quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:13 schreef heywoodu het volgende:
De Belg helemaal verbaasd over Mayer die van 4 naar 2 gaat door het speerwerpen. De Belg is ook af.
Goud voor Vetter vereist een blessure.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, kan iemand even opschrijven wat we nodig hebben voor medailles bij zevenkamp?
Voor eventueel Vetter en/of voor Oosterwegel
Dat ligt eraanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, kan iemand even opschrijven wat we nodig hebben voor medailles bij zevenkamp?
Nou dat laatste niet echt, gewoon die Belgische volgen en niet meer dan 4 seconden verliezen en ze heeft brons. Dat is alleszins haalbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goud voor Vetter vereist een blessure.
Brons voor Oosterwegel in principe ook.
Hier heb ik helemaal niks aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste is bullshit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie weet gaan WE er wel 2 winnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
WE gaan een medaille winnen op de Olympische Zevenkamp.
Ik weet dat we verwend zijn deze weken, maar dit vind ik wel een hoogtepuntje in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Ik denk niet dat ze met een blessure een medaille gaan pakken hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon Scala jonguhquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef AgnesGru het volgende:
Liemarvin die zich wederom niks van JS aantrekt
http://www.ten7events.com(...)s-womens-heptathlon/quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal niks aan
Onder voorbehoud.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat laatste is gelul... hoor ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nou dat laatste niet echt, gewoon die Belgische volgen en niet meer dan 4 seconden verliezen en ze heeft brons. Dat is alleszins haalbaar
Hadden we deze naam al?quote:Belgian Cheetahs plaatsen zich voor finale op 4x400 meter
Ik vind hem met name dit toernooi ontzettend autistisch overkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Remco het volgende:
Stekelenburg voelt de hele situatie weer eens niet aan.
Je verwacht het niet van hemquote:
Je kijkt teveel naar PR.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.
Voor de 800m. Zelden zo nerveus geweest voor een sportwedstrijd.quote:
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon nietquote:
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 800m. Zelden zo nerveus geweest voor een sportwedstrijd.
Redelijk veilig voor Vetter. Oosterwegel wordt spannendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Die belgische heeft dit jaar geen 800m gelopen dus wie weetquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.
Nerveus voor een potentieel zilver - brons? of vooral dat Vetter nog instort?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er iemand valt wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?
Is niet spannend hoor .. wordt gewoon zilver .. ze staat mijlen voor de andere meiden daarachterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis ook niet om in te dekken ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?
Ik laat Sporza maar even voor wat het is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon niet
3s PR verschil. Dat moet te doen zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah oké dank voor de duiding weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis ook niet om in te dekken ofzo.(hoogstens Oosterwegel vind ik wel spannend)
Maar gewoon, dat het nu eindelijk zover gaat zijn
Anders wordt NL 2-3. Tenzij Williams iets raars doet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon niet
HLN.be genotquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik lees te veel Belgische sportsites
Ze hebben de tweede week de opdracht gekregen om collega's op Twitter te bejubelen, lijkt het wel.quote:
Een wereldwonder en 1-3 zou ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders wordt NL 2-3. Tenzij Williams iets raars doet.
--> Sporzaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Zou die 800 meter niet nú moeten beginnen? NOS is nog niet live
Eerste serie is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Canvasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Medailleshit.quote:
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:
Ik heb jaren echt al die meetings zitten volgen op brakke streams, want er is nauwelijks coverage van dit onderdeel buiten OS/WK/EKquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké dank voor de duiding weer.
Die Amerikaanse heeft een veel slechtere tijd dan Oosterwegel op de 800M .. m.a.w. dit is 1 van haar slechtste nummers .. je kan beter kijken naar Vidts .. als ik Oosterwegel was zou ik in de rug van die Belgische lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Belg kijken als er een 1-3 op het spel staat. Ik kan wel mildere vormen van marteling bedenkenquote:
Dan begrijp ik het wel ja. Mag wel wat meer worden uitgezonden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jaren echt al die meetings zitten volgen op brakke streams, want er is nauwelijks coverage van dit onderdeel buiten OS/WK/EK
Je moet wat als de NOS niet live is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Belg kijken als er een 1-3 op het spel staat. Ik kan wel mildere vormen van marteling bedenken
Die gaan de heat die er toe doet niet missen uiteraard.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet wat als de NOS niet live is.
Maar eerst liggen ze met zijn allen als dode vogeltjes op de baanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef PippenScottie het volgende:
De gezamenlijke ereronde na de meerkamp is een van mijn favoriete sporttradities
"You're not tired".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zijn altijd zo blij voor elkaar
#Choosingbeggarsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Belg kijken als er een 1-3 op het spel staat. Ik kan wel mildere vormen van marteling bedenken
Op de meerkamp doet elke heat er toe Harriequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan de heat die er toe doet niet missen uiteraard.
Die heeft het niet nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geef allemaal je energie aan Anouk
[ afbeelding ]
Een heat zonder vlaggetje doet er niet toequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de meerkamp doet elke heat er toe Harrie
Jij bent af.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een heat zonder vlaggetje doet er niet toe
Heeft net Liemarvin geinterviewd.quote:
Een echte Humphrey.quote:
Precies. Kriszan wint hier toch nog mooi deze race. Na een tegenvallende meerkamp.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de meerkamp doet elke heat er toe Harrie
Buiten dat het niet om heats gaat waar die en die door kunnen gaan ofzo, het is gewoon één grote wedstrijd, vol met mensen die elkaar vooral topprestaties gunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Kriszan wint hier toch nog mooi deze race. Na een tegenvallende meerkamp.
Ik maakte een grapje joh, omdat de NOS dat zo behandeldtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat het niet om heats gaat waar die en die door kunnen gaan ofzo, het is gewoon één grote wedstrijd, vol met mensen die elkaar vooral topprestaties gunnen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geef allemaal je energie aan Anouk
[ afbeelding ]
Zilver is toch al zeker, alleen strijd om brons is spannendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt echt smerig hard gelopen volgens mij? Dat wordt nog wat.
Ze moeten alles op alles zetten om zo hard mogelijk te lopen.
Absoluut. Dat maakt het juist zo mooi. En daarna met zijn allen een ererondequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat het niet om heats gaat waar die en die door kunnen gaan ofzo, het is gewoon één grote wedstrijd, vol met mensen die elkaar vooral topprestaties gunnen.
Noor de Belg.quote:
Zilver weggeven zal wel niet gebeuren nee. Dan moet Vetter wel héél zwak lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zilver is toch al zeker, alleen strijd om brons is spannend
Dit denk ik ook, maar plaats 3 is echt wel 50/50quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef franklop het volgende:
1. Thiam
2. Vetter
3. Vidts
Mijn uitkomst.
100%quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Thiam is een leuke verschijning.
In de 4x400 m bij de vrouwen hadden we met Van den Broeck een Belgische die in Noorwegen woont.quote:
Als ze voor goud gaat, dan is dat nog heel goed mogelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zilver weggeven zal wel niet gebeuren nee. Dan moet Vetter wel héél zwak lopen
Zal je zien dat het de Amerikaanse wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, maar plaats 3 is echt wel 50/50
Moet jij niet mandje gooien kijken?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Thiam is een leuke verschijning.
Vallen?quote:
Die blijft voorlopig wel goed bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal je zien dat het de Amerikaanse wordt.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga zelf even 400 meter voluit rennen anders.
Als je niet kan rennen kan je niet rennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:33 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit voor iets kansloos. Helemaal achterop lopen.
Kon ze geen goud winnen?
Dit kwam wel neer op een doodsverwensing ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd
Dit is wel echt fantastisch hoor, beter dan al die gouden medailles.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:34 schreef Aguero het volgende:
Zilver en brons op de meerkamp voor Nederland, ongelofelijk.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel echt fantastisch hoor, beter dan al die gouden medailles.
10 seconden tijdstrafquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
Vettel was nogal op de limiet maar prachtig zilver
Ach. Had gekund, maar het is goed zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter had 57 meter moeten speren denk ik voor goud met deze tijden (en dan had Thiam haar nog wat meer onder druk gezet)
Oosterwegel 2.11 PBquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef kilon het volgende:
Ik heb trouwens niet eens op de tijd gelet. Was dat een beetje netjes?
Ze konden niet eens normaal rennen. Laat staan ererondequote:
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Ach. Had gekund, maar het is goed zo
Wat is SBquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oosterwegel 2.11 PB
Vetter 2.18 SB
Niet tegelijk met de mannen zo?quote:
Yup, zeker na al die mentale shit waarmee ze heeft gevochtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.
Gezien de forecast van @heywoodu gisteren niet geheel onverwachtsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef golfer het volgende:
Vooral fantastisch en onverwachts van Oosterwegel.![]()
Luxemburg maakt nog kans op de 1500 meter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, Luxemburg valt toch lichtelijk tegen moet ik zeggen.
Zeker na de afgelopen jaren is dit gewoon een dikke winst.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.
Heel goed dusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oosterwegel 2.11 PB
Vetter 2.18 SB
Lijken mij allemaal ook enorm leuke meisjes. Frisse verschijningen in ieder geval. Die Oosterwegel is ook nog niet zo oud lijkt mij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Prachtig podium. Thiam![]()
Vetter
Oosterwegel
Voorafgaand aan de zevenkamp zeker wel, maar gedurende de meerkamp werd het steeds realistischer jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gezien de forecast van @:heywoodu gisteren niet geheel onverwachts
Had toch voor die bandenwissel moeten gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
Vettel was nogal op de limiet maar prachtig zilver
23.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijken mij allemaal ook enorm leuke meisjes. Frisse verschijningen in ieder geval. Die Oosterwegel is ook nog niet zo oud lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |