Die liep ook in de weg ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
Lisanne liep niet super maar jullie doen steeds alsof Italie haar niet mega in de weg liep
Dat doen we niet. Is ook allemaal benoemdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
Lisanne liep niet super maar jullie doen steeds alsof Italie haar niet mega in de weg liep
49.14, dat is sneller dan iedereen in de 400m halve finale.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef TheArt het volgende:
Klaver 51.2
Lisanne de Witte 51.8
Laura de Witte 51.85
Bol 49.14 (!!!)
Vooral Lisanne de Witte dus idd onder haar niveau.
Daar had ze dus ook kans op een medaillequote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
49.14, dat is sneller dan iedereen in de 400m halve finale.
Ik heb het twee maal eerder benoemd en toch blijven er allemaal posts voorbij komen die doen alsof het puur lag aan Lisanne zelf. Dat jij die niet ziet ligt aan jouw ogen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doen we niet. Is ook allemaal benoemd
Wel overnamevoordeel natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
49.14, dat is sneller dan iedereen in de 400m halve finale.
Jup, wie dat programmaschema had bedacht mag ontslagen wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar had ze dus ook kans op een medaille
Zo hee! Bizarre split! Ik weet niet meer hoeveel meter ze meer of minder zou hebben gelopen door de plaats van de wissel, maar dat is gigantisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef TheArt het volgende:
Klaver 51.2
Lisanne de Witte 51.8
Laura de Witte 51.85
Bol 49.14 (!!!)
Vooral Lisanne de Witte dus idd onder haar niveau.
Dus jij gaat invullen voor mij wat ik wel of niet heb gelezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het twee maal eerder benoemd en toch blijven er allemaal posts voorbij komen die doen alsof het puur lag aan Lisanne zelf. Dat jij die niet ziet ligt aan jouw ogen.
Ik heb het niet over jou specifiek, ik lees toch allemaal posts van anderen erover. Doe niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus jij gaat invullen voor mij wat ik wel of niet heb gelezen.
Bedankt
Rustaaaghquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou specifiek, ik lees toch allemaal posts van anderen erover. Doe niet zo achterlijk.
Dan kunnen we genieten van de volledige rest van de polsstokfinalequote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:08 schreef Szura het volgende:
Wat zit er trouwens weer voor enorm gat in het programma dadelijk
Lijkt mij pijnlijk lopenquote:
Luxemburgquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:15 schreef Max23 het volgende:
Afrikaantjes op tijd eruit
Luxemburger loopt een PR met 2 sec en redt het !
Sidorova is toch gewoon nog foutloos. Dus die verdient het wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Barshim en Tamberi mochten besluiten dat ze beiden goud wonnen, mogen de officials hier besluiten dat niemand goud wint?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Barshim en Tamberi mochten besluiten dat ze beiden goud wonnen, mogen de officials hier besluiten dat niemand goud wint?
Dat vond ik anders een fantastische finale.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:16 schreef Redefine het volgende:
Doet mij wel denken aan de die finale hoogspringen in Rio. Slechter dan dat kan bijna niet.
Ja. Alleen jij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik anders een fantastische finale.
Ik denk nog wel meer mensen op fok.esquote:
Heel gemakkelijk ook nog.quote:
Dan kijken ze naar foutpogingen. Sidorova heeft alles in een keer gesprongen dan zou ze winnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat als het geen van allen lukt nu?
Behalve Bradshaw danquote:
Niet in een keer, dus die staat achterquote:
Wordt het nog 9000 punten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:31 schreef heywoodu het volgende:
Warner gooit ondertussen het tienkampgoud binnen met zijn eerste poging.
Neuh, wel 8900+ als hij goed loopt. Of hij moet nog enorm uithalen zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wordt het nog 9000 punten?
Zou wel kunnen denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wordt het nog 9000 punten?
Nee nog niet in topvorm inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
ze heeft dit jaar ook nog niet hoger gehaald dan 4m80
Die kennen ze niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS: 'Kan Vetter een medaille pakken'
Geen woord over Oosterweegel
Die snappen dat natuurlijk weer niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter en die andere.quote:
Brons telt nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu al zin om de hele race te horen dat we na de finish moeten gaan rekenen en dat nog niks zeker is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die snappen dat natuurlijk weer niet.
Dat is heel dom, want ze staat op 1 punt van plaats 3.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die snappen dat natuurlijk weer niet.
Ook geen RACE ALERTquote:
Dit zou geen sport voor Ayolt zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin om de hele race te horen dat we na de finish moeten gaan rekenen en dat nog niks zeker is.
Niks met een gouden randje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar had ze dus ook kans op een medaille
Mevrouw Van Zetten uit Tiel geeft geen fuck om de meerkamp.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook geen RACE ALERT
de meerkamp wordt hier kapot gemaakt door de vreselijke NOS
Die moet toch wel bekend zijn met het concept rekenen, dat is bij het zeilen ook zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zou geen sport voor Ayolt zijn.
Ja. Maar dat gaat die daar ook zitten doen, terwijl het allang duidelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet toch wel bekend zijn met het concept rekenen, dat is bij het zeilen ook zo.
Hoe staat het tafeltennis?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika gaat vandaag de beslissende move zetten om de spiegel te winnen.
Dat zou wel heerlijk zijn, 6 disciplines voor jan kut en dan wordt het enkel bepaald door de uitslag van de 800mquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meerkamp is veel te moeilijk voor mevrouw van Zetten. Die snapt niet waarom winnaar niet eindwinnaar is bijvoorbeeld.
In het tafeltennistopic hoop ik ipv hierquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe staat het tafeltennis?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe staat het tafeltennis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Er is een tafeltennistopic?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het tafeltennistopic hoop ik ipv hier
Elke sport heeft in OS een topicquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een tafeltennistopic?
Zusjes de witte ben ik helemaal zat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een leuk stel die 400 meter dames.
Lauraquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Zusjes de witte ben ik helemaal zat.
Ritmische Gymnastiek helaas ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke sport heeft in OS een topic
OS / [Tafeltennis] #2 Nu zonder Ierland
Waarom? (ik zie ze voor het eerst zo)quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Zusjes de witte ben ik helemaal zat.
DAGJESMENSquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? (ik zie ze voor het eerst zo)
Een hoog familie Wevers gehalte.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Worden ze ook aangeduwd door hun vader?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Een hoog familie Wevers gehalte.
Daar wordt ook in bed regelmatig een stok doorgegeven denk ikquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Worden ze ook aangeduwd door hun vader?
Die heeft me goud voor Vetter beloofd vandaagquote:
Ik ben vooral wel vreselijk benieuwd/nieuwsgierig naar wat er allemaal te eten is uit allerlei landen enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar wordt ook in bed regelmatig een stok doorgegeven denk ik
Bij hun vind ik het echt walgelijk hoe ze hun papa blijven verdedigen en totaal niet inzien hoe schadelijk hij is voor de sport. Maar goed, het is je papa dus ergens in de blinde vlek ook wel een beetje te begrijpen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Een hoog familie Wevers gehalte.
Bij Bol ook alquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft me goud voor Vetter beloofd vandaag
Dan liepen ze wel wat sneller.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Worden ze ook aangeduwd door hun vader?
Sedoc (of de NOS) serieus nemenquote:
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef franklop het volgende:
Ik ben ook onlangs vader geworden. Is mijn leven mislukt nu ik niet in een olympische finale sta?
Op naar de Brienenoordquote:
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je de 100m finales gemist ofzo?
Ja maar niet alleen daarom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef franklop het volgende:
Ik ben ook onlangs vader geworden. Is mijn leven mislukt nu ik niet in een olympische finale sta?
God bestaat niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
Zou God grote plannen hebben met Bonevacia?
IJskoud bad.quote:
Hij moet alles op alles zetten om bij eerste drie te finishenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de rest vals start heeft ie goud!
En dan moeten er nog steeds twee anderen choken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet alles op alles zetten om bij eerste drie te finishen
Het is allemaal poppenkastquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan durf je dit nog steeds een act te noemen?
quote:
Toen moest ie ook meteen lossenquote:
5 is ook mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou, we hopen op 7 DSQ's haha
Alles opsparen voor de estafette.quote:
Kan dit?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:04 schreef Zorro het volgende:
Bonevacia krijgt anders wel voor het eerst in zijn leven een diploma!
Heeft ie alquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:04 schreef Zorro het volgende:
Bonevacia krijgt anders wel voor het eerst in zijn leven een diploma!
Vind ik wel, hij heeft er echt zijn best voor gedaan.quote:
Alle medailles ooit zijn daarmee dus nog steeds gewonnen door hemquote:
dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja Henk, Vetter gaat een medaille pakken, want dat kan zo goed als niet meer fout gaan
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)n-wordt-negende.html
Bonevacia kan niet stunten in finale van 400 meter en wordt negende![]()
Johannes binnenkort wel jaquote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit soort journalisten hebben dus werkelijk geen idee wat ze schrijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dat is mijn toevoegingquote:
Oh wowquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
#werkenbijnu.nlquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort journalisten mensen hebben dus werkelijk geen idee wat ze schrijven.
Negende van de acht worden vind ik nogal een stunt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er liep iemand in baan 9 dus moeten er wel 9 deelnemers zijn!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet onterecht, hij loopt echt schitterend.quote:
Mooie stijl jaquote:
Hij wordt laatste en er zijn negen banen, geen speld tussen te krijgen.quote:
Cameraman ook nog eerder over de finish?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heb je ook totaal niet gekeken...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er liep iemand in baan 9 dus moeten er wel 9 deelnemers zijn!
Of zo.
Zijn ook allemaal anoniem tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort journalisten hebben dus werkelijk geen idee wat ze schrijven.
Ik weet niet of ik meer moet huilen om het 'kan niet stunten' of het idee dat er negen in de finale liepenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diamenten medaillequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Negende van de acht worden vind ik nogal een stunt.
en die basketballer gooit ver mis.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reclame van Allianz is raar, want 1500 meter doen ze helemaal niet uit een startblok
Mag ook allebei tegelijk hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik meer moet huilen om het 'kan niet stunten' of het idee dat er negen in de finale liepen
Het was zo slecht dat hij zelfs achter de cameraman eindigde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik meer moet huilen om het 'kan niet stunten' of het idee dat er negen in de finale liepen
Je hoeft niet te kiezen, even hard om beiden mag ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch het eerste. Want dat is alweer zuur sturend i.p.v. positief. Dat tweede is een achterlijke fout, maar alsnog minder erg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Nederlandse pers heeft behoefte aan een stukje verwachtingsmanagement.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch het eerste. Want dat is alweer zuur sturend i.p.v. positief. Dat tweede is een achterlijke fout, maar alsnog minder erg.
Michael Johnson legt net bij de BBC uit dat dat door bezuinigingen bij de college sports in de VS komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer sinds 1920 (!) dat de VS geen medaille wint op de 400m bij de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |