abonnement Unibet Coolblue
pi_200764917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:23 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het gaat om de overweging die een agent tijdens een achtervolging moet maken of het een gevaar vormt voor hemzelf, voor degene die achtervolgd wordt of voor omstanders. Nou in deze situatie heeft de achtervolging een zodanig gevaar opgeleverd dat de in paniek geraakte puber die achtervolgd werd zich dood heeft gereden. Het zou anders zijn afgelopen als de agenten hun achtervolging op een veilige afstand hielden of het zelfs staakten.
Nou wordt ie helemaal mooi! De politie mag geen boeven meer achtervolgen want dat zou wel eens gevaarlijk kunnen zijn voor die boeven.

Normaal is om een kind te leren respect te hebben voor de politie. Niet om weg te vluchten.

In dit geval is het overlijden van het kind het rechtstreekse gevolg van een slechte opvoeding en dat mogen de ouders zich aanrekenen.
pi_200765304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hij is toch echt de enige die verantwoordelijk is voor zijn eigen dood. Hoe triest ook. Dit kun je de politie niet aanrekenen.
Maar zoals je ziet zijn er dus mensen die dat wel doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:38:48 #153
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_200765408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar zoals je ziet zijn er dus mensen die dat wel doen.
Dat zijn vooral mensen die oorzaak en gevolg omdraaien.
Als Badr niet was gaan rijden met een motorscooter, die niet van hem was, en zonder kentekenplaten, waar hij ook nog eens geen rijbewijs voor had omdat hij daar te jong voor was, had hij ook de aandacht van de politie niet getrokken.
Toen hij de politie zelf spotte, ging hij er als een haas vandoor. Wat gek dat de politie achter hem aan gaat, het opsporen van strafbare feiten schijnt een van hun primaire taken te zijn.

De agenten deden hun werk. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen dood.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_200766063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:38 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat zijn vooral mensen die oorzaak en gevolg omdraaien.
Als Badr niet was gaan rijden met een motorscooter, die niet van hem was, en zonder kentekenplaten, waar hij ook nog eens geen rijbewijs voor had omdat hij daar te jong voor was, had hij ook de aandacht van de politie niet getrokken.
Toen hij de politie zelf spotte, ging hij er als een haas vandoor. Wat gek dat de politie achter hem aan gaat, het opsporen van strafbare feiten schijnt een van hun primaire taken te zijn.

De agenten deden hun werk. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen dood.
Dit, leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
pi_200766066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar zoals je ziet zijn er dus mensen die dat wel doen.
Ja bijzonder.

Wanneer is de stille tocht?
pi_200766080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja bijzonder.

Wanneer is de stille tocht?
Nou, om eerlijk te zijn vroeg ik me eigenlijk af wanneer de rellen uitbreken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200766174
Heel vervelend voor hem.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200766672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik heb eerder in mijn post aangegeven dat ik als puber ook vaak op scooters zonder helm etc reed. en stoptekens negeerde. Ik kan mezelf dus goed inleven en de situatie omschrijven omdat ik daar ervaring mee had.

Dat snappen mensen niet die hun jeugd met knikkeren alleen hebben doorgebracht. Vandaar ook de domme reacties zonder medeleven.
Heel vaak aan de hand gehad en wat denk je? Als de Politie me te pakken had kreeg ik nog eens een extra oorveeg van vaders omdat ik de stoptekens negeerde... :Y
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200772666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 06:28 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Heel vaak aan de hand gehad en wat denk je? Als de Politie me te pakken had kreeg ik nog eens een extra oorveeg van vaders omdat ik de stoptekens negeerde... :Y
Daar heeft deze vader de kans niet meer voor gekregen.
  Spellchecker vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:31:01 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200773159
Dus stel je loopt over een zebrapad, wordt bijna van je sokken gereden door zo’n blaag op een motor zonder kenteken. 2 agenten in een politiewagen zitten erbij een kijken ernaar.

Hey agent, zou je er niet eens achteraan gaan? “Nee, nee, meneer, dat doen we niet meer. Levensgevaarlijk, straks rijdt hij zich nog te pletter.” :+
.
pi_200773181
quote:
Deze afloop is goedkoper voor de maatschappij. Ik denk dat als hij nu al dit soort gedrag vertoont, het geen parel voor de samenleving was geworden met dat "wereld ontdekken" van hem :')


Liever dat hij zichzelf doodrijdt, dan een ander invalide of erger maakt door zijn gedrag.
pi_200773331
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:47 schreef Fer het volgende:
Dus stel je loopt over een zebrapad, wordt bijna van je sokken gereden door zo’n blaag op een motor zonder kenteken. 2 agenten in een politiewagen zitten erbij een kijken ernaar.

Hey agent, zou je er niet eens achteraan gaan? “Nee, nee, meneer, dat doen we niet meer. Levensgevaarlijk, straks rijdt hij zich nog te pletter.” :+
Het gebeurt regelmatig dat de politie een achtervolging afbreekt, omdat het te gevaarlijk wordt. En terecht.

Deze jongen heeft alleen zichzelf tot slachtoffer gemaakt, maar wat als-ie een ander geraakt had? De politie maakt altijd een afweging tussen ernst van het feit en gevaarzetting. Rijden zonder helm en kenteken is niet zodanig ernstig dat je alles op alles moet zetten om zo iemand te pakken. Al weet ik niet of het hier echt tot een achtervolging gekomen is, daar zegt het bericht weinig over.
pi_200775719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Daar heeft deze vader de kans niet meer voor gekregen.
Dat had de vader in het begin al moeten doen...
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200776625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Dat had de vader in het begin al moeten doen...
Welk begin zou dat zijn? Is die jongen al eerder gearresteerd?
pi_200776769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nou wordt ie helemaal mooi! De politie mag geen boeven meer achtervolgen want dat zou wel eens gevaarlijk kunnen zijn voor die boeven.

Normaal is om een kind te leren respect te hebben voor de politie. Niet om weg te vluchten.

In dit geval is het overlijden van het kind het rechtstreekse gevolg van een slechte opvoeding en dat mogen de ouders zich aanrekenen.
Dat zegt niemand hier.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:47:16 #167
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200777697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Het gebeurt regelmatig dat de politie een achtervolging afbreekt, omdat het te gevaarlijk wordt. En terecht.

Dat heeft dan vooral met omstanders te maken. Zo zie je ze ook niet snel een wapen trekken in een drukke winkelstraat.

In dit geval, midden in de nacht is er weinig gevaar.
Tot nooit .......
pi_200779971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat zegt niemand hier.
Jawel, dat werd hier geschreven.
pi_200783702
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dat heeft dan vooral met omstanders te maken. Zo zie je ze ook niet snel een wapen trekken in een drukke winkelstraat.

In dit geval, midden in de nacht is er weinig gevaar.
Nee, ook met de persoon zelf. Een agent in Bureau 040 legde het goed uit. Er werd hem gevraagd waarom ze iemand niet gewoon van z'n scooter rijden als-ie probeert te ontkomen: je kunt 'm met de auto toch even een tikje geven? Dan ligt-ie op straat en kun je 'm op zo inrekenen.

Agent gaf aan dat het inderdaad verleidelijk is, maar niet proportioneel. de kans bestaat dat iemand dan verkeerd terecht komt, misschien zelfs overlijdt, of levenslang in een rolstoel belandt. Dat staat niet in verhouding tot het rijden zonder helm. Dus dan laten ze zo'n scootertje uiteindelijk gaan, als de achtervolging te gevaarlijk wordt. Frustrerend natuurlijk, maar beter dan het alternatief.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2021 22:41:39 ]
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:44:06 #170
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200783748
ze hebben hem nu ook geen tikkie gegeven.
(dat geeft gezeur inderdaad)

[ Bericht 29% gewijzigd door Speekselklier op 06-08-2021 22:49:20 ]
Tot nooit .......
pi_200784493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:44 schreef Speekselklier het volgende:
ze hebben hem nu ook geen tikkie gegeven.
(dat geeft gezeur inderdaad)

Het gaat niet om dat tikkie, het gaat om proportionaliteit.
pi_200784910
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Jawel, dat werd hier geschreven.
Ik niet. Reageer dan niet op mijn bericht alsof ik zoiets beweerd heb.
pi_200785025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik niet. Reageer dan niet op mijn bericht alsof ik zoiets beweerd heb.
Zie 130.
pi_200785159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 00:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zie 130.
Zie 130 wat?
pi_200786503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 00:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Zie 130 wat?
In 130 schrijf jij dat de puber zich niet had doodgereden als de politie de achtervolging had gestaakt.

Daarmee geef je de politie impliciet de schuld van het overlijden.
pi_200790509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Nee, ook met de persoon zelf. Een agent in Bureau 040 legde het goed uit. Er werd hem gevraagd waarom ze iemand niet gewoon van z'n scooter rijden als-ie probeert te ontkomen: je kunt 'm met de auto toch even een tikje geven? Dan ligt-ie op straat en kun je 'm op zo inrekenen.

Agent gaf aan dat het inderdaad verleidelijk is, maar niet proportioneel. de kans bestaat dat iemand dan verkeerd terecht komt, misschien zelfs overlijdt, of levenslang in een rolstoel belandt. Dat staat niet in verhouding tot het rijden zonder helm. Dus dan laten ze zo'n scootertje uiteindelijk gaan, als de achtervolging te gevaarlijk wordt. Frustrerend natuurlijk, maar beter dan het alternatief.
Oftewel slimme dieven gaan nu zonder helm op dievenpad want de politie kan niets doen zo...gewoon zo'n aso eraf rammen... misschien leert de rest daar van (alhoewel weinig hoop daarop)..
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200790677
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

In 130 schrijf jij dat de puber zich niet had doodgereden als de politie de achtervolging had gestaakt.

Daarmee geef je de politie impliciet de schuld van het overlijden.
Kennelijk heb jij een probleem met begrijpend lezen en verdraaien van andermans woorden om een standpunt in te nemen.

Dit schreef ik: ''Het gaat om de overweging die een agent tijdens een achtervolging moet maken of het een gevaar vormt voor hemzelf, voor degene die achtervolgd wordt of voor omstanders. Nou in deze situatie heeft de achtervolging een zodanig gevaar opgeleverd dat de in paniek geraakte puber die achtervolgd werd zich dood heeft gereden. Het zou anders zijn afgelopen als de agenten hun achtervolging op een veilige afstand hielden of het zelfs staakten.''

Even los van het feit dat er geen achtervolging had plaatsgevonden. Waaruit kun je afleiden dat ik aangeef dat de politie geen boeven meer mag achtervolgen?
pi_200790981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:54 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Oftewel slimme dieven gaan nu zonder helm op dievenpad want de politie kan niets doen zo...gewoon zo'n aso eraf rammen... misschien leert de rest daar van (alhoewel weinig hoop daarop)..
Dat is niet wat ik zei. Je mist alle nuance.
pi_200791564
mensen die het opnemen voor deze crimineel. :') dat is wat er mis is met dit land
pi_200792508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die het opnemen voor deze crimineel. :') dat is wat er mis is met dit land
Wie neemt het hier voor hem op dan?
pi_200794627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:28 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zei. Je mist alle nuance.
Ik mis niets.
Ik vertel gewoon wat je beter kan doen als dief en dat is geen helm dragen.
OF ze laten je gaan OF ze tikken je aan en met een beetje mazzel sleep je er een prachtige vergoeding uit via een rechtzaak. Win win.
Minder is natuurlijk dat je ook kan overlijden... risico van het "beroep" zullen we maar zeggen...
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200796657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Kennelijk heb jij een probleem met begrijpend lezen en verdraaien van andermans woorden om een standpunt in te nemen.

Dit schreef ik: ''Het gaat om de overweging die een agent tijdens een achtervolging moet maken of het een gevaar vormt voor hemzelf, voor degene die achtervolgd wordt of voor omstanders. Nou in deze situatie heeft de achtervolging een zodanig gevaar opgeleverd dat de in paniek geraakte puber die achtervolgd werd zich dood heeft gereden. Het zou anders zijn afgelopen als de agenten hun achtervolging op een veilige afstand hielden of het zelfs staakten.''

Even los van het feit dat er geen achtervolging had plaatsgevonden. Waaruit kun je afleiden dat ik aangeef dat de politie geen boeven meer mag achtervolgen?
Lees je eigen tekst.

...de achtervolging een zodanig gevaar ... dat ... de puber ... zich heeft doodgereden.

...anders ... afgelopen ... als de agenten ... hun achtervolging ... staakten.

Daarmee zeg je duidelijk dat de dood het gevolg is van de achtervolging en dat deze dood voorkomen had kunnen worden als de agenten hun achtervolging hadden gestaakt.
pi_200796809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 16:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Lees je eigen tekst.

...de achtervolging een zodanig gevaar ... dat ... de puber ... zich heeft doodgereden.

...anders ... afgelopen ... als de agenten ... hun achtervolging ... staakten.

Daarmee zeg je duidelijk dat de dood het gevolg is van de achtervolging en dat deze dood voorkomen had kunnen worden als de agenten hun achtervolging hadden gestaakt.
Oke en blijft het stukje waarin ik beweer dat de politie geen boeven mag achtervolgen?
pi_200796859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:05 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Oke en blijft het stukje waarin ik beweer dat de politie geen boeven mag achtervolgen?
Dat is de suggestie.
pi_200796906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:23 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het gaat om de overweging die een agent tijdens een achtervolging moet maken of het een gevaar vormt voor hemzelf, voor degene die achtervolgd wordt of voor omstanders. Nou in deze situatie heeft de achtervolging een zodanig gevaar opgeleverd dat de in paniek geraakte puber die achtervolgd werd zich dood heeft gereden. Het zou anders zijn afgelopen als de agenten hun achtervolging op een veilige afstand hielden of het zelfs staakten.
Welke achtervolging? :D

Hij negeerde een stopteken, en gaf extra gas. Zonder helm op.

Crash, boem, dood. Einde.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200796941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat is de suggestie.
Dat is wat jij ervan maakt omdat jij moeite hebt met begrijpend lezen. Mijn tekst geeft niet aan dat de politie geen boeven mag achtervolgen. De tekst geeft aan dat de politie een overweging moet maken tussen wel of niet blijven achtervolgen.
pi_200796946
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Welke achtervolging? :D

Hij negeerde een stopteken, en gaf extra gas. Zonder helm op.

Crash, boem, dood. Einde.
Er was geen achtervolging.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:29:28 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:48:59 #189
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_200797483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
Kortom, we zullen deze knaap annex draaideurcrimineel niet heel hard missen...
Wereldontdekker he!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_200797499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:29 schreef AchJa het volgende:
Kortom, we zullen deze knaap annex draaideurcrimineel niet heel hard missen...
Draaideurcrimineel? :?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:54:03 #191
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200797601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is wat jij ervan maakt omdat jij moeite hebt met begrijpend lezen. Mijn tekst geeft niet aan dat de politie geen boeven mag achtervolgen. De tekst geeft aan dat de politie een overweging moet maken tussen wel of niet blijven achtervolgen.
Het valt me op dat veel users hier kennelijk nogal binair ingesteld zijn: iets is óf altijd zo, óf nooit. Dat je van geval tot geval afweegt of het doel de middelen heiligt is voor zulke users een nuance die hun pet duidelijk te boven gaat.

Tevens is het blijkbaar lastig om genuanceerd te kijken naar de rol van beide partijen. Als je zegt dat er in zulke gevallen ook gekeken moet worden naar de rol van de politie, leggen dergelijke users dat uit alsof je de dader aan het verdedigen bent.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:00:10 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200797654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is wat jij ervan maakt omdat jij moeite hebt met begrijpend lezen. Mijn tekst geeft niet aan dat de politie geen boeven mag achtervolgen. De tekst geeft aan dat de politie een overweging moet maken tussen wel of niet blijven achtervolgen.
De politie had moeten anticiperen op dat het tuig zo dom is dat die zichzelf tegen een paal dood zou rijden, zoiets?
&lt;signature here&gt;.
pi_200797740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een motorscooter jatten "om de wereld te ontdekken" zal wel niet zijn eerste criminele activiteit zijn geweest... :')
Ik heb niet gelezen dat die motorscooter gestolen was? Ja, hij is gestolen door een ander, nadat Badr ermee verongelukt was. Waar lees je dat Badr 'm gejat had? Ook dat 'draaideurcrimineel' is dus je eigen fantasie.

Dit is weer typisch Fok; eerst zelf de 'feiten' verzinnen, dan daar de (zelf gewenste) conclusies aan verbinden.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:12:37 #195
414785 sirdanilot
pi_200797870
Wat een stelletje kansenparels weer :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:15:23 #196
3542 Gia
User under construction
pi_200797951
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 05:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelachen. 's Nachts rondrijden op iets waar hij nog 5 jaar niet op zou mogen rijden. Klinkt erg zuiver.
Hoezo 5 jaar? Je mag toch op je 18de al motor rijden!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:20:21 #197
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200798054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 18:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik heb niet gelezen dat die motorscooter gestolen was? Ja, hij is gestolen door een ander, nadat Badr ermee verongelukt was. Waar lees je dat Badr 'm gejat had?
Scooter zonder kenteken plaatje?

Maar het zielige kontverhaal wat jij uit je hoge hoed gaat trekken waarom er geen kenteken plaat op zat, is aannemelijker dan dat dat ding gejat is?

In realiteit is de kans dus best groot.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:24:06 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200798126
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 18:05 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb niet gelezen dat die motorscooter gestolen was? Ja, hij is gestolen door een ander, nadat Badr ermee verongelukt was. Waar lees je dat Badr 'm gejat had? Ook dat 'draaideurcrimineel' is dus je eigen fantasie.

Dit is weer typisch Fok; eerst zelf de 'feiten' verzinnen, dan daar de (zelf gewenste) conclusies aan verbinden.
quote:
Gewoon midden in de nacht "geleend" van zijn mattie zeker... :')

Tot zover "de feiten" en "conclusies" van @Sodemieters ...

[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 07-08-2021 18:31:35 ]
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:29:42 #199
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_200798214
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:41 schreef de_boswachter het volgende:


Over die mafkees die de scooter vervolgens steelt kan ik kort zijn: mist paar chromosomen
die mag blij wezen dat ik niet een van die agenten was dan had ik denk ik nu wel een paar kogels gemist
want dat soort tuig mist toch niemand
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:30:23 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200798227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 18:29 schreef RAVW het volgende:
die mag blij wezen dat ik niet een van die agenten was dan had ik denk ik nu wel een paar kogels gemist
want dat soort tuig mist toch niemand
Moet je wel raak schieten he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')