abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200803735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het traumatiserend is?
Ik ben natuurlijk geen papegaai en ga niet een heel discussie herhalen. In de vorige topic hebben we dit met zijn allen uitgebreid besproken en liepen de LGBT-fanaten behoorlijk klem. Vervolgens werd de topic al snel dichtgetimmerd.

Onnodige energie. Ik zou zeggen lees terug. Daarin worden alle vragen beantwoord.

Discussie homoseksualiteit
pi_200803765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:35 schreef roos94 het volgende:
MENSEN wat nog steeds haten op homo ouders anno 2021 :')
Jij klinkt ook als een vastgelopen cassettebandje.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:19:49 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200803927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk geen papegaai en ga niet een heel discussie herhalen. In de vorige topic hebben we dit met zijn allen uitgebreid besproken en liepen de LGBT-fanaten behoorlijk klem. Vervolgens werd de topic al snel dichtgetimmerd.

Onnodige energie. Ik zou zeggen lees terug. Daarin worden alle vragen beantwoord.

Jammer dat het is dicht gegooid. Ik zag niemand klem lopen.
Maar ik vraag me wel af waarom jij de noodzaak voelt om overal alles maar op natuur te gooien. Ben je een Sociaal Darwinist? Oprechte vraag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200804057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Misschien bij het ene kind wel en de ander niet. Je zal ook pesten op school mee moeten nemen als je ooit onderzoek hiernaar gaat doen, en het feit dat het kind geconfronteerd wordt met alleen maar vrouwelijke moeders van vriendjes om zich heen tijdens het pesten.

Het een sluit het ander niet uit, maar het hoeft niet perse...
Ik zou zeggen let op. Let op want de propagandavoering is juist gericht op kinderen van nu. De basisscholen nemen het gif over van links en LGBT-lobby's en zullen dat ook zo spoedig mogelijk verder uitbreiden in hun schoolboeken. Daarnaast krijgt deze immens krankzinnige beweging politiek grond aangeboden wat uiteindelijk zal resulteren in diverse wetgevingen. Denk bijvoorbeeld aan gelijkheidsbeginsel. Ze beginnen op allerlei fronten een sterk draagvlak te vormen. Tja, de gemeenschap zelf is al niet meer gelovig en afgedwaald. Kinderen groeien op in de ziekte van social media. Alles wordt tegenwoordig getolereerd en als normaal beschouwt.

Kortom mij zal het niet verbazen als we later een generatie van kinderen en pubers hier in het westen hebben die homoseksualiteit als iets heel normaals zal aanschouwen. Dus pesten zal op dat gebied wel meevallen.
pi_200804091
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jammer dat het is dicht gegooid. Ik zag niemand klem lopen.
Maar ik vraag me wel af waarom jij de noodzaak voelt om overal alles maar op natuur te gooien. Ben je een Sociaal Darwinist? Oprechte vraag.
Knap van je hoor om in 6 minuten tijd 155 berichten door te nemen. Doet een goed aan je geloofwaardigheid.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:30:18 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200804169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Knap van je hoor om in 6 minuten tijd 155 berichten door te nemen. Doet een goed aan je geloofwaardigheid.
Natuurlijk niet alle 155 berichten. CTRL-F doet wonderen.
Het is steeds hetzelfde natuurgelul wat je overal post. Over vastgelopen cassettebandjes gesproken.
pi_200804330
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet alle 155 berichten. CTRL-F doet wonderen.
Het is steeds hetzelfde natuurgelul wat je overal post. Over vastgelopen cassettebandjes gesproken.
Geef gewoon toe dat je niets heb doorgenomen.

De natuur gelul noemen terwijl die nog altijd de kern vormt in het onderwerp van homoseksualiteit is slechts een teken van onwetendheid.
pi_200804465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:25 schreef Werkperd het volgende:
Tja, de gemeenschap zelf is al niet meer gelovig en afgedwaald. Kinderen groeien op in de ziekte van social media. Alles wordt tegenwoordig getolereerd en als normaal beschouwt.
Dit had ik dus sterk bij kunstmatige inseminatie en abortus. Het wordt als normaal beschouwd, maar je zou het net zo goed abnormaal kunnen vinden maar wanneer je dat zegt (zonder voor of tegen te zijn) wordt je toch een potje aangevallen en met de grond gelijk gemaakt, soow...een muur van agressie dat op je afkomt.
West-Melanesia
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:51:48 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200804652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dit had ik dus sterk bij kunstmatige inseminatie en abortus. Het wordt als normaal beschouwd, maar je zou het net zo goed abnormaal kunnen vinden maar wanneer je dat zegt (zonder voor of tegen te zijn) wordt je toch een potje aangevallen en met de grond gelijk gemaakt, soow...een muur van agressie dat op je afkomt.
Stel je eens voor iemand zegt iets over Molukkers.
pi_200804835
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Stel je eens voor iemand zegt iets over Molukkers.
Game over
West-Melanesia
pi_200804966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:12 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je bent geen papegaai, maar deze onderbuik onzin herhaal je hier wel even. Okee.

Nou even dat topic doorlezen.

Doorgelezen.

Je beweert van alles, maar nergens kom jij met bruikbare voorbeelden van onderzoeken die laten zien dat het voor een kind traumatisch zou zijn als bijde opvoeders van gelijke sexe zijn.

@Poem_ gooit je nog een onderzoekje voor je neus wat jou tegenspreekt maar waar jij, geheel verrassend, niet meer op reageert.

Je zit echt idiote en verzonnen onzin te verkopen.

Hou op.
Ga weg.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:16:01 #137
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200805117
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Haha, ga nou niet net doen alsof wat je daar en hier beweert ook maar enigszins hout snijdt. :D

Met dat domme gelul over 'de natuur' en 'natuurlijke orde', wat ook allemaal allang weerlegd is. Jouw opvattingen horen thuis in de vorige eeuw.
pi_200805167
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je bent geen papegaai, maar deze onderbuik onzin herhaal je hier wel even. Okee.

Nou even dat topic doorlezen.

Doorgelezen.

Je beweert van alles, maar nergens kom jij met bruikbare voorbeelden van onderzoeken die laten zien dat het voor een kind traumatisch zou zijn als bijde opvoeders van gelijke sexe zijn.

@:Poem_ gooit je nog een onderzoekje voor je neus wat jou tegenspreekt maar waar jij, geheel verrassend, niet meer op reageert.

Je zit echt idiote en verzonnen onzin te verkopen.

Hou op.
Ga weg.
Het zijn gewoon een op een discussies. Ik kom met logische argumenten die geen bronnen nodig hebben om een standpunt te bevestigen. Helaas zijn de meeste LGBT fanaten hier dan ook niet in staat om mijn argumenten te weerleggen.

De onderzoeken die jullie aankaarten zijn meestal niet waardevrij. Je zoekt immers dingen die in je eigen straatje past. Ik kan ook hele google afgaan en allerlei onderzoeken vinden die bevestigen dat homoseksualiteit een afwijking is en dat kinderen die tussen twee homoseksuelen opgroeien niet gezond is. Het wordt dan een welles niettes spelletje.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:19:27 #139
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200805182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het zijn gewoon een op een discussies. Ik kom met logische argumenten die geen bronnen nodig hebben om een standpunt te bevestigen. Helaas zijn de meeste LGBT fanaten hier dan ook niet in staat om mijn argumenten te weerleggen.

De onderzoeken die jullie aankaarten zijn meestal niet waardevrij. Je zoekt immers dingen die in je eigen straatje past. Ik kan ook hele google afgaan en allerlei onderzoeken vinden die bevestigen dat homoseksualiteit een afwijking is en dat kinderen die tussen twee homoseksuelen opgroeien niet gezond is. Het wordt dan een welles niettes spelletje.
Nou, laat die onderzoeken eens zien dan, held.
pi_200805309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:16 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Haha, ga nou niet net doen alsof wat je daar en hier beweert ook maar enigszins hout snijdt. :D

Met dat domme gelul over 'de natuur' en 'natuurlijke orde', wat ook allemaal allang weerlegd is. Jouw opvattingen horen thuis in de vorige eeuw.
En dat is? Volgens mij boeken jullie juist een achteruitgang door terug te keren naar hele oude gewoonten want homoseksualiteit is niet iets dat gister pas is ontstaan. Het wettelijk toestaan onder mom van modernisatie verandert de oeroude praktijk niet en is daarom ook geen vooruitgang.
pi_200805324
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:19 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou, laat die onderzoeken eens zien dan, held.
Ik zeg toch dat het geen nut heeft omdat jullie vooringenomenheid ervoor zal zorgen dat het uitloopt tot een welles niettus spelletje.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:27:26 #142
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200805345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:25 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Kortom mij zal het niet verbazen als we later een generatie van kinderen en pubers hier in het westen hebben die homoseksualiteit als iets heel normaals zal aanschouwen. Dus pesten zal op dat gebied wel meevallen.
Nou dat is dan mooi opgelost toch.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:30:15 #143
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_200805402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:22 schreef Maharski het volgende:

[..]

Echt wel. Niet altijd, maar echt wel vaak.
Volgens mij is dat gewoon de aantrekkingskracht tussen + en -.
Dat er soms homoseksuele mannen zijn die zich wat verwijfder gedragen zegt natuurlijk helemaal niets over alle homoseksuelen. Ook daar heb je allerlei types en soorten in. Maar om nu te zeggen dat er standaard 1 mannetje en 1 vrouwtje is slaat echt nergens op, en is vooral gebaseerd op vooroordelen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:34:32 #144
152789 karr-1
pi_200805485
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Bovendien, het kind 9 maanden dragen en dan van de hand doen aan 2 kerels. Wat een faal als vrouw ben je dan.
Nee zeg je zal eens andere mensen helpen, dat moeten we niet willen natuurlijk
pi_200805511
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nou dat is dan mooi opgelost toch.
Als jij een zombiegeneratie als oplossing ziet nou veel succes.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:36:21 #146
152789 karr-1
pi_200805518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Klopt niet. De rechten voor huwelijk en adoptie zijn overal hetzelfde.
quote:
Helaas. In het buitenland wordt niet overal het huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht erkend. Dat kan gevolgen hebben voor Nederlanders die zich in dergelijke landen tijdelijk willen gaan vestigen. Het erfrecht van het desbetreffende land kan dan van toepassing zijn, en in dat geval bent u dan geen erfgenaam meer van elkaar. Ook de huwelijkse voorwaarden die u in Nederland heeft laten opstellen kunnen hun rechtsgeldigheid verliezen.
https://010notaris.nl/faq(...)fde-geslacht-erkend/
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:37:28 #147
152789 karr-1
pi_200805540
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Homo's mogen overal trouwen.
In een ideale wereld wel ja, in de echte wereld niet
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:42:06 #148
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200805614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het geen nut heeft omdat jullie vooringenomenheid ervoor zal zorgen dat het uitloopt tot een welles niettus spelletje.
:D

Nou ja, toch mooi dat je ook in dit topic weer etaleert onzin de ether in te gooien.

Maar wat doe je hier dan nog, als iedereen behalve jij zogenaamd vooringenomen is?
pi_200805654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nee zeg je zal eens andere mensen helpen, dat moeten we niet willen natuurlijk
En dan nog beweren dat dit allemaal verstandig is terwijl het kind later 18 zal worden en zich zal afvragen waar zijn moeder is. Natuurlijk zal het kind een onnatuurlijke traject moeten doorlopen waarbij zijn hersenen met allerlei LGBT injectiemiddelen volgepompt zal worden maar wat als hij zich als een normale MAN zal gedragen?

Lijkt me verschrikkelijk om als persoon erachter te komen dat je een eindproduct bent dat uitgerold is uit een LGBT productielijn.
pi_200805698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 23:37 schreef karr-1 het volgende:

[..]

In een ideale wereld wel ja, in de echte wereld niet
Heb eigenlijk wel een ideale idee. Een LGBT staat oprichten waar alle LGBT lui zich kan vestigen. Eigen weten, eigen regels etc.

De natuur wordt toch verwaarloosd door jullie dus zal vanwege het gebrek aan voorplanting ook gelijk een einde komen aan dit probleem.

Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')