Jullie onzin aankaarten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, toch mooi dat je ook in dit topic weer etaleert onzin de ether in te gooien.
Maar wat doe je hier dan nog, als iedereen behalve jij zogenaamd vooringenomen is?
Klopt. Daarom nog maar een keer:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jullie onzin aankaarten.
Gelukkig zijn we niet gelimiteerd tot leden en zijn er juist meer gasten die zulke topics bezoeken en zelf de conclusie kunnen trekken wie wel of geen gelijk heeft.
quote:Scientific research consistently shows that gay and lesbian parents are as fit and capable as heterosexual parents, and their children are as psychologically healthy and well-adjusted as those reared by heterosexual parents. Major associations of mental health professionals in the U.S., Canada, and Australia have not identified credible empirical research that suggests otherwise.
quote:A 2002 review of the literature identified 20 studies examining outcomes among children raised by gay or lesbian parents and found that these children did not systematically differ from those raised by heterosexual parents on any of the studied outcomes.
Bewijs in overvloed wat aantoont dat je domme onzin verkoopt.quote:In 2010 American Psychological Association, The California Psychological Association, The American Psychiatric Association, and the American Association for Marriage and Family Therapy stated:
Relatively few studies have directly examined gay fathers, but those that exist find that gay men are similarly fit and able parents, as compared to heterosexual men. Available empirical data do not provide a basis for assuming gay men are unsuited for parenthood. If gay parents were inherently unfit, even small studies with convenience samples would readily detect it. This has not been the case. Being raised by a single father does not appear to inherently disadvantage children's psychological wellbeing more than being raised by a single mother. Homosexuality does not constitute a pathology or deficit, and there is no theoretical reason to expect gay fathers to cause harm to their children. Thus, although more research is needed, available data place the burden of empirical proof on those who argue that having a gay father is harmful.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarom nog maar een keer:
[..]
[..]
[..]
Bewijs in overvloed wat aantoont dat je domme onzin verkoopt.
Ik heb verder nog niks gezien, behalve dan wat onderbuikgereutel en een slap excuus waarin je aanvoert dat je maar niks plaatst want iedereen zou zo vooringenomen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en dat is gelimiteerd tot hetgeen wat jij hier nu plaatst?
Wat voor de één logisch klinkt, hoeft voor een ander niet logisch te klinken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een op een discussies. Ik kom met logische argumenten die geen bronnen nodig hebben om een standpunt te bevestigen. Helaas zijn de meeste LGBT fanaten hier dan ook niet in staat om mijn argumenten te weerleggen.
De onderzoeken die jullie aankaarten zijn meestal niet waardevrij. Je zoekt immers dingen die in je eigen straatje past. Ik kan ook hele google afgaan en allerlei onderzoeken vinden die bevestigen dat homoseksualiteit een afwijking is en dat kinderen die tussen twee homoseksuelen opgroeien niet gezond is. Het wordt dan een welles niettes spelletje.
Nee, is ook niet altijd zo. Maar wellicht is het nou net juist wel in de regel net dat type homo dat graag een gezinnetje wil stichten? Misschien BS hoor. Zomaar een ingeving.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:30 schreef karr-1 het volgende:
Dat er soms homoseksuele mannen zijn die zich wat verwijfder gedragen zegt natuurlijk helemaal niets over alle homoseksuelen. Ook daar heb je allerlei types en soorten in. Maar om nu te zeggen dat er standaard 1 mannetje en 1 vrouwtje is slaat echt nergens op, en is vooral gebaseerd op vooroordelen.
Ik weet niet wat je gedronken hebt, maar ik begrijp er geen moer vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat dit allemaal verstandig is terwijl het kind later 18 zal worden en zich zal afvragen waar zijn moeder is. Natuurlijk zal het kind een onnatuurlijke traject moeten doorlopen waarbij zijn hersenen met allerlei LGBT injectiemiddelen volgepompt zal worden maar wat als hij zich als een normale MAN zal gedragen?
Lijkt me verschrikkelijk om als persoon erachter te komen dat je een eindproduct bent dat uitgerold is uit een LGBT productielijn.
Totale BS inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:17 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nee, is ook niet altijd zo. Maar wellicht is het nou net juist wel in de regel net dat type homo dat graag een gezinnetje wil stichten? Misschien BS hoor. Zomaar een ingeving.
Mannelijke energie, vrouwelijke energie, waar haal je het allemaal vandaan?quote:Maar dat mannelijke energie en vrouwelijke energie aantrekkingskracht vormen, klopt denk ik wel. Dat hoeft zich verder niet eens te uiten in een standaard 'verwijfde nicht - mannelijke homo waar je niets aan ziet'-relatie.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedronken hebt, maar ik begrijp er geen moer van
Dat ben ik bijvoorbeeld. Maar ik vind het een stuk overtuigender als je je mening onderbouwt zoals bijv. Poem_ doet. Dus trek je stoute schoenen aan en google even zo"n onderzoek die jouw mening ondersteund.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jullie onzin aankaarten.
Gelukkig zijn we niet gelimiteerd tot leden en zijn er juist meer gasten die zulke topics bezoeken en zelf de conclusie kunnen trekken wie wel of geen gelijk heeft.
Ik verwonder me ook over het altruïsme, respect hoor. Ik ben nu 7 maanden zwanger en ik zou dit maar moeilijk trekken als dit niet mijn eigen kind was. Het is een boel lichamelijk ongemak en duurt vooral lang.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, best gek dat dat wettelijk niet goed gekaderd is.
Ik zou het trouwens niet kunnen, een kindje voldragen en vervolgens aan de biologische ouder(s) meegeven. Tijdens de zwangerschap ben je echt wel moeder, zelfs al is het kindje biologisch gezien niet van jou.
En net als heel veel stellen die wel vanzelf zwanger raken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je mag er vanuit gaan dat homo's en lesbiennes die kinderen krijgen, in ieder geval zeer bewuste keuzes maken aangaande het aangaan van ouderschap. Net als stellen die niet vanzelf zwanger raken.
Overal in de echte wereld kunnen homoseksuele mannen in het huwelijk treden met een vrouw, net zoals heteroseksuele mannen dat kunnen. De wet stelt geen eisen aan de seksuele geaardheid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In een ideale wereld wel ja, in de echte wereld niet
Sinds wanneer krijgt het werkwoord "haten" het voorzetsel "op"? Is dit iets nieuws?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:35 schreef roos94 het volgende:
MENSEN wat nog steeds haten op homo ouders anno 2021
Ben je 65 of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 07:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijgt het werkwoord "haten" het voorzetsel "op"? Is dit iets nieuws?
Ik ben boos op Kees.
Ik haat Kees.
Niet: ik haat op Kees.
Wat is er mis op 65?quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben je 65 of zo
https://www.ensie.nl/woor(...)haten-op-iets-iemand
Ik ben ook wel benieuwd dat jij van "mensen wat" vindt, als je begrijpt die ik bedoel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijgt het werkwoord "haten" het voorzetsel "op"? Is dit iets nieuws?
Ik ben boos op Kees.
Ik haat Kees.
Niet: ik haat op Kees.
Dat is Cruijffiaans.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:28 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd dat jij van "mensen wat" vindt, als je begrijpt die ik bedoel.
Het idee dat ik mijn stiefmoeder, ooit ook maar in de verste verte zou beschouwen als mijn echte moeder is echt volstrekte kolder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je spreekt in termen als echte moeder en dan schrijf je ook nog moeder tussen aanhalingstekens. Dát is wat het kortzichtig maakt. Want écht ouderschap heeft helemaal niets te maken met biologisch ouderschap. Het gaat om de rol die je oppakt, en de liefde die je daarin stopt.
En zo ook bij deze twee vaders. Het maakt werkelijk geen fluit uit wie de biologische vader is, want Kaj zal twee echte vaders hebben die van hem houden. En zo ook voor kinderen die opgroeien met twee moeders. Allebei echte moeders, alleen één is dan ook nog je biologische moeder. Dat maakt de ene moeder niet echter dan de ander.
Zolang buitenstaanders die er niets mee te maken hebben, er hun oordeel over vellen in termen als je echte vader of moeder, dan kun je daar als kind een tik van meekrijgen.
Snap ik helemaal! Uiteindelijk is het voor elk donorkind, en ook voor elk stiefkind een gevoelskwestie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:02 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het idee dat ik mijn stiefmoeder, ooit ook maar in de verste verte zou beschouwen als mijn echte moeder is echt volstrekte kolder.
Zaaddonoren kunnen ook niet meer anoniem blijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet bepalen voor Kaj. Genoeg mensen die zijn geadopteerd of zijn geboren doormiddel van een donor en liefdevol zijn opgevoed door hun (adoptie)ouders die op latere leeftijd op zoek gaan naar hun biologische ouder omdat het voor hun dus wel belangrijk is om te weten waar ze vandaan komen.
Alhoewel ik een stiefmoeder, en geen stiefvader heb, denk ik daar totaal anders over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:13 schreef verita het volgende:
[..]
Nee. Off-topic: Ik ben verwekt buiten het huwelijk, uit een verkrachting ook nog. Maar degene die mij liefdevol heeft opgevoed en mij nooit anders behandeld heeft dan als zijn andere dochters en zoons, is mijn VADER.
Dat is vooral afhankelijk van de maatschappij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hoe traumatiserend moet het voor dat kind wel niet zijn om tussen twee homoseksuele ''vaders'' op te groeien.
Het is afhankelijk van meerdere factoren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Snap ik helemaal! Uiteindelijk is het voor elk donorkind, en ook voor elk stiefkind een gevoelskwestie.
Er zijn kinderen die hun stiefouder wel als hun echte moeder zien. Een kennis van me heeft haar zoon geadopteerd, zijn moeder overleed toen hij nog geen jaar oud was. Zij kwam in beeld toen hij 2 was. Nu is hij bijna 30 en voor hem is zij wel zijn echte moeder. En voor zijn kind is zij oma.
Mijn stiefdochters zien mij dan weer niet als hun echte moeder. Hun echte moeder is ook very much alive en daar wonen ze ook. Ik heb ze leren kennen toen ze 9 en 12 waren, dus niet opgegroeid met. En dat maakt in dit geval het verschil. Sterker nog, er is in ons geval eerder sprake van een tante/nichtje band. De dochters van mijn zus en mijn stiefdochters voelt eigenlijk precies hetzelfde.
WTF zijn LGBT injectiemiddelen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat dit allemaal verstandig is terwijl het kind later 18 zal worden en zich zal afvragen waar zijn moeder is. Natuurlijk zal het kind een onnatuurlijke traject moeten doorlopen waarbij zijn hersenen met allerlei LGBT injectiemiddelen volgepompt zal worden maar wat als hij zich als een normale MAN zal gedragen?
Lijkt me verschrikkelijk om als persoon erachter te komen dat je een eindproduct bent dat uitgerold is uit een LGBT productielijn.
Ja, echt erg.. mensen denken ook echt in hele beperkte kaders en beseffen niet hoe hard ze iemand kunnen raken door voor te kauwen wie dan in hun optiek de 'echte moeder' is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:43 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van meerdere factoren.
Ik ben echter vaak genoeg mensen tegengekomen, die de juiste benaming stiefmoeder, of stiefvader onwenselijk vinden.
Zal wel uit sprookjes voortvloeien.
Het is echter pijnlijk, als er wordt gedaan of je dode ouder, prima valt te vervangen door een stiefouder.
En daar speelt de biologische component wel degelijk een rol in.
13 & 14, 15 Probleem was vooral een workaholic vader, die de opvoeding & aandacht, wenste af te schuiven (en af te kopen).quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, echt erg.. mensen denken ook echt in hele beperkte kaders en beseffen niet hoe hard ze iemand kunnen raken door voor te kauwen wie dan in hun optiek de 'echte moeder' is.
Hoe oud was je toen jouw moeder overleed? En wanneer kwam je stiefmoeder in je leven?
Ik ben er overheen gestapt trouwens, die negatieve stiefmoeder associatie. Komt idd door Doornroosje, Sneeuwwitje en Assepoester. In de praktijk zie ik veel vaker positieve voorbeelden dan negatieve.
Dat van je vader klopt ongetwijfeld, maar dat maakt het niet helemaal OK. Het heeft jou gevormd en op je 16e uit huis gaan.. zelfs al doe je het als volwassene prima, dan nog is zo'n 5 jaar aan onbezorgde jeugd aan je neus voorbij gegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:31 schreef Tanatos het volgende:
[..]
13 & 14, 15 Probleem was vooral een workaholic vader, die de opvoeding & aandacht, wenste af te schuiven (en af te kopen).
(En, oh ironie, zelf niet alleen kon zijn.)
Ik ben op mijn 16e uit huis gegaan.
De associatie is volgens mij het probleem, maar het is de juiste term voor wat het is.
Er is geen ander kloppend woord voor.
Maar door de boze stiefmoeder associatie, lijken mensen de verkeerde woorden willen te willen gebruiken.
Voor de duidelijkheid, ze is mijn stiefmoeder, niet mijn boze stiefmoeder of eoa heks, of zo.
Overigens was mijn vader, volgens mij, ook maar het product v/d tijdgeest van zijn opvoeding.
Ik stel niet dat het OK was, ik stel dat mijn vader deed, wat hem het beste leek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat van je vader klopt ongetwijfeld, maar dat maakt het niet helemaal OK. Het heeft jou gevormd en op je 16e uit huis gaan.. zelfs al doe je het als volwassene prima, dan nog is zo'n 5 jaar aan onbezorgde jeugd aan je neus voorbij gegaan.
Er zijn in dat topic wel diverse posts verwijderd moet ik zeggen, dus het is niet helemaal uitgesloten dat er wel gereageerd is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef SpaceOddity het volgende:
@:Poem_ gooit je nog een onderzoekje voor je neus wat jou tegenspreekt maar waar jij, geheel verrassend, niet meer op reageert.
Meneer verzint allerlei krachttermen zodat hij zijn eigen overtuiging -en dat is dat LGBT zelf vergiftigend is, en dan dus traumatiserend voor een kind- zonder verdere onderbouwing in zijn onderbuik als logisch aan kan laten voelen.quote:
Welnee, inhoudelijke reacties worden niet verwijderd. Maar wel weer lekker makkelijk natuurlijk om in de Calimero-reflex te schieten en net te doen alsof meningen die onwelgevallig zijn worden verwijderd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Er zijn in dat topic wel diverse posts verwijderd moet ik zeggen, dus het is niet helemaal uitgesloten dat er wel gereageerd is.
Het begint er daardoor wel steeds meer op te lijken dat er bij "gevoelige" onderwerpen alleen nog maar politiek correct gereageerd mag worden. Als een mening dan niet als politiek correct beschouwd wordt dan is deze niet gewenst en wordt verwijderd. Jammer, want juist zo'n discussie kan ook weer voor enige nuance zorgen. Zonde dat sommige mods dat om zeep helpen.
Jawel hoor, als een mod het een onwelgevallige mening vind die niet in z'n straatje past dan wordt die post gewoon verwijderd. Heeft niks met een Calimeroreflex te maken, want het ging om meningen van meerdere users die niet in lijn met elkaar lagen. Maar goed, aangezien die posts dus verwijderd zijn kan ik je ook niet kwalijk nemen dat je dat niet weet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:39 schreef Poem_ het volgende:
Welnee, inhoudelijke reacties worden niet verwijderd. Maar wel weer lekker makkelijk natuurlijk om in de Calimero-reflex te schieten en net te doen alsof meningen die onwelgevallig zijn worden verwijderd.
Als mensen elkaar op de persoon gaan aanvallen, dan wordt dat stuk van de discussie verwijderd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jawel hoor, als een mod het een onwelgevallige mening vind die niet in z'n straatje past dan wordt die post gewoon verwijderd. Heeft niks met een Calimeroreflex te maken, want het ging om meningeerecht n van meerdere users die niet in lijn met elkaar lagen. Maar goed, aangezien die posts dus verwijderd zijn kan ik je ook niet kwalijk nemen dat je dat niet weet.
Wat een gedramalama weer, als het de eicel van een vrouw is die dmv IVF bevrucht is door het zaadje van haar man en bij haar teruggeplaatst is dan is het geen probleem, maar als exact dezelfde methode gebruikt wordt om de met het zaad van meneer A bevruchte eicel van mevrouw Z terug te plaatsen bij mevrouw M zodat zij de baby voor meneer A en meneer B kan krijgen is het ineens "het tarten van natuurwetten"?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:47 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waar gaat dit heen? we tarten de natuurwetten. Tijd voor een wat meer conservatieve aanpak
Als ze consistent conservatief zouden denken, dan zou ik dat eigenlijk ook verwachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gedramalama weer, als het de eicel van een vrouw is die dmv IVF bevrucht is door het zaadje van haar man en bij haar teruggeplaatst is dan is het geen probleem, maar als exact dezelfde methode gebruikt wordt om de met het zaad van meneer A bevruchte eicel van mevrouw Z terug te plaatsen bij mevrouw M zodat zij de baby voor meneer A en meneer B kan krijgen is het ineens "het tarten van natuurwetten"?
Dan is iedere vorm van IVF en ICSI "het tarten van natuurwetten" en kunnen er heel veel heteroseksuele stellen ook geen kind meer krijgen als dat niet meer mag.
Dit soort onzin meen je toch niet serieus mag ik hopen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Overal in de echte wereld kunnen homoseksuele mannen in het huwelijk treden met een vrouw, net zoals heteroseksuele mannen dat kunnen. De wet stelt geen eisen aan de seksuele geaardheid.
Twee homoseksuele mannen kunnen niet met elkaar trouwen, netzomin als twee heteroseksuele mannen met elkaar kunnen trouwen.
De huwelijksrechten voor homo's en hetero's zijn dus exact gelijk.
Wat jij hier stelt is juist een uitstekend voorbeeld van de Calimero-reflex. Ook al beweer je zelf van niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jawel hoor, als een mod het een onwelgevallige mening vind die niet in z'n straatje past dan wordt die post gewoon verwijderd. Heeft niks met een Calimeroreflex te maken, want het ging om meningen van meerdere users die niet in lijn met elkaar lagen. Maar goed, aangezien die posts dus verwijderd zijn kan ik je ook niet kwalijk nemen dat je dat niet weet.
Nou ja ik kan er allerlei vunzige beelden bij bedenken, maar dat is vast niet wat hier bedoeld wordt. Dus wat is het dan wel?quote:
(crises, wat een onsamenhangend stuk. Zoek hulp met zoveel frustraties)quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gedramalama weer, als het de eicel van een vrouw is die dmv IVF bevrucht is door het zaadje van haar man en bij haar teruggeplaatst is dan is het geen probleem, maar als exact dezelfde methode gebruikt wordt om de met het zaad van meneer A bevruchte eicel van mevrouw Z terug te plaatsen bij mevrouw M zodat zij de baby voor meneer A en meneer B kan krijgen is het ineens "het tarten van natuurwetten"?
Dan is iedere vorm van IVF en ICSI "het tarten van natuurwetten" en kunnen er heel veel heteroseksuele stellen ook geen kind meer krijgen als dat niet meer mag.
Het gaat je dus niet primair om het "tarten van natuurwetten", duidelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:45 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
(crises, wat een onsamenhangend stuk. Zoek hulp met zoveel frustraties)
we zijn de afgelopen 20 jaar in sneltreinvaart alle evolutie wetten aan het tarten die de afgelopen xx miljoen jaar "ontstaan" zijn. Laten we eerst goede testen doen en een paar generaties lang.
wellicht heeft onvruchtbaarheid ook te maken met het feit dat het lichaam zegt, liever niet. Dat heeft een primaire oorzaak die we weten maar misschien zit er nog meer achter. Laten we dat met een kleine controle groep testen een paar generaties lang ipv alles met een sneltreinvaart en doorheen jassen omdat het "kan"
en ja, een kind leert zaken van zijn moeder en van zijn vader. De vraag is wat het doet om 2 vaders of 2 moeders te hebben. We weten van 1 ouder gezeten dat kinderen b.v. meer in de criminaliteit terecht komen. Ook hier geldt, goed wetenschappelijk testen en vervolgens maatschappelijk discussie en niet achter iedere woke trein aan rennen.
Wat wil je meten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:45 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
(crises, wat een onsamenhangend stuk. Zoek hulp met zoveel frustraties)
we zijn de afgelopen 20 jaar in sneltreinvaart alle evolutie wetten aan het tarten die de afgelopen xx miljoen jaar "ontstaan" zijn. Laten we eerst goede testen doen en een paar generaties lang.
wellicht heeft onvruchtbaarheid ook te maken met het feit dat het lichaam zegt, liever niet. Dat heeft een primaire oorzaak die we weten maar misschien zit er nog meer achter. Laten we dat met een kleine controle groep testen een paar generaties lang ipv alles met een sneltreinvaart en doorheen jassen omdat het "kan"
en ja, een kind leert zaken van zijn moeder en van zijn vader. De vraag is wat het doet om 2 vaders of 2 moeders te hebben. We weten van 1 ouder gezeten dat kinderen b.v. meer in de criminaliteit terecht komen. Ook hier geldt, goed wetenschappelijk testen en vervolgens maatschappelijk discussie en niet achter iedere woke trein aan rennen.
Wat ik schreef, klopt dacht ik. Maar ik geef toe: ik was een beetje aan het fokken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dit soort onzin meen je toch niet serieus mag ik hopen?
Als ik het idee zou hebben dat er alleen posts verwijderd zijn van users die een mening hebben die door de meerderheid in dat topic niet gedragen wordt dan zou je een punt hebben. Zoals ik al aangaf zijn er posts van beide "kampen" verwijderd, dus dat heeft niks met een Calimero-reflex te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:36 schreef Poem_ het volgende:
Wat jij hier stelt is juist een uitstekend voorbeeld van de Calimero-reflex. Ook al beweer je zelf van niet.
Te beginnen met algehele drooglegging.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:47 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waar gaat dit heen? we tarten de natuurwetten. Tijd voor een wat meer conservatieve aanpak
En dat is precies wat je beweert.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:30 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als ik het idee zou hebben dat er alleen posts verwijderd zijn van users die een mening hebben die door de meerderheid in dat topic niet gedragen wordt dan zou je een punt hebben.
Volg jij jezelf nog wel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:01 schreef Accordtje het volgende:
Jawel hoor, als een mod het een onwelgevallige mening vind die niet in z'n straatje past dan wordt die post gewoon verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |