Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.quote:
Nee, daarom twijfelde ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.
Lijkt inderdaad wel uit een film, dit huis! Wel mooi gedaan, gezien het feit dat het pas 30 jaar oud is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
Horrorfilm of Funda advertentie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)060-weterschoten-27/
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.quote:
Ha, daar heeft vast een gordijntje gehangen. 😂quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.
Mysterieus.
Ik zie dat zo voor me, had mijn oma ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef AnneX het volgende:
Ha, daar heeft vast een gordijntje gehangen. 😂
#schoonmoeders #jaren vijftig #net als het lavet.
Het lijkt alsof er onder de spoelbak twee knoppen zitten. En een soort rail waarop de keuken omhoog en omlaag kan aan de rechterkant van die spoelbak. Ik kan alleen niet zien of de afvoer flexibel is...quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook iets van rolstoel maar nu ik de rest van het huis bekeken heb is dat niet zo aannemelijk. Tenzij de rolstoelende bewoner nooit meer douchte en in de keuken heeft geslapen. Misschien zijn er onderkastjes of inbouwapparatuur weggehaald? Maar dan is de vloer daar wel heel ongeschonden uitgekomen.
Mysterieus.
Dat klinkt plausibel! Er is nog een aanwijzing dat in ieder geval de begane grond is aangepast op iemand met beweegmoeilijkheden, namelijk de beugel in de wc:quote:Op woensdag 8 september 2021 07:54 schreef Angelfrouk het volgende:
Edit: op een andere foto zie ja aan de linkerkant met zo'n rail. Beweegbare keuken dus. Bed (hooglaag) heeft waarschijnlijk in de kamer gestaan.
Ik heb zelf zo'n 'hammock' maar die hangt tussen 2 muurtjes en zweeft. Dat is ook het idee erachter:quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ik vind deze er wel heel veel op lijken? https://yongyastone.en.ma(...)athroom-Bathtub.html
Ook een strijkkruk in de keuken, handig voor iemand die niet lang kan staan. Je hoeft niet volledig verlamd te zijn om je soms op wielen te verplaatsen, rolstoelkeuken klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou het verklaren! Ik heb nog niet eerder zo'n keuken gezien. Ik dacht eerst dat het een bureau was. Maar de rest van het huis ziet er niet zo rolstoelvriendelijk uit.
Een trippelstoel heet zo’n stoel officieel, waarop je dus zit en je je voeten gebruikt om je voort te bewegen.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook een strijkkruk in de keuken, handig voor iemand die niet lang kan staan. Je hoeft niet volledig verlamd te zijn om je soms op wielen te verplaatsen, rolstoelkeuken klinkt plausibel.
edit: hoogteverstelling was al gesignaleerd zie ik
quote:Enkele maanden geleden is de bestemming van deze locatie gewijzigd waardoor de schuur die u op de foto ziet, verbouwd mag worden tot woning. Afbreken mag niet, de schuur heeft een monumentale status, maar verbouwen tot woning mag dus wel.
375 met de verbouwing kosten inbegrepen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
375K voor een kapotte schuur.
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef hoechst het volgende:
[..]
375 met de verbouwing kosten inbegrepen neem ik aan.
Maar wel met 2.271 m² grondquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuurvondstquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaak heeft daar een oude kluizenaar gewoond, en die zal inmiddels wel dood zijn of anderszins afgevoerd.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef zoost het volgende:
[..]
Lekker laten verkrotten en dan verkopen. Waar wachtten ze op?
De eerste zin op Funda: "Altijd al gedroomd van een schuurwoning?" Eh, nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijsquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je het ook plat gooien toch voordat je aan de gang gaat daar?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijs
Daar zouden ze zo een horrorfilm kunnen opnemen op een mistige dag ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
Horrorfilm of Funda advertentie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)060-weterschoten-27/
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het ook plat gooien toch voordat je aan de gang gaat daar?
quote:Enkele maanden geleden is de bestemming van deze locatie gewijzigd waardoor de schuur die u op de foto ziet, verbouwd mag worden tot woning. Afbreken mag niet, de schuur heeft een monumentale status, maar verbouwen tot woning mag dus wel.
Doet me denken aan dit project, dezelfde soort balken.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, 2.271 m² grond, een schuur van 15,50*7,70 die om te bouwen is tot huis...quote:Op donderdag 9 september 2021 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijs
Hier betaal je bijna 7 ton voor 446 m2 bouwgrond.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, 2.271 m² grond, een schuur van 15,50*7,70 die om te bouwen is tot huis...
Als het hier in het buitengebied was belde ik de makelaar om ons huis te koop te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |