avontuurlijk, camper pakken en gaan! O+ Hoe vond Sjaak het?
Die vond het super! En vindt het nog steeds leuk. De camper zorgt ervoor dat hij altijd in hetzelfde bed slaapt en dat al zijn spulletjes mee gaan, dat vindt hij heel fijn. Hij houdt van avontuur en natuur. We stopten op de heenweg bij een heel mooi meer ergens in de Alpen. Hij kwam naar me toe, gaf me een knuffel en zei: “ik vind het zo mooi dat ik een traantje in mij oog krijg.” O+ Ik smolt ter plekke.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:32:09 #12
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200800546
Ik zit even flink te balen, heb sinds vandaag 3 weken vakantie en het leek er op dat vriend ook 3 weken vrij zou zijn dus was al dagjes uit aan het bekijken met de kinderen. Nu is is hij opeens toch ingepland voor een paar klussen dus dat wordt 3 weken saai thuiszitten. Er is hier in de buurt geen hol te doen en heb geen auto en het zwembad blijkt doordeweeks ook nog gesloten te zijn ivm personeelsgebrek, maar daar was het ook al niet echt lekker weer voor. Festival wat mijn jaarlijkse uitje is gaat ook al niet door en ben al 12 jaar niet op vakantie geweest. Bah, heb echt een pesthumeur.
pi_200800659
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Die vond het super! En vindt het nog steeds leuk. De camper zorgt ervoor dat hij altijd in hetzelfde bed slaapt en dat al zijn spulletjes mee gaan, dat vindt hij heel fijn. Hij houdt van avontuur en natuur. We stopten op de heenweg bij een heel mooi meer ergens in de Alpen. Hij kwam naar me toe, gaf me een knuffel en zei: “ik vind het zo mooi dat ik een traantje in mij oog krijg.” O+ Ik smolt ter plekke.
O+ :'( O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:38:45 #14
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_200800738
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zit even flink te balen, heb sinds vandaag 3 weken vakantie en het leek er op dat vriend ook 3 weken vrij zou zijn dus was al dagjes uit aan het bekijken met de kinderen. Nu is is hij opeens toch ingepland voor een paar klussen dus dat wordt 3 weken saai thuiszitten. Er is hier in de buurt geen hol te doen en heb geen auto en het zwembad blijkt doordeweeks ook nog gesloten te zijn ivm personeelsgebrek, maar daar was het ook al niet echt lekker weer voor. Festival wat mijn jaarlijkse uitje is gaat ook al niet door en ben al 12 jaar niet op vakantie geweest. Bah, heb echt een pesthumeur.
wij hebben geen auto en doen dingen met de trein, is dat geen optie?
al hangt 1 en ander af van welke provincie je woont maar veel is te bereiken met ov.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:48:13 #15
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200801057
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:38 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

wij hebben geen auto en doen dingen met de trein, is dat geen optie?
al hangt 1 en ander af van welke provincie je woont maar veel is te bereiken met ov.
Ja dat had gekund, maar ligt allemaal een beetje gecompliceerd. Ik heb ASS en ADD en daardoor is het voor mij vaak moeilijk om zelfstandig op pad te gaan, ik heb iemand nodig die mij een beetje op sleeptouw neemt zeg maar. En qua budget kan ik ook niet zoveel.
pi_200801236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Ja dat had gekund, maar ligt allemaal een beetje gecompliceerd. Ik heb ASS en ADD en daardoor is het voor mij vaak moeilijk om zelfstandig op pad te gaan, ik heb iemand nodig die mij een beetje op sleeptouw neemt zeg maar. En qua budget kan ik ook niet zoveel.
miss een vriendin (met of zonder kinderen) die ook vrij is en dagjes samen wil doen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:04:06 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200801546
F en ik zijn net terug van lekker samen eten bij een Cantonees restaurant in Den Haag. Peking duck met van die pannenkoekjes! O+ ~9
De jongens bleven thuis en hebben zich met de airfryer vermaakt. ;)

Oh, het was zó lekker en nu wil ik zoooo graag op reis. Het allerallerliefst wil ik weer eens naar Singapore. Alle lekkere restaurants langs, shoppen, winkeltjes… *zucht… ik hoop zo dat dat binnen nu en een paar jaar een keer kan. :Y
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:07:26 #18
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200801650
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

miss een vriendin (met of zonder kinderen) die ook vrij is en dagjes samen wil doen?
Nee helaas niet, heb al allerlei opties lopen bedenken, maar niks is haalbaar. Het zijt zo.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:17:20 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_200801967
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Nee helaas niet, heb al allerlei opties lopen bedenken, maar niks is haalbaar. Het zijt zo.
Dus je kunt drie hele weken helemaal niks omdat je vriend moet werken? Dat kan toch niet waar zijn. Maak je het niet gewoon te moeilijk in je hoofd nu omdat je boos bent omdat de situatie wijzigt?
disclaimer
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:23:31 #20
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200802168
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Dus je kunt drie hele weken helemaal niks omdat je vriend moet werken? Dat kan toch niet waar zijn. Maak je het niet gewoon te moeilijk in je hoofd nu omdat je boos bent omdat de situatie wijzigt?
Ik ben niet boos, ik vind het gewoon jammer. Ik zei al dat het wat gecompliceerd lag. Als mijn vriend ons een dagje mee uit zou nemen dan hoef ik me over het vervoer en entreekosten geen zorgen te maken. Ik heb zelf geen budget en geen vervoer en hij is niet het type die mij wat geld in mijn handen drukt en zegt dat ik een leuke dag moet gaan hebben.
pi_200802311
Partner en ik hebben 3 weken verlof. Eerste week zit er al op. We hebben een midweek roompot gedaan. Het was voor het eerst en het beviel buitengewoon goed. Behalve dan dat je maar 1x mocht zwemmen in het zwembad, vanwege corona :') We hebben toch stiekem 2x gezwommen :P

En de planning was dat we deze week naar Turkije zouden gaan voor 10 daagjes. Helaas een wijziging in de plannen. Door de enorme hitte en de bosbranden daar, hebben we besloten om de vakantieplannen naar Turkije te verzetten naar september/ oktober.

Nu heb ik dus geen plannen meer voor de komende twee weken. Ik ga maar eens het huis grondig opruimen en overdag wat tripjes inplannen om de peuter te vermaken. Tips zijn welkom :)
pi_200802380
Heb je wel een ov chipkaart?
Er zijn ook gratis dingen te doen. Een blote voetenpad oid
pi_200802386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:23 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Ik ben niet boos, ik vind het gewoon jammer. Ik zei al dat het wat gecompliceerd lag. Als mijn vriend ons een dagje mee uit zou nemen dan hoef ik me over het vervoer en entreekosten geen zorgen te maken. Ik heb zelf geen budget en geen vervoer en hij is niet het type die mij wat geld in mijn handen drukt en zegt dat ik een leuke dag moet gaan hebben.
Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent. Ik vraag me wel af.. het is toch ook zijn kind? Wilt hij niet dat je jullie kind vermaakt? Daarnaast zijn jullie een stel. Zijn budget is jouw budget. Dat zou het tenminste wel moeten zijn.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:34:16 #24
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200802464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef CaVaBien het volgende:

Nu heb ik dus geen plannen meer voor de komende twee weken. Ik ga maar eens het huis grondig opruimen en overdag wat tripjes inplannen om de peuter te vermaken. Tips zijn welkom :)
Ik was aan het zoeken naar indooractiviteiten ivm weersomstandigheden en kwam uit op de orchideeënhoeve in Flevoland, de naam klinkt misschien saai maar toen ik op de site ging kijken leek het me wel heel leuk.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:39:34 #25
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_200802657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent. Ik vraag me wel af.. het is toch ook zijn kind? Wilt hij niet dat je jullie kind vermaakt? Daarnaast zijn jullie een stel. Zijn budget is jouw budget. Dat zou het tenminste wel moeten zijn.
Het is niet zijn kind, we hebben 6 jaar een relatie en wonen bewust niet samen omdat we allebei onze patronen en riedeltjes hebben en we zijn zo ongeveer buren, en ook al zijn we bijna buren komt het vaak voor dat we elkaar soms een week niet zien. Klinkt voor heel veel mensen gek maar voor ons werkt het goed op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')