Is toch niet zoveel mis mee. Ik bedoel, neem nou kunstmatige inseminatie ofzo iets. Soms krijg ik hoofdpijn van al die ingewikkelde dingen.quote:
Waar maak je je in godsnaam druk om?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:32 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Is toch niet zoveel mis mee. Ik bedoel, neem nou kunstmatige inseminatie ofzo iets. Soms krijg ik hoofdpijn van al die ingewikkelde dingen.
Sperma transportatie, genderneutrale poppenhoek, manwijf die in de dames categorie alle wedstrijden wint.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:34 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar maak je je in godsnaam druk om?
Meid toch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:38 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Sperma transportatie, genderneutrale poppenhoek, manwijf die in de dames categorie alle wedstrijden wint.
Ik maak me niet druk, ik krijg soms alleen een beetje hoofdpijn.
Wat is je probleem?
Klopt niet. De rechten voor huwelijk en adoptie zijn overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nope. Huwelijk en adoptie van kinderen was voor lange tijd niet mogelijk. En is het nog steeds niet in veel delen van de wereld.
Nooit iets anders beweerd, je bedoelde waarschijnlijk dat je dat over mij zegt wanneer het je uitkomt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel grappig hoe sommige conservatieve figuren ineens in natuurhippies veranderen als het even zo uitkomt.
Tussen jou en mij, soms denk ik toch ook wel van 'schop ze er alsjeblieft allemaal uit'. Zo ook bij het lezen van de posts van dit sujet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, die kerel is een islamitische gek.
Het interesseert me werkelijk niks wat iemand ervan vind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:28 schreef ZarB het volgende:
Alles beter dan adoptie of van die aso onbekwame stellen die zich een slag in de rondte fokken waardoor jeugdzorg er weer een berg werk bij krijgt
[..]
Hij heeft wel gelijk. Een (nieuw) mens is de grootste ecologische voetafdruk. Dus als je het klimaat wilt redden moeten er minder mensen geboren worden. Dat is vast niet leuk om te horen als je net je 5e (meen ik me te herinneren) hebt gebaard, maar het is wel gewoon een feit.
(Ik baar binnenkort de eerste dus ik ben geen anti kind ofzo. Heb wel een hybride auto gekocht, ter compensatie)
Eh? Als je kritiek hebt moet je maar zelfmoord plegen? Dat geeft wel een heel letterlijke invulling aan de term "dooddoener".quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk niks wat iemand ervan vind.
Mensen die menen dat anderen een te grote ecologische voetafdruk achterlaten, kunnen beter zichzelf elimineren, dan een ander te vertellen wat ze moeten doen. Anders zijn ze hypocriet.
Als je de wereld populatie kleiner wilt maken, verbeter de wereld begin bij jezelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Eh? Als je kritiek hebt moet je maar zelfmoord plegen? Dat geeft wel een heel letterlijke invulling aan de term "dooddoener".
Nope, homo's mogen lang niet overal trouwen en kinderen adopteren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Klopt niet. De rechten voor huwelijk en adoptie zijn overal hetzelfde.
Misschien moet je het wat minder persoonlijk opvatten. Het is gewoon een feit. Kun je op je kop staan maar dat verandert het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen die menen dat anderen een te grote ecologische voetafdruk achterlaten, kunnen beter zichzelf elimineren, dan een ander te vertellen wat ze moeten doen. Anders zijn ze hypocriet.
Zij hoeven zichzelf niet te elimineren dat doen de vaders wel als die tegenstanders de vaders storen bij het verwekken van kinderen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hoe traumatiserend moet het voor dat kind wel niet zijn om tussen twee homoseksuele ''vaders'' op te groeien.
Das dus grote onzin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hoe traumatiserend moet het voor dat kind wel niet zijn om tussen twee homoseksuele ''vaders'' op te groeien.
Homo's mogen overal trouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nope, homo's mogen lang niet overal trouwen en kinderen adopteren bijvoorbeeld.
Enge genocidale gekken vind ik dat soort mensen altijd, eentje zat in een ander topic de dood van miljoenen mensen goed te praten, terwijl overbevolking een mythe is en heel veel landen, waaronder zelfs Bangladesh, richting twee kinderen per gezin zijn gegaan, wat juist tot problemen zal leiden in de toekomst, "population collapse" volgens Elon Musk en Jack Ma.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je de wereld populatie kleiner wilt maken, verbeter de wereld begin bij jezelf.
Mwoah niet echt een sterk argument aangezien iedereen die nu leeft sowieso al dood gaat dus daar is geen winst in te behalen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je de wereld populatie kleiner wilt maken, verbeter de wereld begin bij jezelf.
Waarom denk je dat het traumatiserend is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Misschien bij het ene kind wel en de ander niet. Je zal ook pesten op school mee moeten nemen als je ooit onderzoek hiernaar gaat doen, en het feit dat het kind geconfronteerd wordt met alleen maar vrouwelijke moeders van vriendjes om zich heen tijdens het pesten.quote:
Doen wij ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |