Ik zou na 2 dagen naar beneden springenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef Karstman het volgende:
Voor eenieder die wel eens denkt, ik zou wel eens een grotere keuken willen, presenteer ik met trots:
De kookkast:
[ afbeelding ]
Met een schuine wand en afmeting van maar liefst 1.13*1.63..
Alhier: https://www.funda.nl/koop(...)2410827-lijtweg-506/
De gemiddelde babyboomer was hier indertijd vreselijk blij mee geweest. Voor je dertigste een woning met aparte slaapkamer en woonkamer kon je als bijzonder luxe beschouwen. Als starter had ik dit met twee handjes aangegrepen. Ik woonde echt veel kleiner voor 1990 (en die appartementjes zijn er ook nog steeds.)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik zou na 2 dagen naar beneden springenDat mensen zo willen wonen zeg.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Van welke BN'er is dit huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis aan de kerklaan dus wat voor jou @:leandra
Deze quote uit de verkooptekst is ook een hint (inclusief al dan niet bewuste spelfout):quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaston Starreveld gok ik.
https://www.weekend-onlin(...)ekt-naar-buitenland/
quote:Het is misschien een bald statement, maar dit is een lot uit de loterij!
Nou, daar is sinds 1963 niet veel meer aangedaan ! Er zit zelfs nog een lavet inquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Serinde het volgende:
In de categorie degelijke badkamers:
[ afbeelding ]
De rest van het huis mag er ook zijn trouwens
Mensen willen niet zo wonen, ze hebben woonruimte nodig en kunnen ruimer of duurder niet betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik zou na 2 dagen naar beneden springenDat mensen zo willen wonen zeg.
Als die vloer kon praten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Konden ze hier nou niet even wachten met foto's tot de gedweilde vloer droog was?
[ afbeelding ]
Ruimte voor drie studenten. Ik neem aan dat de laatste ook nog verhuist. Verkoper heeft het zelf nooit bewoond, staat er in de tekst.
[ afbeelding ]
Die mensen hebben dat huis gewoon als nieuwbouw betrokken denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nou, daar is sinds 1963 niet veel meer aangedaan ! Er zit zelfs nog een lavet in
[ afbeelding ]
Van buiten prachtig, mooi in het groen, maar binnen wat een wansmaak...quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
Smaken verschillen... maar ik vind het ergens heel ontroerend ofzo dat zo'n fotograaf of makelaar met een grote doos aardbeien en bonbons op stap gaat.
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor de boomhut
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
Ik vond het wel verhelderend om te zien dat je voor dit soort smaak ook aparte architecten hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:49 schreef Karstman het volgende:
[..]
Van buiten prachtig, mooi in het groen, maar binnen wat een wansmaak...
Ik hoop zo dat de kleuren van de keuken en badkamer net zo verkeerd overkomen als dat blauw/zwart/goud/wit jurkje..quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
Smaken verschillen... maar ik vind het ergens heel ontroerend ofzo dat zo'n fotograaf of makelaar met een grote doos aardbeien en bonbons op stap gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
Badkamer is wat, eeh, apart of gedurfd, maar keuken valt toch wel mee?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de kleuren van de keuken en badkamer net zo verkeerd overkomen als dat blauw/zwart/goud/wit jurkje..
Alleen die vloertegeltjes in de gang vindt ik echt niets.. dan had jaren 20-30 achtig granito beter gestaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De gang vind ik wel tof zo eigenlijk. De kamer is gewoon armoe.
Trap: Mooiquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
Aan de buitenkant gewoon een niets aan het handje 13-in-een-dozijn uitstraling:
[ afbeelding ]
maar dan wel met deze trap:
[ afbeelding ]
en deze badkamer
[ afbeelding ]
Nou smaken verschillen zeker... ik zou veel kunnen accepteren als de rest van het huis mooi was maar die pilaren zouden echt DIRECT wit geschilderd moeten worden. Verder is de badkamer niet (heel) verschrikkelijk als je losse dingen zoals vaasjes en stoeltjes weghaald. Die lampen vindt ik zelfs wel grappig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:04 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En no comment hier:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |