10 seconden tijdstrafquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
Vettel was nogal op de limiet maar prachtig zilver
Ach. Had gekund, maar het is goed zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter had 57 meter moeten speren denk ik voor goud met deze tijden (en dan had Thiam haar nog wat meer onder druk gezet)
Oosterwegel 2.11 PBquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef kilon het volgende:
Ik heb trouwens niet eens op de tijd gelet. Was dat een beetje netjes?
Ze konden niet eens normaal rennen. Laat staan ererondequote:
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Ach. Had gekund, maar het is goed zo
Wat is SBquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oosterwegel 2.11 PB
Vetter 2.18 SB
Niet tegelijk met de mannen zo?quote:
Yup, zeker na al die mentale shit waarmee ze heeft gevochtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.
Gezien de forecast van @heywoodu gisteren niet geheel onverwachtsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef golfer het volgende:
Vooral fantastisch en onverwachts van Oosterwegel.![]()
Luxemburg maakt nog kans op de 1500 meter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, Luxemburg valt toch lichtelijk tegen moet ik zeggen.
Zeker na de afgelopen jaren is dit gewoon een dikke winst.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ze echt een PR had moeten speren. Het was denk ik gewoon net too much. Dit is gewoon ontzettend knap.
Heel goed dusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oosterwegel 2.11 PB
Vetter 2.18 SB
Lijken mij allemaal ook enorm leuke meisjes. Frisse verschijningen in ieder geval. Die Oosterwegel is ook nog niet zo oud lijkt mij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Prachtig podium. Thiam![]()
Vetter
Oosterwegel
Voorafgaand aan de zevenkamp zeker wel, maar gedurende de meerkamp werd het steeds realistischer jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gezien de forecast van @:heywoodu gisteren niet geheel onverwachts
Had toch voor die bandenwissel moeten gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
Vettel was nogal op de limiet maar prachtig zilver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |