quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:38 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-42464888-binderserf-16/
Goed gevonden! Ik zou wel eens een foto willen zien van iemand in dat bad.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik vind deze er wel heel veel op lijken? https://yongyastone.en.ma(...)athroom-Bathtub.html
quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:38 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-42464888-binderserf-16/
Inderdaad! Net of dit de normaalste zaak van de wereld is. De afvoer is wat dubieus en ik geloof niet dat er een kraan zit om te vullen? Er staat nu een rieten mandje inquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:31 schreef yinu het volgende:
[..]![]()
Hier vind ik het dan weer hilarisch dat dat bad helemaal niet genoemd wordt in de tekst. Noch in de plattegrond terug te vinden is.
http://www.twiist.nl/hello-world/quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik vind deze er wel heel veel op lijken? https://yongyastone.en.ma(...)athroom-Bathtub.html
Die hebben een bad gekocht om die in de badkamer te plaatsen toen ze die gingen verbouwen. Toen het niet bleek te passsen hebben ze het huis maar te koop gezet en nemen ze het bad mee..quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Serinde het volgende:
[..]
Inderdaad! Net of dit de normaalste zaak van de wereld is. De afvoer is wat dubieus en ik geloof niet dat er een kraan zit om te vullen? Er staat nu een rieten mandje in
Oh top, eindelijk iemand die in zo'n bad ligt!quote:
Ja die afvoer ziet er moeizaam uit. Misschien vullen ze 'm met de tuinslang aan de keukenkraan ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Serinde het volgende:
[..]
Inderdaad! Net of dit de normaalste zaak van de wereld is. De afvoer is wat dubieus en ik geloof niet dat er een kraan zit om te vullen? Er staat nu een rieten mandje in
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:14 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Die hebben een bad gekocht om die in de badkamer te plaatsen toen ze die gingen verbouwen. Toen het niet bleek te passsen hebben ze het huis maar te koop gezet en nemen ze het bad mee..
denk ik
Wauw!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef speedfightrage het volgende:
Deze al langs geweest?
Echt de moeite waard om even helemaal doorheen te klikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fraaiquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Saaie schuur in Heeze voor iemand?
Maar 1,34 mln.
[ afbeelding ]
Al kan het de moeite waard zijn de rest van de foto's even te bekijken.
Hierquote:Degene die deze woning koopt moet wel 2 rechterhanden hebben of hanteert de sloophamer,
Nou, aan die foto zie je ook wel dat het meer is dan een "saaie schuur" hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Saaie schuur in Heeze voor iemand?
Maar 1,34 mln.
[ afbeelding ]
Al kan het de moeite waard zijn de rest van de foto's even te bekijken.
Stationsstraat ook een optiequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fraai
Het adres ook... ik hou van zulke adressen: Schoolstraat, Dorpstraat, Bakkerstraat, Molenweg, Kerkweg
Nee, dat dan weer niet, tenzij er geen station meer in die plaats isquote:
Oh wauw. Wel maatwerk!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef Karstman het volgende:
Voor eenieder die wel eens denkt, ik zou wel eens een grotere keuken willen, presenteer ik met trots:
De kookkast:
[ afbeelding ]
Met een schuine wand en afmeting van maar liefst 1.13*1.63..
Alhier: https://www.funda.nl/koop(...)2410827-lijtweg-506/
Jaren zestig eenpersoonsflat. In zoiets heb ik ook ooit gewoond. De bedoeling was dat je veel uit eten ging of op je werk een maaltijd kreeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef Karstman het volgende:
Voor eenieder die wel eens denkt, ik zou wel eens een grotere keuken willen, presenteer ik met trots:
De kookkast:
[ afbeelding ]
Tim of Tom?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Van welke BN'er is dit huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis aan de kerklaan dus wat voor jou @:leandra
Zo dat is wel even een verassing. Dat had ik niet gedacht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gezien de namen van de op het adres geregistreerde BV's (Gooeiemorgen B.V.) is het niet zo moeilijk te radenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Help even.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gezien de namen van de op het adres geregistreerde BV's (Gooeiemorgen B.V.) is het niet zo moeilijk te raden
Ik zou na 2 dagen naar beneden springenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef Karstman het volgende:
De kookkast:
[ afbeelding ]
De gemiddelde babyboomer was hier indertijd vreselijk blij mee geweest. Voor je dertigste een woning met aparte slaapkamer en woonkamer kon je als bijzonder luxe beschouwen. Als starter had ik dit met twee handjes aangegrepen. Ik woonde echt veel kleiner voor 1990 (en die appartementjes zijn er ook nog steeds.)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik zou na 2 dagen naar beneden springenDat mensen zo willen wonen zeg.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze quote uit de verkooptekst is ook een hint (inclusief al dan niet bewuste spelfout):quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaston Starreveld gok ik.
https://www.weekend-onlin(...)ekt-naar-buitenland/
quote:Het is misschien een bald statement, maar dit is een lot uit de loterij!
Nou, daar is sinds 1963 niet veel meer aangedaan ! Er zit zelfs nog een lavet inquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Serinde het volgende:
In de categorie degelijke badkamers:
[ afbeelding ]
De rest van het huis mag er ook zijn trouwens
Mensen willen niet zo wonen, ze hebben woonruimte nodig en kunnen ruimer of duurder niet betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Als die vloer kon praten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Konden ze hier nou niet even wachten met foto's tot de gedweilde vloer droog was?
[ afbeelding ]
Ruimte voor drie studenten. Ik neem aan dat de laatste ook nog verhuist. Verkoper heeft het zelf nooit bewoond, staat er in de tekst.
[ afbeelding ]
Die mensen hebben dat huis gewoon als nieuwbouw betrokken denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, daar is sinds 1963 niet veel meer aangedaan ! Er zit zelfs nog een lavet in
[ afbeelding ]
Van buiten prachtig, mooi in het groen, maar binnen wat een wansmaak...quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
Smaken verschillen... maar ik vind het ergens heel ontroerend ofzo dat zo'n fotograaf of makelaar met een grote doos aardbeien en bonbons op stap gaat.
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor de boomhut
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
Ik vond het wel verhelderend om te zien dat je voor dit soort smaak ook aparte architecten hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:49 schreef Karstman het volgende:
[..]
Van buiten prachtig, mooi in het groen, maar binnen wat een wansmaak...
Ik hoop zo dat de kleuren van de keuken en badkamer net zo verkeerd overkomen als dat blauw/zwart/goud/wit jurkje..quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
Smaken verschillen... maar ik vind het ergens heel ontroerend ofzo dat zo'n fotograaf of makelaar met een grote doos aardbeien en bonbons op stap gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
Badkamer is wat, eeh, apart of gedurfd, maar keuken valt toch wel mee?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de kleuren van de keuken en badkamer net zo verkeerd overkomen als dat blauw/zwart/goud/wit jurkje..
Alleen die vloertegeltjes in de gang vindt ik echt niets.. dan had jaren 20-30 achtig granito beter gestaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De gang vind ik wel tof zo eigenlijk. De kamer is gewoon armoe.
Trap: Mooiquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
Aan de buitenkant gewoon een niets aan het handje 13-in-een-dozijn uitstraling:
[ afbeelding ]
maar dan wel met deze trap:
[ afbeelding ]
en deze badkamer
[ afbeelding ]
Nou smaken verschillen zeker... ik zou veel kunnen accepteren als de rest van het huis mooi was maar die pilaren zouden echt DIRECT wit geschilderd moeten worden. Verder is de badkamer niet (heel) verschrikkelijk als je losse dingen zoals vaasjes en stoeltjes weghaald. Die lampen vindt ik zelfs wel grappig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
Tot mijn zestiende hebben we in een huis gewoond waarin dit de enige douche-/badmogelijkheid was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, daar is sinds 1963 niet veel meer aangedaan ! Er zit zelfs nog een lavet in
[ afbeelding ]
Hoe deed je dat dan?quote:Op zondag 5 september 2021 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tot mijn zestiende hebben we in een huis gewoond waarin dit de enige douche-/badmogelijkheid was.
Gewoon jaren '70. Onze badkamer was ook groen in mijn jeugd.quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een kleurtje is dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de zijkant zitten, voeten in de bak. En dan met de douchekop in de hand schoon zien te worden. M'n haren waste ik vaak eerst in de wasbak.quote:
Toen ik mijn eigen huurhuisje had in Amsterdam had ik niet eens een lavet. Niet eens warm waterquote:
quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een kleurtje is dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prettig toch!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Neeeee, dinosaurus in je tuinquote:Op maandag 6 september 2021 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dit nou een alpaca?
[ afbeelding ]
Wel een schitterend huisquote:Op maandag 6 september 2021 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dit nou een alpaca?
[ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 6 september 2021 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Is dit nou een alpaca?
[ afbeelding ]
Maar meer dan magnetronmaaltijden is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar het IS een buitenkeuken. Met TV voor je favoriete kookprogramma's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)9-nelissenstraat-26/
Jawel, zit een kookplaat naast de koelkastquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar meer dan magnetronmaaltijden is niet mogelijk?
Nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Jawel, zit een kookplaat naast de koelkast
Kom je bij de bezichtiging, tieft dat huis omverquote:Op zondag 5 september 2021 23:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weer eentje met een doodenge trap. Verbouwing ziet er uit als gedaan door de firma Biereco.
[ afbeelding ]
Nou dan heb je geluk gehad tot mijn twaalfde hadden we geen douche laat staan badkamer, gewoon onder de pompquote:Op zondag 5 september 2021 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tot mijn zestiende hebben we in een huis gewoond waarin dit de enige douche-/badmogelijkheid was.
Is ook niet uitgevoerd volgens de ruimtelijke plannen van de gemeente. Woning zelf mag max 82,5m2 zijn en bijgebouwen max 33m2. Ben benieuwd of ze dat er ook bij vertellen.quote:Op zondag 5 september 2021 23:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weer eentje met een doodenge trap. Verbouwing ziet er uit als gedaan door de firma Biereco.
[ afbeelding ]
Die makelaar heeft alleen vloeroppervlakte gemeten en vermeld en geen rekening gehouden met de 1.50 hoogte. Maar 90 m2 zal wel beter verkopen...quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:30 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Is ook niet uitgevoerd volgens de ruimtelijke plannen van de gemeente. Woning zelf mag max 82,5m2 zijn en bijgebouwen max 33m2. Ben benieuwd of ze dat er ook bij vertellen.
De tuin is al even fantastisch onderhouds vrij gemaakt ...quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:30 schreef exode het volgende:
Na het renoveren van de begane grond was het geld op of ze hadden geen zin meer.
Begane grond
[ afbeelding ]
1e verdieping, laten we het maar een multifunctionele ruimte noemen
[ afbeelding ]
Huis kan je hier vinden
Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.quote:
Nee, daarom twijfelde ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.
Lijkt inderdaad wel uit een film, dit huis! Wel mooi gedaan, gezien het feit dat het pas 30 jaar oud is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
Horrorfilm of Funda advertentie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)060-weterschoten-27/
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.quote:
Ha, daar heeft vast een gordijntje gehangen. 😂quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.
Mysterieus.
Ik zie dat zo voor me, had mijn oma ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef AnneX het volgende:
Ha, daar heeft vast een gordijntje gehangen. 😂
#schoonmoeders #jaren vijftig #net als het lavet.
Het lijkt alsof er onder de spoelbak twee knoppen zitten. En een soort rail waarop de keuken omhoog en omlaag kan aan de rechterkant van die spoelbak. Ik kan alleen niet zien of de afvoer flexibel is...quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.
Mysterieus.
Dat klinkt plausibel! Er is nog een aanwijzing dat in ieder geval de begane grond is aangepast op iemand met beweegmoeilijkheden, namelijk de beugel in de wc:quote:Op woensdag 8 september 2021 07:54 schreef Angelfrouk het volgende:
Edit: op een andere foto zie ja aan de linkerkant met zo'n rail. Beweegbare keuken dus. Bed (hooglaag) heeft waarschijnlijk in de kamer gestaan.
Ik heb zelf zo'n 'hammock' maar die hangt tussen 2 muurtjes en zweeft. Dat is ook het idee erachter:quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ook een strijkkruk in de keuken, handig voor iemand die niet lang kan staan. Je hoeft niet volledig verlamd te zijn om je soms op wielen te verplaatsen, rolstoelkeuken klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.
Een trippelstoel heet zo’n stoel officieel, waarop je dus zit en je je voeten gebruikt om je voort te bewegen.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook een strijkkruk in de keuken, handig voor iemand die niet lang kan staan. Je hoeft niet volledig verlamd te zijn om je soms op wielen te verplaatsen, rolstoelkeuken klinkt plausibel.
edit: hoogteverstelling was al gesignaleerd zie ik
quote:Enkele maanden geleden is de bestemming van deze locatie gewijzigd waardoor de schuur die u op de foto ziet, verbouwd mag worden tot woning. Afbreken mag niet, de schuur heeft een monumentale status, maar verbouwen tot woning mag dus wel.
375 met de verbouwing kosten inbegrepen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
375K voor een kapotte schuur.
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef hoechst het volgende:
[..]
375 met de verbouwing kosten inbegrepen neem ik aan.
Maar wel met 2.271 m² grondquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuurvondstquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |