SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/thuis/trending/Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
@bijdehand Geef ff een creatievere titel, kunst en kitsch weten we nu wel. Zoiets als "Met je bad op pootjes" of "Huis kopen voor je toekomstige Lockdown" of zoietsvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Dat kan ik niet meer aanpassen he. Heb topic op mijn telefoon geopend omdat degene die het topic af heeft gesloten niet een nieuw deel geopend heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:53 schreef marcel.de het volgende:
@:bijdehand Geef ff een creatievere titel, kunst en kitsch weten we nu wel. Zoiets als "Met je bad op pootjes" of "Huis kopen voor je toekomstige Lockdown" of zoietsIk dien wel een verzoekje in.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dacht even he dat kamper paleis staat weer te koop, maar dit is een ander kamper huis volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef Berkery het volgende:
Welke volkszanger zou hier wonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Lelystad, uiteraard![]()
Op dat adres is/was Lucky Luciano’s Kennel gevestigd. En dan kom je o.a. bij dit filmpje…quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef Berkery het volgende:
Welke volkszanger zou hier wonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Lelystad, uiteraard
The love you take is equal to the love you make.![]()
American Bullies. Tja, ik had geen golden retrievers verwacht bij zo'n interieur.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op dat adres is/was Lucky Luciano’s Kennel gevestigd. En dan kom je o.a. bij dit filmpje…No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nee het plaatje klopt helemaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
American Bullies. Tja, ik had geen golden retrievers verwacht bij zo'n interieur.![]()
De gang vind ik wel tof zo eigenlijk. De kamer is gewoon armoe.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Mooie gang wel ...........
[ afbeelding ]
Ook de woonkamer mag wat mij betreft iets meer afgewerkt worden
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Klein gevalletje waterschade hier in Leiden -->
Hier lijkt ook wat sprake te zijn van optrekkend vocht.
De luchtplaats bij de gevangenis heeft denk ik meer uitstraling dan deze "tuin"
Maar voor 345.000 euro woon je dan wel aan de gracht in Leiden![]()
https://www.funda.nl/koop/leiden/huis-88863396-oude-singel-100/![]()
Geen funda...quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
Henk wil even snel cashen met het formile 1 weekondOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Een huis dat nog geen 3 meter breed is, en per etage wordt het nog wat smaller ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
https://www.funda.nl/koop/leiden/huis-88863396-oude-singel-100/
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Oud pand hè dat is niet helemaal recht. Maar 2,66 op zijn breedst vind ik aan de krappe kant...quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een huis dat nog geen 3 meter breed is, en per etage wordt het nog wat smaller ook"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ik mis het “volop mogelijkheden voor inbreng eigen smaak” of iets van die strekkingquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt ook wat sprake te zijn van optrekkend vocht.
[ afbeelding ]
De luchtplaats bij de gevangenis heeft denk ik meer uitstraling dan deze "tuin"
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/leiden/huis-88863396-oude-singel-100/![]()
Wel een aantrekkelijke plek.![]()
Als studentenflat of "studio" als je net begint met werken lijkt het me fantastisch. Of als een soort hotelkamer/airbnb. Maar als woonhuis voor 30+, nee bedankt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oud pand hè dat is niet helemaal recht. Maar 2,66 op zijn breedst vind ik aan de krappe kant...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vette badkamer!![]()
En die keuken is gaaf, maar een beetje comfort kan ook weer wel. Al kan ik het wel waarderen als mensen zaken origineel houden en niet 100 oud jaar spul eruit slopen om er een zoveelste antraciet keukeneiland en een badkamer van witte 30x60 tegels erin te flikkeren.![]()
Eens :-) je kan prima het badmeubel moderniseren maar de tegels zo laten. Ook in de keuken, die wandunit kan gewoon zo mee, is oerdegelijk volgensmij. ALleen de kraan hoef je dan te vervangenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Vette badkamer!![]()
En die keuken is gaaf, maar een beetje comfort kan ook weer wel. Al kan ik het wel waarderen als mensen zaken origineel houden en niet 100 oud jaar spul eruit slopen om er een zoveelste antraciet keukeneiland en een badkamer van witte 30x60 tegels erin te flikkeren.![]()
Ik ben wel benieuwd wat er in de hal onder al die houten jaren 70 panelen zit. Dat is met een beetje geluk echt prachtigquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:19 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Eens :-) je kan prima het badmeubel moderniseren maar de tegels zo laten. Ook in de keuken, die wandunit kan gewoon zo mee, is oerdegelijk volgensmij. ALleen de kraan hoef je dan te vervangen![]()
![]()
Het begint er wel een beetje oud uit te zien hoor, volgens mij hebben die tegels hun beste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Vette badkamer!![]()
En die keuken is gaaf, maar een beetje comfort kan ook weer wel. Al kan ik het wel waarderen als mensen zaken origineel houden en niet 100 oud jaar spul eruit slopen om er een zoveelste antraciet keukeneiland en een badkamer van witte 30x60 tegels erin te flikkeren.
Wel een supermooi huis!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan de foto, of is dit tegelwerk links erg slecht ?![]()
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-42495681-ruivenstraat-6/![]()
![]()
60/70's interieur, schrootjes, schrootjes en bakstenen maar een tuintje binnenshuis was even iets nieuws voor me
Hier: https://www.funda.nl/koop(...)l-visschersstraat-6/
Ook een knalroze badkamer, blauwe wc en lelijke tafelkleden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet direct funda...En hoewel opmerkelijk; is dat hier niet de plek voor
[ Bericht 35% gewijzigd door Vonkenboer op 17-08-2021 15:08:32 ]![]()
Denk dat zulke lange tegels er makkelijk rommelig uitzien, zeker als de achtergrond niet spiegelglad is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Ligt het aan de foto, of is dit tegelwerk links erg slecht ?![]()
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-42495681-ruivenstraat-6/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VT-wonen zou trots zijn op het interieur.crap in = crap out![]()
Ik herinner me uit de jaren ‘70 zelfs een interieur met vijver in de kamer. Maar dat was dan ook bij een excentrieke ‘tante’.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:30 schreef drakin het volgende:
60/70's interieur, schrootjes, schrootjes en bakstenen maar een tuintje binnenshuis was even iets nieuws voor me
Hier: https://www.funda.nl/koop(...)l-visschersstraat-6/
[ afbeelding ]
Ook een knalroze badkamer, blauwe wc en lelijke tafelkleden
[ afbeelding ]
Hebben wij dezelfde tante? In Limburg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me uit de jaren ‘70 zelfs een interieur met vijver in de kamer. Maar dat was dan ook bij een excentrieke ‘tante’.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Meer midden van het land.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde tante? In Limburg?The love you take is equal to the love you make.![]()
Nadeel van die oude keukens is dat het aanrechtblad vaak zo verrekte laag isquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Vette badkamer!![]()
![]()
huis https://www.funda.nl/koop(...)-voorburggracht-151/
check foto nummero 6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets als de bekende zitkuil, en dan met water gevuld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me uit de jaren ‘70 zelfs een interieur met vijver in de kamer. Maar dat was dan ook bij een excentrieke ‘tante’.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, een grote bak in zo’n grillige vorm tegen een zijwand in een gewone doorzonwoning, omgeven met kamerplanten en vissen erin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets als de bekende zitkuil, en dan met water gevuld?The love you take is equal to the love you make.![]()
Je verwacht het niet.
Van buiten lijkt het een gewone, saaie laagbouwflat met de bekende afmetingen.
Van binnen toch verrassend ruim.
Ik zie wel vaker van die foto's en dan zijn de meubels op de volgende foto ineens korter.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 06:45 schreef Lienekien het volgende:
Je verwacht het niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar bij deze is het idd verrassend ruim.
Wat ik daar niet verwachtte was de 4e kamer op zolder en ook nog een tuin en garage.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Verrassend ruim? Het is 134 m2, dan is het niet meer bekende afmetingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 06:45 schreef Lienekien het volgende:
Je verwacht het niet.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Bekende afmetingen qua recht-toe-rechtaan kamers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verrassend ruim? Het is 134 m2, dan is het niet meer bekende afmetingen
Ik zie trouwens nog steeds niet hoe de hoogte van de woonkamer past achter de ramen die je aan de buitenkant ziet.The love you take is equal to the love you make.![]()
Omdat het onder het dak zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bekende afmetingen qua recht-toe-rechtaan kamers.
Ik zie trouwens nog steeds niet hoe de hoogte van de woonkamer past achter de ramen die je aan de buitenkant ziet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die tuin zit dan 3 verdiepingen onder je aan een parkeerterrein. Ook niet helemaal ideaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker van die foto's en dan zijn de meubels op de volgende foto ineens korter.
Maar bij deze is het idd verrassend ruim.
Wat ik daar niet verwachtte was de 4e kamer op zolder en ook nog een tuin en garage.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De ramen aan de achterkant zijn breder, op de eerste foto zie je de ramen van waar de eettafel staat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nog steeds niet hoe de hoogte van de woonkamer past achter de ramen die je aan de buitenkant ziet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zie het inmiddels wel. Boven de woonkamer is het plafond weggehaald en zie je dus het schuine dak van de vierde (zolder-) verdieping.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
De ramen aan de achterkant zijn breder, op de eerste foto zie je de ramen van waar de eettafel staat.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vind het erg leuk gedaan, de meeste mensen zullen bij een flat op de bovenste verdieping de zolder volledig voor extra kamers gebruiken, maar dit is wel heel ruimtelijk en fraai.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nog steeds niet hoe de hoogte van de woonkamer past achter de ramen die je aan de buitenkant ziet.
Hoewel ik niet weet of dat origineel zo was of dat ze alleen bij deze flat de boel zo verbouwd hebben met dat plafond opgehoogd tot het dak.![]()
Die komt over een jaar weer langs, helemaal gestript en opgeleukt, voor het dubbele.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)2-heinsiusstraat-94/
Een erger verrookt huis heb ik nog niet gezien...
Met een beetje mazzel hebben ze dan ook wat energiebesparende maatregelen toegepast, maar als ze minimale inleg tegen maximaal rendement willen nemen ze die moeite niet.![]()
Deze ligt ook op de derde en heeft alleen een bergzolder.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk gedaan, de meeste mensen zullen bij een flat op de bovenste verdieping de zolder volledig voor extra kamers gebruiken, maar dit is wel heel ruimtelijk en fraai.
Hoewel ik niet weet of dat origineel zo was of dat ze alleen bij deze flat de boel zo verbouwd hebben met dat plafond opgehoogd tot het dak.
En deze heeft wat ik vermoed is de originele plattegrond:
En dan zie je wat het ruimtelijke appartement verder nog heeft verbouwd:
Krijg plaatje niet volledig…The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:47 schreef Adrie072 het volgende:
huis https://www.funda.nl/koop(...)-voorburggracht-151/
check foto nummero 6!Ha, de enorm grappige makelaar. Die kwam een tijdje geleden ook langs met dit huis, toen nog met tenenkrommende video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het staat nog steeds te koop.
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dat is de relaxruimte/ wellness. Heeft best potentie alleen de huidige eigenaar is er niet zo van denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ander huis[/url],
wat is de bedoeling van deze ruimte
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: