quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:13 schreef heywoodu het volgende:
De Belg helemaal verbaasd over Mayer die van 4 naar 2 gaat door het speerwerpen. De Belg is ook af.
Goud voor Vetter vereist een blessure.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, kan iemand even opschrijven wat we nodig hebben voor medailles bij zevenkamp?
Voor eventueel Vetter en/of voor Oosterwegel
Dat ligt eraanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, kan iemand even opschrijven wat we nodig hebben voor medailles bij zevenkamp?
Nou dat laatste niet echt, gewoon die Belgische volgen en niet meer dan 4 seconden verliezen en ze heeft brons. Dat is alleszins haalbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goud voor Vetter vereist een blessure.
Brons voor Oosterwegel in principe ook.
Hier heb ik helemaal niks aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste is bullshit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie weet gaan WE er wel 2 winnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
WE gaan een medaille winnen op de Olympische Zevenkamp.
Ik weet dat we verwend zijn deze weken, maar dit vind ik wel een hoogtepuntje in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Ik denk niet dat ze met een blessure een medaille gaan pakken hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon Scala jonguhquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef AgnesGru het volgende:
Liemarvin die zich wederom niks van JS aantrekt
http://www.ten7events.com(...)s-womens-heptathlon/quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal niks aan
Onder voorbehoud.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat laatste is gelul... hoor ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nou dat laatste niet echt, gewoon die Belgische volgen en niet meer dan 4 seconden verliezen en ze heeft brons. Dat is alleszins haalbaar
Hadden we deze naam al?quote:Belgian Cheetahs plaatsen zich voor finale op 4x400 meter
Ik vind hem met name dit toernooi ontzettend autistisch overkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Remco het volgende:
Stekelenburg voelt de hele situatie weer eens niet aan.
Je verwacht het niet van hemquote:
Je kijkt teveel naar PR.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.
Voor de 800m. Zelden zo nerveus geweest voor een sportwedstrijd.quote:
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon nietquote:
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 800m. Zelden zo nerveus geweest voor een sportwedstrijd.
Redelijk veilig voor Vetter. Oosterwegel wordt spannendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Die belgische heeft dit jaar geen 800m gelopen dus wie weetquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kleine probleempje is dat die Belgische een flinke klap harder kan lopen. En dan is er ook nog een Amerikaanse.
Nerveus voor een potentieel zilver - brons? of vooral dat Vetter nog instort?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er iemand valt wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?
Is niet spannend hoor .. wordt gewoon zilver .. ze staat mijlen voor de andere meiden daarachterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis ook niet om in te dekken ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als ik je net goed begreep staat goud en zilver al vast?
Ik laat Sporza maar even voor wat het is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon niet
3s PR verschil. Dat moet te doen zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah oké dank voor de duiding weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tis ook niet om in te dekken ofzo.(hoogstens Oosterwegel vind ik wel spannend)
Maar gewoon, dat het nu eindelijk zover gaat zijn
Anders wordt NL 2-3. Tenzij Williams iets raars doet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat dat een Belgische 1-3 wordt. Dat kan uiteraard gewoon niet
HLN.be genotquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik lees te veel Belgische sportsites
Ze hebben de tweede week de opdracht gekregen om collega's op Twitter te bejubelen, lijkt het wel.quote:
Een wereldwonder en 1-3 zou ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders wordt NL 2-3. Tenzij Williams iets raars doet.
--> Sporzaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Zou die 800 meter niet nú moeten beginnen? NOS is nog niet live
Eerste serie is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Canvasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef JohnDDD het volgende:
Medailleshit.quote:
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:
Ik heb jaren echt al die meetings zitten volgen op brakke streams, want er is nauwelijks coverage van dit onderdeel buiten OS/WK/EKquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké dank voor de duiding weer.
Die Amerikaanse heeft een veel slechtere tijd dan Oosterwegel op de 800M .. m.a.w. dit is 1 van haar slechtste nummers .. je kan beter kijken naar Vidts .. als ik Oosterwegel was zou ik in de rug van die Belgische lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Belg kijken als er een 1-3 op het spel staat. Ik kan wel mildere vormen van marteling bedenkenquote:
Dan begrijp ik het wel ja. Mag wel wat meer worden uitgezonden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jaren echt al die meetings zitten volgen op brakke streams, want er is nauwelijks coverage van dit onderdeel buiten OS/WK/EK
Je moet wat als de NOS niet live is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Belg kijken als er een 1-3 op het spel staat. Ik kan wel mildere vormen van marteling bedenken
Die gaan de heat die er toe doet niet missen uiteraard.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet wat als de NOS niet live is.
Maar eerst liggen ze met zijn allen als dode vogeltjes op de baanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef PippenScottie het volgende:
De gezamenlijke ereronde na de meerkamp is een van mijn favoriete sporttradities
"You're not tired".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zijn altijd zo blij voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |