Is dat op een waterproof heuveltje gebouwd?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ander huis,
wat is de bedoeling van deze ruimte
[ afbeelding ]
En dan zit je ook nog naast een huis van studentenvereniging Quintus (die zitten op 96). Lekker rustig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Klein gevalletje waterschade hier in Leiden -->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt ook wat sprake te zijn van optrekkend vocht.
[ afbeelding ]
De luchtplaats bij de gevangenis heeft denk ik meer uitstraling dan deze "tuin"
[ afbeelding ]
Maar voor 345.000 euro woon je dan wel aan de gracht in Leiden![]()
https://www.funda.nl/koop/leiden/huis-88863396-oude-singel-100/
Even op google in streetview gekeken. Dit huis staat op en berghelling. En als ge van een iets groter afstand kijkt dan zie je dat de oprit niet heel stijl is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat op een waterproof heuveltje gebouwd?Wat een lastige ingang zo.
[ afbeelding ]
Huis met lift, denk dat de huidige eigenaar in een andere levensfase zit/zat. Wel fijn om niet te hoeven verhuizen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:14 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is de relaxruimte/ wellness. Heeft best potentie alleen de huidige eigenaar is er niet zo van denk ik
Dat heb je op bijna elke plek in de Leidse binnenstad, in elke straat zijn wel studentenhuizen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog naast een huis van studentenvereniging Quintus (die zitten op 96). Lekker rustig.
Wat staat er voor apparaat op foto 15? Is dat een boor?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat op een waterproof heuveltje gebouwd?Wat een lastige ingang zo.
[ afbeelding ]
Er zit een lift in dat huis zelfsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ander huis,
wat is de bedoeling van deze ruimte
[ afbeelding ]
Dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat heb je op bijna elke plek in de Leidse binnenstad, in elke straat zijn wel studentenhuizen.
Of niet, jaren naast een studentenhuis gewoond, nooit ergens last van. Maar er zijn ook zeker wel wat huizen waar ik nooit naast zou willen wonen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor.Daar zijn er maar een paar van aan de Oude Singel, en de rest van de Oude Singel is hartstikke rustig en mooi wonen. Er is ook wel een verschil tussen een studentenhuis in de straat en een studentenhuis één huis verderop. Niks tegen studenten, maar van de huizen kun je best last hebben.
Geweldigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef speedfightrage het volgende:
Deze al langs geweest?
Echt de moeite waard om even helemaal doorheen te klikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebeurt niet vaak dat ik denk: "Niet duur!"... Dus over een (half) jaar opnieuw op funda voor de driedubbele prijs en "smaakvol gerenoveerd"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef speedfightrage het volgende:
Deze al langs geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal hier ongetwijfeld al eens voorbij zijn gekomen, maar toch. Voor wie het gemist heeftquote:Het mysterieuze Café L’Amérique aan de Bloemstraat staat sinds donderdag te koop. Na het overlijden van uitbater Carl Bonatz, gisteren op de dag af 25 jaar geleden, sloot de zaak. Binnen bleef alles onaangeroerd. Makelaar Björn Gerritsen is overspoeld met reacties. ,,We proberen ze te filteren: wie is serieus geïnteresseerd en wie alleen nieuwsgierig?”
Anita van Rootselaar 5 feb. 2021
Yup, al eens geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:50 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
Link
[..]
Zal hier ongetwijfeld al eens voorbij zijn gekomen, maar toch.
Pand er boven
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
Huis in Hoogeveen gevonden via #funda
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]upload image jpg
Het geld huis zit onder de aangeplakte ‘dingen’
Vast een verwarde kunstenaar ofzo
Is deze erger, of lijkt dat maar zo door het tapijt in bijpassende kleur?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Een erger verrookt huis heb ik nog niet gezien...
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen, want ik vind het toch wel een erg druk 'eclectisch' rommelhok. Ik ben bepaald géén VT-wonen-fan, maar ik zou hier toch wel even los gaan met de sloophamer en de verfrol.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef speedfightrage het volgende:
Deze al langs geweest?
1,2 mln voor datquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Aan zo'n bananenschil als ligbad heb je toch niets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben we het dus over een bóvenwoning!quote:
Letterlijk gezien is dat geen bovenwoning.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Je kent de term ‘pied-à-terre’ toch wel, voor een tweede huis, meestal ergens in een stad?
Kan best een bovenwoning zijn. Is niet ‘vormvast’.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Letterlijk gezien is dat geen bovenwoning.
Die 'á terre' slaat op het land / de stad waar je voet aan de grond wil houden, niet letterlijk op de grond zelf.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Letterlijk gezien is dat geen bovenwoning.
Daar mag je echt alles eerst uit slopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
Huis in Hoogeveen gevonden via #funda
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]upload image jpg
Het geld huis zit onder de aangeplakte ‘dingen’
Vast een verwarde kunstenaar ofzo
Mensen die alleen voor design gaan, waarbij praktisch geen optie isquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jarenlang in een straat gewoond met afwisselend studentenhuizen en niet studentenhuizen. Van het Vindicathuis naast mij had ik weinig last. Van mijn vrijgezelle en kinderloze onderbuurman daarentegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of niet, jaren naast een studentenhuis gewoond, nooit ergens last van. Maar er zijn ook zeker wel wat huizen waar ik nooit naast zou willen wonen.
Heb een keer een hotelkamer met zo’n bad gehad. Totaal onpraktisch…quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dan zeggen: "Goh, wat een aparte en grote fruitschaal heb je. Maar waarom zet je die in je badkamer?"quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen die alleen voor design gaan, waarbij praktisch geen optie is![]()
Google eens op bananenschilbadkuip zou ik zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: "Goh, wat een aparte en grote fruitschaal heb je. Maar waarom zet je die in je badkamer?"
Joost mag weten wat zo'n wangedrocht nog kost.
Dan vind je niks.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Google eens op bananenschilbadkuip zou ik zeggen
Waarom zou ik? Ik hoef zo'n monster niet in huis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Google eens op bananenschilbadkuip zou ik zeggen
Je was toch nieuwsgierig wat zoiets kost?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hoef zo'n monster niet in huis.
Ja klopt. En ik heb gegoogeld.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je was toch nieuwsgierig wat zoiets kost?
Krijg je daar dat schip in het groot bij?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Strak stukje design hier in Den Bosch![]()
[ afbeelding ]
Oh, wacht er is toch nog wel wat werk aan de winkel..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)hovense-maasdijk-12/
2,1 miljoen
Nee, wel de bijbehorende horecagelegenheid op een groot stuk grond aan de maas.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Krijg je daar dat schip in het groot bij?
Dat moeten die klotemakelaars dus niet doen. Fotoshoppen doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,1 miljoen
IJzeren Veldweg 3 Huizenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Semi-oftopic. Ik heb een vraag. Weet iemand nog dat er een paar jaar geleden een woning hier geplaatst werd, de zgn kringloopwoning?
Het was een huis waar een auto en diverse kasten tegen de muur waren geplakt, de keukentafel had zitjes die van origine afvalbakken waren. Wie weet wat ik bedoel? En is dat nog terug te vinden in de diverse funda draadjes?
Alvast veel dank.
Dat is het. Heb je snel gedaan. Hartstikke bedankt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
IJzeren Veldweg 3 Huizen
https://binnenstebuiten.k(...)video/villa-molshoop
https://gowiththevlo.nl/m(...)ler-krijg-je-cadeau/
https://www.autoblog.nl/n(...)-in-de-keuken-108369
https://www.bd.nl/den-bos(...)n-bokhoven~aaf71739/quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,1 miljoen
"Door de dubbele taatsdeuren loopt u naar de badkamer: een adembenemende ruimte met ongekend afwerkingsniveau. Hier ervaart u elke dag een wellness beleving in optima forma. Eyecatcher is het ligbad, ontworpen door het team van Mirthe Janus en uitgevoerd door een team van een bekende kunstenaar. Het bad lijkt met zijn vloeiende lijn organisch uit blokken te ontstaan. Eenzelfde sokkel draagt de dubbele wastafels. Er is een tweede toilet en plaats voor de wasmachine en droger, netjes uit het zicht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:17 schreef Fietsertje70 het volgende:
De bananenschil is door het de binnenhuisarchitecte zelluf ontworpen,![]()
![]()
Ik vind deze er wel heel veel op lijken? https://yongyastone.en.ma(...)athroom-Bathtub.htmlquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:17 schreef Fietsertje70 het volgende:
De bananenschil is door het de binnenhuisarchitecte zelluf ontworpen,![]()
![]()
Ik helaas wel, als mijn vader overlijd gaat het nog feest worden om al dat okergeel weg te sauzenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)2-heinsiusstraat-94/
Een erger verrookt huis heb ik nog niet gezien...
En dan woon je in fucking bokhoven. Geeneens een supermarkt aanwezigquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2,1 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |